Bosch WOT24497NL - Reviews

7 kg
A+++
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 12 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Liesbeth 07-07-2017 Product paar maanden in bezit

wasmachine

Fijne handzame wasmachine. Niet te groot. Handig in gebruik. De machine wast keurig schoon en ik ben erg tevreden over mijn wasmachine. Centrifugeren is prima. Ik beveel dit product zeker aan.

DBJ 24-06-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker makkelijk van bovenaf vullen deze bovenlader

Een echte Bosch is niet slecht. Deze wasmachine is nog stiller dan onze vorige AEG. Mijn echtgenote kan niet door haar knie buigen vanwege een versleten knie, dus is deze bovenlader uitstekend te bedienen.

Pluspunten

• Bovenlader
  • Heerlijk stil
  • 7 kg trommel
  • Veel meer ruimte in douche dan bij een voorlader.

Minpunten

• Geeen

lvd 19-06-2017 Product paar dagen in bezit

Super fijne wasmachine

Super fijne wasmachine. De wasmachine is heerlijk stil. Makkelijk te bedienen. En een memory knop voor het onthouden van een vaak gebruikt programma.
Zuinig in gebruik omdat hij door het wegen van de lading de duur van het programma aanpast.

Een minpuntje: bij openen van het deksel komt er wat water uit het zeepbakje in de trommel terecht.

Pluspunten

• memory knop
  • makkelijk te bedienen
  • past zelf duur programma aan

Minpunten

• water uit zeepbakje bij opening klep.

Volkswagen13 15-06-2017

Compact, makkelijke bediening.

Lekker compact,,makkelijk te beladen door uiteraard de boven opening.
Fijn dat je zelf eventueel programma bij kan stellen wat temperatuur en centrifuge betreft. Omdat het een bovenlader is luids niveau wat aan hoge kant,eind van programma maakt de machine een geluid van drie vier keer
wat ik niet zo goed kan om schrijven.

Marja Raaijmakers 15-04-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch bovenlader wasmachine

Na 20 jaar miele gebruikt te hebben gekozen voor Bosch bovenlader met het idee is makkelijk voor als je ouder word niet meer te hoeven bukken neemt weinig plaats in en wast prima en kan toch 7 kilo wasgoed in

1Wasautomaat 16-10-2016

Geweldige machine en simpel in gebruik

Alle soorten was zijn voor de wasmachine goed te selecteren doordat
er een geweldig gevarieerd was-programma beschikbaar is.

Truus 19-12-2015

Bovenlader voor ouderen makkelijker toegankelijk!

Vroeger altijd een bovenlader gehad. Ben blij dat ik op mijn leeftijd er weer een heb. Trommel is veel makkelijker toegankelijk dan een voorlader. Hoef niet meer te knielen e.d.

wouter2182 08-12-2015

klasse produkt

Voldoet geheel aan mijn eisen. Eenvoudige bediening. Grote was keuze. Geweldige resultaten. 7kg lader een uitkomst voor o.a. zware grote dekbedovertrekken.

MMvZ 01-12-2015

slecht product

Slecht product.. Vooral het zeepreservoir is een onding. Ook dat weinig of in het geheel niet met vloiebare wasmiddelen kan worden gewassen. In net zepreservoir hoopt het waspoeder zich al gauw op en veroorzaakt een verstopping van de aanvoer van zeep.

Tonnie Sagis 15-10-2015

Mooie machine

Prima wasresultaat, zuinig en vrij stil.
Alleen het water wat na afloop van het programma uit de deksel klettert is wat minder leuk

Superomamma 24-09-2015

wast goed, weinig herrie, kan zuinig en snel

Veel keuze mogelijkheden/standen. Openen trommel soms problematisch, omdat je een klein schuifje moet indrukken en openen. Tussendoor programma onderbreken duurt lang voor de klep open kan om iets bij te vullen. Verder is het een ideale bovenlader.

Henk 07-08-2015 Product maand in bezit

Lekker stil, goed wasresultaat, maar niet alle programma's kunnen verkort gebruikt worden. Lekker smal model. Goed hoog, waardoor ik niet diep behoef te bukken. Handvat om wasmachine te openen ziet er goedkoop/plastic/breekbaar uit.