Siemens WM16W592NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 372 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Chris 18-04-2018

Geweldige machine

Stil zuinig veel mogelijkheden binnen de bestaande programmas de vormgeving is top.
Outdoor programma aanwezig energie en water meter zodat je ziet hoe zuinig je wast.

• Zuinig
  • Veel mogelijkheden
  • Heerlijk schone was

H.v.d.Broek 15-04-2018

Veel mogelijkheden en eenvoudige bediening

Prima machine met veel mogelijkheden en simpele bediening.
Grote trommel en wast perfect. Koolborstel motor maakt weinig geluid

Pluspunten

• grote trommel
  • mogelijkheden/instellingen
  • kijkt naar vervuiling en past zonodig tijd aan
  • erg stille machine

Irene 11-04-2018

Wasmachine Siemens

Een heel fijne wasmachine, grote trommel met verlichting en goede keuze in programma's. Wel jammer dat er geen aparte knop voor alleen centrifugeren is maar dat deze is gecombineerd met spoelen.

Pluspunten

• stille machine
  • grote trommel plus goede programma's

Minpunten

• geen aparte alleen centrifugeren

Yvonne 10-04-2018

moderne machine

Mooie machine, geluidsarm en werkt perfect. Onze eerste Siemens maar we zijn er erg blij mee. Het is een echte aanrader!

wil 09-04-2018

Siemens WM16W592NL wasmachine

Zeer tevreden! Grote trommel voor groot gezin aan te bevelen. Maakt weinig geluid. Uitgebreide programma's maar wel eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• grote trommel
  • weinig geluid
  • veel programma's
  • eenvoudige bediening

Susan Berkhout 02-03-2018

Betrouwbaar merk, mooi uiterlijk

Wij hebben weer een Siemens gekocht omdat wij vertrouwen hebben in dit merk. Onze vorige Siemens ExtraKlasse heeft het bijna 12 jaar uitgehouden, en de droger die wij ook hebben uit die serie doet het nog prima. We hadden eigenlijk de WM16W542NL besteld, maar dit nieuwere model geleverd gekregen voor dezelfde prijs (super goede deal). De WM16W592NL blijkt ook een ExtraKlasse model en hij staat dan ook prachtig naast zijn oudere broer. Er zitten veel programma's op en het display is mooi en groot. De bediening is logisch en eenvoudig. Grote vulopening en trommel, met verlichting. De machine wast schoon, en de was komt er ook nog eens erg droog uit met 1600 toeren. Het verschil met de 1400 die we eerst hadden is goed merkbaar. Dat de machine erg stil is is ook een bijkomend voordeel, aangezien mijn zoon in de kamer ernaast slaapt, en nog weleens last had van het centrifugeer-geluid van de vorige wasmachine. Het is ook erg handig dat je zelf van alles kunt aanpassen binnen de programma's, zoals de temperatuur, het toerental, activeren vlekkenautomaat en je kunt ook de lengte van de programma verkorten. Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken, dit is een moderne versie van onze vorige Siemens waar ik ook altijd al blij mee was. Ik hoop dat deze het net zo lang uit zal houden. Niks op aan te merken en ik beveel dit product zeker aan.

• Degelijk
  • Schone en droge was
  • Veel en handmatig aan te passen programma's

Susan Berkhout 24-02-2018

Heel erg blij mee

Onze Siemens ExtraKlasse wasautomaat had het na bijna 12 jaar trouwe dienst helaas begeven. Verder nooit problemen mee gehad, en aangezien onze even oude Siemens ExtrKlasse droger het nog wel prima doet, ben ik weer voor een Siemens wasmachine gegaan. Ik had de WM16W542NL besteld, maar ik heb van de internetshop ongevraagd dit nieuwere type geleverd gekregen, voor dezelfde prijs! Wat een topdeal. Ik zag bij levering pas dat dit ook weer een ExtraKlasse model is. Wat is hij mooi, en wat staat hij goed naast zijn oudere broer! Aangezien ik al een Siemens had komt het menu me bekend voor, al is dit natuurlijk een stuk moderner. Groot duidelijk display, veel en handige programma's en het instellen van een wasje gaat zeer eenvoudig. Zelfs zonder het boekje goed te lezen kun je meteen aan de slag. Een grote vulopening en een grote trommel. Heel fijn om de achterstallige was die inmiddels was opgestapeld snel mee weg te kunnen werken. De machine wast schoon, de was komt er fris uit en bij 1600 toeren is hij ook zeer droog. Het verschil met de 1400 toeren (die we eerst hadden) is goed merkbaar. En aangezien mijn zoon in de kamer ernaast slaapt, is het ook fijn dat de machine lekker stil is. Ik ben er heel erg blij mee, wassen is gewoon een feestje met deze Siemens!

wasserij 09-01-2018

Wat een Fantastische wasmachine

Afgelopen zaterdag 6 januari 2018. Droger(Bosch begeeft het na 14 jaar. Naar de winkel Nieuwe droger Siemens. Ach laten we dan meteen ook de Wasmachine maar vervangen hebben we weer een mooi modern nieuwe setje. Deze wasmachine is geweldig! zoveel mogelijkheden! Stil! mooi van uiterlijk en wast geweldig.

Inek100 04-01-2018

spoelt slecht

De wasmachine wast goed maar blijft sop houden ondanks 3 a 4 maal extra spoelen en ondanks matig gebruik van wasmiddel

marije 29-12-2017

super makkelijk en stil

super makkelijk te bedienen. korte programma's. grote ruime verlichtte trommel, voor kleine wasjes heel fijn door aanpassing in programma duur. voor grote wassen ook goed door de grote trommel

Felicia 20-12-2017

Super apparaat

Ik heb deze wasmachine vorige maand gekocht. Ben zeer tevreden over de programma's en het wasresultaat. Heerlijk schone was, en door hoge torental goed gecertifigeerd. Scheelt weer in de tijd en kosten voor dtogen.

Krista WaGo 09-11-2017

Praktische wasmachine

Erg blij met deze machine. Fijne programma’s die je zelf nog kunt aanpassen (temperatuur etc) mocht je dat willen. Ook het tussendoor de deur kunnen openen kan erg handig zijn. En de was komt er natuurlijk schoon en fris uit.

MarjanZD 29-10-2017

Zeer ruime keuze aan programma's

Was prima schoon. Er is een ruime keuze uit diverse programma's. Tijdens de programma keuze geeft de machine aan wat het geschatte verbruik is aan water en electriciteit en dan kan je eventueel nog kiezen voor een zuiniger programma zonder dat je inlevert aan resultaat.

Doederina 29-10-2017

Super machine

Nu bijna 3 weken in gebruik, ben er erg tevreden mee. Wast erg goed schoon, de opening is mooi groot, ben super blij met mijn Siemens

Hercules 21-09-2017

super machine

Noodgedwongen moesten wij een andere wasmachine en gingen naar de winkel voor een vooraf besloten merk, maar door de verkoper op andere gedachten gebracht en met de siemens thuisgekomen. Echt een aanrader, wat een geweldige wasmachine.

Louis Franssen 02-09-2017

Wasmaschiene

Super overzichtelijk apparaat, zeer goed te bedienen. en zeer goede machine. Prijs voor het product is OKÈ.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening

Leo 29-08-2017

Stille wasmachine

Het is een zuinige en stille wasmachine met voldoende mogelijkheden voor verschillende soorten wasprogramma`s

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • gebruiksvriendelijk

Siemens wasmachine top! 21-07-2017

Duidelijk scherm en fijne bediening

Voor ons een nieuwe wasmachine, zeer snel en mooie korte programma's zeker met jonge kinderen een aanwinst! Fijn merk voor ons ook nieuw!!!

Pluspunten

• zuinig
  • snel
  • geruisloos
  • duidelijk overzicht

Rudolf 21-07-2017

Makkelijk en zuinig in gebruik.

Veel mogelijkheden m.b.t. programma's. Fijn dat je hem halverwege kan pauzeren. Na afloop blijft er wel water achter op het rubber van het deurtje. Dat is soms wel irritant.

Pluspunten

• Veel mogelijkheden met programma's
  • Makkelijke bediening
  • Grote inhoud

Minpunten

• Water blijft achter op deurrubber na afloop.

Marcel-Jan Krijgsman 18-07-2017

Wassen doet hij goed en veel. Enige minpunt: piep aan einde

Ik heb mijn SIEMENS WM16W592NL wasmachine sinds oktober 2016 en wassen doet hij goed. Geen probleem. Fijn dat ik nu heel het beddengoed in een beurt kan wassen, omdat hij meer gewicht aan kan. Dat scheelt tijd.
Het enige minpuntje: die iritante piep als het wasprogramma klaar is. Ik had vroeger een Koreaanse LG die een vrolijk deuntje speelde. Deze Duitser piept vijf keer met tussenpozen of je nu wel eens wilt opschieten met die was.

Pluspunten

• wast veel
  • wast schoon
  • Energiezuinige programma's

Minpunten

• irritante piep aan eind wasprogramma