Whirlpool FSCR70410

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Whirlpool FSCR70410 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

De Whirlpool FSCR70410 is door de Consumentenbond uitgeroepen tot Beste Koop. Dat mooie predicaat heeft deze wasmachine onder meer verdiend dankzij zijn 6th Sense-sensoren, die op basis van de grootte en het type wasgoed de programma’s en instellingen automatisch aanpassen. Daardoor kun je met deze wasmachine tot wel 50 procent op water, energie en tijd besparen. Het is zodoende niet verwonderlijk dat de Whirlpool FSCR70410 een energieklasse A+++ heeft. Ook bijzonder: de WaveMotion-technologie zorgt ervoor dat je wasgoed gelijkmatig in de trommel wordt verdeeld. Of neem de Freshcare-functie, waarbij er stoom wordt gebruikt bij het wassen en kreukels worden voorkomen.

Aalsmeer 30-04-2022

Te veel verbeteringen nodig

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Machine doet het redelijk, maar te veel ruimte voor verbetering.
We zijn erg blij met het uitstel programma welke je 24 uur van tevoren in kan geven en het is een grote machine waar veel was in past. Ideaal! Veel keuze in programma’s en ook nog handmatig aanpasbaar. Echter:
1) Sokken, ondergoed en doekjes blijven in de randen hangen.
2) We hebben ontzettend veel corrosie. Links onder is al helemaal door geroest en bladert.
3) De corrosie wordt veroorzaakt doordat het water met grote kracht en in aardige hoeveelheden via het bakje voor de wasmiddel naar buiten komt. We hebben er constant een doek liggen als de machine draait, anders is de vloer nat.
4) Was stinkt vaak. Met grote regelmaat water uit de draaidop welke onderaan de machine, open draaien en leeg laten lopen plus lege kookwas (lekker duurzaam) draaien om alle vetluizen er weer uit te krijgen

Ik ga geen Whirlpool meer kopen als deze machine het uiteindelijk begeeft

Pluspunten

• Grote machine
  • Uitstellen van programma’s mogelijk
  • Veel soorten programma’s mogelijk

Minpunten

• Corrosie
  • Water loopt de machine uit tijdens wassen
  • Klein wasgoed blijft in de rand hangen
  • Vaak stinkende was (vetluis)

m**************@h********** 01-04-2022

Slechte machine en service

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Koop nooit whirpool slechte machine FSCR70410 constant stuk en slechte service van whirpool je zit gelijk 2 tot 4 weken zonder wasmachine en heb je afspraak dan wordt het maar zo verplaatst omdat de monteur ziek gebeurd elke keer als ze moeten komen heb nu al 2 keer gehad en deze is nergens meer te koop nooit meer leverbaar staat erbij dat zegt genoeg

Minpunten

• Altijd stuk

d*****@y******** 08-05-2021

Nooit meer wirhlpool

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Alleen maar ellende mee gehad. Eerst defecten in de electronica en daarna steeds lekkage. Wanneer je wast, blijven er steeds kleine dingen zoals sokjes in de randen liggen die wel nat worden maar niet gewassen en daarna haal je ze kletsnat eruit.

Minpunten

• Lekkage
  • Electronica problemen
  • Was blijft hangen in randen

Revulk 23-12-2020

Makkelijk menu, mooie uitstraling

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Makkelijk te bedienen menu met veel uitgekiende keuzes. Handige tiptoetsen en duidelijk leesbaar scherm. Goede gebruiksaanwijzing. Lekker stil en moderne look.

Greet 03-08-2020

Nooit meer.

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

21-5-2018 gekocht. Op 2-1-2019 moest er al een monteur komen omdat die lekt schijnt een bekend probleem te wezen bij dit type. 28/10/2019 zelfde probleem, kregen toen een nieuwe zeepbak erin. En nu 3/8/2020 weer lekt die uit de zeepbak en niet zo een klein beetje ook. Nooit meer Whirpool voor ons,onze familie en kennissen.

Minpunten

• Lekken.

claudia 25-04-2019

whirlpool echt geen beste koop consumentenbond!

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

ik heb dit apparaat 35 maanden geleden gekocht bij BCC, altijd prima gewerkt nooit geen problemen mee gehad, was er zeer blij mee,totdat hij het na 35 maanden ineens op gaf!, Whirlpool gebeld met de vraag wat te doen (2 jaar fabrieksgarantie waren om) en ik had het apparaat niet geregistreerd , ze vertelde dat ik €90,= voorrijkosten moet betalen, en €40,= voor de monteur , bijkomende kosten voor reparatie na inspectie komt er dan ook nog bovenop! of ik kon kiezen voor het afsluiten van een nieuwe garantie €24,95 per maand voor 12 maanden, dan zou ik geen voorrijkosten hoeven te betalen of monteur kosten, mocht het apparaat niet te maken zijn ,zou ik een nieuw apparaat krijgen ......tja.....voor die €300,00 die ik dus betaal krijg ik een nieuw wasmachine...het moet niet gekker worden!! BCC verschuilt zich achter de fabrieksgarantie, en wil niet meewerken aan een wettelijke garantie dat bepaalt dat je van een apparaat mag verwachten dat hij wel een aantal jaar probleemloos kan werken, beste koop???? nou ik weet niet wie dat verzonnen heeft maar voor mij is het de grootste miskoop ooit geweest!

Pluspunten

• wast prima schoon
  • makkelijk apparaat

Minpunten

• zomaar uit het niets kapot gegaan
  • slechte service whirlpool en BCC

Angela 28-03-2019

mooie goedwerkende wasmachine !

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Goede wasmachine !! ziet er netjes uit alles duidelijk aangegeven en is ook nog is economische !!! Voor mij is het een goede keus

Patricia 23-02-2019

Mooi bedieningspaneel en grote deuropening

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Mooie machine met een grote deuropening. Is gemakkelijk in gebruik door het grote bedieningspaneel en niet moeilijk te bedienen.
Naast de 9 wasprogramma’s zitten er nog tal van mogelijkheden op (bijvoorbeeld beddengoed, kasjmier en sport). Je kan de wasmachine op een tijd instellen dat hij moet gaan draaien, maar je kan ook gebruik maken van het fresh programma en dan blijft hij 6 uur langs af en toe draaien om de was fris te houden. Ik ben blij met de aankoop!

Pluspunten

• Doseerhulp
  • Tijdsweergave
  • Vele wasprogramma’s

Yvette 29-12-2018

Grote vulopening

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Fijne wasmachine, makkelijke bediening, stil, informatieve display. Prijs/ kwaliteitverhouding goed. Heb deze machine gekozen omdat hij als beste getest consumentenbond predicaat heeft!!

Pluspunten

• Grote vulopening
  • Stil
  • Display geeft het programma en en de duur

Jeroen 05-11-2018

Waardeloos apparaat, niet kopen!

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Deze wasmachine ging binnen 3 weken kapot. Monteur heeft moederbord vervangen. Nu weer dezelfde storing: neemt geen water. En omdat de machine is aangeschaft op 11-10-2016 geen garantie meer terwijl ik dit product ook nog eens heb geregistreerd voor 2 jaar extra garantie! Whirpool heeft voor mij veruit het slechste product ooit geleverd met waardeloze garantie/nazorg.

Minpunten

• gaat snel stuk

Marianne 25-10-2018

Blij met wasmachin

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Wat een heerlijk wasmachine is dit. De wasmachine is heel stil en de tijdsduur past zich aan naar het gewicht van de kleding. De langste wastijd is 95 graden 2 uur 20 minuten alleen op eco stand duurt die 4 uur maar die gebruik ik niet. Grote deuropening. Makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Was snel klaar
  • Grote deuropening
  • Heel stil

Jants 03-04-2018

Super wasmachine

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Heb hem al poosje denk zo’n 6 mnd of iets langer, maar merk dat hij nu steeds lekt, bij de deur & soms bij het vul bakje, maar het stroomt echt bij de deur eruit.
Voor de rest super ding, wast goed

Pluspunten

• Wasprogramma’s

Minpunten

• Sok tussen de rubber
  • Lekt water via deur

Nathalie 07-11-2017

Mooie machine!

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Hebben deze wasmachine nog maar net een paar dagen. Maar, hij bevalt prima. Het is even puzzelen met de programma's. Maar, dat heb je zo door.

Pluspunten

• Wast mooi schoon
  • Lekker stil
  • Duidelijke tijdsduur aangave
  • Mooie grote opening

Christan 04-11-2017

Was(!) een prima wasmachine...

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Dit was een prima machine.
De eerste lekte bij het filter, maar die werd de volgende dag direct omgeruild. Na anderhalf jaar blijkt helaas de tweede ook een "maandag-morgen-machine". Al meerdere keren een monteur erbij gehad voor kleine mankementen (lekkages), waarmee nog wel gewassen kon worden. Nu een groot mankement (trommel moet vervangen worden) waardoor er echt niet meer mee gewassen mag worden. En dan laat Whirlpool je doodleuk meer dan een week wachten, terwijl de trommel gewoon op voorraad is. Meer dan een week niet kunnen wassen is verdomd lastig met een gezin. Maar dan verschuilt Whirlpool zich achter de wettelijke termijn van 2 weken...
Jammer. Volgende keer waarschijnlijk toch maar een ander merk nemen...

Minpunten

• De service van Whirlpool = - - -!

Sisi 19-10-2017

Super wasmachine

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Mooie en duidelijke wasmachine die volledig aan alle eisen voldoet. Veel programma keuzes en draait stil.

Whirlpool wasmachine FSCR70410

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Prima wasmachine, erg stil met voldoende mogelijkheden. Wel gaat bij ons de machine tijdens het centrifugeren aan de wandel, ondanks dat deze zorgvuldig waterpas is gezet. Herkennen mensen dit? Zelfs bij slechts 1000 toeren gaat de machine aan de wandel en trilt enorm.

Pluspunten

• Stil
  • Scherp geprijsd

Minpunten

• Trilt enorm bij centrigureren

Ashke 31-01-2018

Hallo ik ervaar wel een raar geluid met het afpompen heb hem gisteren gekocht ga straks toch maar eens bellen het trillen ervaar ik niet echt maar hij klokt enorm heel apart

Erik 29-08-2017

hij wast stil maar centrifugeert met veel getril en lawaai

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Nadat we de samsung helaas na 3 dagen alweer om moesten ruilen vanwege aparte lucht uit de machine en ontzettend lawaaierig centrifugeren, hij kwam gewoon van de plaats ondanks dat hij perfect waterpas stond, hebben we nu een whirlpool 6 senths ook vanwege de goede recencies hij wast inderdaad zeer stil maar centrifugeert met enorm veel lawaai en trillingen en ook deze staat keurig waterpas hebben dus weer geen geluk schijnbaar hebben hier meer mensen last van?
Barry 01-09-2017

Hoi Erik, bij ons trilt de machine ook enorm tijdens het centrifugeren. Heb je dit ondertussen al op kunnen lossen? Op wat voor soort vloer staat de machine en gebruik je wel of geen lekbak?

Erwin 12-02-2019

Hoi Erik
wij hebben hetzelfde probleem. Machine staat ook waterpas. Maar het is geen gehoor. De trommel beukt echt tegen de bovenkant. Heb je inmiddels iests gevonden wat een oplossing is voor dit probleem??

Barry 01-09-2017

Hoi Erik, wij hebben hier ook last van. Heb je dit probleem ondertussen al kunnen verhelpen?

Jill Ripmeester 19-05-2017

Heerlijk schoon

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Fijn en simpel in gebruik , wast alles netjes schoon en is ook nog energiezuinig.
Zeker een aanrader!

Wagevoort 23-04-2017

Hij doet wat je verwacht van een nieuwe machine

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Ik was er ook mee geholpen wat de mensen achter lieten op deze site en vandaar ook deze keuze gemaakt en idd de machine is lekker stil en was prima handig ook dat hij je helpt met het doceren van het wasmiddel door het eerst te wegen wat hij nodig heeft en een lekkere grote deur is ook erg handig

Pluspunten

• Grote deur
  • Erg stil
  • Goed droog maken
  • De diverse programma's

Tineke 23-02-2017

Een uitstekende wasmachine

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Een energiezuinig apparaat, met veel mogelijkheden. Echt geluidsapparatuur en zuinig met water, die superschoon wast

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Extra grote vulopening
  • Geluidsarm
  • Veel was programma's en daarbij nog diverse opties

Jeannette 05-10-2016

Whirlpool wasmachine FSCR70410

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

heb de whirpool wasmachine gekocht die door de consumentenbond als beste koop was voorrgesteld. nou inderdaad wat een heerlijke machine ik kijk soms of hij het wel doet want je hoort hem nauwlijks de kinderen slapen naast het washok maar kan nu rustig savons een was draaien ze horen hem niet. de wasmachine is makkelijk te begrijpen en werkt uitstekend topproduct

Pluspunten

• superstil
  • veel progammas
  • energiezuinig
  • mooi disign

Marijke 08-09-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Gebruiksvriendelijk, makkelijk in gebruik, zeer tevreden. Aantal mogelijkheden mocht iets minder uitgebreid, maar dat is persoonlijk

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Timer

Minpunten

• Teveel opties

josevh 04-09-2016

gebruiken vriendelijk apparaat

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Het is een fijne wasmachine met een lekkere grote vulopening. Het paneel is makkelijk te bedienen met de draaiknop en de aanvulling via de tiptoetsen.
De wasmachine is zuinig in gebruik en geluid en was bovendien goed schoon. Daar draait het allemaal om, niet waar?

Pluspunten

• het bedienings paneel
  • de vulopening
  • stil
  • vormgeving

Joselim 01-09-2016

Superwasmachine !

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Supermachine, stil , zuinig in wasmiddel en stroom. Bovendien veel inhoud, 'ruime keuze uit programma's, en dat alles tegen betaalbare prijs!

Pluspunten

• Zuinig: stroom, water!
  • Stil
  • Heel goed wasresultaat
  • Veel instelmogelijkheden

Minpunten

• Sokjes tussen rubber soms

Marriebarrie 30-08-2016

Super blij

Geschreven voor: Whirlpool FSCR70410

Mooie machine makkelijk te bedienen als je door hebt hoe hij werkt.Zuinig in wasmiddel dankzij de doseerhulp.De was ruikt fris en is schoon.Programma's zijn te verkorten en er zitten veel extra mogelijkheden op .Ook geschikt voor kleinere wasjes. 7 kg is top mijn was is nog nooit zo snel weg gewerkt.De was komt er aardig droog uit beter dan bij mijn oude.uitgestelde start is ideaal. s'avonds klaar zetten klok vooruit draaien en s'morgen start hij vanzelf.Er zit een refresh programma op dus als je je wasje nog niet uit kan halen schud hij hem steeds tot 6 uur lang om zodat je was fris blijft ruiken. Wasmachine is stil !Mooie machine voor een mooie prijs.enige minpunt is idd dat je op moet letten dat er niet iets tussen de deur en rubbere rand blijft zitten.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Zuinig met wasmiddel
  • Meerdere programmas

Minpunten

• Was tussen deur en rubber