Bosch WAW32642NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 683 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAW32642NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lianne 28-10-2022

Afrader

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Ik heb deze wasmachine nu 4 jaar. Is een stille wasmachine. Echter geeft het ontzettend veel storingsmeldingen wat niet kan worden opgelost. Ook ruikt de was vanaf dag 1 muf en de idos werkt slecht; de wasverzachter blijft er maanden in zitten dus de idos functie gebruik ik niet. De meeste vlekken gaan er aardig uit, qua wassen doet ie redelijk wat ie moet doen als er geen storingsmelding is. Een monteur van bosch moet je weken op wachten dus dat is handig als je wasmachine vol zit en niet kan worden gebruikt.

Voor mij geen bosch meer.

Pluspunten

• Stil
  • Wast redelijk goed

Minpunten

• Veel storingsmeldingen
  • Idos werkt niet
  • Schone was stinkt
  • Matige snelheid boschmonteur

Ryan 10-07-2020

Groot trommel inhoud, zuinig met wasmiddel door slim sensor

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Ik had hiervoor een Miele, dure koop geweest, ondanks zeer hoge aanschafprijs gaf Miele problemen en had helaas een korte levensduur. Deze BOSCH is stiller, slimmer, zuiniger met water en wasmiddel. En heeft een trommel inhoud van 9 liter (Miele had maar 6 Liter). Mijn was ruikt weer heerlijk en veel minder kreukels en zo goed als droog.

J. Konings 26-04-2020

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Eerder ook een Bosch met i-dos gehad. Dit werkt echt super voor de automatische dosering van het wasmiddel. Na jarenlang trouwe dienst een nieuwe Bosch moeten kopen. Deze is weer net zo stil en gebruiksvriendelijk als de vorige machine. Gewoon een super prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Stille machine
  • Duidelijke weergave

Hincka Rosdorf 21-04-2020

Wasmachine voor 9 kilo was met IDos, ruime programmakeuze.

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Na 13 jaar moesten we toch echt afscheid nemen van onze wasmachine dus tijd voor een nieuwe. We wilden weer een Bosch omdat we daar goede ervaringen mee hebben. 2 voorwaarden; minimaal 8 kilo was en 1600 toeren centrifuge. Gekeken op verschillende sites en we kwamen uit bij deze wasmachine. En de prijs was ook goed. Wat een top machine; Veel programma mogelijkheden en nog ruime extra mogelijkheden om het wasprogramma aan te passen. De machine heeft A+++ label en geeft aan hoeveel energie er gebruikt wordt per wasbeurt. Ideaal om grotere wassen tijdens het goedkope tarief te wassen. Ook het automatische doseersysteem vind ik een grote meerwaarde, dit voorkomt geurvorming en wasmiddel resten in de machine. Echt een wasmachine waar je veel mee kan en die met de automatische programma's keuze aan de hand van de hoeveelheid was de temperatuur en het toerental van het centrifugeren bepaald. Eco speed voor kleinere wasjes die toch redelijk bevuild zijn en superschoon uit de machine komen. Ik hoop van deze machine ook minstens 13 jaar plezier te hebben.

Pluspunten

• ruime programma's en extra mogelijkheden
  • grote trommel (9 kilo)
  • stil bij 1600 toeren
  • IDos, wasmiddel automatisch toegevoegd
  • tussendoor bijvullen en verlichte trommel

Peter 17-04-2020

Heerlijke machine

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Nadat de vorige Bosch wasmachine ons naar volle tevredenheid 12 jaar van dienst was geweest was de merkkeuze snel gemaakt. Natuurlijk een Bosch. Wat kan er verbeterd worden aan een wasmachine vraag je jezelf af, maar wat een verbeteringen zijn er doorgevoerd. Het geluidsniveau is sterk verminderd zodanig dat we in het begin dachten dat hij niet aanstond. Programma keuze samen met het automatische dosering werkt top. Als deze machine ook 12 jaar meegaat, dan is er geen betere dan ….. Bosch.

Pluspunten

• Geluidsniveau
  • Programmakeuze

Minpunten

• nog geen opgedaan

Anja 15-04-2020

fantastische wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Na 20 jaar heeft onze oude wasmachine het begeven en dan moet je op zoek naar een nieuwe. Maar ja welke en hoe kies je als keuzes maken niet je sterkste kant is? Het lezen van heel veel reviews over deze machine heeft me er toe doen besluiten voor deze te gaan en daar heb ik zeker geen spijt van. Geluidloos, was komt er heerlijk geurend uit, goede centrifuge en makkelijk in het gebruik. Ik ben dus zeer tevreden.

FEM 11-04-2020

Meest stille wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Voorheen altijd al Bosch wasmachine gehad die gaan echt heel lang mee. Uiteindelijk overgestapt op een ander merk wasmachine en functioneert na twee jaar al niet meer naar behoren. Nu weer een Bosch en meteen al helemaal blij, wat een fijne wasmachine en echt superstil!

Pluspunten

• Stil
  • Slim

Verpleegkundige 03-04-2020

De service van Bosch verdient een dikke 10!

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Mijn man en ik werken allebei in de zorg. Heftig druk op ons werk vanwege de corona crisis. Gaat ook nog je wasmachine kapot. We hebben de wasmachine met installatie op zolder gekocht, maar vanwege de maatregelen werd er voor de voordeur afgeleverd. Begrijpelijk. Zelf de wasmachine geïnstalleerd, maar deze ging stuiteren bij het centrifugeren. Nu zorgen we met heel ons hart, maar technisch zijn we niet. Gelukkig kon de collega van Bosch ons telefonisch geruststellen. Hij wist op afstand wat het mankement was en heeft ons verzekerd dat als er iets mis bleef met ons apparaat, wij kosteloos een monteur van Bosch langs kregen. Bedankt voor deze service! Wat fijn dat de mensen van Bosch met je meedenken (en in ons geval voor ons dachten), wij konden dat op dat moment niet meer. De volgende dag belden de collega's van Bosch nog weer om te vragen of alles naar wens was. Super!
De wasmachine WAW32642NL i-Dos doet het overigens nog steeds heel goed, draait geruisloos alle was super schoon. En het werkt heel prettig dat je niet zit te kliederen met wasmiddel in bakjes of bolletjes. Ideaal die i-Dos.

Pluspunten

• geen geknoei met wasmiddel
  • standaard wasprogr met zelf in te stellen temp

Gerard 02-04-2020

Heerlijke wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

De oude wasmachine (ook Bosch) werd na 12 jaar zeer intensief gebruik wat minder (vering/schokbrekers werden wat slapper) waardoor de machine lawaaiiger werd. Dus een nieuwe gekocht met iDos. Het is een heerlijke stille machine die uitstekend schoon wast en goed droog centrifugeert. Het oudje mag de rest van zijn machineleven rustig aandoen bij mijn dochter.

Pluspunten

• stille machine
  • wast schoon

Minpunten

• geen

JdR 31-03-2020

Super goede wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Super goede wasmachine, de beoordeling die erbij staat klopt volledig. Fijne grote deur, stil, gemakkelijk in gebruik, mooie uitstraling. Kortom een Super machine!

Wibo 29-03-2020

Stille machine, met een grote trommel

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Van onze oude machine was de schakelklok stuk en hebben naar een energiezuinige A+++-30% gezocht met een borstelloze motor. De machine heeft een eenvoudig te bedienen draai- drukknop met daarnaast een helder display met duidelijke symbolen. De deur sluit op een comfortabele manier en er is achteraf nog een te wassen artikel in de trommel te werpen. De borstelloze motor maakt aanzienlijk minder geluid.

Pluspunten

• Energiezuinig A+++-30%
  • Grote trommel, met na vul mogelijkheid

Wasmuts 29-03-2020

Fijne wasmachine voor grote hoeveelheden was

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

De wasmachine is stil, zuinig en wast alles schoon! Niets op aan te merken! Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• voor grote hoeveelheden was
  • makkelijk te bedienen

Sander 26-03-2020

Wasmachine Bosch

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Ondanks de Corona tijd, netjes op tijd geleverd. Kon helaas niet aangesloten worden i.v.m. Corona wat we volledig begrijpen.
Nette machine en lijkt na behoren te werken met een mooie grootte trommel 9 kg.

Robert 26-03-2020

Overzichtelijk en praktisch in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Overzichtelijk programmatuur . energiezuinig en bijna geruisloos. Het enige wat mogelijk een ontbreekt is een mogelijkheid om een reservoir in te bouwen voor wasmiddel voor de witte was.

Pluspunten

• Bijna geruisloos
  • Overzichtelijke programmatuur

Minpunten

• Ontbreken reservoir wasmiddel witte was

ELodi Ellen 24-03-2020

Makkelijk in gebruik, stille en fijne machine.

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Een machine die geschikt voor een gezin.
Je hebt veel keuze in de programma’s die makkelijk te kiezen zijn.
Energie zuinig en milieu bewuste keuze is deze wasmachine.
En de machine is mooi vorm gegeven

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Lekker stil

Eric 23-03-2020

Mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Werkt prima, snel geïnstalleerd en makkelijk in gebruik.
Was resultaat is wat je van een wasmachine in deze prijsklasse mag verwachten.

Pluspunten

• Veel programma's
  • Stil

Minpunten

• Nog geen

Timo 23-03-2020

Zo stil, dat kan echt niet...... dus toch !!

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Ik heb uit kwaliteit overweging gekozen voor Bosch. een apparaat met een prijs. maar wat is mij elke euro dit waard geweest. de eerste keer dat ik naast het apparaat stond te strijken en hem zag centrifugeren dacht ik...... HUH ? ik hoor 'm nauwelijks.... nou dat klopt.

wat en fijn en uitgebreid apparaat met en zeer stil karakter !!

Pluspunten

• uitgebreide programma's
  • super stil

schoonvliet 23-03-2020

Witgoed, topper!

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Na bijna 20 jaar trouwe dienst, weer een Bosch wasmachine gekocht. Hoogwaardige kwaliteit, duidelijke bediening en stil tijdens gebruik. Ik heb er alle vertrouwen dat deze witgoed topper mijn gezin weer veel plezier gaat geven!

Pluspunten

• duidelijke bediening
  • stil

Minpunten

• zwaar

Taxy 22-03-2020

Bosch WAW32642NL wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Erg prettige wasmachine met toets knoppen om een programma te starten. De wasmachine maakt weinig geluid. Door het I-dos systeem bepaald de wasmachine zelf hoeveel wasmiddel en wasverzachter nodig is. Je kunt je hele fles wasverzachter en wasmiddel in de daarvoor bestemde lade deponeren. De wasmachine biedt diverse wasprogramma's (sport, lakens etc) aan en kent diverse centrifugeerstanden. Advies plaats te wasmachine niet op een houten vloer, dan gaat hij bij het centrifugeren aan de wandel. Was komt er schoon en fris uit. Wij zijn zeer tevreden over deze machine.

Pluspunten

• Geluidsarm

Arjan 21-03-2020

Fijne wasmachine met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Fijne wasmachine met zeer veel mogelijkheden en inclusief intelligent doseersysteem, beladingssensor, watersensor. Zeer prettige wasmachine.

Elvira van Kesteren 21-03-2020

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

De wasmachine ziet er mooi uit, maakt weinig geluid en er zit zelfs een nachtprogramma voor degenen die hun wasmachine helemaal niet willen horen s'nachts. De wastrommel met inhoud van 9 kg is lekker groot waardoor je een grote was kunt draaien zonder dat de trommel helemaal vol zit. Hierdoor wordt je was goed schoon en kreukt je wasgoed minder. Je kunt kiezen uit verschillende wasprogramma's en indien gewenst na je keuze voor een bepaald wasprogramma de temperatuur en de centrifugesnelheid nog aanpassen. Ik ben heel tevreden met mijn keuze voor deze Bosch wasmachine.

Pluspunten

• Nachtprogramma
  • Grote trommel

C. Hoff 20-03-2020

Bosch I-DOS wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Werkt zoals verwacht. Mooi front. Deels touchscreen. Signaal bij einde wasprogramma. Cashbackactie ook fijn.

Pluspunten

• Wasmiddeldosering
  • Tijdsduur aanduiding

Minpunten

• Kort snoer

Christian 20-03-2020

stille, gebruiksvriendelijke, eindsignaalgevende wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Goede prijs (goedkoop bij coolblue, met daarbovenop 75 cashback via Bosch) voor deze zeer stille (zelfs bij 1600 toeren!) wasmachine (maar kan ook komen doordat ik vergelijk met onze 10 jaar oude, wandelende en herriemakende wasmachine (ander merk) die nu achteraf al jaren eerder vervangen had moeten worden). Voldoet aan onze eisen: stil, veel inhoud (9kg), met eindsignaal en resterende tijdindicatie. veel extra opties die we eigenlijk niet. oja, gebruiken van de app is echt niet van meerwaarde.

Pluspunten

• zeer stil
  • grote inhoud

Minpunten

• (te)veel opties
  • Idos is onzin

Dion 19-03-2020

Goede kwaliteit product, schone en droge was

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

De machine is mooi, de prijs was prima voor een hogere klasse product (helemaal met een cashback actie). Het was resultaat is top, I-dos is gemakkelijk. De was is ook snel droog met droogklasse A.

Pluspunten

• prijs-kwaliteit verhouding
  • droogkwaliteit A

Minpunten

• zware machine

Danny 19-03-2020

WAW32642NL Wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAW32642NL

Heb de wasmachine gekocht omdat Samsung na 2,5 jaar compleet vervangen moest worden.
Dit apparaat is vele malen stiller zitten genoeg functies op
het enige wat ik jammer vindt is dat ik meerdere bosch apparaten heb die verbonden zijn met de app en deze wasmachine heeft zo goed als alles behalve de app

Pluspunten

• Wascapaciteit
  • droog resultaat
  • Was ruikt heerlijk
  • Degelijk
  • Opening van de deur gaat ver open

Minpunten

• Geen App