Siemens WM16W592NL - Reviews

9 kg
A+++-30%
Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 305 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Albert 21-04-2017 Product paar dagen in bezit

Duitse degelijkheid

Deze wasmachine heeft echt klasse, goed afgewerkt, veel bedieningsgemak en leuke extra's zoals verlichting in de trommel. Tijdens de 1600 toeren centrifugeren kun je elkaar fluisterend nog verstaan. Heel stil! Super,

Pluspunten

• mooie en degelijke afwerking
  • verlichting in de trommel, handig!

J. WOLTERS-VEENINGA 17-04-2017 Product paar weken in bezit

Nooit te oud om over te stappen?

Ik ben 86 jaar oud en waste tot nu toe nog altijd met een half-automaat bovenlader van AEG. Maar sinds twee weken ben ik op aanraden van mijn dochter op mijn hoge leeftijd toch overgestapt op deze volautomaat voorlader van Siemens. Na even wat gewenningsproblemen en hulp van mijn dochter ben ik nu zeer tevreden over dit geweldig mooie apparaat. Maar het belangrijkste: hin wast nog veel schoner dan mijn 30 jaar oude AEG en met veel, veel minder water. Zo hoop ik nog tot mijn 100e een steentje bij te dragen aan een duurzamer gebruik van onze schaarse energie.

Pluspunten

• SCHONERE WAS
  • DUURZAAM
  • MINDER WATER

Minpunten

• EVEN WENNEN NA 66 JAAR HALFAUTOMAAT

Caro 13-04-2017 Product paar dagen in bezit

Heel leuke maschine

Was komt door 1600 touren lekker droog eruit. Maschine draait heel stil en is bovendien extra zuinig. Gewoone was duurd iets meer dan 3 uur, maar je kan ook kortere progamma's kiezen. Alle vlekken goed verwijderd.Wij zijn heel tevreden met onze aankoop.

• Rustig
  • Ziet er ook leuk uit

Pascal 11-04-2017 Product paar dagen in bezit

Stil, voldoende opties en overzichtelijk

De Machine bevalt mij uitstekend. Hij is echt stil. Je moet niet denken dat je helemaal niets gaat horen. Je hoort altijd iets, het is een machine, maar met deze machine is het geluid minimaal.

Wat mij in positieve zin is opgevallen, is dat er wordt aangegeven hoeveel stroom en water de machine met een bepaalde instelling verbruikt. Voorbeeld: bij 60 graden normaal programma geeft de machine 4 streepjes stroom en 4 water weer, maar zet je de machine op 40 i.p.v. 60 graden, dan veranderen beide indicatoren naar 3 streepjes, omdat je dus zuiniger wast.. Op deze manier is het ook een leuke uitdaging om je was zo zuinig mogelijk te doen, Mja moet wel je ding zijn ;)

De meeste mensen zullen meer dan genoeg hebben aan deze machine. Ik heb de machine tijdens een cashback periode gekocht, dus dat scheelde ook weer mooi 50 euro.. Toch weer een redelijk aantal flacons wasmiddel mee bespaart :)

Daar ik deze machine nog maar enkele dagen in mijn bezig heb kan ik over het langdurige gebruik niets zeggen. Siemens kennende zal het niet tegen gaan vallen, maar een fout kan altijd voorkomen.

Pluspunten

• Inzicht in verbruik
  • Degelijk

Minpunten

• Het 'opstarten' had sneller gekunt

M. Hendriksen 10-04-2017 Product paar dagen in bezit

Gebruiksvriendelijk

Wasmachine met veel programmamogelijkheden. Gebruiksvriendelijk en stil. Prijs is heel redelijk, je krijgt er een prima machine voor. Heb de machine nu paar keer gebruikt en tot nu toe bevalt hij erg goed.

Pluspunten

• stil
  • makkelijk te bedienen

Jansen 01-04-2017 Product paar weken in bezit

Stille wasmachine

* Stille motor.
* Centrifugeert fantastisch (1600 toeren).
* mooie grote trommel.
* Goede wasprogramma's maar ik gebruik voornamelijk de eco-stand. Duurt wat langer maar verbruikt wel minder stroom en water.
* Was komt er goed schoon en fris uit
* Lampje in de trommel is ook erg handig.
* Wat ik ook handig vind is dat ik soms nog wel een sok vind die ook in de was had gemoeten. Deze kan je dan nog in de trommel doen zonder dat je het programma hoeft af te breken.
* de wasmachine stemt het programma (waterverbruik e.d.) af op de hoeveelheid wasgoed en de vuilheid van het water. Bespaart weer water!
* mooi design.

Kortom: zeer tevreden!!!

Janet 02-03-2017 Product paar weken in bezit

stille wasmachine

Nadat mijn vorige siemens na jaren trouwe dienst versleten was, weer gekozen voor een siemens wasmachine. Het is een hele stille machine, wat prettig is omdat hij in mijn keuken staat. Hij ziet er ook nog eens mooi uit en staat samen de droger als mooi set te pronken in mijn keuken.

Kees de Heer 01-03-2017

Lnksom draaiende deur tot ca 170 graden

We hebben ons laten leiden door een uitstekende voorlichting door de dealer. We hadden goede ervaringen met een (Scandinavische) machine. Onze eisen: energiezuinig, centrifuge 1600 toeren, vlekkenprogramma, kostprijs beneden 1000,- euro en een eenvoudige bediening, werden door deze machine allemaal ingewilligd. Het kwam ons bovendien heel goed uit dat de deur (met ruime openingsdiameter) linksom draaide (tot ca 170 graden). Daarbij een kostenloze garantie op de motor van 10 jaar! We zijn zeer tevreden. Vandaar het cijfer: 9.

Ramona 26-01-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine Siemens WM16W592/NL

Een super fijne wasmachine. De hele dag staat de wasmachine te draaien, maakt bijna geen herrie en wast superschoon!

Pluspunten

• geluid
  • inhoud trommel

Rik 24-01-2017 Product paar weken in bezit

Zeer goede wasmachine

Via dealer uit onze omgeving deze wasmachine als aanbeveling gekregen en ook gekocht. zijn zeer tevreden over de wasmachine. Hierom 5 redenen waarom ik tevreden ben over het product:

1: Helder display + makkelijk gebruik
2: maakt weinig volume, zelfs met centrifugeren is het niet storend.
3: veel keuze aan verschillende programma's
4: goed inzichtelijk hoelang het programma nog duurt en mogelijkheid voor timer
5: grote trommel

Pluspunten

• Helder display + makkelijk gebruik
  • weinig lawaai/herrie
  • ruim wasprogramma keuzes
  • goede incidicatie van tijd resterend
  • grote trommel

Els Lamerigts 24-01-2017 Product paar maanden in bezit

een heel duidelijke disply,met makkelijke handeling

deze wasmachine werkt uitstekend,wast beter als mijn vorige,is wel wat duurder,maar daarvoor krijg je dan kwaliteit.

Pluspunten

• korte wastijd
  • speed toets

Minpunten

• Geen extra centrifuge
  • centrifugeren zonder spoelen

W.A.S. Siemens 14-01-2017 Product paar weken in bezit

Stralend voor de was en het oog.

Prachtig uitziende apparaten met een gemakkelijk te bedienen programma. Een kind kan de was doen. Maar ik doe het graag zelf omdat wassen met deze apparatuur geen straf meer is.

Pluspunten

• Bediening
  • Geluidsarm
  • Uitstraling

Rave 10-01-2017 Product paar dagen in bezit

Super stil

Super stille machine. Erg makkelijke programma keuze. Ik geef een 8 omdat ik nog niet kan oordelen over hoelang die meegaat

Edwin 05-01-2017 Product paar weken in bezit

Wasmachine

We hebben meerdere Siemens apparaten thuis en dus ook een wasmachine en wat is ie stil!!! Blij dat er piepje op zit dat die klaar is ! En hoor he het niet dan schakelt hij van zelf uit ! En das top echt waar was er en aanzetten en je kunt gerust naar bed gaan! Geen extra stroom verbruik als de was klaar is ! En dan het uitgebreide menu mijn vrouw zegt het is wel de Rolls Royce onder de wasmachine's makkelijk bedienbaar,snelklaar,geruisloos en energie zuinig!! Als deze machine net zo lang mee gaat als onze andere apparaten van Siemens dan teken ik er voor en is mijn vrouw ook tevreden !!!

Pluspunten

• Schakelt van zelf uit als hij klaar is!
  • Stil!
  • Makkelijk bedienbaar!
  • Leuk design!

Sterke-Jerke 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Grote trommel

Deze machine was in de aanbieding incl een cashback actie. Dan is een keuze voor Siemens snel gemaakt. De grote trommel is iedeaal, maar tegelijkertijd werkt ie ook prima voor kleinere wasjes... Aanrader. Geen 9 of 10. Omdat ie dan eerst maar eens 19 of 10 jaar mee moet gaan.

Pluspunten

• Grote trommel
  • toch zuining
  • Relatief stil

MK 31-12-2016 Product paar maanden in bezit

Zeer fijne, gebruiksvriendelijke, stille wasmachine !

Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Mooi design. Superhandige programma's en gebruiksvriendelijk. En zeer stil. Top apparaat !!

Yvonne 29-12-2016 Product paar maanden in bezit

Top wasmachine

Na onze zoektocht naar een nieuwe wasmachine, uitgekomen op deze mooie Siemens. Nog niet eerder zo'n fijne wasmachine gehad.
Doet wat hij moet doen en meer dan goed.
Zeer prettig in het gebruik.

Een aanrader!

Pluspunten

• Zeer stil
  • Centrifugeert goed
  • Ruime keuzemogelijkheden
  • Eenvoudig te bedienen

De Veer 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Machine doet zijn werk prima en stil. De bediening is overzichtelijk en gemakkelijk. Goede programmakeuze.
We hebben deze machine aangeschaft door goed advies van de dealer. Een goede kwaliteit voor een goede prijs.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Uitgebreide programmakeuze

monique 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

9 kg / veel programma's /uitgestelde starttijd/ 1600 toeren

Een wasmachine met een grote vulopening, er kan maar liefst 9 kg aan was in. Hij heeft een uitgestelde starttijd en er wordt duidelijk aangegeven hoe je kunt besparen op je energie en waterverbruik tijdens het wassen. het verbruikt veel minder aan wasmiddel in vergelijking met de oude apparaten.

Pluspunten

• grote vulopening
  • 9 kg aan was
  • siemens actie, tot eind dec
  • uitgestelde starttijd
  • izichtbaar hoe besparen energie en waterverbruik

Soumaya 29-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie wasmachine 9 kilo

Zuinige grote mooie wasmachine. Past 9 kilo in makkelijk te bedienen. Maakt vrijwel geen lawaai. Was de kleren perfect. Ben er super blij mee

Pluspunten

• 9 kilo
  • Uitstekende wasmethodes