Siemens WM16W592NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
73 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
9 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 381 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM16W592NL op Kieskeurig.nl.

9,1

Inek100 04-01-2018

spoelt slecht

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

De wasmachine wast goed maar blijft sop houden ondanks 3 a 4 maal extra spoelen en ondanks matig gebruik van wasmiddel

Annie 11-07-2018

Wat een ge-wel-di-ge wasmachine!!!

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Wauw!! In een woord. Fantastische wasmachine. Hij wast super schoon. Maakt weinig lawaai..deze hadden we al veel eerder moeten aanschaffen! Echt een top machine

Pluspunten

• Wast super schoon
  • Weinig lawaai
  • Energiezuinig
  • De was komt er vrij droog uit
  • En hij is ook nog eens mooi om te zien :-)

Eric 02-10-2019

Prima Wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Prima machine/ Was(t)goed wordt in een Energiezuinige en Stille machine prima gewassen!!!!!
Na genoeg droog,waarna in de wasdroger deze ook weer minder- energie verbruikt.

Pluspunten

• Stille machine/
  • Goede regeling t.a.v wasgoed energie-verbruik.

Houweling 11-05-2019

Super stil

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Onze vorige Siemens wasmachine had het 14 jaar volgehouden, daarom zonder twijfel weer een Siemens wasmachine gekocht. En daar hebben we met deze WM16W592NL totaal geen spijt van.

Met de ecoperfect optie kun je voor je portemonnee en het milieu kiezen. Er wordt dan minder stroom verbruikt, waardoor het wasprogramma wel wat langer duurt. Met de speedperfect verkort je het wasprogramma, maar zal er meer stroom verbruikt worden. Niet goed voor je portemonnee en het milieu, maar wel goed als je weinig tijd hebt.

Er zijn een paar mooie specifieke wasprogramma’s zoals Outdoor. Deze is speciaal voor hele vieze kleren en om je kleding te kunnen impregneren zodat die weer vuil en waterafstotend worden of blijven.
Of het 15 minuten kort programma voor je sportkleding die alleen “vies” is van het zweet, met veel sporters in huis ideaal en wel zo hygiënisch.

Verder is de wasmachine super stil, erg gebruikersvriendelijk en niet onbelangrijk wast hij gewoon alles goed schoon, kortom een aanrader.

Joke 05-05-2019

Praktisch en goed te bedienen

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Mijn keuze was snel gemaakt. Voor mij naar alle tevredenheid een vertrouwd merk. Dit maal viel de keuze op een grote trommel en makkelijk te bedienen wasmachine met genoeg voorkeursinstellingen. Tot nu toe voldoet hij aan mijn verwachtingen

Pluspunten

• Grote trommel

A3 01-05-2019

Mooie degelijke machine

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Gekocht vanwege de kwaliteit en aanbeveling van de elektro vakzaak. Probleemloos opgestart dankzij de gebruikersvriendelijke bediening en verder de vele programma mogelijkheden, LED trommelverlichting, 1600 toeren, 9 kg., anti vlekken systeem, etc.

Ilja 26-04-2019

Gebruiksvriendelijk bedieningspaneel

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Handige bediening, schone was, veel mogelijkheden om in te stellen, ruim voldoende laadruimte, maakt niet teveel geluid tijdens wassen.

Cees van Reeven 24-04-2019

Wasmachine met zeer gebruiksvriendelijk display

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Strakke wasmachine zonder "toeters of bellen" met een zeer gebruiksvriendelijk display en keuzemenu, evenals een autodetectie voor het gewicht van de toegevoegde was, waarop de lengte van het programma wordt aangepast.

Pluspunten

• display
  • autodetectie gewicht

Moeder van gezin van 5 met 15 wasbeurten per week! 22-04-2019

Lekker zuinig en toch echt goed schoon!

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

UItstekende prijskwaliteit verhouding. Alternatieven met dezelfde prestaties liggen ruim 400 euro hoger in prijs. Geluidsniveau is zeer acceptabel, ruime toegang door brede deur en een lekker eenvoudig maar wel helder scherm.
Deze Siemens wasmachine bevalt ons prima. Echt een aanrader.

Pluspunten

• helder scherm
  • geluidloos

Gerda 18-04-2019

Fijn wasmachine, de was is goed schoon, maakt weinig geluid

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Ik ben zeer tevreden over deze wasmachine.
Is een 9 kilo, wat erg fijn is voor een groot gezin.
Ben er blij mee

Ivdw 02-04-2019

Handige menuopties en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Een heel fijne, gebruiksvriendelijke wasmachine met alle handige voorinstellingen qua menus. Alles is daarna nog handmatig aan te passen zoals bijv. de temperatuur, aantal toeren of het water/ stroomverbruik. Maakt weinig herrie en is een milieu vriendelijk apparaat. De wasmachine ziet er ook nog eens modern uit. Ook het ingebouwde waterslot geeft een veilig gevoel nu hij op onze zolder staat.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • waterslot

wasmachine 02-03-2019

Degelijke wasmachine!

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

de wasmachine op basis van prijs/kwaliteitsverhouding gekocht. Nu al heel wat wasjes gedraaid, wij zijn zeer tevreden. Eenvoudige bediening, maar wel veel programma's mogelijk, stille machine en erg belangrijk: de was komt schoon en fris uit!

Pluspunten

• stille machine
  • altijd een gewenst programma in te stellen

Bode 26-02-2019

Muisstille en zuinige wasmachine.

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Deze machine gekocht omdat onze oude machine kapot was. Hij staat op zolder naast de slaapkamer van mijn zoontje. We kunnen gewoon wassen terwijl hij slaapt. Hij valt zelfs in slaap terwijl de machine draait.

Muisstil, zuinig en erg gebruiksvriendelijk.

Tot op heden nog geen spijt van onze aankoop!

Mevr. J.B. Oonk 29-01-2019

Stil tijdens het centrifugeren

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Ik ben erg tevreden met deze machine. Heb hem nu bijna één maand in gebruik. Maakt veel minder kabaal tijdens wassen en vooral het centrifugeren. Wat ook prettig is dat hij tijdens het wassen de rest tijd van het programma aanpast, omdat bijvoorbeeld de machine maar half vol is.

Pluspunten

• erg stil
  • grote trommel

Minpunten

• heb geen minpunten ontdekt

Scaneut 26-01-2019

fantastisch mooi schoon

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Wij hebben de wasmachine vorige maand gekocht en zijn uitermate tevreden hierover. Wat een verschil met de oude Siemens (die overigens 12 jaar oud was). De witte washandjes komen er nu ook echt weer wit uit en nog een aantal artikelen waarbij de oude machine de vlekken niet helemaal meer schoon waste.

Patries 21-01-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Mooie wasmachine, fijne functies. Makkelijk in gebruik en fijn dat er een lichtje in het apparaat zit. Hij is stil en doet wat hij moet doen.

vb2608 03-01-2019

Gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

De wasautomaat is heel stil en nu kunnen we, in tegenstelling tot voorheen, ook gerust ‘s nachts wasjes draaien! En door de grotere trommel kan ik meer was in één keer wassen, dus sneller klaar!

braad 30-12-2018

Groot vulgewicht

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Vanwege het grote vulgewicht van 9 kg heb ik voor deze wasmachine gekozen, niet omdat we zoveel was per keer hebben, maar omdat ook de kussen en dekbedden in de wasmachine passen.

Pluspunten

• magneetkoppeling
  • groot vulgewicht

Janneke2 27-12-2018

Voldoet aan alle wensen: goede resultaten

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Een jaar geleden aangeschaft en voldoet zeer goed. De was is schoon bij alle programma's, is relatief stil bij het centrifugeren en het resultaat daarvan is uitstekend. Zuinig in gebruik. Al met al een goed apparaat.

Anne 20-12-2018

Fijne wasmachine

Geschreven voor: Siemens WM16W592NL

Fijne wasmachine met diverse programma's. Voor korte wasjes en zeer bevuilde "sport" was. In de 9 kg trommel kan veel was in, vergeleken met mijn eerdere 5 kg trommel. Scheelt me enorm veel tijd, stroom en water. De wasmachine is zeer stil, alleen de centrifuge hoor ik wanneer deze op 1600 toeren draait. De was is al bijna droog!

Pluspunten

• zeer stil
  • veel wasmogelijkheden