Siemens WT45W273NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 32 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WT45W273NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

p.m 21-05-2016

Erg fijn aparaat

Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Heel makkelijk in gebruik. Erg gebruiksvriendelijk. En niet dat je er iets aan hebt, maar het is erg leuk dat er een glazen deur in zit.

Drooguhrtje 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Wat een geweldige droger is dit. De vormgeving is prachtig en is voorzien van een glazen deur. Zelfs een lichtje in de trommel die na een tijdje vanzelf uitgaat, handig om te zien of er nog wat was in de trommel is achtergebleven. Gekozen voor deze droger omdat deze zeer zuinig A++ label heeft en dat ga je merken op je energierekening. Daarnaast is dit apparaat heerlijk rustig. Gebruiksgemak is duidelijk en met vele opties, zelfs speciale programma's zijn in te stellen. Extra meegeleverde afvoerslang aangesloten en direct op de afvoer gezet, zodat je het waterreservoir niet meer hoeft te legen. Ja zelfs een kind kan de was(droger)doen. Kortom ben hierover super tevreden en mocht men een nieuwe willen kopen dan is dit apparaat een regelrechte aanrader!!

Tika den Hartogh 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Het is fijn om een milieu vriendelijke droger te hebben. Dat geeft een goed gevoel. Het duurt wel lang voordat de was droog is.

Victoria Elisabeth 18-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Prachtige wasdroger met glazen deur en licht in de trommel!
Inmiddels wasdroogprogramma's uitgeprobeerd!
Moet nog wel uitzoeken hoe ik evt. tijd bij of minder tijd moet instellen!
Droogt perfect zonder kreukels, ideaal!
Zou hem iedereen aan kunnen bevelen!

Leo Haar 14-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Voor dikkere stoffen dien je kastdroog extra in te schakelen.
Qua mogelijkheden zijn alle keuzes aanwezig.
Alle gebruiksmogelijkheden zijn duidelijk aangegeven en direct aankiesbaar.
De vormgeving is mooi. Een deur met glas en verlichting in de trommel.
Over duurzaamheid is nu nog niets te zeggen maar de materialen zien er degelijk uit en zo voelt het ook aan.
De machine is behoorlijk rustig en in vergelijking met de vorige machine wordt de bijkeuken niet meer bloedheet. Dit is toch wel het voordeel van een warmtepomp droger!
Voorlopig zijn wij zeer tevreden met deze machine en wij hopen uiteraard dat dit zo blijft.

Annet van den Berg 11-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Ik ben niet heel enthousiast over deze droger. Vooral het droogresultaat valt heel erg tegen. Van vorige wasdrogers was ik gewend dat de was goed droog uit de machine kwam; bij deze droger komt het geregeld voor dat enkele dingen nog vochtig zijn. Kortom: geen aanrader.

Irna1970 08-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Net zoals de wasmachine. Stil, mooi en resultaat is perfect. Gemakkelijke bediening, veel keuzeprogramma's. Kortom ik ben zeer tevreden.

Johan657 07-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

We hebben dit apparaat nog niet zo lang maar zijn er nu al enthousiast over. We hebben de droger gekocht vanwege de A++ status: voor ons héél belangrijk.
Het is zéér rustig geworden in de wasruimte.
Het apparaat bepaalt zelf n.a.v. het gewicht van de was hoeveel droogtijd hij nodig heeft. En dat is natuurlijk heel fijn... hoef je zelf niet steeds de tijd te veranderen.
We zijn nog lang niet klaar met onze ontdekkingstocht maar tot nu toe: chapeau...

Lavie1971 01-03-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Prima droogresultaat. Droogprogramma sneller dan verwacht klaar mede door grotere trommelinhoud dan die van de wasmachine.

Geertje76 20-02-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Nog maar net in het bezit van deze mooie droger, maar tot nu toe erg tevreden met de aankoop. Droogresultaat is prima, veel mogelijkheden, de was is lekker zacht en ruikt lekker. Duurzaamheid zal uiteraard nog moeten blijken.

LH81 16-02-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Het is een mooi uitziende droger.
De droog kwaliteit is ook goed.
Het geluidsniveau is optimaal.
Je hoort hem bijna niet.
Ik ben een tevreden klant!

apiemike 15-02-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Mooi apparaat, werkt prettig, glazen deur is handig. Zuinig in gebruik. Wel jammer dat het apparaat wat veel lawaai maakt, maar dat zullen ze allemaal we doen.

Thijs123456 10-02-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Pas net in bezit maar tot nu toe alles goed. Apparaat is netjes op zolder gezet en aangesloten. Eerst 3 uur 'acclimatiseren' net als bij de koelkast altijd moet en vervolgens kun je hem gebruiken. Lampje in de trommel ziet er goed uit. Wasresultaat moet ik nog even afwachten.

kleinewasjegrotewasjes 09-02-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Het droogresultaat is prima. Bij kastdroog wel de fijnafstelling +1 moeten gebruiken.

Mogelijkheden te over. Ik heb ze nog niet allemaal kunnen proberen.

Gebruiksgemak is prima. Bediening zeer eenvoudig. Draaiknop en knoppen voelen solide aan.

Vormgeving: Voor zover van belang bij een wasdroger ziet deze er netjes uit.

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen daar ik hem slechts een paar dagen in bezit heb. Ik hoop dat hij er een jaartje of 10 tegenaan kan.

Maarten1900 08-02-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Sinds kort zijn wij in het bezit van de Siemens droger.
Tot op heden zijn wij helemaal tevreden.
Omdat wij al de nodige apparatuur van Siemens in de keuken gebruiken en hier zeer tevreden over zijn, was de keuze voor het merk wasdroger voor ons niet zo moeilijk.
De vormgeving vinden wij erg stijlvol, maar ook het gebruiksgemak is top. Een aantal malen hebben wij nu de droger gebruikt en wat ons opvalt is dat deze een stuk stille r is dan onze vorige, maar die was eerlijk gezegd ook al minimaal 15 jaar oud. Droogresultaat is al goed, maar je kunt ook nog bij bijvoorbeeld keuze kastdroog de droogtegraad met 1,2 of 3 ophogen. Tot nu toe alleen nog droogtegraad 1 geprobeerd. Na elke beurt even de filter schoonmaken, maar ook dit is zo gebeurd.
Duurzaamheid kunnen wij nog niet beoordelen, hiervoor hebben wij deze droger te kort in ons bezit. Wij denken wel dat dit goed zit.
Kortom wij zijn tevreden met onze keuze.

Cindy41973 04-02-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Droger nu drie dagen in bezit en moet zeggen, we hebben nog nooit zo n mooi en fijne droger gehad. Hij is mooi vormgegeven en erg makkelijk in de bediening. Vele opties mbt drogen van kleding. Resultaat na drogen is perfect, de was ruikt gewoon fris en is droog. Hadden we maar eerder een warmtepompdroger aangeschaft. Wij kozen voor deze droger omdat hij een grote trommel heeft en eneriezuing is.

RAJ Jacobs 03-02-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Onze “oude” condensdroger was nog niet stuk. Om de maandelijkse lasten enigszins te drukken, waren we onder andere op zoek naar een warmtepompdroger. Nu hebben we in het verleden al enkele (condens)drogers gehad. Van duurdere types tot een een iets goedkoper (van verschillende merken). Waar ik vooral gecharmeerd van ben, is de zelfreinigende condensor. Het pluizenfilter schoonmaken, dat gebeurt wel altijd. Het schoonmaken van de condensor wordt nog wel eens vergeten. Nou, deze bepaalt nu eigenlijk in grote mate de zuinigheid van de wasdroger. Dit in combinatie met het warmtepompprincipe én de naam Siemens, was voor mij doorslaggevend.
Heb de droger nu enkele dagen in bezit (kan over de betrouwbaarheid dus nog weinig zeggen, alhoewel dat bij Siemens meestal wel snor zit). Over de resultaten ben ik (lees mijn echtgenote) zéér te spreken!! Het apparaat ziet er gewoon degelijk uit en is super afgewerkt. De grote opening maakt het vullen en ledigen stukken aangenamer. Tot nu kan ik eigenlijk maar een conclusie trekken: geweldige koop!
Over de zuinigheid kan ik logischerwijze nog niets concreets zeggen. Volgt wellicht later.

Martin 13 31-01-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

gekocht omdat hij energiezuinig is.
ziet er goed uit en droogt goed.
erg handig dat hij op de afvoer kan worden aangesloten.
bovendien krijg je momenteel 50 euro retour van siemens.

kokaku 19-01-2015
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Droogt bij kastdroog niet helemaal perfect droog. We moeten de fijnafstelling nog proberen om een beter resultaat te krijgen.

Veel mogelijkheden.

Eenvoudig te bedienen.

Ziet er mooi uit.

Duurzaamheid moet blijken in de toekomst maar voelt heel degelijk aan.

Claudia196611 01-12-2014
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Perfecte machine, voldoet volledig aan de verwachtingen! Droogt super, duurt misschien iets langer als we gewend waren, maar het resultaat is ook veel en veel beter.

Nick040104010401 30-11-2014
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Prima apparaat. Droogt goed! Diverse opties om uit te kunnen kiezen afhankelijk van je was. Aanrader

Willemijn87 25-11-2014
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Mooi apparaat om te zien. De was komt goed droog uit de droger en hij is lekker stil. Fijne grote vulopening en de was komt aardig kreukvrij uit de droger. Zeer makkelijk in gebruik; kind kan de was doen doen.

M. Wolly 21-11-2014
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

Via kieskeurig kijken we vaak naar het best getest. Zo ook deze keer bij de keuze van een wasdroger. We hebben de Siemens online besteld en werd keurig netjes af geleverd. Eenmaal uit de verpakking even op de plaats zetten stekker in het stopcontact en het is klaar zo makkelijk gaat het. En gelijk gebruiken natuurlijk. De Siemens WT45W273NL komt de belofte na doet het prima volgens bijgevoegde gebruiksaanwijzing. Geweldig de Siemens wasdroger we hadden geen betere keus kunnen maken. Siemens bedankt.

Conny Zwartjes 16-11-2014
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

De was komt er goed droog uit.Wat zeer handig is zijn de verschillende programma"s op het apparaat.Als het apparaat draait merk je er weinig van qua geluid is erg stil.De warmteontwikkeling is ook minimaal daardoor is hij naar mijn mening ook efficient.

Cornelis Rotgans 15-11-2014
Geschreven voor: Siemens WT45W273NL

De machine is nu een aantal malen gebruikt. Het plaatsen, de afvoerslang monteren en in gebruik nemen bleek een eenvoudige zaak. De keuzeknop maakt het gebruik zeer eenvoudig. De machine ziet er keurig uit en geeft een degelijk gevoel.
Het is een zeer goede keus geweest.