Siemens WM16W592NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 385 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,1

Alwin 20-06-2018

Fijne wasmachine, stil, snel en schone, droge was!

Hij is super stil, snel en een mooie schone was... centrifugeert super stil en droog met zijn 1600 toeren.
We zijn er erg tevreden mee.

Pluspunten

• korte programma's
  • snel klaar
  • uitgestelde eindtijd
  • schone was
  • Super stil (hij staat bij ons in de keuken)

Minpunten

• GEEN

HV 11-06-2018

Direct een goed gevoel

Vandaag geleverd en direct 4 wassen gedaan. Voorheen hadden we Miele en die vonden we redelijk stil maar het kan stiller met een Siemens. Was komt er fris en schoon uit mede door de ruime 9 Kg trommel. Bediening is kinderlijk eenvoudig. Goede prijs, eenvoudige bediening en komt er schoon en fris uit! Meer kun je toch niet wensen? (Wellicht zuinig? Deze +++ energieklasse voldoet daar ook al aan!)

Karin 08-06-2018

mooie wasmachine met voldoende mogelijkheden

Nog maar net de wasmachine ontvangen, en instructies gelezen en inmiddels een paar wassen gedraaid. Fijn dat er zoveel mogelijkheden op zitten, makkelijk is in te stellen en een grote trommelinhoud heeft. Kan nu ook dekbedden en slaapzakken wassen. Mooie uitvoering en geen onnodige (voor mij) mogelijkheden

Pluspunten

• grote trommel/inhoud
  • stil
  • mooi uitvoering
  • ruim voldoende programma's

Minpunten

• nog niet ontdekt

Jan Pieter Edel 06-06-2018

All round wasmachine

Nette en energiezuinige wasmachine. Werkt stil en efficiënt. Vele keuzemogelijkheden maar makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Energiezuinig

Minpunten

• Energiezuinige programma’s duren lang

Linda 23-05-2018

Zeer gebruiksvriendelijk

Gebruiksvriendelijke knoppen. Eenvoudig te bedienen. Alle programma's die ik nodig heb zitten er op. "No nonsens" programma's. Zeer tevreden over de kracht van de centrifuge. Dit is mijn derde Siemens wasmachine. Ik ben er telkens heel tevreden over. Kwalitatief goede machines die lang mee gaan en flink zwaar werk kunnen doen.

Pluspunten

• Katoen stand op elke temperatuur vanaf 90 tot koud
  • Goede centrifuge
  • Keuze voor verkort programma

Mijn 22-05-2018

Mmmhhaaa

Wasmachine al een jaar, maar valt mij tegen. Met name het programma kreukherstellend is voor mij erg teleurstellend. Juist veel gekreukte was en de mouwen van de overhemden volledig in elkaar gedraaid. super irritant. Ook kun je instellen wanneer de was klaar moet zijn, maar die klok klopt niet aangezien de wasmachine de tijd aanpast aan de hoeveelheid was die in de trommel zit. De wasmachine werkt nog wel, maar ik ben toch aan het kijken voor een andere. Voor mij geen Siemens meer

Maikel 21-05-2018

Stille en zuinige wasmachine

Oude wasmachine begon meer geluid te maken en om te voorkomen dat hij opeens stil stond deze Siemens aangeschaft via veilingkopen.nu. Goede levering en tot op heden zeer tevreden over deze aankoop.

• Zuinig

Rood 19-05-2018

Grote deuropening en inhoud

Het heeft een grote deuropening met een 9 kg inhoud. Dit is zeer prettig voor het beddengoed wat er nu ruim ingaat. Het staat zeer stabiel waardoor hij veel minder lawaai maakt tijdens het wasdraaien en centrifiguren. Dus zeer tevreden.

Pluspunten

• grote inhoud 9 KG
  • centrifiguren zeer rustig geluid
  • staat stabiel

Yvon 15-05-2018

grote vulopening, erg stil..

Ik heb voor deze wasmachine gekozen omdat hij ergzuinig en stil is, ook met centrifugeren 1600 toeren , een grote vulopening heeft en wat ook een groot voordeel is, is dat je was kan bijgooien als de machine al gestart is...
heeft kinderslot...veel keuzemogelijkheden en nu kan je zelfs je wastijd verkorten als je haast hebt, kost wel wat meer energie maar wel een pluspunt.
Ben zeer tevreden , had hiervoor ook een siemens extra klasse en had geen enkele twijfel om er weer voor te kiezen.

Pluspunten

• zeer zuinig
  • was bijvoegen na starten
  • kinderslot
  • wastijd verkorten
  • veel keuzemogelijkheden

MartinKa 15-05-2018

Redelijk tevreden, maar sta niet te juichen...

April 2018 aangeschaft - pluspunten voor mij: trommelverlichting, strakke uiterlijk, redelijk duidelijke display - minpunten voor mij: wassen maakt veel meer lawaai dan de aangegeven 47dB (water innemen klinkt alsof jezelf een emmer vult, vallen van wasgoed als de trommel draait duidelijk hoorbaar (enigszins bonkend)), centrifugeren niet luider dan de 73dB, maar toch veel duidelijker hoorbaar dan mijn vorige, 12 jaar oude wasmachine, voornamelijk door trillen van waarschijnlijk het deurrubber en/of te slappe schokdempers voor de trommelophanging... Al met al doet de machine wat ie moet doen, maar zou ik 'm niet opnieuw aanschaffen als ik de genoemde minpunten voor aanschaf had geweten...

Van de Berg 03-05-2018

Goede keus wasmachine (9 kilo)

Wij hebben voor de Siemens gekozen, omdat het een Top-line product was. Hij wast goed schoon en is een stille machine. Centrifugeren hoor je bijna niet. Ben zeer tevreden over de prijs kwaliteit. Een Miele machine doet niet onder aan een Top-Line Siemens (9 kilo). Bedieningspaneel is zeer gebruikelijks vriendelijk.

Pluspunten

• stille machine
  • schone was
  • grote trommel

michel 27-04-2018

Strak uiterlijk siemens wasmachine

Wij hebben gekozen voor een siemens extra klasse wasmachine. Uit onze ervaringen uit het verleden is gebleken dat dit Kwalitatief een zeer goede machine is. Het design en bedieningsgemak is nog beter geworden dan het al was. Ik verwacht opnieuw een lange levensduur voor deze wasmachine. Wij beoordelen deze machine dan ook met een 9

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • disign
  • prijs
  • kwaliteit

Monique W 26-04-2018

Luxe wasmachine voor goede prijs

Luxe wasmachine die vele mogelijkheden heeft om van programma's te wisselen. Aan te passen op hoeveelheid en soort wasgoed. Tevens aanpassen temperatuur en centrifuge stand. Geruisloos ondanks 1600 toeren motor. Fijne grote trommel. Wast schoon en bijna kreukloos. Al met al zeer tevreden en goede keus voor prijsklasse!

Pluspunten

• Meerdere programma's
  • Goede prijs kwaliteit verhouding
  • Geruisloos
  • Grote trommel
  • Gemakkelijk bedienings paneel

Chris 18-04-2018

Geweldige machine

Stil zuinig veel mogelijkheden binnen de bestaande programmas de vormgeving is top.
Outdoor programma aanwezig energie en water meter zodat je ziet hoe zuinig je wast.

• Zuinig
  • Veel mogelijkheden
  • Heerlijk schone was

H.v.d.Broek 15-04-2018

Veel mogelijkheden en eenvoudige bediening

Prima machine met veel mogelijkheden en simpele bediening.
Grote trommel en wast perfect. Koolborstel motor maakt weinig geluid

Pluspunten

• grote trommel
  • mogelijkheden/instellingen
  • kijkt naar vervuiling en past zonodig tijd aan
  • erg stille machine

Irene 11-04-2018

Wasmachine Siemens

Een heel fijne wasmachine, grote trommel met verlichting en goede keuze in programma's. Wel jammer dat er geen aparte knop voor alleen centrifugeren is maar dat deze is gecombineerd met spoelen.

Pluspunten

• stille machine
  • grote trommel plus goede programma's

Minpunten

• geen aparte alleen centrifugeren

Yvonne 10-04-2018

moderne machine

Mooie machine, geluidsarm en werkt perfect. Onze eerste Siemens maar we zijn er erg blij mee. Het is een echte aanrader!

wil 09-04-2018

Siemens WM16W592NL wasmachine

Zeer tevreden! Grote trommel voor groot gezin aan te bevelen. Maakt weinig geluid. Uitgebreide programma's maar wel eenvoudig te bedienen.

Pluspunten

• grote trommel
  • weinig geluid
  • veel programma's
  • eenvoudige bediening

Susan Berkhout 02-03-2018

Betrouwbaar merk, mooi uiterlijk

Wij hebben weer een Siemens gekocht omdat wij vertrouwen hebben in dit merk. Onze vorige Siemens ExtraKlasse heeft het bijna 12 jaar uitgehouden, en de droger die wij ook hebben uit die serie doet het nog prima. We hadden eigenlijk de WM16W542NL besteld, maar dit nieuwere model geleverd gekregen voor dezelfde prijs (super goede deal). De WM16W592NL blijkt ook een ExtraKlasse model en hij staat dan ook prachtig naast zijn oudere broer. Er zitten veel programma's op en het display is mooi en groot. De bediening is logisch en eenvoudig. Grote vulopening en trommel, met verlichting. De machine wast schoon, en de was komt er ook nog eens erg droog uit met 1600 toeren. Het verschil met de 1400 die we eerst hadden is goed merkbaar. Dat de machine erg stil is is ook een bijkomend voordeel, aangezien mijn zoon in de kamer ernaast slaapt, en nog weleens last had van het centrifugeer-geluid van de vorige wasmachine. Het is ook erg handig dat je zelf van alles kunt aanpassen binnen de programma's, zoals de temperatuur, het toerental, activeren vlekkenautomaat en je kunt ook de lengte van de programma verkorten. Ik heb nog geen minpunten kunnen ontdekken, dit is een moderne versie van onze vorige Siemens waar ik ook altijd al blij mee was. Ik hoop dat deze het net zo lang uit zal houden. Niks op aan te merken en ik beveel dit product zeker aan.

• Degelijk
  • Schone en droge was
  • Veel en handmatig aan te passen programma's

Susan Berkhout 24-02-2018

Heel erg blij mee

Onze Siemens ExtraKlasse wasautomaat had het na bijna 12 jaar trouwe dienst helaas begeven. Verder nooit problemen mee gehad, en aangezien onze even oude Siemens ExtrKlasse droger het nog wel prima doet, ben ik weer voor een Siemens wasmachine gegaan. Ik had de WM16W542NL besteld, maar ik heb van de internetshop ongevraagd dit nieuwere type geleverd gekregen, voor dezelfde prijs! Wat een topdeal. Ik zag bij levering pas dat dit ook weer een ExtraKlasse model is. Wat is hij mooi, en wat staat hij goed naast zijn oudere broer! Aangezien ik al een Siemens had komt het menu me bekend voor, al is dit natuurlijk een stuk moderner. Groot duidelijk display, veel en handige programma's en het instellen van een wasje gaat zeer eenvoudig. Zelfs zonder het boekje goed te lezen kun je meteen aan de slag. Een grote vulopening en een grote trommel. Heel fijn om de achterstallige was die inmiddels was opgestapeld snel mee weg te kunnen werken. De machine wast schoon, de was komt er fris uit en bij 1600 toeren is hij ook zeer droog. Het verschil met de 1400 toeren (die we eerst hadden) is goed merkbaar. En aangezien mijn zoon in de kamer ernaast slaapt, is het ook fijn dat de machine lekker stil is. Ik ben er heel erg blij mee, wassen is gewoon een feestje met deze Siemens!