AEG SPECIAL9 - Reviews

73 dB

8,9

C 08-09-2016 Product paar maanden in bezit

Grote trommel en stil

De trommel is aardig groot en het scheelt je wasbeurten. We hebben de wasmachine op een betonvloer geplaatst en is daardoor ook erg stil.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Best stil

RR 04-08-2016 Product half jaar in bezit

Aanrader!!!

Ik heb deze machine nu ongeveer 6 maanden en hij bevalt mij zeer goed!
Wastrommel is groot genoeg voor dekbedden en kussens en een maximaal laadvermogen van 9 Kg, wasprogramma wordt automatisch aangepast op basis van de hoeveelheid was.
Machine is erg stil en tijdens centrifugeren is geluidsnineau ook zeer acceptabel.
Veel programmastanden waarvan maar een paar in gebruik, tijdbespaar functie erg handig voor kleine of minder vuile wasjes.
Mijn vorige wasmachine van AEG heeft 21 jaar lang in de badkamer gestaan, geen spatje roest.
Voor mij dus geen ander merk meer!

Arjan 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

gebruiksvriendelijk en stil met grote trommel

Eerste ervaring met deze wasmachine is positief. Makkelijk te vullen en bedienen, voldoenden keuzeprogrammas en stil. Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar de ervaring met AEG is positief

Ada 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Grote trommel, wast perfect!

Energiezuinige, stille wasmachine. Een tweepersoons dekbed gaat prima dankzij de grote trommel. Ben er zeer tevreden mee!

Marie-jose 25-07-2016 Product maand in bezit

AEG Speciaal 9

9,6
Na 15 jaar weer een nieuwe AEG wasmachine gekocht, ben hier super tevreden over,fijne wasresultaten, een mooi uitgebreid progamma en gemakkelijk te bedienen.

lunshof 24-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG speciaal 9

na 17 jaar trouwe dienst van onze oude AEG, weer voor een AEG machine gegaan.
deze machine heeft erg veel mogelijkheden, en een mooie grote trommel voor heel veel wasgoed.
in verhouding tot onze oude is deze tijdens het wassen ook erg stil, het resultaat van de was is ook goed schoon.
de startuitstel is voor ons ook ideaal, en een programma van 20 minuten voor een snel klein wasje.
De duurzaamheid is natuurlijk nog niets over te zeggen, dat zal de tijd uitwijzen.
Wij zijn in ieder geval erg blij met deze machine.

B.L. 23-07-2016 Product kwartaal in bezit

AEG SPECIAAL 9 top wasmachine

Nadat ik moeilijk afscheid kon van mijn oude wasmachine,ben ik heel tevreden met mijn AEG SPECIAAL 9, omzijn waskwaliteit en gebruiksvriendelijkheid.

Rian 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

AEG SPECIAL9 een machine voor groter gezin

we zijn heel erg blij met deze wasmachine heel schoon goed gecentrifugeerd en een redelijk stille wasmachine een super grootte trommel waar heel veel in kan

Matthijs 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

uitstekende wasmachina

Ruime trommel, zeer stil (in vergelijking met onze oude machine, ook AEG, heeft 16 jaar dienst gedaan!!). Veel functies, kan zelfs dekbedden wassen. Enige minpuntje is dat je niet achteraf was kunt toevoegen. Dat kon onze oude machine wel, als het waterniveau onder de vuldeur was.

robmibo 21-07-2016 Product maand in bezit

Prima wasmachine voor een redelijke prijs

Deze wasmachine is zeer uitgebreid in haar functies, zelfs een stoomfunctie zit er op. Het is goed zichtbaar welke functie het meest energiezuinig is. De grote trommel is ideaal met beddegoed en dekbedden. Het geluidsnivo mag wat minder, maar valt nog steeds alles mee. Kortom, een prima wasmachine die niet te duur is voor wat je krijgt.

Jaap 08-05-2016 Product half jaar in bezit

AEG special 9

Fijne wasautomaat, groet trommel ,stoomfunctie
werk super. mooi design en makkelijk in de bediening.
goed voorgelicht ook, bij Passe electrospeciaalzaak te Sliedrecht

Frank 30-04-2016 Product half jaar in bezit

Uitstekende wasmachine

Mijn eerste wasmachine is de Special 9 geworden. Ik wilde een goede en energiezuinige wasmachine. En dat is gelukt! Simpel in gebruik, wast goed schoon, heeft een grote trommel en is zeer stil (staat in een kast ca. 8m van de woonkamer, maar ik hoor 'm niet! Behalve op het eind bij centrifugeren, maar niet hinderlijk).
Heb nog niet alle programma's op het apparaat gebruikt. Een aanrader!

EB 30-04-2016 Product kwartaal in bezit

AEG special 9

Fijne wasmachine, goed wasresultaat, gebruiksvriendelijk, kort programma mogelijk voor kleine wasjes en programmaduur past zich ook aan, aan het gewicht van de was. Ruime trommel, er past met gemak een dekbed in. Kortom, ik hoop dat deze net zo lang meegaat als mijn vorige AEG (16 jaar!).

Ruud 30-04-2016 Product kwartaal in bezit

Aanrader met veel mogelijkheden

Hij wast erg goed, is super stil. Erg fijn dat je ook de tijden kunt instellen uitgestelde start .Bij deze wasmachine krijg je kleding in een keer schoon. Ik raad dit wasmachine iedereen wel aan omdat ie goed was stil is en erg gebruiksvriendelijk is.Super zou weer deze machine iedereen aanraden !!

SnijdersJ 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

supermachine

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden, een paar maanden in gebruik en heel tevreden over het was resultaat. Het bedieningspaneel is heel gebruiksvriendelijk en zelfs voor een kleine en/of korte was is er een programma. Een dekbed of slaapzak past met gemak in de trommel, ook een wollen vest is met deze machine gewoon wasbaar.

Wallie16 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Mijn tweede AEG

Na 19 jaar was onze AEG wasmachine toe aan vervanging, wederom een AEG gekocht, prima stille en energiezuinige machine, tijdens de wasfase word programmaduur aangepast aan het gewicht van de was en dat werkt prima,ook de grote trommel van 9 kg met grote opening is een pluspunt. kan deze AEG aanbevelen.

Iris 29-04-2016 Product half jaar in bezit

Prima machine

Mooi groot zodat er veel in past. Wast schoon. Veel keuze uit programma's. Geluid is niet hinderlijk. Tijdsfunctie goed in te stellen.

Wal 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Erg tevreden

Wij zijn erg tevreden over deze machine, hebben ook een aeg droger beide staan garant voor goede kwaliteit.

Machine is erg stil en heeft veel mogelijke wasprogramma's, in praktijk gebruiken wij maar 1 of 2 programma's. Start uitstel is ook top zodat de was klaar is als je thuis komt zonder dat de was niet lang in de machine heeft moeten liggen.

Roy 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Een leven lang met AEG

De vorige AEG wasmachine heeft het 20 jaar vol gehouden, dus we hebben ook hoge verwachtingen van deze nieuwe wasmachine. De wasmachine heeft een uitgebreid en makkelijke te bedienen programma, is erg stil en heeft een grote trommel. De wasresultaten zijn tot dusver goed.

ilsemirjam 21-09-2015 Product kwartaal in bezit

Inmiddels een paar maanden in het bezit van deze wasmachine. Tot nu toe zeer tevreden. Met name blij met de verschillende type programma's en alle mogelijkheden, zoals tijdsbesparing.