Bosch WAW32642NL - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

Mieke 07-12-2016 Product paar dagen in bezit

Fijne, grote maar vooral "silence"wasmachine

Een fijne wasmachine voor een groot gezin (3 kinderen waaronder 1 baby) waarin echt heel veel past. De wasmachine is zoals gezegd erg stil. De handleiding is duidelijk. Het bedienen is al even simpel. De I -DOS functie zeer handig....nu kunnen kinderen echt de was zelf doen!
Tijdens het wassen kan je ook vieze was toevoegen. Dit is voor ons ook een praktisch voordeeltje...er blijft altijd wel een sok ergens liggen.
Er wordt een waterstop bijgeleverd.
De machine kan veel programma`s draaien waaronder een "nachtwas".
Lampje in de trommel is fijn, je ziet meteen of je geen was vergeten bent.
Er zit ook een trommel schoonmaak functie op. Maar de machine geeft zelf ook aan wanneer de trommel gereinigd moet worden. (na veel 30 C wassen)

Pluspunten

• grote trommel
  • I-DOS
  • Sportkleding knop
  • lichtje in de trommel
  • nachtwas functie

de wasserette 04-12-2016 Product paar weken in bezit

zeer grote trommel in houd

zeer energie zuinige machine en erg stil als hij in bedrijf is door de grote trommel inhoud meer was schoon in dezelfde tijd de bediening is vrij simpel .
en zeer uitgebreid.

Astrid 04-12-2016 Product paar weken in bezit

Duidelijkheid

Deze wasmachine doet alles wat je wenst:
Deze is stil en geeft alles aan wat je wil, zoals resterende tijd dat deze nog bezig is.
Verder komt alles er superschoon uit.
Ook de Ddos zorgt er voor dat je nooit te veel zeep gebruikt.
Dit is dus een duurzaam product.

Doe er je voordeel mee.

sr 29-11-2016 Product paar maanden in bezit

een

een wasmachine die aan alle eisen voldoet,gebruiksvriendelijk, wasresultaat is perfect, progamma's zijn makkelijk te selecteren.

Naaadiaatje81 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Automatisch wegen was en afstelling wasmiddel

De wasmachine ziet er erg mooi uit en is erg gebruiksvriendelijk. Je kan er ontzettend veel mee en wat ik heel fijn vind is dat je er wasmiddel en wasverzachter in gooit voor een lange periode. De wasmachine berekent zelf wat de inhoud is die er in zit en hoeveel wasmiddel er nodig is en is nog erg zuinig in gebruik ook. Scheelt enorm in de kosten wat betreft zuinigheid in energie en ook nog eens wasmiddel verbruik. :):):)

Manuela 24-11-2016 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijke makkelijke bediening

Makkelijke bediening op het display, zeer stil, diverse wasprogramma`s en natuurlijk het I-DOS systeem. Onze vorige wasmachine was ook een Bosch, daar waren wij ook zeer tevreden over, vandaar onze keuze om weer voor een Bosch te kiezen, deze keer met maar liefst 9 kg laadvermogen

Pluspunten

• 9 kg laadvermogen
  • I-DOS systeem

Roeleveld 23-11-2016 Product paar dagen in bezit

Voldoet aan al onze wensen: Meer heeft een mens niet nodig

We hebben hem vanmorgen gekregen. Door de eenvoudige bediening konden we hem meteen in gebruik nemen. Mooie rustige machine met een verbluffend goed resultaat. Eenmaal een Bosch altijd een Bosch

Pluspunten

• eenvoudig te bedienen
  • weinig geluid
  • automatisch doseersysteem
  • overzichtelijk display

Minpunten

• tot nu toe niks

Edwin 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Wasmachine type WAW32642NLB

prima wasmachine, stil en zuinig en ook handig dat er een doseersysteem op zit voor de wasmiddel, hij is energiezuinig A+++

Pluspunten

• ZUINIG
  • DOSEERSYSTEEM
  • STIL
  • mooi design, past goed bij de warmtepompdroger

Martin 22-11-2016 Product paar weken in bezit

Een top wasmachine na 13 jaar een Miele gehad te hebben.

Grote capaciteit, Mooie verlichting en vormgeving, Duidelijk display en heerlijke tiptoetsen (wel even de kinderbeveiliging erop zetten zodat er géén instellingen veranderen bij plotselinge aanraking), zeer zuinig op de Toon thermostaat en een super wasresultaat.

Na 13 een Miele gehad te hebben is mijn vrouw hier super blij mee. Hopen dat deze een zelfde perdiode mee gaat.

Tevens een mooie actie van Bosch door het cadeau geven van een stoomstation cadeau t.w.v. € 149 bij het aanschaffen van deze machine in de periode 01-11-2016 tot en met 31-12-2016.

Pluspunten

• Zeer droog na centrifugeren
  • Mooie vormgeving
  • Goede prijs / kwaliteit verhouding

Minpunten

• Iets langer stroomsnoer had gemogen
  • Draairichting deur niet aan te passen

Joke 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

perfect

Stille machine die goed schoon wast, handig doseersysteem, veel mogelijkheden om handmatig het programma aan te passen

Eda Dumoulin 20-11-2016 Product paar dagen in bezit

Heel mooi

Heel netjes, heel stil, heel mooi apparaat. Bosch kan je altijd vertrouwen. Ik heb het samen met een droger gekocht, ze passen elkaar heel mooie.

mieke 19-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch WAW32642NL

heb het toestel nog maar pas, eerste indruk: grote trommel, heel handig, gebruiksvriendelijk, en zeker de zelfreinigende condensor. Die hoor je wel een beetje

c Trok 18-11-2016 Product paar dagen in bezit

hele mooie machine

hij heeft grote trommel is niet moeilijk in gebruik hij is stil handige wasmiddel en wasverzachter dosering

Peter Hinnen 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer mooie en stille wasmachine

De wasmachine heb ik nu een week maar is zeer stil en wast goed schoon. De bediening kan door een kind gedaan worden zo eenvoudig. Het is reuze handig dat je de hele fles wasmiddel er in kunt doen en dat de machine zelf kijkt hoeveel wasmiddel nodig is

Pluspunten

• Zeer stil
  • Grote trommel
  • Was mooi droog uit de machine
  • zelf docerend wasmiddel

Review van tevreden Bosch consument 17-11-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch WAW32642NL - Praktische wasmachine - Goede keus.

Deze wasmachine heeft veel praktische mogelijkheden. Voor deze Bosch gekozen voor de prijs /kwaliteit met name I Dos doseersysteem en laag energie en waterverbruik en binnen ons budget past. Belangrijk is om goed de gebruiksaanwijzing te lezen. Zo schrijven veel consumenten dat je niet kunt centrifugeren zonder "spoelen". Dat is niet juist. Als je bij deze functie "spoelen" via de tiptoets uitschakelt centrifugeert de machine op het door jou gekozen toerental. Verder kun je ook handmatig wasmiddel(poeder) doseren of via wasbol en dan I Dos alleen wasverzachter activeren. Wasmiddel I Dos schakel je dan uit. Wanneer ik een bonte was draai dan (in doseerbakje kleur-vloeibaar wasmiddel) dan dus alleen I Dos in zijn geheel in schakelen. Na een programma met voorgeprogrameerd toerental b.v.1200 toeren kan ik daarna "centrigugeren zonder spoelen "op b.v. 16.00 toeren. De machine is erg stil tijdens het wasproces en de was is prima schoon en ruikt fris en voelt prettig aan. Het "speedperfect" programma is ook prettig als je een was wilt doen in kortere tijd maar dan wel max.5 kg beladen.
Voor eerste gebruik machine vullen met 1 liter water en beetje wasmiddel(geen wol of fijnwasmiddel) en dan het programma "trommel reinigen" inschakelen. Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk nu nog niet veel vertellen maar ik hoop dat ik heel veel jaren plezier mag hebben van deze nieuwe aankoop.

Pluspunten

• Lampje in de trommel
  • Speed perfect programma
  • I Dos Systeem
  • Prijs/kwaliteit
  • Makkelijk te bedienen

Minpunten

• Geen extra wasmiddel bakje voor kleur EN wit

Noach 12-11-2016 Product paar weken in bezit

Fijn geen geknoei meer met wasmiddel

Voor iets meer geld maar gekozen voor automatisch doseren. Geen spijt van.
Het werkt en is inderdaad zoals gehoopt zeer prettig, geen geknoei met bolletjes meer.
Zeer stil tijdens wassen hoor je alleen het wasgoed in de trommel vallen, de motor hoor je niet. Genoeg ruimte om al het beddengoed in 1 keer te wassen.
Bediening is eenvoudig na de handleiding een keer te lezen.

Pluspunten

• Grote trommel
  • veel bruikbare opties
  • simpele bediening

Bosch i-DOS 11-11-2016 Product paar weken in bezit

Gluidloos

Bosch heeft uitstekende apparatuur en deze wasmachine bevalt heel erg goed. Een aanrader. je hoort amper dat hij aan het wassen is. ook de droger van Bosch ben ik heel tevreden over. Wel zijn ze wat prijzig maar aan de andere kant heb je de komende 5 (garantie) jaar een goed apparaat.

Pluspunten

• Geluidloos
  • Halverwege kan op pauze en meer kleding bijdoen
  • grote hoeveelheid was die je in kan doen

Minpunten

• prijzig

marianne 10-11-2016 Product paar dagen in bezit

wasmachine bosch

Nadat onze Bosch wasmachine het na 15 jaar intensief gebruik ( professionele voetballer ) begaf wilde wij absoluut weer een Bosch. En wat een goede keus wederom. Mijn was is schoner, zachter en nog beter gecentrifugeerd. Prachtige trommel met verlichting. Muisstil in gebruik. Veel handige progamma's. Ik ben ontzettend blij met deze nieuwe Bosch en hoop er weer 15 jaar mee te doen.

Pluspunten

• efficient verbruik
  • vormgeving

Fam. Boudewijn 09-11-2016 Product paar weken in bezit

Perfecte keuze voor ons gezin

Product heeft grote capaciteit en is gebouwd om dagelijks te draaien. Prijs viel ons mee. Aanrader voor gezinnen met veel was.

Pluspunten

• Was capaciteit

Minpunten

• Niet tegenaan gelopen

Hanneke 07-11-2016 Product paar dagen in bezit

Geluidsarm

Het is een goede machine, geluidsarm, makkelijk te bedienen. Veel mogelijkheden, ook om ECO te wassen.