Bosch WVH28443NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Johan 31-05-2017

Compacte oplossing

Dit product bespaart iedereen de ruimte en moeite van een extra droger of alles op te hangen. Dat geldt ook voor mensen die genoeg ruimte hebben. Het is dus niet alleen een oplossing voor mensen met een beperkte ruimte.

Het apparaat is stil genoeg dat het zowel 's nachts als overdag niet storend is. Resultaten zijn erg goed, de schone was is fris en goed droog en dit apparaat doet dus precies wat het belooft. Het biedt ook nog eens ruime keuze aan programma's, met zelfs opties die goed zijn voor het milieu of allergie.

Er zit ook een schoonmaak programma in voor het reinigen van de trommel. Het is een goed ontworpen trommel, waardoor geen stoffilter nodig is zoals bij normale droogmachines, zonder in te leveren aan kwaliteit.

Ik heb dit apparaat gekocht voor mijn kleine woning. De machine is zo stabiel dat er helemaal geen sprake is van beving zelfs met een centimeter afstand van de koelkast.

Deze enorm efficiënte wasdroogcombinatie is echt een aanrader. Met exclusief het goede van twee losse machines, biedt Bosch een optimaal gemak, en mede dankzij de beperkte wastijd kan ik me geen beter alternatief voor stellen.

Pluspunten

• ruime trommel
  • stil
  • hoog aanbod aan programma's
  • milieuvriendelijk
  • hygienisch

Diana 03-12-2017

was/droogcombi

gekocht omdat ik geen plek heb voor zowel een wasmachine als droger. Ik heb erg moeten wennen aan het apparaat. Het functioneert prima alleen kun je 7 kg wassen en maar 4 kg drogen. Dat had ik niet direct door als gevolg dat alles volledig gekreukt is. Ik had gedacht dat je direct na het wasprogramma een droogprogramma kon laten starten, maar dat moet je handmatig doen. Kortom prima apparaat als je weinig ruimte hebt als ik, bij meer ruimte zou ik toch kiezen voor een aparte wasmachine en droger.

Pluspunten

• werkt goed
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• kan maar de helft drogen van wat je wast

Louis de Haan 08-04-2017

Stil en zuinig

De wasdroogcomibinatie is vanaf het begin een prima aankoop. Stil en zeer eenvoudig qua bediening. Verder merk je onmiddellijk dat er minder water wordt verbruikt. De installatie duurde nog geen tien minuten. De eerste was kwam er perfect schoon en droog uit.

• Zuinig
  • Mooi qua vormgeving

Maik 04-12-2015
  • Product maand in bezit

Gemakkelijk apparaat met tal van mogelijkheden welke in een handomdraai naar wens in te stellen zijn. Bediening is zeer eenvoudig en het was/droog resultaat is goed te noemen. Het apparaat oogt goed, en het fraaie display is goed af te lezen.

Barel 10-05-2018

Top wasmachine!

Wij hebben gekozen voor deze wasmachine omdat we een goed middenklasser zochten met een grotere formaat trommel dan we hadden. Deze wasmachine bevalt super goed. Wat ik ook fijn vind is het 15 minuten programma voor kleding wat alleen even opgefrist hoeft te worden. Je kunt de machine op pauze zetten om een vergeten kledingstuk toe te voegen. Wij zijn er heel blij mee!

Pluspunten

• grote trommel
  • eco stand
  • stil
  • mogelijkheid om vergeten kledingstuk toe te voegen
  • opfrisprogramma van 15 minuten

Robin 21-11-2017

Goed apparaat, maar veel knopjes!

Tot op heden bevalt het apparaat prima. De gebruiksaanwijzing is wel erg lang, een korte gebruikerskaart voor de "gemiddelde" gebruiker, zou handig zijn!

Goede keuze 14-04-2017

Mooi apparaat en goede service van de dealer

Mijn oude machine ging stuk, reparatie gezien leeftijd onrendabel. Na overleg met de monteur/dealer gekozen voor een nieuwe bosch. Mooie machine, makkelijk te bedienen en een stille machine. Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • geen herrie

M. Smits 17-12-2016

wasmachine, die tegelijk droger is!

Deze wasmachine in combinatie met droger bevalt mij uitstekend. Er is keuze uit vele programma- mogelijkheden. Hij is geruisloos, wast prima, de was is zacht na het drogen en kan zo de kast in. Makkelijker kan niet!

AB 09-10-2016

Eenvoudig in gebruik

Een wasdroog combinatie gekocht in verband met de beperkte ruimte in de badkamer. De automaat is eenvoudig in gebruik en heeft veel mogelijkheden. Ideaal is de functie waarbij aaneensluitend gewassen en gedroogd wordt. De machine is mooi vorm gegeven en is erg geluidsstil.

• Vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Inschatten hoeveel was droger met goed resultaat

muis29 21-06-2015

9,4
Prima machine met veel mogelijkheden. Doet zeer stil zijn werk.
Prima wasresultaten. Combi van wassen en drogen in één machine spaart veel handelingen en lopen.

SKeizer 29-04-2015

7,6
Heel blij mee. Hij is mooi, neemt niet meer ruimte in dan onze vorige wasmachine en is stiller. De was komt er goed droog en schoon uit. Dit is de eerste keer dat ik een droger heb en ik vind het heerlijk! Geen gedoe meer met wasrekjes. Het is wel wat meer strijken. Er zit ook een anti-kreukprogramma op, dat heb ik nog niet geprobeerd. Het apparaat geeft heel veel mogelijkheden, in het begin is dat nog even zoeken.

Peter Molnar 11-05-2018

SUPER MACHINE

Ik vind mooi machine omdat het is snel, zonder lawaai. De kledingen zijn vers, schoon en echt droog. Geen minus punten.

Hans Olthof 30-04-2018

Mooi apparaat eb werkt prima

Mooie machine met makkelijke bediening, wast en droogt prima en maakt niet veel geluid.Het zelf reinigen van luchtfilter en waterfilter is een fluitje van een cent.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • relatief stille machine
  • 10 jaar garantie op de motor

Tomasz 20-03-2018

super mooi ,en rustig aan het werk

een goede prijs werkt stil,
goed merk en twee in één,
het droogt goed
en dit is het product dat ik verwachtte

Pluspunten

• +++
  • +++

Betty 31-01-2018

Superstille machine

Doordat onze wasmachine opeens kapot ging hebben we na veel zoeken uiteindelijk gekozen voor de Bosch WVH28443NL. De reden voor de zoektocht was doordat de meeste merken en machines geen centrifuge op 600 toeren hebben, en doordat we dit gewend zijn hebben we gekozen voor dit model die hetwel heeft. Het is een super stille machine die je niet hoort, en heeft veel programmas. De drogerfunctie heb ik nog niet uitgeprobeerd maar doordat we een kleine ruimte hebben voor de wasmachine is dit een ideale oplossing.

Pluspunten

• centrifuge op 600 toeren
  • stille machine
  • mooie vormgeving

Minpunten

• voorwas kan alleen met katoenen was
  • kan alleen 4 kg drogen

Jurrien Brons 25-01-2018

Was - Droog - Combinatie

Omdat wij van plan zijn kleiner te gaan wonen en omdat de wasmachine aan vervanging toe was kozen wij voor de combinatie wassen en drogen in één apparaat.
Nog maar 14 dagen in ons bezit maar nu al weten we dat we er heel blij mee zijn.

Pluspunten

• Alleen wassen is mogelijk.
  • Alleen drogen is ook mogelijk
  • Geen afvoerslang naar buiten nodig

Minpunten

• Wel even wennen aan de lange wastijd.

ruud eras 03-01-2018

bosch wasdroog combinatie

er is geen betere machine als deze droogwas combinatie droogd prima wel goed droog en wassen doet hij bijzonder goed. Hij is stil in gebruik en erg zuinig.

K. 31-12-2017

Stille combi-machine

De machine is een stuk stiller dan ik had verwacht. Had extra schokdempers gekocht maar is niet eens nodig. Handige van het apparaat is dat het droger en wasmachine in één is. Dan hoef je de was niet tussen wassen en drogen van machine te verwisselen. Veel opties en programmas te gebruiken voor wassen/drogen. Het apparaat geeft automatisch aan wat het gewicht is van de was die je er in doet, zodat het makkelijk In te schatten is hoeveel er nog bij kan om efficient te kunnen wassen/drogen.

Pluspunten

• 2-in-één was/droog-combinatie
  • Veel opties

Minpunten

• Kapot? Dan mogelijk moeilijker te repareren

Marianne 12-12-2017

Wassen en drogen met één apparaat. Reuze handig voor mij

Ik kende de Bosch was/droog combi al een paar jaar via mijn werk. Die werkt heel handig. Ik ben onlangs verhuisd en heb minder ruimte. Mijn oude machine heeft de verhuizing niet overleefd. Mooi moment om deze machine aan te schaffen.

• Mooi om te zien
  • Spaart ruimte

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Jaap 08-12-2017

Compacte alles kunner

Mooi en complete wasmachine/droger. Alles in 1. Neemt weinig plaats in, ziet er mooi uit en werkt perfect. Ik zeg, kopen!

Pluspunten

• Compact
  • Was en droogt prima