Siemens WM14W592NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 242 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14W592NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.Cremers 03-06-2018

fijne machine

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

goed bekent merk en was in de aanbieding,is een mooie en duidelijk afleesbare machine met grote vulcapesieteit.

Pluspunten

• geruisloos
  • zuinig

Annelies van Beers 29-11-2017

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Apparaat is zeer gebruiksvriendelijk dat wil zeggen makkelijk in te stellen en veel variatie in programma mogelijk

Minpunten

• centrifugeren niet apart in te stellen

Jenny Krijgsman 28-11-2017

Goede wasmachine, van deze tijd, wast vrij stil en schoon!

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Onze Miele begaf het na 14 jaar. Ik ben niet over een nacht ijs gegaan met het kiezen van een nieuwe wasmachine; heb zelf een vergelijkend onderzoek gedaan naar wat ik belangrijk aan een wasmachine vind. Energiezuinig, past water een hoeveel wasgoed aan, goede programma's voor verschillende soorten kleding. Grote trommel zodat er gemakkelijk een tweepersoons dekbed in past. Waterbeveiliging (ingebouwde lekbak) en waterstop. Deze Siemens is gebruiksvriendelijk. Het toerental centrifuge, temperatuur, minder of meer energiezuinig wassen, apart centrifugeren, hij kan het allemaal. En we hoorden de wasmachine niet wassen en centrifugeren wat eerst wel het geval was. We hebben al langer Bosch en Siemens apparatuur, en ik vind deze van een hoge kwaliteit en voelt betrouwbaar. Dus.... na twee weken onderzoek op mijn gemak, ben ik zeer tevreden en blij met mijn keuze. Met een betrouwbaar merk als Siemens durf ik een nieuw model wel aan. Dat wassen dan ineens weer iets kan zijn waar je blij van wordt ....... jaja ... pas als je iets mist, weet je het weer ....

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • veel keuzeopties in programma
  • licht in de trommel bij het laden en uitruimen
  • wast en centrifugeert geruisloos
  • volledige waterbeveiliging

Minpunten

• nog niet ontdekt

Annie 14-11-2017

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Makkelijk te bedienen wasmachine. Fijne programma's en redelijk stil is hij! Mijn dochter had deze ook en was er blij mee, vandaar dat ik nu gekozen heb voor een siemens na jaren een Aeg gehad te hebben. Hoop hier net zo lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Fijne grote trommel
  • Trommel reiniger programma
  • Redelijk stil
  • 15 min programma

Gebruiker met groot gezin 05-11-2017

Geruisloze degelijke en makkelijk bedienbare wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

De reden is de zeer goede ervaring met Siemens producten en het advies en service van de dealer om de hoek. Het is een superstille echt geruisloze machine die zich heel erg makkelijk laat bedienen en ook nog een bijzonder laag water en energieverbruik heeft. Een hele goede aankoop met een heel mooi design.
Wij zijn een gezin met 6 personen waar de machine dagelijks meerdere keren draait (meiden) Wij moeten gewoon een hele goede machine hebben met schoon resultaat. Dit levert de Siemens. Wij zijn trots op onze aankoop.

Pluspunten

• heel erg stil
  • energiezuinig/duurzaam
  • prijs/kwaliteit
  • strakke mooie machine
  • grote trommel en deur

Minpunten

• Er zouden wieltjes onder moeten zitten.
  • Om eenv. schoon te maken onder/achter de machine.
  • geen

Dorien 21-08-2017

Wasmachine 9 kg trommel

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

De wasmachine heeft grote trommel van 9 kg, is stil in gebruik en heeft veel keuze in wasprogramma's.

Pluspunten

• grote trommel
  • stil
  • veel programma's

Jan 19-08-2017

Zeer geluidsarm!

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Degelijke machine met heel veel functionaliteiten, zelfs een vlekkenprogramma ( wijn, gras, etc). 10 jaar garantie op de motor. Eenvoudige digitale bediening . Eerste wasresultaten zijn prima.

Pluspunten

• uitgebreid programma
  • geluidsarm
  • eenvoudige bediening

Minpunten

• geen

Jozien 29-07-2017

Mooie wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Mooie machine, kan 1-9 kg was in. Veel keuze uit verschillende programma's, je kunt alles zelf instellen zonder al te veel moeite. Alles klopt gewoon, ben er erg blij mee. Ik heb hem nu een maand.

Pluspunten

• veel programma's
  • water en tijd passen zich aan hoeveelheid was aan

Minpunten

• eco programma's duren lang

Maike 21-07-2017

Top!

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Goed en degelijk product. Wasmachine heeft een mooi design en is daarnaast erg praktisch in gebruik. Gewoonweg top product!

Simone vd L. 20-07-2017

Geweldige wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

We hadden een 1600 toeren wasmachine van Miele die al 16 jaar oud was. Ondanks dat hij nog prima waste, werd het tijd voor een nieuwe. Het advies van meerdere winkels was: ga voor een 1400 toeren en niet 1600. Bij een 1600 toeren haal je maar weinig de 1600 toeren tijdens wassen en ze gaan eerder kapot ivm de ophanging van het systeem. Een Miele vonden we te duur en kwa prijs/kwaliteit werd ons aangeraden om voor een Siemens of Bosch te kiezen. Het werd een Siemens WM14W592NL, extra klasse. Deze zijn degelijker dan de andere uitvoeringen. Bij de eerste wasjes die ik draaide werd ik al heel blij. De wasmachine was nagenoeg geluidloosen de was komt er nog droger uit als bij de Miele die we hadden. De bediening is heel overzichtelijk; een kind kan de was doen. Trommelverlichting, extra water toevoegen, apart programma voor gordijnen, hemden en outdoor is ideaal. Ook het speed programma is fijn. Er zit zelfs een trommelreiniging op die 1x per maand aangeraden wordt. Kortom een fijne machine waar we nog lang -denk ik- plezier van zullen hebben.

Pluspunten

• Bijna geluidloos
  • Gordijnen programma
  • Antivlekken systeem
  • Speed programma
  • Trommelverlichting

C.paardekooper 28-06-2017

Mooi uiterlijk en makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Het is een mooi wasmachine en makkelijk te bedienen. Het is ook makkelijk dat je de eerste 10 minuten nog was kan toevoegen als je wat vergeten bent

FamVanE 25-06-2017

Grote vulopening, stil en makkelijk bedienbaar

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Grote vulopening, stil en makkelijk bedienbaar.
Produkt aanbevolen door dienstverlener, gecombineerd met goed resultaat in tests van Stiftung Warentest (test.de).

Pluspunten

• grote vulopening
  • stil
  • makkelijk bedienbaar

Henny 15-06-2017

Fijne wasmachine, wast geweldig!

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Mijn Miele wasmachine liet het na 15 jaar afweten . Dat was een grote tegenvaller toen bleek dat de reparatie ervan me 500 euro zou gaan kosten. Bij de firma Lunenburg in Rosmalen kreeg ik een goed advies en dat leidde tot mijn aankoop bij hen van de Siemens WM 14W592NL. Nu al een paar wassen gedraaid en de machine is heerlijk stil en de was komt er stralend schoon uit. Ik ben een blij mens!!

Bas 14-06-2017

Mooie machine en goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Na lang zoeken en vergelijken op internet toch al gauw terecht gekomen bij het merk Siemens.
Na een bezoek aan een elektronicawinkel EP heb ik mij prima verder kunnennlaten adviseren (middels deskundig advies)
Grote trommel, stille motor met 10 jaar garantie, cashback aktie, en geen poespas! Duidelijke knoppen, makkelijk menu en qua techniek helemaal van deze tijd!
Een kind kan de was doen zullen we maar zeggen!

Pluspunten

• Stil
  • Zuinig
  • 10 jaar garantie op motor
  • Modern
  • Gebruiksvriendelijk

pietderidder 11-06-2017

grote inhoud en binnenverlichting en duidelijk display

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

de machine is een prettige opvolger van onze vorige siemens wasmachine en is gemakkelijk, overzichtelijk en geluidsarm in gebruik, wij zijn er blij mee

F.B 24-05-2017

degelijk uitziende wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

diplay duidelijk. lichte in de trommel en veel keuzes voor de wasprogramma's en vlekken.
zoals men zegt "het kind kan de was doen"

net gekocht waarbij opviel dat hij fluister stil is!

Pluspunten

• Stil qua geluid
  • lichte in de trommel
  • duidelijk display
  • 10 jaar siemens garatie op motor
  • koolborstel vrij

Minpunten

• nog niet bekent

corne 17-05-2017

goede prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

geluidsarme machine en gemakkelijk te bedienen, en past zijn programma zelf aan de hoeveelheid was aan. voor ons een grote vooruitgang

Pluspunten

• geluid
  • bediening

Annie 03-05-2017

Bijna geruisloos

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Goede degelijke wasmachine, met veel opties, energiezuinig en bijna geruisloos, makkelijk in gebruik.
Prijs-kwaliteit verhouding is voldoende. Leuke actie van Siemens met 50 euro korting op aankoopprijs.

Pluspunten

• energiezuinig
  • gebruiksvriendelijk
  • weinig geluid

Minpunten

• 1400 toeren centrifugeren, geen 1600

Feetje 27-04-2017

Super machine

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

De machine is gemakkelijk in gebruik, heeft veel opties, een grote trommel (ideaal voor een gezin) en is heel stil!

Pluspunten

• Grote trommelinhoud
  • Gemakkelijk in gebruik
  • Stil

n.van.lieshout 26-04-2017

stille wasmachine met grote trommelinhoud

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

We hebben gekozen voor deze wasmachine vanwege de vele wasprogramma`s, stille wasmachine, grote trommelinhoud.
Onze vorige wasmachine was ook een siemens extra klasse. Deze heeft echt overuren gedraaid en in de 12 jaar dat we hem hadden nooit geen mankementen vertoond. Vandaar weer gekozen voor een siemens extra klasse. Ook mede door de overtuiging van de firma lunenburg in rosmalen.

Pluspunten

• stille wasmachine
  • vele mogelijkheden
  • grote trommelinhoud
  • tijdinstelling om je wasprogramma later te starten

Schellings 03-02-2017

Stille machine

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Mooie wasmachine welke stil is (in het begin dacht ik steeds dat ie gestopt was, maar hij maakt gewoon bijna geen geluid ;-) )
Veel programma's die makkelijk te kiezen zijn met de draaiknop.

Pluspunten

• stil

Danitia 30-01-2017

Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Ik ben heel blij met deze machine , hij is stil en snel en prima wasresultaat eenvoudig te bedienen en lekker ruim om te vullen en leeg re maken. Ideaal!

Fam. Schuurmans 23-01-2017

Fijne bediening, weinig geluid

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

Deze wasmachine gebruiken we nu een week en het bevalt erg goed. De bediening spreekt voor zich en heeft volop mogelijkheden (zelfs een speciaal vlekkenprogramma en trommelreiniging). Wij maken vaak gebruik van de Eco-modus die wel 4,5 uur duurt, maar 's nachts maakt dat toch niet uit. Als je het apparaat online registreert bij Siemens, krijg je zelfs tot 10 jaar gratis garantie op de trommel, een geruststellend gevoel.

Pluspunten

• geluidsarm
  • goede eco-modus
  • vlekkenprogramma
  • trommelreiniger
  • gratis extra garantie

Minpunten

• deur lijkt wat gammeler dan vorige modellen

Loes Heerkens 23-01-2017

kwalitatief compleet

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

De Siemens WM14W592NL hebben wij gekocht nadat een bevriende monteur ons deze adviseerde. Hij kwam simpelweg de minste mankementen tegen bij dit type wasmachine in zijn dagelijkse praktijk. Na zelf verschillende vroegtijdig gestorven machines van hoge kwaliteit en prijs gehad te hebben, klonk ons dit als muziek in de oren. De machine voldoet aan alle eisen die je mogelijkerwijs kunt stellen aan een wasmachine. Hij heeft een gevarieerd aanbod aan programma's, gaat voorzichtig om met het materiaal, heeft veel laadruimte, een intuïtieve display die makkelijk in gebruik is én een heel handige tijdfunctie waardoor je de machine ook op een later tijdstip kunt laten beginnen. Tot nog toe zijn alle items er brandschoon uitgekomen. De juiste keuze dus, zeker als je naar de prijs-kwaliteit verhouding kijkt.

Pluspunten

• tijdfunctie
  • veel laadruimte
  • intuïtieve display
  • mooi design
  • veel keus in programma's

kaatje 22-01-2017

heerlijke trommel en makkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens WM14W592NL

ik heb de machine net een paar dagen. ik heb het al verschillende keren gebruikt, maar het werkt heel fiijn en makkelijjk. kan ook meer wasgoed in. fijn!!!! minder keer wassen.

Pluspunten

• lamp in de trommel
  • makkelijk te vullen

Minpunten

• deurtje pomp staat wat omhoog.