Bosch WAW32642NL - Reviews

Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Vaarwelmielewelkombosch 06-10-2016 Product paar weken in bezit

stil en schoon

3 jaar geleden kochten we als opvolger van een 24 jaar oude maar fijne Miele wéér een Miele. Niet goed dus, kreeg de was niet schoon. 2x Mieleman er bij: mevrouwtje zus mevrouwtje zo. hielp geen moer. Nu kogel door de kerk, een Bosch gekocht. Wat erg hielp om te beslissen was de proefperiode van 30 dagen. Hij is prima, muisstil, lekker groot, wast en spoelt uitstekend en heeft een gadget in de vorm van wasmiddeldosering. DIe kan je gewoon uitzetten hoor, dus elk wasje krijgt z'n eigen middels, net als vroeger. Oh ja, deze kost bijna de helft van de mislukte Miele....

Pluspunten

• wast prima
  • lekker groot
  • betaalbaar

Minpunten

• kom ik over 10 jaar op terug...

Lydia 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

minpunt bosch wasautomaat

Wat ik echt een minpunt aan deze wasautomaat vindt is het feit dat je niet kunt centrifugeren zonder te spoelen. Hoezo energiezuinig? Moet je me toch eens uitleggen wat het nut is om extra water te verspillen terwijl je alleen maar een drogere was wilt.

Hanneke 25-02-2017 Product paar maanden in bezit

Goed wasresultaat

Ben na enkele maanden gebruik nog steeds heel tevreden over deze machine, gebruiksvriendelijk en zuinig.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • grote trommel

Gert-Jan 19-02-2017 Product paar maanden in bezit

Grote trommel voor veel was

doet het goed, makkelijke programma's en goede automatische dosering.
(programma's kosten wel wat tijd, maar wel 9kg wasgoed, dus naar verhouding snel)

Pluspunten

• grote trommel
  • stil
  • leuk lampje in de trommel

Minpunten

• duur programma's

Henmar 13-02-2017 Product paar dagen in bezit

Stille wasmachine

Bediening is eenvoudig en goed te volgen op het display.
De mogelijkheden dat de machine het hoeveelheid wasgoed herkent en dan het watergebruik maar ook de hoeveelheid wasmiddel en wasverzachter hier op aanpast is ideaal.
Daarnaast is de machine behoorlijk stil in het gebruik.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • IDOS systeem
  • Watergebruik

Minpunten

• Instellen signaalfunctie bij einde wastijd

Gerben Huijbregts 28-01-2017 Product paar dagen in bezit

Veel gebruiksgemak

Wij waren op zoek naar een goede wasmachine. De mediamarkt heeft ons goed voorgelicht en alle modellen een keer doorgelopen. Uiteindelijk onze keuze voor deze machine gemaakt. De reden waarvoor we voor dit apparaat hebben gekozen. Stille machine, energiezuinig, gebruiksvriendelijke bediening. veel wasprogramma's. Uiteindelijk naar verschillende apparaten te hebben vergeleken sprong deze er uit. Weer een zuinig apparaat in huis!!

Pluspunten

• idos, zeepbesparing
  • waterbesparing
  • energiezuinig
  • trommelreiniging
  • schoon wasresultaat

Minpunten

• universeel wasmiddel gebruiken

LiKa 27-01-2017 Product paar dagen in bezit

Grote trommel, rustige centrifuge

Prima wasmachine. Grote trommel, erg veel keuzeprogramma's. Eenvoudige bediening met tiptoetsen. Stil en zuinig. Staat erg stabiel tijdens centrifugeren.

Pluspunten

• trommel
  • vele keuzeprogramma's

Minpunten

• eco programma duurt erg lang

c. la fontaine 12-01-2017 Product paar maanden in bezit

eenvoudig goed

deze machine ziet er gewoon goed uit.
eenvoudige bediening en er zitten programma's op waar je wat aan hebt.
ook een minpuntje: het doseerprogramma is alleen geschikt voor een wasmiddel. onze was is meestal of bont of zwart of wit en daar gebruiken we
drie verschillende wasmiddelen voor.
voor de rest doet het ding zijn werk geruisloos en met een volledig tevreden wasresultaat. Ik ben benieuwd over tien jaar waar Bosch dan mee komt want zolang zal deze machine wel meegaan want anders geven ze geen 10 jaar garantie!

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • nuttige programma"s
  • ruime trommelinhoud
  • geruisloos
  • 10 jaar garantie

Ekkimof 10-01-2017 Product paar weken in bezit

Fijne machine voor gezins met sportende pubers

De oude Bosch heeft het na 15 jaar trouwe dienst, in een gezin met inmiddels drie fanatiek sportende pubers en 8 tot 9 wassen per week, begeven. Op zoek naar een nieuwe Bosch met grote capaciteit, viel ons oog op deze Bosch. Besteld en snel geleverd en geïnstalleerd. Wat meteen opvalt is dat deze veel stiller is en dat er veel meer in kan. Dus minder wassen per week dus! Hij wast mooi schoon. Ook de resultaten van een bloedneus van de oudste in het laken waren met een speciaal programma behoorlijk verdwenen. Hoewel een nachtje weken het resultaat waarschijnlijk nog beter maakt bij dit soort hardnekkige vlekken. We hebben ook de sport was ook al meerdere keren uitgeprobeerd. Lekker kort en dus zuinig. Ik heb de duurzaamheid beoordeeld op de vorige Bosch. Die was uitstekend.

Pluspunten

• Grote capaciteit
  • Relatief stil
  • Ziet er mooi uit

Rob Voskuyl 06-01-2017 Product paar dagen in bezit

Stil en zuinig

Nadat de oude machine vlak voor Kerst definitief de geest gaf moest er snel een nieuwe komen. Ik heb gekozen voor een zuinige machine (A+++), die als het even kan ook wat stiller is. Dat laatste overtrof al mijn verwachtingen. En verder, het gemak dient de mens. Ondanks het grote aantal keuzemogelijkheden is de bediening begrijpelijk en doodeenvoudig. Ik verwacht veel van het automatische doseersysteem. Vullen en verder geen omkijken meer naar. En nooit meer een beetje extra voor de zekerheid. Dat verdient zichzelf terug.

Pluspunten

• Heel stil
  • gemakkelijk te bedienen
  • automatisch doseren

J.A. 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Aantrekkelijk uiterlijk Bosch wasmachine WAW32642NL

Hoewel ik al meer dan 30 jaar, gebruiker ben van een Bosch wasmachine, ben ik om meerdere redenen voor deze Bosch wasmachine gegaan. Het uiterlijk, de vele keuzes aan was mogelijkheden, energie en water zuinig en de automatische dosering van wasmiddel en wasverzachter. Dit alles was voor mij een prikkel, te kiezen voor deze wasmachine ondanks dat mijn vorige Bosch wasmachine nog prima functioneerde maar nu 16 jaar oud is. Nooit problemen ondervonden dus ik blijf bij de Bosch wasmachine. Het laat je nooit in de steek.

Rene 03-01-2017 Product paar dagen in bezit

Pefecte wasmachine, i-dos is fantastisch!

We hebben gekozen voor dit model vanwege de 9 KG aan was die erin kan, daarnaast lazen we veel positieve reacties over het i-dos systeem, en ze zijn terecht! De machine is verder compleet met veel optie, verlichting in de trommel en is super makkelijk in gebruik. Hij krijgt het cijfer 9 en geen 10 omdat hij de was nog niet zelf opvouwt ;-).

Pluspunten

• 9 KG trommel
  • I-dos
  • veel keuzes qua programma

Anne-Marie Trijber 02-01-2017 Product paar weken in bezit

Perfecte droger!

Superhandige droger met veel programmamogelijkheden. Zelfs geschikt voor dons, de donsjas van mijn vriend kwam er perfect uit! Ook het snelle programma voor kleine tussendoor wasjes is erg handig. Machine is erg stil en de verlichting in de trommel is erg makkelijk.
Door het zuinige stroomverbruik van 1000 watt, kan deze machine met de Bosch wasmachine (2300 watt) op 1 groep van 16 ampere worden aangesloten!

• veel programma mogelijkheden
  • pauze mogelijkheid erg handig
  • zuinig stroomverbruik

Minpunten

• niet geconstateerd

Familie Marechal 30-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne wasmachine

Na jaren van trouwe dienst van onze vorige Bosch wasmachine, een nieuwe Bosch aangeschaft omdat de vorige gewoon 'op' was. Deze wasmachine is er stil en makkelijk in gebruik en natuurlijk energiezuinig, wat voor ons ook een belangrijk aankoopargument was.

• Eenvoudig in gebruik
  • Veel mogelijkheden in wasprogramma's

e. jongen 29-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

bosch wasmachine en wasdroger

Wij geven een 10 voor deze nieuwe wasmachine. Je hoeft een maal het wasmiddel en de wasverzachter in te geven en de machine bepaalt zelf hoeveel nodig is. Hij heeft keuze te over in programma s en is heel stil.
Hetzelfde geldt voor de wasdroger. Wij zijn heel blij en tevreden met onze nieuwe aankopen.

Pluspunten

• 1600 toeren
  • energiezuinig
  • stil
  • nee

Jeroen 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte wasmachine met uniek doseersysteem

Zeer goede wasmachine, Miele kwaliteit maar veel betaalbaarder en met een uniek doseersysteem voor wasmiddel en wasverzachter, waardoor je altijd gebruikt wat nodig is. Met dit apparaat bespaar je dus op stroom (A+++) en op gebruik van wasmiddel en wasverzachter!

Pluspunten

• Doseersysteem wasmiddel en wasverzachter
  • Makkelijke bediening

Diane 24-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top machine

Snel stil en zelf de man kan er mee overweg!! Geen wasverzachter meer in verkeerde vakje door de mooi voorraad bak van de wasverzachter !

Pluspunten

• Wasverzachter voorraad bak

h * 24-12-2016 Product paar weken in bezit

mooi apparaat

mooi apparaat met vele keuzes. kan apart de temperatuur in stellen, verkorten van programma, genoeg keuze. ik ben er helemaal blij mee!!!

Pluspunten

• apart temperatuur bepalen
  • programma verkorten
  • grote trommel

Jolanda 23-12-2016 Product paar dagen in bezit

goede wasmachine

Een hele fijne wasmachine die weinig geluid maakt en veel keuzes heeft.
Zeer makkelijk te bedienen met eigen voorkeuren. Om je te behoeden voor fouten qua temperatuur en wasmiddel zit er wel een beveiliging op en kun je niet per ongeluk je wol was op 60gr. wassen. Ook kun je een wasprogramma inkorten, hij wast hierdoor wel wat minder zuinig.

Pluspunten

• weinig geluid
  • 1400 toeren is eigenlijk al voldoende
  • zeer makkelijke bediening
  • i.dos kun je ook uitschakelen

wasliefhebber 23-12-2016 Product paar weken in bezit

wasmachine bosch WAW32642NL

Heerlijke stille wasmachine. Doseersysteem is ideaal, nooit meer geknoei met een bolletje.
Lekker grote trommel en snel doorlopende wasprogramma's.