Bosch WOT24497NL - Reviews

7 kg
A+++
Geluidsniveau
76 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

1Wasautomaat 16-10-2016

Geweldige machine en simpel in gebruik

Alle soorten was zijn voor de wasmachine goed te selecteren doordat
er een geweldig gevarieerd was-programma beschikbaar is.

Truus 19-12-2015

Bovenlader voor ouderen makkelijker toegankelijk!

Vroeger altijd een bovenlader gehad. Ben blij dat ik op mijn leeftijd er weer een heb. Trommel is veel makkelijker toegankelijk dan een voorlader. Hoef niet meer te knielen e.d.

wouter2182 08-12-2015

klasse produkt

Voldoet geheel aan mijn eisen. Eenvoudige bediening. Grote was keuze. Geweldige resultaten. 7kg lader een uitkomst voor o.a. zware grote dekbedovertrekken.

MMvZ 01-12-2015

slecht product

Slecht product.. Vooral het zeepreservoir is een onding. Ook dat weinig of in het geheel niet met vloiebare wasmiddelen kan worden gewassen. In net zepreservoir hoopt het waspoeder zich al gauw op en veroorzaakt een verstopping van de aanvoer van zeep.

Tonnie Sagis 15-10-2015

Mooie machine

Prima wasresultaat, zuinig en vrij stil.
Alleen het water wat na afloop van het programma uit de deksel klettert is wat minder leuk

Superomamma 24-09-2015

wast goed, weinig herrie, kan zuinig en snel

Veel keuze mogelijkheden/standen. Openen trommel soms problematisch, omdat je een klein schuifje moet indrukken en openen. Tussendoor programma onderbreken duurt lang voor de klep open kan om iets bij te vullen. Verder is het een ideale bovenlader.

Henk 07-08-2015 Product maand in bezit

Lekker stil, goed wasresultaat, maar niet alle programma's kunnen verkort gebruikt worden. Lekker smal model. Goed hoog, waardoor ik niet diep behoef te bukken. Handvat om wasmachine te openen ziet er goedkoop/plastic/breekbaar uit.