Bosch WAW28592NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 467 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW28592NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

joanne 12-10-2018

Super Goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Prachtige wasmachine.. Alle programma´s zitten erop. van korte wasjes tot lange wasjes. sportief en mooie kleding, alle mogelijk heden zijn mogelijk. kortom twijfel je nog, niet doen, hier krijg je geen spijt van.

Pluspunten

• alle mogelijkheden zitten erop

Wasmachine 21-03-2018

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Prima prijs kwaliteit-verhouding. Mooie styling. Prima wasresultaten met alle mogelijkheden en energie zuinig.

Pluspunten

• Prijs
  • Wasresultaat met alle keuze
  • Energie zuinig

Rene 28-10-2017

Degelijke machine

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

We hebben de machine nog maar in gebruik, maar zijn naar de eerste paar wasbeurten al zeer tevreden. De machine is erg stil en de was komt er mooi schoon uit.

Pluspunten

• Wast goed
  • Erg stil voor een wasmachine
  • Degelijk

Minpunten

• Niet heel goedkoop

Ria 20-08-2017

Makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Degelijk apparaat, duidelijke bediening, weinig geluid.
Makkelijk is ook dat hij de tijd aangeeft hoelang het programma nog duurt.

C. Thonei 03-08-2017

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Dit is een perfect product mijn was is nog nooit zo schoon geweest.
Hij is zo geluidloos dat het geen probleem is om 's nachts te wassen ik woon nl.op een appartement.Hij is ook makkelijk te bedienen.
En de prijs valt reuze mee.

Yvonne Venema 20-07-2017

Prachtige bijna geruisloze wasautomaat.

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Fijn product deze wasautomaat. Heel handig te bedienen en geeft via de display alles zelf aan. Je kunt precies zien hoelang een programma gaat duren en hoeveel tijd nog resteert. Nagenoeg geruisloos wast deze machine alles perfect schoon. Enorm aantal programma's voor allerlei verschillende soorten was.

Nancy 03-07-2017

Super wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Veel progamma's die je zelf ook nog aan kan passen, bv tijd, toeren, gras of andere hardnekkige vlekken bv kan je ook nog aantoetsen erg handig met kinderen! En een programma van 15 min, erg fijn om het op te frissen. Kortom, zeer tevreden dus de prijs /kwaliteit verhouding vindt ik goed

Pluspunten

• Zelf programma aanpassen
  • Instelling voor hardnekkige vlekken
  • Zeer grote trommel, 9 kg

J. van der Niet 03-07-2017

capaciteit

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

onlangs deze wasmachine gekocht, als opvolger van mijn oude machine die na ruim 13 jaar de geest had gegeven. wat opvalt is de hoeveelheid wasgoed die je kwijt kan( 9 kilo) verder de opvallende stilte bij het wassen en centrifugeren, ik wil nog geen cijfer 10 geven, gezien het gebruik in korte tijdbestek na aankoop.(maar als jarenlange gebruiker van de Bosch was- en droog apparaten twijfel ik absoluut niet aan de kwaliteiten van dit apparaat.

Victoria 29-06-2017

Duidelijk display, wast, centrifugeert zeer stil

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Machine met grote vulopening, verlichting in trommel, wast en centrifugeert heel stil, was komt schoon en bijna droog uit de
machine.

Pluspunten

• duidelijk display

bjorn 29-06-2017

vet dat lampje in de trommel

Briljante machine.
van 4 kg naar het dubbele gegaan.
met minder stroom en water en ook nog eens mooi schoon.
we wisten niet wat ons overkwam

Faas 26-06-2017

Stil, schoon en zuinig

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Wat een geweldige wasmachine. Makkelijk te bedienen, wast goed schoon en is zeer geluidsarm. Vele functies.
Goede machine voor de aankoopprijs.

Miranda 25-06-2017

Degelijke machine

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Na een aantal goedkopere machines, die een jaar of 5 meegaan, hebben we dit keer gekozen voor deze Bosch wasmachine. We hebben hem nu 2 maanden en geen moment spijt van de €799,00. De was uit onze vorige machine had een muf luchtje als de was klaar was, nu komt alles er fris ruikend en schoon uit met het zelfde wasmiddel. De bediening is zeer eenvoudig en het bedieningspaneel is degelijk. De trommel is lekker groot en heeft verlichting wat soms wel handig is, ook heeft de trommel een speciale binnenkant wat je wasgoed beschermd tegen beschadigingen ( bij onze vorige machine hadden we nog wel eens kleine gaatjes in onze kleding). Ook het trommelreinigingsprogramma met herinneringsfunctie is handig. De EcoSilence Drive heeft een koolborstelloze motor en wast zeer zuinig en wat ons direct opviel, hij is zeer stil, zelfs tijdens het centrifugeren. Ook handig zijn het antivlekken-systeem en het extra snel programma waarmee je max 2kg licht bevuild wasgoed in een recordtijd van 15 minuten wast, met hoofdwas, spoelen en centrifugeren. Op het duidelijke display zitten nog meer handige functies. Wij hebben 4 kinderen dus hij staat vaak te draaien. Onze eerste indruk, een geweldige machine die goed wast, makkelijk te bedienen is, en vooral zuinig met water en stroom en zeer stil is. Over de levensduur kunnen we uiteraard nog niets zeggen, maar hier hebben we wel alle vertrouwen in.

Pluspunten

• Zeer stil en zuinig
  • kinderslot
  • Eenvoudige bediening
  • handige functies

Minpunten

• Nog niet tegen gekomen

Lumeij 24-06-2017

Mijn nieuwe huisgenoot

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Gisteren hier komen wonen , onze nieuwe huisbediende, glimmend, vrolijk knipogend als je op de startknop drukt. Alles wat we misten heeft hij in zijn repertoire, wat zullen we gaan genieten van hem , van de schone was, gespoeld, extra voorzichtig met mijn lievelingsblouse en zuinig met de energie, goed voor het milieu, maar ook voor ons budget! Onze dank voor Bosch !

Minpunten

• Nig even wennen aan de nieuwe instellingen

M. van den Oever 24-06-2017

lekkere grote trommel en geluidloos

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

ik was een Siemens gewend en dit bleek nu Bosch te zijn geworden. eerst een beetje huiverig maar ik ben superblij met mijn aankoop.

Pluspunten

• grote trommel
  • uitgebreid programma
  • maakt bijna geen geluid

Minpunten

• prijs
  • geen

annette verhoeven 23-06-2017

Bosch wasmachine, warmtedroger en koelkast

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Bovenvernoemde artikelen hebben een zeer goede kwaliteit tegen betaalbare prijzen.
Ik kan dan ook een ieder adviseren om hierna te kijken.
Eerder heb ik al een keer zaken met ze gedaan en als zeer prettig ervaren, vandaar dat ik daar weer terugkom.
Goede service, snelle levering en zeer klantvriendelijk

Pluspunten

• aan te bevelen electro world waalwijk
  • aan te bevelen electro world waalwjk
  • Topverkoper Jacques

Tineke 23-06-2017

Heerlijk stil!

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Net voor de vakantie ging de oude wasmachine stuk, lastig natuurlijk! Terug gekomen is er snel een nieuwe geleverd, ook een Bosch omdat de vorige lang is mee gegaan. Keurig aangesloten, even uitgeprobeerd en de oude meegenomen door de firma Hoogendoorn te Alphen aan den Rijn. Blij met dit stille exemplaar en het feit dat het eco is.

Pluspunten

• stil
  • Eco

Minpunten

• doet lang over een eco was

Peet 23-06-2017

Kleine wasjes, grote wasjes

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Een aantal dagen aan het wassen met deze top wasmachine. Machine is heel makkelijk in gebruik een kind kan de was doen! Programma keuze is overzichtelijk. Er zijn instelmogelijkheden voor minder watergebruik en/of minder energie gebruik. Wasprogramma's waar je iets aan hebt!

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk te bedienen
  • Stil

p.manders 22-06-2017

Fijne en duidelijke programma's

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Fijn dat deze wasmachine zulke duidelijke weergave van de diverse programma's heeft. Vooral die van 'sportkleding' is erg fijn! Want dan kunnen mijn kinderen zelf nadat ze terug zijn van training, direct gemakkelijk het programma kiezen en de wasmachine aanzetten.
Met het publiceren van je bericht help je andere consumenten een betere keuze te maken.
Wij willen je daarom vragen het plaatsen van uw bericht alsnog te bevestigen.

Rianne 21-06-2017

WAW28592-NL Wasautomaat

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Aankoop nieuwe wasautmaat; Geweldig mooie vormgeving, digitaal, veel keuze en wast bijna geruisloos!!! Heerlijk! Zorgeloos wassen!

peter 20-06-2017

grote vulopening en heerlijk stil

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

de wasmachine presteert boven verwachting. Hij is heerlijk stil en zuinig in stroom en water. Het wassen duurt wel wat langer maar de besparing is enorm. Door de grote trommel kan je veel wassen in een keer,dus minder vaak wassen.
Door de nieuwste technologie is de machine ook zuinig met wasmiddel.
Kortom, zoekt u een nieuwe wasmachine dan beveel ik deze zeer aan!!

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • makkelijke bedienig

Anne D 20-06-2017

Bosch wasmachine WAW28592NL

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Erg stille (eerste paar keren even gekeken of ik de machine wel aangezet had) ook tijdens het centrifugeren en zuinige wasmachine (in het eco programma was de machine extra zuinig)
Helder beeldscherm, goed leesbaar. Makkelijke bediening met draaiknop en tiptoetsen. /Beeldscherm geeft ook aan hoe zuinig de machine wast qua stroom en watergebruik
Een extra snel programma van 15 minuten (is de machine niet erg energiezuinig) voor wanneer je favoriete kleding snel gewassen moet worden (een hele trommel van 9 kg schoon krijgen lukt niet met het snelle programma)
Ook zit er een trommelreinigingsprogramma op voor als je machine gaat ruiken...

Vriendlief werkt in grondverzet en heeft vaak echt vieze kleding (kids kunnen er ook wat van;-) met veel zand en vet, er zit speciale vlekken programma op, voor vet, bloed en grasvlekken, ideaal voor als je tijdens het werk echt vies wordt of voor gezinnen met kinderen.
Programma's zijn ook met startuitstel, wat ik daar ideaal aan vind is dat ik kan instellen wanneer de was klaar moet zijn, over 8 uur als ik terug ben van werk of 's ochtends als ik opsta, zodat het niet te lang in de machine zit (scheelt strijken)
Ook in te stellen op temperatuur lager dan 30graden (20 en koud)
Machine geeft aan (piepje) wanneer de was klaar is en schakelt zichzelf uit
Erg tevreden over deze machine, nu nog even sparen voor de wasdroger uit dezelfde serie

wasmachine 19-06-2017

wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Geluid prima, bediening simpel en duidelijk, wast schoon en ziet er mooi uit, geeft goede garantie, alleen korte afvoerslang en elektrische snoer

An 18-06-2017

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Vandaag gekocht, goede voorlichting, goed gevoel bij. Bij dealer gekocht, goede en snelle bezorging en installatie .

Stephanie 16-06-2017

Handig in gebruike en een mooie grote trommel

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Fijne wasmachine met mogelijkheid om programma aan te passen als er bepaalde vlekken op de kleding zitten.

Jeanet Hoekstra 16-06-2017

Eindelijk een wasmachine zonder geluidsoverlast

Geschreven voor: Bosch WAW28592NL

Ik zocht een wasmachine die niet te veel geluid maakte,onze oude bosch wasmachine heeft het negen jaar volgehouden met gemiddeld 2 wasbeurten per dag, dus de keus voor wederom een bosch was makkelijk!
Het geluidsoverlast was voor mij nu het belangrijkste ,het wasresultaat en levensduur was al goed!
Het heeft mijn verwachting overtroffen zeer stille wasmachine,makkelijk te bedienen,schoon wasresultaat, kortom meer dan tevreden!

Pluspunten

• Geluid
  • Deur kan direct worden geopend
  • Kinderslot
  • Signaal als programma klaar is
  • Aantal kilo's wasgoed