Bosch WNAT323471

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 346 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WNAT323471 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

De Bosch WNAT323471 is uitgerust met een EcoSilence Drive-motor, waardoor de wasmachine extreem stil is met een geluidsniveau van 50 dB tijdens het wassen. Daarnaast zorgen de AntiVibration-zijwanden voor meer stabiliteit en stilte. Ook is deze wasmachine lekker energiezuinig met een energieklasse A+++. De wasmachine beschikt over VarioPerfect-technologie, waarmee je de keuze hebt tussen extra snel of extra zuinig wassen. Wat natuurlijk minstens zo belangrijk is voor een wasmachine is dat je wasgoed er schoon én mooi uitkomt. Om dat te bereiken, is de Bosch WNAT323471 uitgerust met een unieke trommelstructuur, waardoor er extra zacht en efficiënt gewassen wordt.

Mark 25-08-2020

tevreden

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

ik lees van veel mensen dat het wassen op 30 graden niet mogelijk is. Dat kan wel ! onder de eco knop, wassen duurt dan wel een uur langer. Maar ik heb de tijd. Het gemis van een voorwas is iets wat ik pa na aanschaf ontdekte, maar werk er om heen. Ik doe gemiddeld 3 wassen per week.

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • schoon

Minpunten

• geen voorwas
  • kreukt erg
  • kan nniet standaard een lager toerental instellen

Cornelis 30-04-2020

Moet goede keuze zijn!

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Wij kochten deze wasmachine omdat hij bij de Consumentenbond als 'Beste koop' uit de test kwam. Onze ervaring is dat de testen van de Consumentenbond een goed beeld geven over de kwaliteit en het gebruiksgemak van een machine. Dat geldt ook ditmaal. Het is een fijne machine die prima doet wat hij doen moet!

Jacob 15-03-2020

Super Machine

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Wat zijn wij blij met deze machine. Gelukkig zijn we niet mee gegaan naar een grotere trommel. Met ons vieren is het lastig om meer was te verzamelen. En deze machine wast echt veel beter dan onze vorige.
We gebruiken de helft aan wasmiddel en het komt er vlekkeloos uit.
Een wasmachine die doet waarvoor ie bedoeld is: wassen van kleding!

Pluspunten

• Trommelinhoud
  • Stilte
  • Schone was

Minpunten

• Zijn we nog aan het zoeken

renate 21-01-2020

valt een beetje tegen

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Deze was 'Beste Koop' in de categorie-Kleingezin én duurzaam in gebruik. Een aantal eigenschappen valt tegen: je kunt temperatuur niet apart instellen, vb katoenwas op 30 graden. Hij spoelt niet goed, dus óf je gebruikt weinig wasmiddel = niet helemaal schoon. Of er zit nog wasmiddel en je moet nog eens spoelen.

Pluspunten

• wasmachine kan open tijdens was om bij te ullen
  • eco-modus
  • energie-zuinig

Minpunten

• spoelt niet goed
  • temperatuur niet apart instelbaar

Pim 17-11-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Prima wasmachine. Voldoet aan alle eisen en prijs/kwaliteit is meer dan goed.
Bosch meer dan waardig.

Pluspunten

• zeer weinig geluid
  • veel programma's
  • extra zuinig

Minpunten

• kan er geen één bedenken

Jacob 13-11-2019

Goede eerste indruk

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

We hebben deze wasmachine nu een week. De afweging voor deze machine zit er in dat wij geen grotere trommel nodig hebben en onder de 600 euro wilden blijven. Uiteindelijk is voor ons het meest belangrijke dat de wasmachine schoon en fris wast.
Ook wilden we een machine die stabiel en zo stil mogelijk is omdat hij bij ons in de keuken op een houten vloer staat. De stabilisatoren en de antislippoten maken dat hij stabiel staat en voor de rest horen we het water lopen.

Pluspunten

• stil
  • stabiel
  • schoon en fris
  • rustig visueel uiterlijk

Rene 11-11-2019

Goede test consumentenbond

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Toch weer een Duits apparaat, met de vorige 20 jaar gebruikt zonder noemens waardige problemen,nu enkele malen gebruikt en zijn zeer te vrede met het resultaat, hij maakt veel minder herrie met het centrifugeren, gemeten 54Db en wast goed, hij doet er wel veel langer over.

Pluspunten

• geluid bij wassen
  • energie verbruik

MWF van den Hoogen 03-11-2019

Perfecte wasmachine

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Oude wasmachine na 14 jaar kapot. Via de consumentenbond bij deze Bosch uitgekomen. Wat een goede wasmachine. Stil, snel, zuinig (volgens de papieren, nog niet zelf gezien) en levert schone en drogere kleren af dan ik gewend was. Keuzes zijn makkelijk te maken, diverse programma's

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Minpunten

• geen

Hotze Schuil 30-10-2019

Uitstekende display

-Prijs/kwaliteit - prima
-centrifuge capaciteit -uitstekend
-de programma's zijn voldoende / goed leesbaar op display
-was resultaat boven verwachting

R J van Steenis 30-10-2019

droge en schone was

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

De was komt schoner en droger uit het apparaat dan bij mijn vorige machine.
Ook is het prettig om optimaal gebruik te kunnen maken van het voordeligere nachtstroomtarief
middels de lange insteltijd

Pluspunten

• schone was
  • droge was

Itsmenno 19-10-2019

Stil, snel, makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Super wasmachine. Stil, snel. 1600 rpm centrifugeren is ook erg prettig. Makkelijk dat je programma's met 1 toets kan versnellen of in eco stand draaien.

Pluspunten

• Stil
  • Snel
  • Makkelijke bediening

Marieke , 53 jaar 16-10-2019

Grote trommel, stille machine

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Wij zochten een nieuwe wasmachine omdat onze oude Bosch wasmachine na 11 jaar trouwe dienst, dagelijks wassen in een gezin met 3 opgroeiende kinderen er mee op hield. Eigenlijk zochten we een zelfde machine, maar dan nieuw. Dit bleek een goede opvolger, bovendien goed getest door de Consumentenbond. Vandaar onze keuze voor deze Bosch machine . We hebben nu 5 wasbeurten achter de rug. Lekker stil, veel instelmogelijkheden, energiezuinig en waterbesparend. Prima dus !!

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig

Minpunten

• geen standaard 30 graden katoenwas programma

Klos 16-10-2019

Geweldige wasautomaat. Stil en energiezuinig.

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Op een stille manier, wast hij nauwkeurig mijn vuile was. Centrifugeren doet ie erg goed en de bediening is eenvoudig.

Pluspunten

• Bediening
  • Geluid
  • Energieverbruik

DiVi 07-10-2019

prima machientje, niks mis mee

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Prima machientje. Wast goed, centrifugeert hard.
Lekker stil wat een verademing is na de machine hiervoor die einde levensduur had bereikt.

Pluspunten

• stil
  • energiezuinig

Minpunten

• geen

Renate 02-10-2019

grote trommel

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Sinds een maand deze wasmachine nadat mijn 22 jaar oude het had begeven. Ik ben afgegaan op de test van de Consumentenbond en tot dusver bevalt het prima

Pluspunten

• centrifugeert goed
  • tussentijds extra was toevoegen
  • grote trommelopening

Minpunten

• deur opent linksom
  • 30 gr niet bij bontwas
  • pieptoon

Theo 28-09-2019

prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

prima wasmachine, makkelijke bediening, duidelijke gebruiksaanwijzing. Veel verschillende wasprogramma's.

Jacqueline 17-09-2019

Aanwinst voor mijn badkamer

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Goede prijs-kwaliteitverhouding en wast geluidloos en gewoon goed. Zoals ik eigenlijk van Bosch gewend ben. Leuke verrassing was de fraaie designzijkant die nu een echte aanwinst voor mijn badkamer blijkt daar ik er recht tegenaan kijk/loop :-)

Pluspunten

• Geluidloos, stil
  • Ruim aanbod programma's

Nicole 10-09-2019

Tevreden

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Is zeer stil, wast goed schoon en geen moeilijke poespas. Gewoon wat ik er van (mag) verwacht(en)! Functie voor was bijvullen is ook wel heel fijn. Even aantikken, wachten, en in de meeste gevallen kan ik de deur openen en er gauw iets bij doen.

Pluspunten

• stil
  • bijvulfunctie
  • simpel maar meer heb ik niet nodig

OBS DE EGELANTIER 04-09-2019

PRIMA MACHINE VOOR VEEL WASGOED TEGELIJK

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

MOOIE GROTE MACHINE VOOR VEEL WAS! doet wat hij moet doen en doet het goed, makkelijk in het gebruik.

AMAS 28-08-2019

Goede, stille machine

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Goede machine die opmerkelijk stil is. De knoppen en het toetsenbord zijn zeer eenvoudig te bedienen.

Roedeldier 08-08-2019

Bedieningsmogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Heb voor aanschaf diverse recencies gelezen, waarvan de meeste positief zijn over het merk Bosch. Enkele negatieve hadden betrekking op de tiptoets bediening, er zou geen 30 graden programma voor katoen meer zijn en het vooraf instellen om op een later tijdstip te beginnen met wassen werd kennelijk niet begrepen.
De tiptoetsen werken perfect, maar als je druktoetsen gewend was is het even wennen, het katoen programma begint met 20,40,60 en 90 graden; maar daarna is er een 30 graden mogelijkheid die "kreukherstellend" word genoemd en aan de andere kant van de programmakiezer zijn er 4 30 graden programma's voor synthetische stoffen, Fijn, zijde, wol en speed (snel).Mogelijkheden te over dus. Na het kiezen van het wasprogramma geeft de klok direct aan hoe lang dat duurt, wil je dat het pas later begint dan kan je het begin ervan in stappen van 1 uur tot 24 uur uitstellen door op de tiptoets "klaar in tijd" het aantal uren dat het later moet starten in te geven. Werkt misschien iets anders dan bij een ander merk , maar ik zie daar geen probleem in. Het goed lezen van de gebruiksaanwijzing kost altijd wat tijd, maar voortkomt een hoop negatieve reacties.

Pluspunten

• Betrouwbaar merk, de vorige werkte 14 en 1/2 jaar
  • Energiezuinig ( A+++)

Minpunten

• Katoenwasprogramma's duren langer

Marie-Jose 28-07-2019

Wasmachine Bosch WNAT323471

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Omdat onze vorige Bosch machine het 12 jaar probleemloos gedaan heeft met een gezin met 4 jongens wederom een Bosch wasmachine gekocht. Wel een kleinere trommel (7kg). Inmiddels zijn onze 4 zoons de deur uit en hebben wij samen veel minder was.

Pluspunten

• Centrifugeert op 1600 toeren
  • Duidelijk display

Mendels 27-07-2019

Gekocht vanuit rapport consumentenbond

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Gekocht vanuit rapport consumentenbond van aantal jaren geleden. Bosch is een betrouwbaar merk. Wasmachine heeft een goede prijs. Daarnaast makkelijke bediening. Grote trommel. En energiezuinig. Geluidsniveau is prima (niet overdadig zoals wordt gesuggereerd). Wast dus prima!

Henk 18-07-2019

Goed werkende Bosch wasmachine.

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Goed bediende duidelijke wasmachine.
Doet zijn werk zeer naar behoren.
Geen omkijken naar wat wij wel gewend zijn van Bosch.

Pluspunten

• rustige machien

Aggy 11-07-2019

makkelijk te hanteren en heel stil

Geschreven voor: Bosch WNAT323471

Ik wilde graag een energie-zuinige machine maar ook lettend op water verbruik per wasbeurt, deze machine heeft beide en is erg makkelijk te bedienen en is buiten gewoon stil als hij centrifugeert, was komt er met centrifugeren op 1200 toeren al bijna droog uit erg prettig. Nog geen nadelen ontdekt.

Pluspunten

• zuinig
  • stil geen overlast
  • makkelijk te bedienen