Samsung WF8704FPA

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF8704FPA op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Dams 26-12-2012
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Ik moet toegeven hij wast prima, het is alleen erg jammer dat hij zo fanatiek wast dat de gaten er in vallen (in diverse soorten textiel) en omdat hij zo zuinig is met het water (op zich een goede eigenschap) spoelt hij erg matig. Na een flinke regenbui kom je thuis met het wasmiddelschuim op je kleding, dit is toch niet echt de bedoeling van zuinig spoelen, dit is wel op te lossen door extra te spoelen maar dit is weer niet meer zuinig. Helaas begint de wasmachine nu na elke was te stinken. Wat ik ook probeer (wassen met azijn, chloor en wasmachinereiniger) niet helpt. Ik koop nooit meer dit merk, gewoon terug naar Miele of AEG.

SGC 19-09-2011
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Per toeval weer op de pagina van Kieskeurig! Onze Samsung hebben we nu anderhalf jaar... en nog steeds zijn we super tevreden!
De was is schoon, de machine makkelijk te bedienen en er zitten enorm veel mogelijkheden op. Al heb ik wel de ervaring dat ik veelal dezelfde programma's gebruik.
Het geluid dat de machine produceert vind ik acceptabel. Onze kinderen slapen praktisch naast de wasmachine en hij draait gewoon terwijl ze slapen! Bij het behalen van 1400 toeren neemt het geluid wel wat toe maar dat lijkt me normaal.
Verder vind ik de machine een stoer apparaat om te zien. De enorme deur maakt hem lekker robuust!
Dus al met al een geweldige aankoop voor relatief weinig geld!

Sunny99 16-09-2011

Aanvulling op mijn review van 31.1.2011:

Inmiddels zijn er drie monteurs geweest, maar het droogresultaat is er niet op vooruit gegaan. De technische dienst kan niet meer doen dan een monteur sturen, maar die kan een slechte machine ook niet beter maken. Daarom heb ik geprobeerd rechtstreeks met Samsung te bellen, helaas zit daar een telefoniste die weigert door te verbinden en gewoon het gesprek verbreekt. Ik heb Samsung een brief gestuurd, waarop ze niet eens gereageerd hebben. Uiteindelijk, na heel veel moeite, is beloofd de machine te vervangen. Ik moet het nog zien!

Lianne71 01-03-2011
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Ik heb dit apparaat nu een jaar en ik kan zeggen dat ik er zeer tevreden over ben. De was is schoon. Je weet precies wanneer je was klaar is omdat de teller terug telt. Programma's staan allemaal rond de hoofdknop, echt geweldig. Je kan alles aanpassen, meer/minder spoelen, hogere/lagere toerental, uitsel wassen. Prima. Ik heb gelezen dat er mensen zijn die vinden dat dit apparaat veel lawaai maaakt en tikt. Dat had ik ook, maar dan staat de machine niet waterpas en dan gaat hij tikken. zet de pootjes goed zodat ze allemaal goed kontakt met de vloer maken en het probleem is opgelost. kortom zeer tevreden

Sunny99 31-01-2011
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Na zoveel positieve reviews te hebben gelezen hebben wij ook deze Samsung machine gekocht. Maar een half jaar later ben ik toch niet zo positief en dan met name vanwege de centrifuge. Omdat we in een appartement wonen is het drogen erg belangrijk en de 1400 toeren sprak ons erg aan. Het viel dus tegen dat er maar 4 programma's zijn waarbij op 1400 toeren gedroogd kan worden, terwijl in de winkel gezegd werd dat het toerental zelf in te stellen is. Maar dit is niet het grootste probleem, je kunt altijd nog even nadrogen op 1400, tenminste, als de machine 1400 toeren zou halen en dat doet hij zeker niet. De vorige machine had 1100 toeren en daar kwam de was droger uit dan uit deze Samsung op 1400. (Ik heb dat bij de beoordeling onder wasresultaat aangegeven, want drogen kun je niet beoordelen.)
Heel vervelend als je geen ruimte hebt om een was op te hangen.
Verder is het ook nogal lastig om het filter schoon te maken, want je kunt er geen bakje onder zetten en nu staat de hele vloer onder water. En je moet dat 5 à 6 keer per jaar doen. Bovendien heb ik nog nooit een machine gehad waarbij ik het filter van de slang minimaal een keer per jaar moet schoonmaken. Heel lastig, want dat zit aan de achterkant. (Dit is de 4 voor gebruiksgemak, verder is hij wel heel gemakkelijk te bedienen).
Ik heb inmiddels bij Samsung gemeld dat de machine niet goed droogt en er komt een monteur. Als dit in orde gemaakt wordt ben ik veel positiever over deze wasmachine.

Chrisko 27-12-2011

Hoi,

ik had graag geweten of het gelukt is de machine door samsung te laten vervangen. Ik heb dezelfe wasmachine en niets dan problemen met dat ding. Om de paar maanden is de manchette stuk en zit ik gemiddeld 3 weken op de monteur te wachten. Centrifugeren doet hij ook niet zoals het hoort en helaas heb ik de wasmachine bij it´s gekocht waar ze het woord service niet kennen en ondertussen is de winkel sowieso failliet.

asinta65 18-10-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Ik heb sinds kort deze maschine aangeschaft en ik ben er goed over te spreken.
Ik had hiervoor een Edy maar die begaf het helaas naar 4 jaar, hoewel de Edy die ik daatvoor had 14 jaar mee ging.
Wat mij overhaalde om deze maschine te kopen was de inhoud, wasmogelijkheden, de diamondtrommel en hij ziet er op het oog wel mooi uit.
Ik heb een gezin met kinderen dus wordt er vaak gewassen en tot nu toe ben ik zeer te spreken over te mogelijkheden van deze maschine.
Het droogresultaat is zeer goed en het wasresultaat ook.
Over de duurzaamheud kan ik niets zeggen want ik heb hem net een paar weken.Het geluid vindt ik wel meevallen ook tijdens het centrifugeren, hij is vrij stil en hij staat op een houten ondervloer op geluidsdempende ondervoetjes.
Dus al met al ben ik op het moment zeer tevreden over deze maschine.

M.P. Huizinga 27-09-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Ik was al in het bezit van een Samsung 1400 toeren wasmachine met als een van de eersten Fuzzy Logic besturing. Deze waren alleen in Duitsland te koop. Toestel heeft ruim 10 jaar lekker zijn beste gedaan totdat de motor stuk raakte. Helaas maar jammer, toestel kostte toch maar 250,- dus zo what! Dus begin dit jaar maar een nieuwe gaan zoeken. Na wat vergelijken en advies toch maar weer een Samsung. Ik heb geen enkel moment spijt. Het ding is mooi rustig en staat naast de open keuken in de bijkeuken. Ik hoort het toestel alleen als hij de 1400 toeren bereikt maar da's maar zachtjes. Het automatische wegen van de was en het programma er op afstellen is ideaal. Wij wassen twee tot drie keer per week. Alleen heel kleine dingetjes blijven soms in het rubber hangen. Netje gehaald en voila... no more trouble, het is dan ook het enige tekort aan de machine. Wat iemand eerder schreef, een stortvloed aan negatief klaagzang, ik kan me er niets bij voorstellen. Dan ben ik het met de andere eens, dat ding moet dan al stuk zijn geweest bij aanschaf. Had het dan laten nakijken of omruilen!!!!

Ik kijk uit naar 9 of meer jaren plezier met onze Sammie!!

Luc83 27-08-2010

--------- update review, 27-08-2010 ----------
Het verhaal van de familie Douwes herken ik totaal niet. Ik verwacht dat dit een defect is, wij hebben nl. helemaal geen last van teveel geluid. Nog sterker, als de deur van de wasruimte dicht is hoor ik hem alleen zachtjes tijdens het cetriguferen.

Verder ben ik na een half jaar gebruik nogsteeds zeer tevreden. De was komt nog altijd schoon en relatief droog uit de trommel. Wij hebben ook nog geen storingen ondervonden. Tot nu toe blijf ik erbij dat deze machine een zeer goede aankoop is geweest.

---------- 1e review, 17-03-2010 ---------
Ik heb deze wasmachine aangeschaft bij CleverCow. De goede prijs en afhaalmogelijkheid in Eindhoven gaven voor mij de doorslag. Het bedrijf heeft mij echter niet goed op de hoogte gehouden wanneer ik de machine op kon halen. Een beetje jammer. Ook kon ik het afhaaladres niet terugvinden op de website. Verder wel een goede winkel hoor, ben goed geholpen toen ik zelf belde met mijn vragen.

Maar dan de machine. Deze werkt uitstekend. Na het installeren en waterpas zetten eens gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. En dat zijn er nogal wat. Het is jammer dat je bij veel programma's het aantal toeren niet zelf op kunt voeren naar 1400 (bij het 'normale' programma bijvoorbeeld). Maar de machine wast prima, maakt (relatief) weinig lawaai en er kan genoeg in! Wel heb ik, zoals iemand eerder ook al schreef, een sok tussen de trommel en de deur gehad. Misschien voortaan de kleine kledingstukken toch maar achterin de trommel stoppen of een waszak gaan gebruiken. De was wordt redelijk droog. De timermogelijkheid (instellen over hoeveel uur hij klaar moet zijn) werkt ook goed.

Tot nu toe ben ik dus tevreden. Over de duurzaamheid valt echter uiteraard nog niks te zeggen. Ik zal er binnenkort eens een energiemeter aan hangen, ik ben benieuwd hoeveel hij nu daadwerkelijk verbruikt.

Roko14 14-07-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Nadat mijn Zanussi het na 23 jaar begaf heb ik uiteindelijk deze Samsung gekocht, mede door de positieve reviews.

Ik moet zeggen, ik ben aangenaam verrast.
Het instellen van de wasprogramma's gaat erg simpel en snel. Er gaat 7 kilo wasgoed in via een mooie grote deuropening.
Ook erg handig is de uitgestelde eindtijd en de aanduiding van het aantal minuten totdat de was klaar is.

Nog lang niet alle wasprogramma's heb ik gebruikt, maar mijn ervaring tot nu toe is dat de machine keurig schoon wast bij verschillende temperaturen.
De machine is stil, zowel met wassen als met centrifugeren.

Over de duurzaamheid kan ik natuurlijk moeilijk oordelen, maar de kwaliteit oogt goed.
Ook mooi is dat kalk niet hecht aan het verwarmingselement en de goede beveiliging tegen water lekkage.

Ja, ik ben absoluut tevreden. Vooral omdat deze machine lekker voordelig is.

Meggie2010 27-06-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Ben blij met deze wasmachine. Goede keus voor een machine die 7 kg inhoud heeft, kwalitatief goed is en toch goed te betalen is. Machine aangeschaft na lezen reviews op kieskeurig. Nog geen moment spijt gehad. Kan veel in, was wordt goed schoon, veel verschillende menukeuzes en draait redelijk stil.
Gekocht bij wasmachine.nl.

Helaas laten zij de bezorging door Wehkamp.nl doen. Daar was ik zacht gezegd minder gelukkig mee. Omdat ik 1 hoog woon had ik vantevoren geinformeerd of de machine naar boven gebracht kon worden en of de oude machine mee kon. Dat was allemaal geen probleem -de machine kon zelfs tot 4 hoog worden gebracht- als ik de oude machine maar schoon zou maken, af zou koppelen en leeg zou laten lopen. Daar dachten de meneren van wehkamp.nl anders over. Vanaf het moment dat ik de deur open deed waren ze boos omdat ik bovenstaande had moeten doorgeven. Dat had ik volgens hen bij hun moeten doen: Zij "waren niet van wasmachine.nl" En ik had de oude machine beneden klaar moeten zetten... Onder veel gemopper toch de machine naar boven gebracht en de oude meegenomen. Heel vervelend.

sgc 26-06-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Sinds een paar maanden hebben ook wij de Samsung in ons bezit, regelmatig heb ik lopen pochen op deze machine... Ook op de site van Kieskeurig.
Toen de machine afgelopen zondag ineens een foutmelding aangaf (5E) wist ik ook even niet hoe ik het had!
Gelukkig konden we in het boekje duidelijk lezen wat we moesten doen maar bleef de foutmelding verschijnen!
Zondag middag een mailtje richting de Modern.nl waar we de machine gekocht hadden.
Maandag morgen om 8.15 uur al een reactie dat de klacht in behandeling was genomen en doorgestuurd naar Samsung.
Woensdag morgen een telefoontje van de reperateur en donderdag morgen stond er een monteur op de stoep.
Binnen een mum van tijd werd het defect ontdekt. Volgens de monteur hadden we een pomp in de wasmachine die een productie foutje had en werd er gelijk een nieuwe ingezet.
En weer ben ik super tevreden over onze Samsung.
Goede machine voor relatief weinig geld die een heleboel kunstjes kan!
Voordeel vind ik de korte wasjes en de mogelijkheid om de machine in te stellen om op een later tijdstip te wassen.
Super handig is de mega grote deur, ook nog een grote trommel dus wat wil een mens nog meer.
Het geluid wat de machine produceert bij het wassen en centrifugeren is minimaal, hij staat bij ons op zolder waar ook onze kinderen slapen. En wassen doen we nog steeds, ook snachts.

Dus wederom een tevreden Samsung gebruiker!

Tevens wil ik ook graag kwijt dat we de service van Modern.nl super vinden.
De wachmachine werd keurig naar zolder gebracht en aangesloten. De oude werd gelijk mee teruggenomen. Vriendelijke bezorgers die weten wat belangrijk is voor een klant!
Nu met de kapotte pomp werd er gelijk gereageert op de mail. Dus ook niks dan lof over modern.nl!

pedrowas 23-06-2010

Beste lezer,

Wij hebben deze wasmachine nu 4 maanden geleden aangeschaft, en prijzen ons ook nog steeds gelukkig met de aanschaf van deze relatief goedkope machine!
Hiervoor hebben we 3 maanden plezier gehad van een AEG 54840 wasmachine, dit veel meer herrie produceerde. Deze hebben we ook weg gedaan omdat deze bleek lopen in het washok. Volgens de AEG monteur was dit allemaal normaal!

Affijn, mooie 7 kg trommel in deze samsung met diamond trommel voor betere bescherming van de kleding.
Zeer veel programma's mogelijk maar, uiteindelijk gebruik je alleen de korte en soms het normale katoen programma.
Als eerste gingen we natuurlijk de machine testen tijdens het centrifugeren, en dat doet hij prima!
Ik kan letterlijk een euro munstuk op zijn zij zetten, zonder dat deze omvalt! en dat bij 1400tpm! Droogresultaat is gewoon goed, onze droger moet aanzienlijk minder lang drogen dan bij de AEG wasmachine.

Het wasresultaat is ook prima. We hebben nog geen kleding gehad die wij hier niet schoon in konden krijgen. We maken ook vaak gebruik van het korte wasprogramma, dit is namelijk vaak al voldoende. Eerdere reviews kan ik daarom ook niet bevestigen, ik denk dat deze meneer echt een defecte machine heeft.

Nadelen zijn er ook. De kleine sokjes blijven vaak in de manchet hangen, een netje is hier een oplossing voor. Voor een paar euro te verkrijgen bij de zeeman.

Wij zijn zeer tevreden met deze machine, en erg blij dat we de AEG weg hebben gedaan!

skvdijk 13-06-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Ik lees met verbazing de positieve revieuws over de samsung wasmachine met de nieuwe trommel. Wij hebben deze wasmachine 8 maanden geleden gekocht en ik heb steeds een vuile was die niet schoon wordt. Ik was nu zelfs bijna alles op 95 graden MET vlekoplosser en nog blijft vooral witte was vlekkerig en niet droog en ruikt niet lekker. Na verschilllende dingen geprobeerd te hebben (hogere tempraturen, vaker wassen, andere wasmiddel, vlekoplosser, nog langere programma's) blijven er vlekken in mij kleren zitten. Ik heb eind november gebeld met samnsung en uiteindelijk kwam iemand eind januari kijken. Zo iemand kijkt dan alleen maar de technische zaken(verwarmingselement). Dat een wasmachine bedoeld is om een schone was te krijgen is dan een bijzaak die ik moet verdedigen. Nu weer 5 maanden verder wordt mijn irritaie telkens groter bij elke wasbeurt. Deze wasmachine doet langer (2 uur!!!!) over de was, ik moet op hoge tempraturen wassen (dagelijks programma is uiteraard geen optie vanwege de waskwaliteit) en het is niet schoon.....ik begrijp niet dat dit product zoveel goede revieuws heeft en sterker nog een energielabel!!!
Ik krijg binnenkort weer een monteur thuis die waarschijnlijk weer gaat constateren dat het evrwarmingselement het doet :(. Dit was de laatste samsung die ik heb gekocht. Indien er mensen zijn die mijn verhaal niet geloven en belangstelling hebben om dit over te kopen dan hoor ik dit graag.

auke-insignia 17-08-2012

is er nadien nog iets geregeld vanuit Samsung
wij hebben in 2011 een dergelijke wasmachine aangeschaft met exact dezelfde ervaringen GEEN schone was, van alles geprobeerd, wasmachine gereinigd, poeder ipv vloeibaar wasmiddel, elke week op 90graden wassen etc.

groet
A Wagenaar

WLJM 09-05-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Verleden week deze wasmachine gekocht. Eigenlijk wilde ik eerst een whirlpool, maar schrok van de lange wasprogramma's. Na zowel goed te zijn voorgelicht door de verkopers als door de revieuws en internet, was de keuze voor deze wasmachine snel gemaakt. Een gewoon 40 graden programma duurt een half uur en een 60 graden programma ongeveer een uur met daarnaast nog vele andere programma's. De bediening is erg simpel en heel duidelijk mede door de electronische display. Afgelopen week ongeveer zes wassen gedraaid die er prima/schoon uitkomen en haast droog, dus als je je was daarna in de droger stopt is ook de droger weer eerder klaar. Het is beslist een stille wasmachine en ook als hij centrifugeert. Aangezien onze vorige wasmachine ook een samsung het na 11 jaar begaf (deur ging niet meer open en dicht) twijfelen wij niet aan de duurzaamheid.
Let wel op bij het installeren de 5 transportschroeven te verwijderen en de wasmachine direct goed waterpas te zetten. Onze wasmachine staat als een huis en we zijn er dik over tevreden

Mama1969 05-04-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Ik heb deze machine nu twee maanden.
In het begin twijfelde ik om een merk als dit te kopen.
Maar heb me in de winkel over laten halen met tevredenheid.
Hij wast schoon en ook zijn de programma`s uitgebreid en naar mijn wensen.
Hij is zeer stil zowel bij spoelen en centrifugeren en hij trilt niet.
Een perfecte machine vergeleken bij mijn laatste AEG die het precies drie jaar heeft gedaan!
Die maakte veel meer lawaai bij het centrifugeren en waste lang niet zo schoon als deze.
Mijn witte was komt er wit uit en niet grauw wat ik bij de AEG had.
Ja het is tenslotte wel het gereedschap van een vrouw he? en dat moet goed zijn!
Over de duurzaamheid kan ik nog geen oordeel geven!

pauldieren 26-03-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Onze AEG wasmachine ging na 3 jaar kapot en dan moet je wel een nieuwe kopen.
Via Kieskeurig en een internetwinkel deze Samsung gekocht. Ik heb veel gehad aan de commentaren en wil dan ook mijn bijdrage hierbij leveren. waarom dezed samsung:
eenvoudige bediening, 7 kg inhoud, 1400 toeren, energiezuinig en ziet er goed uit.
Wel even getwijfeld over de negatieve kritieken betreffende het trillen. De machine is tijdens het wassen en centrifugeren hoorbaar maar zeker niet storend. Het trillen bij een volledig beladen machine en 1400 toeren mag eigenlijk geen naam hebben. nu maar hopen dat deze machine langer dan 3 jaar meegaat. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan goed. Tot op heden geen enkele spijt.

Ladydondersteen 04-03-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

27 maart j.l. ging onze Zanussi 1600 Briljant wasmachine kapot. De waterpomp begaf het.... Dan heb je een probleem! Dat wij zoeken op het IE en ozne keuze vel hierop gezien de goede refferentie's. Dat zondag besteld bij Megapool en maandag bellen. Levertijd 3 weken!! dat gaat dus niet natuurlijk.... Toen besteld bij Bestsellers.eu Zou woensdag uiterlijk donderdag geleverd worden.... Na veel heen en weer bellen werd het dus vrijdag, maar mijn was bleef zich opstapelen met kleine kinderen in huis.... Bellen met wasmachine.nl, Ja hoor mevrouw ik reserveer hem! en binnen 2 uur had ik hem in huis! Geweldige service!

Het gebruik is vrij simpel eigenlijk want hij is zo goed als automatisch.
me was is weer heerlijk schoon!
Bij het centrifugeren hadden er meer toeren in gemogen, maar verder hoor je mij NIET klagen!

Ik kan zowel als de winkel WASMACHINE.NL als deze wasmachine van harte aanbevelen!

Over de duurzaamheid kan ik eigenlijk niets zeggen.

MarF17 22-02-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

heb deze machine nu een paar weken in bezit. werkt prima. schone was, weinig geluid. mijn vorige machine, Miele/1400 toeren (wel 2x zo duur), gaf wel drogere was na het centrifugeren. heel handig is ook het "wegen" van de was, waarmee ook de wastijd wordt berekend. prima machine voor deze prijs.

Tumske 29-01-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

We hadden eigenlijk het goedkopere type 7604 besteld, maar omdat deze beperkt leverbaar was konden we deze voor een voordelige prijs krijgen. En daar hebben we nog geen moment spijt van gehad.
De wasmachine werkt goed, de was komt er schoon uit en vooral het korte programma gebruiken we heel vaak. En ondanks dat de wasmachine op een (slechte) houten vloer staat, beweegt hij absoluut niet overdreven tijdens het centrifugeren. Vanwege de slechte ondervloer heb ik wel een houten plaat onder de machine gelegd, zodat het gewicht wat beter verdeeld wordt.

Deze machine is wat ons betreft dus een aanrader.

miste 15-01-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Ik ben hiervoor na alle tevredenheid in het bezit geweest van een bosch wasmachine waar ik zes jaar lang minimaal 8 wassen per week mee heb gedaan.
Nu heb ik de samsung wachine een week in bezit en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Ik ben ook zeer blij met de korte was optie. Met een half uur is de machine klaar met een was. Ideaal als je de was alleen maar op hoeft te frissen.
Enig puntje van kritiek is dat de machine maar met 3 programma's zijn volle centrifuge stand gebruikt maar als de was er te nat naar je zin uitkomt geef je een extra centrifuge beurt en dan kan je hem wel tot 1400 toeren instellen.Wat betreft de eerdere vragen over het laad gewicht kan ik melden dat ik tot nu toe de machine elke keer volledig vul, en hij nog geen was heeft geweigerd omdat het te zwaar zou zijn.
als er mensen zijn die klagen over eventuele stank zou ik de mensen aanraden deze mensen naar het wasmiddel te kijken.
ik was met vloeibaar wasmiddel (ariël)en heb er geen last van en ik draai echt geen halve machines.maar wel het meeste op het korte programma.
hij maakt iets meer geluid dan mijn oude wasmachine maar dit is nihil.
Kortom zeer goede machine voor een zeer aantrekkelijke prijs.Ik sluit mij dan ook graag aan bij een eerder geplaatste review. prijstechnisch gezien heb je 3 van deze machines tegenover een vergelijkbare machine van de gerenommeerde merken.ik vond dit toch wel een doorslag gevend punt.
Duurzaamheid daar kan ik uiteraard nu nog niets over zeggen.
Maar wat mij betreft zeker een aanrader.

Pronk123 14-01-2010
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Een erg goede keuze voor een middenklasser! Erg gebruiksvriendelijk, handige grote opening waardoor je niet meer in een gaatje zit te prikken met je was, handige functies, blijft stabiel op zijn plek staan (danst niet) zoals de goedkopere Italiaanse AEG wasmachine's en is vrij stil. Kortom ben er erg blij mee!

Aboembarak 18-12-2009
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Het Wasmachine ruim 3weken ,bevalt goed alleen moet even wenen , met al die elektronisch programma's, hij doet goed wat ie opgevraagd is , moet even weten als die weigert , doet gewoon zijn stekker er uit,en wacht 5tellen weer er in stekken.Dan is ie zijn hele geheugen gewist ,begin maar opnieuw.

shbeuving 10-12-2009
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

hallo, deze wasmachine hebben wij nu een ruime 7 maand alweer in bezit en bevalt ons prima,

wij hebben nog geen enkel probleem ermee gehad, tenzij wij hem zelf niet goed hadden aangesloten of waterpas hadden gezet

voorheen hadden wij een Brandt wasautomaat en deze is 8 jaar meegegaan, als je het op deze weg bekijkt is hij dus vrij degelijk en vrij duurzaam, deze verwachting hebben wij ook van de samsung.

ik vind niet dat je een samsung mag vergelijken met een bosch, AEG, Miele etc. wat betreft duurzaamheid...
kijk naar het bedrag wat je betaalt en er voor terug krijgt.. slechts 499,- en dan nog bezorgd en aangesloten ook nog...

als je een miele met dezelfde functies betaal je gauw 1200,-

dus waarom 1 miele, als 2 of 3 andere apparaten kan halen?

marielle40 26-11-2009
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

Ik maak graag gebruik van deze site en ben al vaak goed beslagen ten ijs gekomen. Nu dus zelf maar eens een revieuw geschreven. Na 10 jaar een Bosch wasmachine te hebben gehad was ik toe aan een nieuwe. Ging eigenlijk weer voor een Bosch, maar schrok enorm van de prijs. Samsung machine vergeleken en aangedurft om hem te bestellen. 2 jaar garantie; wanneer hij sect 5 jaar mee zal gaan dan speel ik quite op een duurdere machine; dus het risico waard. Prima levering; machine is degelijk, wast goed, geluid zeer aanvaardbaar. Doet wat hij moet doen. Op naar de komende 10 jaar!

barthino 17-11-2009
Geschreven voor: Samsung WF8704FPA

was zeer tevreden tot hij 1 maand oud was kapot lager nu nieuwe machine gekregenna 3 weken zelfde weer een fluitend lager donderdag de 19.11.2009 weer monteur lang ben er nu al goed ziek van de machine