Bosch WAW32461NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 681 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32461NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Arjaz 01-07-2020

Vervolg 'Reviews waren goed' Bosch garantie niets waard...

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Heb deze wasmachine bij COOLBLUE gekocht en 8 maanden na aanschaf ging de machine -na 5 minuten wassen- lekken. Eerst klepje geopend en gecontroleerd of er -ondanks mijn zorgvuldigheid- een muntje oid in zit. Kraan dicht gedraaid, water uit klepje rechtsonder laten lopen. Er zat niets in behalve water. Daarna water afgepompt om was eruit te halen, het lekte te erg. Bleek bij opening van deur een 'hap' uit het manchet te zijn, zomaar uit het niets. Heb ik een maandag exemplaar..?
Coolblues afspraken met Bosch zijn niet goed vastgelegd. Dus: we werden door Bosch afgescheept met een telefonisch consult en een enorm bedrag aan reparatiekosten.
Zonder bezoek door reparateur van Bosch wordt dit afgedaan als gebruikersschade. Serieus , na 8 maanden gebruik. Garantie geldt dan niet. Dus: koop geen Bosch (via Coolblue) , want als er iets is zoals dit geeft men niet thuis.
koop Zanussi (niet via Coolblue) , daar deed ik 30 jaar mee.

Arjaz 01-07-2020

Reviews waren goed...

Marianne Huisken 26-01-2020

bosch wasmachine serie 8 WAWH2673NL

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

ik vind het een fijne machine heb voor deze gekozen vanwege I dos systeem is redelijk stil vergeleken bij mijn vorige machine ,dit was trouwens ook een Bosch met I dos systeem.
Enige nadeel vind ik ,bij mijn vorige machine was automatisch wit/bont 40 graden,en bij deze 60 graden.
Vond dat een fijn programma en gebruikte dit heel veel ,voor kleding enz.
60 graden is dan te heet.
Nu gebruik ik het programma snel/mix,dus dit was even wennen,maar bevalt ook goed.
Nadeel in begin te weinig wasmiddel was fout ingesteld ,dus wasgoed rook niet lekker soort muf ,volgens leverancier door fabriek afgesteld.
Nadat ik zelf ben gaan uitproberen hoeveelheid wasmiddel te veranderen ben ik na verschillende wasbeurten nu tevreden.
Voordeel 10 jaar garantie op motor.
Kan ook via wifi machine bedienen of verloop van programma in de gaten houden .
Niet heel belangrijk maar wel grappig/handig.

Pluspunten

• i dos
  • 1600 toeren centrifugeren
  • klein kort wasje
  • wifi connect

Henriette 10-11-2019

Stil en schoon

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

ik heb deze gekozen ivm energieverbruik en geluid. 2 dagen in gebruik nu en qua geluid is het geweldig, zelfs op 1600 toeren. ook simpel te bedienen

Maartje 05-11-2019

Bosch WAW32461 wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Een hele fijne machine. Temperatuur , toerental, tijd, alles is zelf in te stellen.
Stille machine, was komt er bijna droog uit (1600 toeren). ook het centrifugeren op hoge snelheid hoor bijna je niet.

Pluspunten

• temperatuur zelf regelen
  • toerental zelf regelen
  • stil
  • duur van de was en eindtijd zelf regelen.

Minpunten

• nog niet gevonden.

Primera3 25-10-2019

Prima wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Zuinig, stil en makkelijk in gebruik. Gebruik relatief weinig wasmiddel en water. \kind kan de was doen.

Pluspunten

• stil
  • zuinig

Gezin 12-10-2019

Top machine maar erg veel lawaai bij centrifugeren

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Machine voldoet goed alleen als wij beneden zitten en de machine op zolder gaat centrifugeren maakt het erg veel lawaai. Hiervoor hadden wij een Miele die je niet hoorde. Miele was 1150 rpm en de Bosch 1600 rpm dus dat kan ook de reden zijn. Maar elke review die ik hier lees gaat over stil stil stil. En dat ervaren wij dus niet. Verder goede machine.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel programma keuzes

Minpunten

• Lawaai bij centrifugeren
  • Deur gaan andersom open

M.L. Bak 03-10-2019

Mooie elegante wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Heb altijd Bosch machines gehad, goede kwaliteit en redelijke prijs, dus nu weer één besteld.
Vandaag besteld, morgen in huis werd ook nagekomen.
Bij aflevering werd de machine geïnstalleerd door geschoolde aardige jonge mannen hetgeen heel belangrijk is, dit is niet een apparaat wat je ( als oudere mensen) kan installeren. Ben daar heel dankbaar voor !!!

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Maakt haast geen lawaai met spinnen
  • Zelf wastijd bepalen.

Mireille 25-09-2019

Goed wasresultaat, grote trommel, korte wasduur

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Deze wasmachine heb ik nu een paar maanden. Ik ben heel tevreden want hij wast schoon (ook bij kortere programma's), centrifugeert hard (1600 rpm) en is echt heel stil. En het 15 minuten wasprogrammaatje is superhandig. Ook kan er erg veel in. Helaas is nu de wasdroger een beetje te klein geworden, die kan niet meer een hele was tegelijk drogen.
Ik gebruik eigenlijk alleen het verkorte programma (SpeedPerfect), dat duurt ongeveer één uur. Als je dat niet doet dan duurt het programma bijna 3 uur (het zuinigheidsniveau is daarop afgesteld), en dat vind ik wel heel erg lang. Dus zal hij bij mij dit zuinigheidsniveau niet halen.

Marja 25-08-2019

geweldige wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Hiervoor had ik een Miele van 13 jaar oud, die al diverse reparaties heeft ondergaan. Nu gekozen voor een Bosch. Het geluidsniveau is zeer laag. Deze bosch heeft een grote verscheidenheid aan programma's en instelmogelijkheden. Ik ben lang op zoek geweest naar een geschikte machine, omdat ik ook veel wasgoed op 30 graden was en dat kan met deze machine. Omdat dit in de beschrijving niet echt duidelijk is, vermeld ik het hierbij. De machine heb ik nu 2 weken in huis en ik draai zo'n 7-8 wassen in de week en dat gaat geweldig. Ook de ruime deuropening is zeer prettig. Het dekbed kan er zonder problemen in. Jammer alleen dat de deurscharnier aan de linkerkant zit en niet om te zetten is naar de rechterkant. Dit was wel mijn wens en stond ook in de omschrijving, maar is toch niet mogelijk. Of iemand moet weten hoe dat alsnog wel kan? Dat hoor ik dan graag. Maar, ik kan ermee leven.

Pluspunten

• geluidsniveau
  • grote deuropening
  • veel spreciale wasprogramma's
  • temperatuur koud, 20, 30, 40, 60, 90 graden
  • gebruiksvriendelijk

Minpunten

• deurscharnier niet aan de rechterkant
  • geen trommelverlichting

Margriet 31-07-2019

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Het is een fijne wasmachine, is heel stil bij wassen en centrifugeren, makkelijk bedienbaar met draaiknop en tiptoetsen, ik ben er heel blij mee, kan hem aan iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• programma keuzes
  • heel stil
  • makkelijk bedienbaar

Minpunten

• nog geen gevonden

P. Spermon 29-07-2019

Bosch wasmachine type waw32461nl

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Ik heb voor dit product gekozen omdat de reviews heel goed waren,en daar heb ik geen spijt van. Hij wast super schoon is heel stil en zuinig. Ik hoop hier nog jaren plezier van te hebben. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig

Rene 21-07-2019

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Duidelijk display, stil en veel opties. Deze gekocht bij Wehkamp, samen met de wasdroger wtw8756ENL, passen goed bij elkaar.

Pluspunten

• Stil
  • Veel opties
  • Verlichting binnenkant

Minpunten

• geen, nog niet

Link 16-07-2019

Top product!

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Na diverse winkels bezocht te hebben en een aantal sites bekeken te hebben tot aankoop gegaan. Nu 1 week inbezit en geen klachten tot dusver. De was is prima schoon (kleine kinderen ) en hij is erg stil.......wel waterpas zetten!
Top produkt

Pluspunten

• Stil
  • 8 kg
  • Duidelijke bediening

Angelique 09-07-2019

Boscsh wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Hele goede wasmachine. Makkelijk in gebruik. Snelle programma's en wast goed schoon. Fijn ook dat de trommel groot is van 8 kg. Met 3 kinderen een must!

Pluspunten

• grote trommel
  • stil
  • korte programma's

Gelukkige huisvrouw 08-07-2019

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Fijne wasmachine. Super stil en kan behoorlijke hoeveelheid was in. Wast goed schoon. Voldoende verschillende programma's. Mooi design. Bewust gekozen voor Bosch omdat ik alleen maar goede ervaringen heb met dit merk. Mijn vorige wasnachine is 23 jaar meegegaan!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Grote trommel

H helder 08-07-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

De wasmachine is stil wast goed en er zit een programma op wat water en energie bespaart de bediening is eenvoudig een goed en mooi product erg blij mee m vr gr h helder

Fam Den Oever Volendam 07-07-2019

Fijne Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Wij hebben met spoed een nieuwe moeten kopen. Via Coolblue georiënteerd en snel een kunnen maken op basis van reviews. De Wasmachine is prijstechnisch meer dan de moeite waar, hij behoorlijk stil met wassen, zuinig met een goed wasresultaat.

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • Betaalbaar
  • Makkelijk te bedienen

Miriam 06-07-2019

Goed voor mijn was en het milieu

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Deze wasmachine heb ik gekozen nadat ik geselecteerd heb op A+++ - 30% wasmachines: energiezuinig was voor mij de belangrijkste factor in mijn keuze, naast betaalbaarheid. Deze wasmachine was bovendien als beste koop door de consumentenbond geselecteerd. En ik ben er oprecht blij mee! Een heel stille machine, en erg makkelijk te bedienen. Ik kies dan nog eens voor de Eco-perfect stand. Dan doet de machine er langer over, maar is nog energiezuiniger.

Pluspunten

• energiezuinig
  • makkelijk te bedienen
  • is stil
  • keuze tussen eco of speed

Minpunten

• veel piepjes als de was klaar is

Tjerk 04-07-2019

Eenvoudig te bedienen, stil en zuinig apparaat

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Om mijn 15 jaar oude machine te vervangen kocht ik deze vanwege de belofte van: zuinig, stil, snel en eenvoudig te bedienen. Allemaal waar.

Pluspunten

• snel
  • stil
  • zuinig
  • eenvoudig te bedienen

Minpunten

• zwaar

Robert 03-07-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Redelijke prijs voor een degelijk apparaat. Robuust, sterk en mooie uitvoering. Veel mogelijkheden, zuinig enz.

Pluspunten

• zuinig
  • prijs
  • duurzaam

Wilko 02-07-2019

erg dtil en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Erg stil apparaat en de menu-instellingen als temperatuur en toerental zijn nog aan te passen na de start. Als hij klaar is geeft hij een signaaltje (instelbaar) en als het te lang duurt gaat hij vanzelf helemaal uit. Met 1600 toeren is de was erg snel droog. Ideaal.

Pluspunten

• Stil
  • makkelijk bediendbaar, ook na start

Cora 27-06-2019

duidelijke programma keuze

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Superstil, dit had ik jaren eerder moeten doen! Ook gaf de keuze voor het hoogste energielabel de doorslag

Pluspunten

• stil
  • duidelijke bediening

Minpunten

• geen

M. Keizer 27-06-2019

wasmachine met veel opties en zuinig!

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

De wasmachine is prettig in gebruik en heeft veel opties. Energie zuinig en de was komt schoon uit de machine zoals is beloofd.

Ronald 27-06-2019

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32461NL

Product gekocht op basis van re views en mogelijkheden. Vandaag binnen gekregen en in gebruik gesteld. Vol doet aan verwachtingen