Bosch WAW28461NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
72 dB

Rik 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super machine !

Een dikke 10 omdat ik geen enkel nadeel kan bedenken!

Voor deze machine hadden we ook een Bosch die ruim 10 jaar keurig zijn werk heeft gedaan, helaas begaf hij het en was de keus niet moeilijk om een nieuwe Bosch aan te schaffen.

Machine is extreem stil ook tijden centrifugeren hoor je hem nauwelijks.
Hij was goed schoon en was komt er niet te nat uit.

Kortom zeker een aanrader!

Pluspunten

• Extreem stil

Mevr. Huisveld 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Super wasautomaat!

Na jaren lang eindelijk de knoop doorgehakt en wat meer geld uitgegeven voor een echte wasautomaat. Wat een apparaat, geweldig gewoon! Ik moest in het begin gewoon een paar keer kijken of hij wel echt aan stond, zo stil. De grote opening is ook heerlijk, niet meer proppen om een dekbed erin te krijgen. De was komt er veel droger uit dan mijn voorgaande wasautomaat. Het wordt met uithangen ook sneller droog en ruikt daardoor niet meer muf door het lange opdrogen. Nu ik dit schrijf besef ik me pas hoe ik de afgelopen 10 jaar heb zitten tobben, dit had ik veel eerder moeten doen. Ik kan de wasautomaat aan iedereen aanraden. Hij is stil, ruim en ook nog eens energie zuinig.

• Zuinig
  • Handig in gebruik

Chris 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Grote trommel, perfect voor een gezin! Duidelijk en eenvoudig te bedienen. Heel vriendelijk in gebruik, een aanrader!!!!!!!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Zeer energie zuinig

jasperse 13-11-2016 Product paar weken in bezit

heeel stil

deze wasmachine is super stil en heel simpel in gebruik.
het is een slimme wasmaschine en bepaald zelf welk programma hij nodig heefdt

een echte aanrader

Pluspunten

• geluid
  • gebruiksgemak

Jef 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil!

Hij heeft pas 2 wasjes gedraait, maar wauw, dit ding is stil zeg! Voorheen was het alsof er een vliegtuig opsteeg, maar nu klinkt het alsof er een poes ligt te spinnen.

Volgens andere reviews komt de was er niet droog genoeg uit, maar in vergelijking met de indesit van 11 jaar die we hiervoor hadden (ook 1400 toeren) is het juist een verbetering.

Handleiding is ietwat onduidelijk over de eco en speed programma's. Mij is niet helemaal duidelijk wanneer ik zo zuinig mogelijk draai.

• Droog

Minpunten

• Delen handleiding

rkollman 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote deur en lekker stil!

Onze eerdere Bosch wasmachine was ermee gestopt, maar heeft ons jarenlang goed geholpen. Vandaar nu weer een Bosch en deze is nog stiller en makkelijker in gebruik!

Pluspunten

• Grote deur
  • Zuinig

Ralph 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne machine voor de grote was

Bediening is erg eenvoudig ook zonder lezen van de handleiding. De grote hoeveelheid programma s bij deze machine is ideaal. Met een grote trommel was hij alles in een keer weg. Voor ons was het geluid ook belangrijk en met zeggen dat hij zo stil is als wij hadden gehoopt.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Trommel is heel groot
  • Makkelike bediening

Minpunten

• Eindpiep uitschakelen?

Hansiesan 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

Super wasmachine, weinig water, weinig stroom en weinig geluid. En toch een goed wasresultaat! 1600 toeren centrifugeren zorgt voor sneller drogen. Eenvoudige bediening.
Kortom doet precies wat we er van verwacht hadden.

Pluspunten

• 1600 toeren centrifugeren
  • Waterverbruik wordt aangepast aan belading
  • Weinig geluid tijdens wassen
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Nog niet gevonden

Sawi 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

Na 12 jaar een bovenlader van Bosch mijn eerste voorlader, heel stil, vele mogelijkheden om selectiever te wassen, ruime trommel van 8 kilo maakt dat ik minder vaak hoeft te wassen. Duurzaamheid moet nog blijken maar als hij net zolang meegaat als de bovenlader ben ik blij.

TamaraEdwin 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Happy Laundry

Mooi vormgegeven wasmachine met grote trommel en veel keuze in wasprogramma's. Erg blij met de Speed Perfect optie voor halve belading en kort programma. Heeft zelfs een 15 minuten snel programma voor "spoedwasjes".
De wasmachine maakt ook tijdens het centrifugeren weinig geluid.
We hebben de machine pas een paar dagen in huis dus over de duurzaamheid valt nog niets te zeggen. Wel krijg je 10 jaar garantie op de motor dus de firma Bosch gaat er wel vanuit een duurzaam product geleverd te hebben.
Wat ons betreft een aanrader.

Bosch WAW28461NL 30-11-2015 Product maand in bezit

Een hele fijne wasmachine met een ruime trommel en vooral heel stil. Zelfs het centrifugeren hoor je bijna niet. Mooie vormgeving en heelgebruiksvriendelijk met veel verschillende programma's die je ook nog apart kan aanpassen waar het graden, duur en cetrifugeren betreft.

Lin 27-11-2015 Product paar dagen in bezit

Stil en handig in gebruik. Kortom een goede aankoop en van alle gemakken voorzien. Mis wel een lampje in het apparaat, maar dat is ook het enige nadeel.

Levent 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb de wasmachine net een paar dagen fijn in gebruik en ziet er strak uit. Grote laadruimte is zeer handig en toch tegen een schappelijke prijs.

MvS 14-11-2015 Product paar dagen in bezit

Alles perfect zoals je van Bosch mag verwachten. Verschillende apparaten in gebruik en voldoen altijd aan de verwachting. Zo ook deze wasmachine. Super stil en zuinig, alle klepjes en knopjes voelen duurzaam aan.

Simone 11-11-2015 Product maand in bezit

Ik ben erg blij met mijn nieuwe wasmachine. Erg stil, mooi apparaat om te zien, ruime opening, schone was en veel mogelijkheden, maar ook overzichtelijk!

Dick en Marianne uit Huissen 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

superstil apparaat. Wij hebben m gekozen omdat ie maximaal scoort op duurzaamheid. -30% t.o.v. A+++ en hij gebruikt weinig water. Misschien heeft de 9 kg voor sommigen nog meer voordelen en gebruiksgenot, maar dachten dat het slimmer was om 8kg te nemen en minder verbruik te scoren.

AvH 06-11-2015 Product paar dagen in bezit

Fijne machine met grote trommel. Genoeg programmas en ook nog eens heel stil. Over de betrouwbaarheid kan ik nog niks zinnigs zeggen

Chris 20-10-2015 Product paar dagen in bezit

Superfijne wasmachine. Heb m net binnen, maar je merkt de kwaliteit en kracht die ervan af spat. Machine doet gewoon zijn werk en dat is wassen. Maar doet dit zeer geruisloos en in alle stilte. Met de eco- en speedperfect opties kun je zeer zuinig tot zeer snel laten wassen, afhankelijk van je eigen behoefte. Wasprogramma's zijn erg makkelijk om in te stellen en is vriendelijk qua gebruik. Kind doet letterlijk de was. Niet twijfelen maar aanschaffen. Tevreden gebruiker.

Hans 05-10-2015 Product paar dagen in bezit

Vooralsnog een zeer stille en goed wassende machine. Ik ben echt onder de indruk van de stilte, zelfs bij centrifugeren! echt top!

JDDo 22-09-2015 Product paar dagen in bezit

Relatief met vorige wasmachine heel stil, 8KG was capaciteit.
Wast goed.
Duurzaamheid is nog niet te beoordelen na zo'n korte tijd.
Ik hoop dat Bosch zijn naam waar gaat maken. Dat deze machine langer meegaat dan zijn voorganger.
Helaas is er bezuinigd op het lichtje in de trommel. Maar ach, dan maar ff graaien.