Samsung WW80J6403EW - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 28 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW80J6403EW op Kieskeurig.nl.

8,1

Cifie 08-02-2016

7,6
Mooie wasmachine. Wast zeker goed. Gebruik nu voor het eerst een Samsung wasmachine. Deze heeft nu ook Ecu bubble en ben echt onder de indruk hiervan. Wasmachine is ook lekker stil. Was komt behoorlijk droog uit de wasmachine als je het laat centrifugeren op 1600 rpm.

Kortom mooi wasmachine ben er erg blij mee

Martin 29-06-2016

Hoe laat jij deze 1400 toeren wasmachine op 1600 toeren centrifugeren?

Johannes 24-07-2017

Beste koop consumentenbond, blijkt slechte koop

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

de machine wat goed schoon, dat gezegd hebbende is het enige positieve. De machine ging na 3 jaar al kapot, bleek dat de fabrikant bij de motorophanging goedkope rubbertjes gebruikt. Monteur langsgeweest, kosten €138 euro met coulance regeling van Samsung, scheelde ongeveer 20 euro !, nu een half jaar later is het weer mis met het centrifugeren, de machine maakt weer enorme herrie. Door de spotgoedkope onderdelen die Samsung gebruikt raad ik een ieder deze machine af. De consumentenbond heeft ook geen flauw idee van duurzaamheid, ik vind hun testen daarom waardeloos, want elke nieuwe machine wast goed.

fam Gijsen 07-02-2016

De wasprogrammas zijn geluidsarm, vormgeving en duidelijkheid, top!Voordeel dat je de piepgeluiden uit kan schakelen. Handig voor als je snachts de was doet

Sophia 26-01-2016

Extra: muziek na eind programma
Mooi design heel modern
Knoppen zijn gemakkelijk te bedienen
Wasmiddel wordt goed opgenomen in het programma
De tijden van de programma zijn niet lang
Het apparaat heeft veel functies waardoor er voor alle soorten was een apart programma is
De deuren gaan netjes dicht, geen harde tik
Bij het centrifugeren weinig tot geen geluid vanwege de borstelloze motor
Raam in wasmachine blijft wel een tijd 'beslagen' na het wassen

arkrvu 23-12-2017

bij volle trommel lukt centrifugeren niet

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

In principe een prima wasmachine qua wasresultaat en de uit te stellen eindtijd. De grote tegenvaller is alleen dat bij een wat vollere trommel en/of bij kledingstukken die veel water opnemen zoals een jas of slaapzak oid het centrifugeren niet meer lukt. Hij blijft dan hangen in z'n programma en als je daar dan eindelijk achter komt moet je de kletsnatte was er voor de helft uithalen en dan in twee keer een kwartier apart centrifugeren. Een lager toerental is te proberen maar werkt meestal niet. Verder vind ik de programma's erg lang duren (gebruik standaard het 'super speed' programma van 59 min.) en vind ik het jammer dat je bij de hetere was alleen kunt kiezen voor 60 of 95 graden. Ook jammer is dat mijn (standaard) wasmand niet onder de deur past.

Pluspunten

• uitgestelde eindtijd
  • grote trommel

Minpunten

• onvoldoende centrifugeervermogen
  • hete was alleen 60/95
  • lange wasprogramma's
  • wasmand past niet onder deur

GozerGast 23-11-2016

Prima machine

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Prima prijs kwaliteit verhouding.
Reputatie merk en ervaringen uit het verleden.
Grote wasvul-opening, verschillende wasprogramma's.
Makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• grote wasopening
  • vele wasprogramma's
  • relatief stil
  • duidelijk display

Minpunten

• deur moeilijk te openen; hard trekken
  • meerdere momenten van water-tappen

C 21-12-2015

Wast als een trein! Super stil en makkelijk in gebruik.
Duidelijk display en goed leesbare handleiding.

sibernarsh 19-11-2015

Samsung is in mijn ervaring een kwalitatief goed product.Ik had vroeger veel producten van samsung, ben even overgeschakkeld, maar heeft nou spijt en ben nu meer aan het overstappen naar mijn oude liefde.... Samsung

Rob 15-09-2015

9,6
Zeer tevreden over het geluidloze wasresultaat. Makkelijk instelbaar en ideale tijdsklok voor uitgesteld einde van het programma.

souad 07-08-2015

7,6
Deze mooie en goede wasmachine is erg ruim waardoor ik nu minder wasjes draai. Daarnaast komt de was er vergeleken met mijn oude wasmachine er erg schoon uit

Arne Callebert 08-11-2019

Waardeloos apparaat, build to fail

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

De wasmachine is al na 3 jaar kapot en internet staat er vol mee. Samsung belooft 10 jaar garantie op motor en een RVS kuip... klopt maar ze zetten er een goedkoop aluminium trommelkruis in.
Aan dit trommelkruis hangt de lagering van de trommel en aluminium kan niet tegen wasproducten... het corrodeert zo snel dat het bij mij al na 3 jaar (buiten garantie) gebroken is. De herstelling kost 280 euro (coolblue monteur), dus hij is total loss.

De monteur geeft ook de gebruiker de schuld... je mag geen vloeibaar wasmiddel gebruiken en blijkbaar alleen maar op 95 gr wassen met dit apparaat...

Pluspunten

Minpunten

• designed to fail

Wernerleunis 28-08-2019

Wat een slecht apparaat

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Zelfde verhaal wat hopelijk veel mensen aanspoort geen Samsung wasmachine te kopen. Bijna 3 jaar in bezit en nu al kapot! Trommelkruis kapot. Daardoor manchet uitgesleten, Ik raad niemand deze wasmachine aan. Reparatie is net zo duur. Op internet zijn alleen maar klachten over deze wasmachine te lezen! En allemaal wanneer de garantie net afgelopen is.

Fefne 30-07-2019

Samsung Ecobubble Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Erg ontevreden over de wasmachine, ik heb het nog geen 3 jaar en doe het weg en koop een niet/minder zuinige machine. De machine is zo zuinig dat de was muf ruikt, ik heb liever een frisse/schone was dan een lage rekening..

JanWillemL 12-05-2019

Wast goed maar snel kapot

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Wast goed maar binnen 4 jaar een gebroken trommelkruis. Reparatiekosten zijn bijna gelijk aan de aanschafkosten.

Shanel 14-01-2019

Vrij geluidloos, wast super schoon!

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Super blij met deze wasmachine! Heeft een luxe uitstraling maar nog belangrijker.. Het wast supergoed schoon! Het is voorzien van eco bubble waardoor vlekken gedag tegen jouw wasgoed zeggen! Ook maakt deze wasmachine nauwelijks geluid. In deze prijsklasse maakt deze wasmachine zeker waar zoals omschreven! Al met al.. Een aanrader!

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Verwijderd hardnekkige vlekken (eco bubble)
  • Geen storend geluid
  • Digital Inventor

Minpunten

• Nog geen gelukkig

Karin 19-08-2017

Mooi designe groot inhoud

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Ik vind de wasprogramma's wel lang duren.
Het kortste programma is 59 minuten, Super speed maar dan kan je niet op 1600 toeren centrifugeren, dit kan alleen met de katoen programma.
Verder lees ik overal dat ook kleine korte wasjes mogelijk moet zijn van 15/30 minuten ik heb op die knop gedrukt maar zie de tijd dan niet veranderen. Dit moet ik nog even uitzoeken. Nu 2 dagen in bezit ben tevreden over het geluid en de mogelijkheden.

Miranda 19-04-2017

Mooie wasmachine en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Wij zijn er tevreden met de wasmachine. Genoeg programma's, makkelijk te bedienen maakt weinig​ geluid. De fijnste wasmachine die ik tot nu toe heb gehad.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Duidelijk display
  • Groot vulopening
  • Maakt weinig​ geluid

Minpunten

• Nog niet gevonden

Meindert Wentzel 04-03-2017

super wasmachine

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Wast geweldig schoon. Eco programma is in 1 uur klaar en heerlijk schoon.Ski/sportkleding programma werkt perfect. 1400 toeren maakt de was te droog naar mijn smaak, ik gebruik ook een droogmachine, dan is 1000 toeren beter,i.v.m. kreuk.

Minpunten

• sommige programmas duren wel erg lang

MarcP 14-02-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Makkelijke machine met alles erop en eraan maar zonder te veel opsmuk. Simpele menustructuur met veel mogelijkheden. Machine is geluidsarm. Ook bij het centrifugeren.

Pluspunten

• Intuitief wasmenu
  • geluidsarm

Minpunten

• Geen doseerbakje voor vloeibaar wasmiddel.

Miranda 30-12-2016

Zuinige wasmachine met grote vulopening

Geschreven voor: Samsung WW80J6403EW

Ik ben erg tevreden over de wasmachine. Handig in gebruik. Genoeg programma's. Grote trommel in vulopening. Zuinig in gebruik. Vergeleken mijn vorige wasmachine, maakt hij niet zoveel geluid.

Pluspunten

• Zuinig
  • Genoeg programma's
  • Grote trommel, vulopening

Minpunten

• Nog niks gevonden