AEG L64000NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L64000NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

jschoppers 26-06-2015
Geschreven voor: AEG L64000NL

We hadden al een AEG machine die na jaren goede diensten bewezen te hebben defect raakte (door veelvuldig gebruik). Zijn op zoek gegaan naar een soortgelijke wasmachine en bij dit model uitgekomen. Het is nagenoeg hetzelfde type als we hadden alleen met meer mogelijkheden en een display. De bediening is heel eenvoudig. Wast en centrifugert prima en we zijn er erg blij mee.

MRog 24-06-2015

Degelijke wasmachine.
Veel programma mogelijkheden. Ik vind het 'korte 3 kilo' programma, erg handig.
Goede prijs kwaliteisverhouding.

Hildevk 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L64000NL

Stil, centrifugeert heel goed waardoor de was minder lang in de droger hoeft. Zeer tevreden! Ook goed voor kleine wasjes door het 30 min programma.

Patren 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L64000NL

Nadat onze oude AEG Lavamat wasmachine het na 11 jaar begeven had, zijn we opzoek gegaan naar een vervanger. Deze wasmachine sluit er volledig op aan. Het enige wat ontbreekt is de start uitstel. Maar daar wen je erg snel aan. Verder een heel fijn apparaat met veel verschillende wasprogramma's.