LG F14U1QDN0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG F14U1QDN0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

leroyfilon 14-06-2015
Geschreven voor: LG F14U1QDN0

Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine. Wat mij vooral opviel waren de vele mogelijkheden van de machine. Veel verschillende programma's maar nogsteeds overzichtelijk wanneer wat te gebruiken.
Touchscreen panel werkt zoals het hoort te werken.

Ook vind ik hem enorm stil, zelfs op volle kracht. En het mooie los van dit allemaal, je was is zelfs schoon. Ook niet verkeerd bij een wasmachine.

Kortom een top aankoop en hoop dat hij nog lang mee zal gaan.

B. R 08-06-2015
Geschreven voor: LG F14U1QDN0

Na dat ik contact heb gehad met Veiligkopen na een aantal problemen met deze LG wasmachine, heb ik de volgende dag gelukkig een helemaal nieuwe wasmachine van zelfde model ontvangen en de oude werd teruggebracht.
Hij werkt lekker stil, veel mogelijkheden qua programma's en je kan bijna alles aanpassen, zelfs als een programma begonnen is kan je je bedenken en even op pauzeren klikken en weer de wasprogramma aanpassen naar je wensen.
Het apparaat is erg mooi en beschikt over een full touch bediening. Via de tag functie heb ik een nieuwe wasprogramma geïnstalleerd op de wasmachine en dit ging heel snel en makkelijk.
Je krijgt 4 kleine antislip-pads ik raad je aan om deze te gebruiken, het helpt de trillingen echt erg te beperken en wasmachine blijft lekker op zijn plek. was-resultaat is erg goed, centrifugeren is minder stil maar valt mee. ik ben er erg tevreden mee , over duurzaamheid kan ik nog niks zeggen want ik heb hem sinds aantal dagen, ik laat dit aan toekomst.

B. R 02-06-2015
Geschreven voor: LG F14U1QDN0

Onlangs heb ik deze wasmachine besteld , deze is zo mooi , je wordt er meteen verliefd op, alles wordt met toch bediend op een mooie witte scherm, je wilt er uren naar kijken is zo mooi, was mogelijkheden zijn best ruim. Hij heeft een groot deur waardoor je heel makkelijk je kleren in de wasmachine kan gooien, ik heb de eerste was gedraaid en ik moet eerlijk zijn het apparaat maakt enorm veel lawaai, iedere keer als hij water in de wasmachine pompt lijkt het alsof er met een pistool geschoten wordt , daarna als hij eenmaal begonnen is met wassen en centrifugeren wordt het een oorlog in de badkamer, trillen en lawaai en er kwam een geur van brandend kabel ofzo van de achterkant van de wasmachine , daarom gelijk het apparaat uitgezet , service van de verkoper en van LG gebeld , LG heeft via de telefoon een automatische Diagnose test uitgevoerd en bleek dat het apparaat inderdaad problemen heeft , de verkoper gaat deze wasmachine omruilen met een nieuwe en waarschijnlijk krijg ik morgen een nieuwe , hopen maar dat de nieuwe het dan goed doet , ik ga die ook testen en de uitslag ga ik hier zeker posten , het wordt dan heel eventjes wachten