Zanussi ZWF61400W - Reviews

79 dB (centrifugeren)

3,5

Leny123 24-06-2015 Product maand in bezit

5,6
Het wasprogramma "katoen" op 30 of 40 graden duurt 3 uur. Het gebruik van de "snel"knop, wat de duur met 50% zou moeten reduceren geeft hier geen verandering in. Ook de hoeveelheid wasgoed van 2,5 tot 5 kg maakt geen verschil in tijdsduur. Zelfs na het vervangen van de printplaat blijft de duur van het programma 3 uur. Dit geeft dus extra lang verbruik van water en elektriciteit. Bij de andere programma's mag je maar max 3 kg beladen bij een trommel voor 6kg. Deze programma's zijn iets sneller. (0ng 2 uur)

Officiele reactie van Zanussi 30-06-2015

Wij adviseren om hier een technicus naar te laten kijken. Onze servicedienst is te bereiken op 0172-468 300.

Nikki
Zanussi Webteam

SC 24-11-2015 Product half jaar in bezit

3,8
voordelen
+ de prijs
+ doet voor ons zijn werk, de was fris maken (vuile was hebben wij nl niet)
nadelen
- apparaat wandelt alle kanten op
- heel veel lawaai
- er komt geen einde aan de wasprogramma's. Alleen op 30graden en snel is de was binnen 1,5 uur klaar. Vanaf 40 graden ben je zo 3 uur verder

Monique 28-09-2016 Product paar maanden in bezit

Niet aan te bevelen

Spijt dat ik deze machine heb gekocht!!!
De wasmachine maakt tijdens het centrifugeren zoveel herrie. Waterpas zetten helpt niet, door het schudden gaat hij alle kanten op. De monteur zei meteen dat er niks aan te doen was. Te licht uitgevoerd zei hij.... Zet er maar een paar bellen voor dan kan hij geen kant meer op....
Ik moet er op gaan zitten als de machine gaat centrifugeren, anders lijkt het wel of mijn huis instort.

Minpunten

• Slecht keuze programma
  • Lange wastijden
  • Wandelt alle kanten op tijdens het centrifugeren