Bosch WVH28443NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 28 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Johan 31-05-2017

Compacte oplossing

Dit product bespaart iedereen de ruimte en moeite van een extra droger of alles op te hangen. Dat geldt ook voor mensen die genoeg ruimte hebben. Het is dus niet alleen een oplossing voor mensen met een beperkte ruimte.

Het apparaat is stil genoeg dat het zowel 's nachts als overdag niet storend is. Resultaten zijn erg goed, de schone was is fris en goed droog en dit apparaat doet dus precies wat het belooft. Het biedt ook nog eens ruime keuze aan programma's, met zelfs opties die goed zijn voor het milieu of allergie.

Er zit ook een schoonmaak programma in voor het reinigen van de trommel. Het is een goed ontworpen trommel, waardoor geen stoffilter nodig is zoals bij normale droogmachines, zonder in te leveren aan kwaliteit.

Ik heb dit apparaat gekocht voor mijn kleine woning. De machine is zo stabiel dat er helemaal geen sprake is van beving zelfs met een centimeter afstand van de koelkast.

Deze enorm efficiënte wasdroogcombinatie is echt een aanrader. Met exclusief het goede van twee losse machines, biedt Bosch een optimaal gemak, en mede dankzij de beperkte wastijd kan ik me geen beter alternatief voor stellen.

Pluspunten

• ruime trommel
  • stil
  • hoog aanbod aan programma's
  • milieuvriendelijk
  • hygienisch

Louis de Haan 08-04-2017

Stil en zuinig

De wasdroogcomibinatie is vanaf het begin een prima aankoop. Stil en zeer eenvoudig qua bediening. Verder merk je onmiddellijk dat er minder water wordt verbruikt. De installatie duurde nog geen tien minuten. De eerste was kwam er perfect schoon en droog uit.

• Zuinig
  • Mooi qua vormgeving

Goede keuze 14-04-2017

Mooi apparaat en goede service van de dealer

Mijn oude machine ging stuk, reparatie gezien leeftijd onrendabel. Na overleg met de monteur/dealer gekozen voor een nieuwe bosch. Mooie machine, makkelijk te bedienen en een stille machine. Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen
  • geen herrie

M. Smits 17-12-2016

wasmachine, die tegelijk droger is!

Deze wasmachine in combinatie met droger bevalt mij uitstekend. Er is keuze uit vele programma- mogelijkheden. Hij is geruisloos, wast prima, de was is zacht na het drogen en kan zo de kast in. Makkelijker kan niet!

AB 09-10-2016

Eenvoudig in gebruik

Een wasdroog combinatie gekocht in verband met de beperkte ruimte in de badkamer. De automaat is eenvoudig in gebruik en heeft veel mogelijkheden. Ideaal is de functie waarbij aaneensluitend gewassen en gedroogd wordt. De machine is mooi vorm gegeven en is erg geluidsstil.

• Vormgeving
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Inschatten hoeveel was droger met goed resultaat

Maik 04-12-2015
  • Product maand in bezit

Gemakkelijk apparaat met tal van mogelijkheden welke in een handomdraai naar wens in te stellen zijn. Bediening is zeer eenvoudig en het was/droog resultaat is goed te noemen. Het apparaat oogt goed, en het fraaie display is goed af te lezen.

muis29 21-06-2015

9,4
Prima machine met veel mogelijkheden. Doet zeer stil zijn werk.
Prima wasresultaten. Combi van wassen en drogen in één machine spaart veel handelingen en lopen.

SKeizer 29-04-2015

7,6
Heel blij mee. Hij is mooi, neemt niet meer ruimte in dan onze vorige wasmachine en is stiller. De was komt er goed droog en schoon uit. Dit is de eerste keer dat ik een droger heb en ik vind het heerlijk! Geen gedoe meer met wasrekjes. Het is wel wat meer strijken. Er zit ook een anti-kreukprogramma op, dat heb ik nog niet geprobeerd. Het apparaat geeft heel veel mogelijkheden, in het begin is dat nog even zoeken.

Marianne 12-12-2017

Wassen en drogen met één apparaat. Reuze handig voor mij

Ik kende de Bosch was/droog combi al een paar jaar via mijn werk. Die werkt heel handig. Ik ben onlangs verhuisd en heb minder ruimte. Mijn oude machine heeft de verhuizing niet overleefd. Mooi moment om deze machine aan te schaffen.

• Mooi om te zien
  • Spaart ruimte

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Jaap 08-12-2017

Compacte alles kunner

Mooi en complete wasmachine/droger. Alles in 1. Neemt weinig plaats in, ziet er mooi uit en werkt perfect. Ik zeg, kopen!

Pluspunten

• Compact
  • Was en droogt prima

Diana 03-12-2017

was/droogcombi

gekocht omdat ik geen plek heb voor zowel een wasmachine als droger. Ik heb erg moeten wennen aan het apparaat. Het functioneert prima alleen kun je 7 kg wassen en maar 4 kg drogen. Dat had ik niet direct door als gevolg dat alles volledig gekreukt is. Ik had gedacht dat je direct na het wasprogramma een droogprogramma kon laten starten, maar dat moet je handmatig doen. Kortom prima apparaat als je weinig ruimte hebt als ik, bij meer ruimte zou ik toch kiezen voor een aparte wasmachine en droger.

Pluspunten

• werkt goed
  • maakt weinig geluid

Minpunten

• kan maar de helft drogen van wat je wast

xxxxx 29-11-2017

Kwaliteitsmachine met gebruiksgemak en milieubesparing.

De wens was een machine te kopen van uitstekende kwaliteit, die voldoet aan de milieunormen en moderne wasmethoden bevat. Bovendien passend in een beperkte ruimte, dus een was en droog combinatie.
Deze Bosch machine voldoet aan alle wensen en is ook nog betaalbaar in haar klasse.
Hij is vriendelijk in gebruik met naast de keuzeprogramma's nog een extra mogelijkheid een ander in toerental of tijd in te stellen. De handleiding is goed leesbaar en duidelijk, en de display is overzichtelijk en praktisch.

Annamarie Schelling 22-11-2017

Prima wascombi

Voor deze machine gekozen om ruimte te besparen .
Goede kwaliteit en prijs .
Verder nog te kort gebruikt om te oordelen

Robin 21-11-2017

Goed apparaat, maar veel knopjes!

Tot op heden bevalt het apparaat prima. De gebruiksaanwijzing is wel erg lang, een korte gebruikerskaart voor de "gemiddelde" gebruiker, zou handig zijn!

Wendy 17-11-2017

Top machine

Na lang zoeken en een aantal reviews verder, voor de deze Bosch wasdroogcombinatie gekozen.
Ik ben nu al zeer tevreden, hij is stil wast zeer schoon en zuinig. De droger moet ik nog uitproberen, maar heb er vertrouwen in. Ik kan tot nu toe geen minpunten bedenken.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Zeer eenvoudig te bedienen

Hanna 17-08-2017

prima wassen en drogen

Heb na mijn Miele deze Bosch aangeschaft, Deze Bosch machine is minder prijzig dan mijn vorige machine Hij werkt goed, het is een prima kwalitiets prijs verhouding. Als ik een volle machine was zijn er toch altijd wel enkele items die beter aan de lucht gedroogd kunnen worden. Deze haal ik er dan uit waarna ik ga drogen. In geen enkele droger moet je de was laten liggen wil je geen kreukels hebben.

Pluspunten

• was is schoon
  • super stil

Jozef 01-07-2017

Degelijke machine, zeer stil

Het is een goede machine met goede resultaten. De was komt er schoon uit en het droogt ook wel goed. Alleen wat betreft programmas had het wat meer gemogen. Voor de rest doet ie wat ie moet doen.

Pluspunten

• stil
  • mooi
  • kan veel was in
  • droogt goed

Minpunten

• relatief weinig programmas

G.Habets 26-05-2017

Prachtige machine

Na enkele wasbeurten en een droog programma zijn wij zeer tevreden.
En deze combimachine spaart ruimte en geld uit t.o.v. twee losse machines.

Andras 20-04-2017

mooi stil wasdroger combi

Mooi stil wasdroger combi, wel handig als je minder plaats hebt
loopt veel stiller dan ons vorige machine en met minder trillingen
programma's lijken ook sneller

Pluspunten

• stil
  • snelle programma's (droogkast drogen cca 2 uur)

Minpunten

• alleen max 4 kg drogen tegelijk

Elgeti 19-04-2017

Goede wasdroog combinatie

Wegens de velen wasprogammas en opfrisprogamma
Een goede gebruiksaanwijzing en installatievoorschrift
En aqua-stop

Pluspunten

• aqua-stop
  • goede gebruiksaanwijzing

Minpunten

• n.v.t.