Bosch WAW28461NL - Reviews

8 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
72 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 52 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

TamaraEdwin 04-07-2016 Product paar dagen in bezit

Happy Laundry

Mooi vormgegeven wasmachine met grote trommel en veel keuze in wasprogramma's. Erg blij met de Speed Perfect optie voor halve belading en kort programma. Heeft zelfs een 15 minuten snel programma voor "spoedwasjes".
De wasmachine maakt ook tijdens het centrifugeren weinig geluid.
We hebben de machine pas een paar dagen in huis dus over de duurzaamheid valt nog niets te zeggen. Wel krijg je 10 jaar garantie op de motor dus de firma Bosch gaat er wel vanuit een duurzaam product geleverd te hebben.
Wat ons betreft een aanrader.

Fts 20-04-2017 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Prima wasmachine voor een goede prijs, kwam als beste getest door de consumentenbond. Ik heb voor deze machine gekozen vanwege het de 1600 toeren en het energie verbruik.

Pluspunten

• 1600 toeren cenrifuge wasgoed goed droog
  • prima prijs kwaliteit
  • energie verbruik

demirel 27-01-2017 Product paar maanden in bezit

stille wasmachine

mijn vorige wasmachine was ook een bosch, heeft ruim 15 jaar prima gefunctioneerd. daarom nu ook weer voor bosch gekozen. deze bosch wasmachine nu ruim 2 maanden in gebruik. het bevalt ons (2 personen) prima. trommel is niet te groot. tov mijn vorige bosch wasmachine is deze opvallend stil. per ongeluk raak je soms wel de tiptoetsen aan. tip voor bosch: indien mogelijk losse centrifuge optie in programma inbouwen, nu alleen spoelen+centrifugeren.

Pluspunten

• stil
  • snelprogramma
  • veel instelmogelijkheden

Minpunten

• geen losse centrifuges optie
  • normale programma's lange duur

Kwesselink 25-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne wasmachine

Het is een fijne wasmachine met veel programma's. De trommelinhoud is ook goed er past veel wasgoed in. Ik heb voor deze wasmachine gekozen omdat hij goed werdt aangeraden op internet. Ik ben tevreden met mijn aankoop!

Pluspunten

• Veel programma's
  • Startuitstel
  • Weinig geluid

Erika 11-01-2017 Product paar weken in bezit

Heerlijk apparaat

Eenvoudig te bedienen apparaat. Verschillende menus maar wel aan te passen naar eigen voorkeur. Fijne grote klep en trommel. 8kg is voor ons voldoende met 2 jonge kinderen draait de machine bijna dagelijks. Twee persoons dekbed paste er makkelijk in zelfs. En weinig lawaai. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Grote laadklep
  • Diverse programma's maar wel aan te passen
  • 1600 toeren.

P 08-01-2017 Product paar dagen in bezit

wasmachine

wast prima schoon. Kan 8kg was in. Hoort hem bijna niet. Zitten veel wasprogramma's op. Is heel zuinig in het verbruik van water en stroom.

Pluspunten

• weinig geluid
  • grote trommel

Minpunten

• zuinigste programma duurt heel lang

Nelleke 05-01-2017 Product paar maanden in bezit

Ruime stille wasmachine

Groot vulgat dus was gaat feilloos zonder te proppen in de machine, je hoort hem haast niet en makkelijk te bedienen. Veel programmas, voor alle soorten was.

Frits 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Doet wat er beloofd wordt

Uitstekende wasmachine. Overzichtelijke display en een ruime keuze aan wasprogramma's. Tevens is hij stil voor een wasmachine. Wel zo fijn voor de buren.

Pluspunten

• overzichtelijke display
  • ruime keuze aan wasprogramma's
  • stil

Anita 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Geheel stil

Heb 17 jaar een bosch gehad . En heb nu weer een bosch gekocht en ben blij met de 8 kilo trommel
De wasmachine hoor je niet is heel stil. Ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Zuinig

Minpunten

• Geen gevonden

Emelalanyurt 26-12-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte wasmachine

Wasmachine is perfect geen geluid en wast er schoon zeer tevreden.erg tevreden dat ik deze wasmachine heb gekocht.echt een aanrader.

Pluspunten

• Schoon
  • Geen geluid

Big Bosch 20-12-2016

Big Bosch

Ben ontzettend tevreden met mijn Bosch wasmachine , perfect geholpen en ook de aflevering liep op rolletjes , dit is onze 2de machine wat ook een Bosch was hoop hier ook heel lang plezier van te hebben de vorige heeft 13jaar ze,n dienst gedaan en heb het al aan vele doorverteld,wat is ontstaan tot de verkoop van onderander afwasmachine combimagnetron dus alleen maar lof wens u hele goede zaken en hele fijne feestdagen vriendelijke groeten fam.van kleij
Oorspronkelijk gepost op Bosch

Rik 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super machine !

Een dikke 10 omdat ik geen enkel nadeel kan bedenken!

Voor deze machine hadden we ook een Bosch die ruim 10 jaar keurig zijn werk heeft gedaan, helaas begaf hij het en was de keus niet moeilijk om een nieuwe Bosch aan te schaffen.

Machine is extreem stil ook tijden centrifugeren hoor je hem nauwelijks.
Hij was goed schoon en was komt er niet te nat uit.

Kortom zeker een aanrader!

Pluspunten

• Extreem stil

Mevr. Huisveld 26-11-2016 Product paar weken in bezit

Super wasautomaat!

Na jaren lang eindelijk de knoop doorgehakt en wat meer geld uitgegeven voor een echte wasautomaat. Wat een apparaat, geweldig gewoon! Ik moest in het begin gewoon een paar keer kijken of hij wel echt aan stond, zo stil. De grote opening is ook heerlijk, niet meer proppen om een dekbed erin te krijgen. De was komt er veel droger uit dan mijn voorgaande wasautomaat. Het wordt met uithangen ook sneller droog en ruikt daardoor niet meer muf door het lange opdrogen. Nu ik dit schrijf besef ik me pas hoe ik de afgelopen 10 jaar heb zitten tobben, dit had ik veel eerder moeten doen. Ik kan de wasautomaat aan iedereen aanraden. Hij is stil, ruim en ook nog eens energie zuinig.

• Handig in gebruik

Chris 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Goede machine

Grote trommel, perfect voor een gezin! Duidelijk en eenvoudig te bedienen. Heel vriendelijk in gebruik, een aanrader!!!!!!!

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • Zeer energie zuinig

jasperse 13-11-2016 Product paar weken in bezit

heeel stil

deze wasmachine is super stil en heel simpel in gebruik.
het is een slimme wasmaschine en bepaald zelf welk programma hij nodig heefdt

een echte aanrader

Pluspunten

• geluid
  • gebruiksgemak

Jef 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Stil!

Hij heeft pas 2 wasjes gedraait, maar wauw, dit ding is stil zeg! Voorheen was het alsof er een vliegtuig opsteeg, maar nu klinkt het alsof er een poes ligt te spinnen.

Volgens andere reviews komt de was er niet droog genoeg uit, maar in vergelijking met de indesit van 11 jaar die we hiervoor hadden (ook 1400 toeren) is het juist een verbetering.

Handleiding is ietwat onduidelijk over de eco en speed programma's. Mij is niet helemaal duidelijk wanneer ik zo zuinig mogelijk draai.

• Droog

Minpunten

• Delen handleiding

rkollman 11-11-2016 Product paar dagen in bezit

Grote deur en lekker stil!

Onze eerdere Bosch wasmachine was ermee gestopt, maar heeft ons jarenlang goed geholpen. Vandaar nu weer een Bosch en deze is nog stiller en makkelijker in gebruik!

Pluspunten

• Grote deur

Ralph 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Hele fijne machine voor de grote was

Bediening is erg eenvoudig ook zonder lezen van de handleiding. De grote hoeveelheid programma s bij deze machine is ideaal. Met een grote trommel was hij alles in een keer weg. Voor ons was het geluid ook belangrijk en met zeggen dat hij zo stil is als wij hadden gehoopt.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Trommel is heel groot
  • Makkelike bediening

Minpunten

• Eindpiep uitschakelen?

Hansiesan 06-11-2016 Product paar dagen in bezit

Super wasmachine

Super wasmachine, weinig water, weinig stroom en weinig geluid. En toch een goed wasresultaat! 1600 toeren centrifugeren zorgt voor sneller drogen. Eenvoudige bediening.
Kortom doet precies wat we er van verwacht hadden.

Pluspunten

• 1600 toeren centrifugeren
  • Waterverbruik wordt aangepast aan belading
  • Weinig geluid tijdens wassen
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Nog niet gevonden

Janette 10-03-2017

Het is toch een wasmachine met 1400 toeren hoe kan hij dan 1600 toeren draaien?

Sawi 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine

Na 12 jaar een bovenlader van Bosch mijn eerste voorlader, heel stil, vele mogelijkheden om selectiever te wassen, ruime trommel van 8 kilo maakt dat ik minder vaak hoeft te wassen. Duurzaamheid moet nog blijken maar als hij net zolang meegaat als de bovenlader ben ik blij.