Zanussi ZWF71443W - Reviews

7 kg
A+++
Geluidsniveau
78 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

R 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk en goed

Goede wasmachine die makkelijk in gebruik is en genoeg mogelijkheden heeft!Ook de trommelinhoud van 7kg is erg prettig!

Henk 26-04-2017 Product half jaar of langer in bezit

Zeer fijne wasmachine

Zuinig met water en energie en ook nog eens zeer makkelijk te bedienen. Geluidsniveau zeer acceptabel.

Pluspunten

• Alles onder 1 knop
  • Zeer zuinig met water en stroom

E.feld 17-03-2017 Product paar maanden in bezit

Zanussi zwf71443W

Inmiddels een paar maanden verder met deze wasmachine, erg jammer dat het niet mogelijk is om een paar producten te wassen.
De machine centrifugeert dan niet meer. Ook het korte opfrisprogramma, is een zelfde probleem. Kreeg het advies om meer wasgoed in de machine te doen maar dan is het geen opfris beurt meer.

Minpunten

• Geen voorwas bakje

Ron 02-09-2016 Product paar dagen in bezit

goedkope goede wasmachine

Keurige wasmachine met grote inhoud van 7kg, mijn oude was slechts 5 kg, wat een verschil zeg. Past echt aardig wat in. Verder redelijk veel keuze mogelijkheden, over de diverse wasprogramma's. Ook een korte was van 30 min met inhoud van 3 kg, erg handig voor niet al te vervuild goed, wat je snel weer nodig hebt, Veder stil apparaat, en uitgestelde start tijd erg handig ben er erg tevreden over het door Zanussi geleverd product.

Dardouri02 09-09-2016 Product paar weken in bezit

Praktische wasmachine

Een wasmachine die weinig herrie maakt. Een overzichtelijke knop heeft waardoor u elk gewenst programma makkelijk kan selecteren. Prettige wasmachine, zeker aan te raden!

Pluspunten

• overzichtelijke knop
  • weinig herrie maakt