Siemens WM14W542NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WM14W542NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Menno Dekker 22-11-2016

Bedieningsgemak

Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Deze machine is heel makkelijk te bedienen en is bijzonder stil tijdens gebruik. Het valt ook op dat het apparaat tijdens centrifugeren bijna geen voelbare trillingen geeft en behoorlijk geruisloos is.
Met het stroomverbruik hebben we nog geen ervaring , maar het label belooft hele goede prestaties!

Geweldige wasmachine 08-04-2016

Siemens wasmachine WM14W542NL wereldsapparaat

Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Wat een geweldig mooi sierlijk en zeer gebruiksvriendelijke wasmachine.
Wat eenvoudig in gebruik, weegt zelfs de was (tot 9 kg voor instabiliteit te voorkomen).
En wast alles netjes schoon voor elke soort was en mate van vuilheid op gewenste temperatuur.
En komt er geweldig droog uit.

Anoniem 08-03-2016
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Paar dagen in gebruik en erg stil apparaat. Resultaat ook prima!
Display is ook erg duidelijk en gemakkelijk in gebruik. Minder belangrijk misschien, maar apparaat ziet er ook mooi uit

tevreden klant 26-09-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

een aantal echte vieze wasjes (kleine kinderen :) ) gedraaid en inderdaad zonder extra voorwas of vlekverwijderaar een verbluffend resultaat, die vlekken kreeg onze vorige wasmachine (AEG) er echt niet uit. Goed gedaan Siemens!! Kortom nu al superblij met deze machine.

B. D. 17-06-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Wasresultaat: De was is goed 'droog' door het hoge toerental. De motor is inderdaad heel stil, je hoort hem bijna niet.

Gebruiksgemak: De verschillende knoppen zijn makkelijk te bedienen.

Mogelijkheden: Het zou wel handig zijn geweest als de wasmachine weegt hoe veel kilo was je er in doet, ik weet niet precies hoe veel 9 kilo is bijvoorbeeld. Maar het is wel fijn dat de trommel zo groot is.

menno1951 14-06-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Was resultaat: was goed schoon en ruikt lekker.
Voldoende mogelijkheden en plezierig om te bedienen.
Moderne vormgeving. duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, omdat we de machine nog maar een paar weken in ons bezit hebben.

Strint. 08-06-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Na 16 jaar een nieuwe wasmachine aangeschaft. De iQ700 i sensoric is erg stil een mega verschil met mijn oude wasmachine! Verder zijn er genoeg (was)mogelijkheden. En de grote trommel is ook een uitkomst, fijn voor het beddengoed en de handdoeken. Tot nu toe erg tevreden

RobinvanP123 04-06-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Net een aantal dagen en bezit en ben bijzonder tevreden over zowel het gebruiksgemak als het resultaat. De motor is lekker stil en het wasresultaat boven verwachting. Aanrader dus!

Smit. 1950 28-05-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Wasmachine heeft veel mogelijkheden die ik nog beter moet leren kennen, wasresultaat uitstekend. Mooie vormgeving, grote vulopening.
Wanneer de trommel niet vol is , gaat de machine schudden bij aanvang centrifugeren. Zeker met dekbedovertrekken.

M uit R 24-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Een prima wasmachine, inderdaad zeer geluidsarm, veel mogelijkheden met vele soorten wasprogamma's. En de prijs, voor kwaliteit betaal je nu eenmaal wat meer.

Bdevries63 17-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Mooi ogende en goed wassende machine tevens een gebruiksvriendelijke machine.
Onze vorige was ook een Siemens en die heeft het 16 jaar erg goed gedaan.

Eik45 14-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Ervaring tot nu toe heel positief! Vooral doordat hij muisstil is! En er veel mogelijkheden op de machine zitten!

Toos Hulsing 01-03-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Wasresultaat is goed, geen verschil met mijn vorige Siemens, die na 16 jaar is ingestort .
Gebruiksgemak is prima, de weg wijst zich vanzelf, veel mogelijkheden in te stellen, dat is mooi.de vormgeving doet een beetje ouderwets aan, maar wel degelijk. Over de duurzaamheid kan ik nog niets weinig zeggen, net een week in huis. Ik ben met deze wasmachine weer erg blij.

Lous Reinke 22-01-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

De machine is superstil!! Ik woon in appartement.
Indien het wasgoed niet erg vuil is dan is de speedperfect geweldig.Scheelt veel tijd.
Veel handige extra specificaties.Voor elke was wat wils.

robinkobs 09-01-2015
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Stille machine met veel mogelijkheden. Niet het meest belangrijk, maar ik ben ook gecharmeerd van de vormgeving!

jobo1972 17-12-2014
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Na 13 jaar eindelijk weer eens een nieuwe wasmachine. Wat een verschil, lekker stil. Gewoon nog uitslapen terwijl de wasmachine zijn werk doet. Fantastisch schone was!
Veel instelmogelijkheden, maar die gebruik je toch niet veel.
Een minpuntje. Bij een uitgestelde start is het niet mogelijk om nog extra wasgoed toe te voegen, de deur gaat niet meer open. Je moet dan alles opnieuw instellen.

Monne72 07-12-2014
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

We kunnen eindelijk 's nachts tegelijk wassen en slapen! Zéér geruisloze machine. Ontzettend makkelijk te bedienen en ziet er ook erg mooi ( en degelijk ) uit. Echt op z'n Duits dus. De duurzaamheid is natuurlijk afwachten, maar onze vorige Siemens heeft het 13 jaar volgehouden. Machine heeft geen koolborstels zodat deze ook nooit vervangen hoeven te worden ( motor draait dmv magneten, vandaar dus ook geruisloos ). De was komt er goed schoon uit. Kortom, wij zijn er zeer tevreden mee!

Stacey1979 25-11-2014
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Een weekje geleden hebben we, na 14 jaar trouwe dienst, afscheid moeten nemen van onze wasmachine. Ze functioneerde helaas niet goed meer..... Het afscheid was zwaar. Gelukkig hebben we na een strenge selectieprocedure een waardige opvolgster gevonden. Haar hart is met haar 9 kg capaciteit ruimer en ze zegt muisstil, stroom- & waterbesparend te werk te gaan en alle vlekken eruit te krijgen door nieuwe technieken. We hebben haar aangenomen en ze is nu bij ons in dienst. Ze heet Siemens WM14W542NL iQ700 iSensoric Premium en ik hoop dat we nog vele jaren van haar mogen genieten. De eerste ervaringen zijn super! Naast dat ze echt super handig in gebruik is (heb de gebruiksaanwijzing er nog niet bij hoeven pakken) geeft ze op het display aan hoeveel kg wasgoed er in de trommel zit, welke stroom- & waterverbruik je bij welk programma hebt en zie je precies wanneer de was klaar is. Ook heb je naast de al uitgebreide wasprogramma's nog de mogelijkheid om nog milieuvriendelijker te wassen door het eco-programma te gebruiken, maar mocht je wat meer haast hebben, dan kun je ook met 1 druk op de knop de "speed"-functie activeren waardoor je was sneller, maar even schoon uit de machine komt. Wij hebben met open ogen (en oren) naar het centrifugeren gekeken; de machine bleef op z'n plaats staan en was amper te horen! Ook kwam de was er beduidend droger uit waardoor de handdoeken na 1 x aanzetten van de droger helemaal droog uit de droger kwamen. Wat een verademing! Alhoewel we de wasmachine nog maar even gebruiken, kan deze bij ons al niet meer stuk. Wat een fantastisch apparaat!

Dora Tornado 24-11-2014
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Een fijne wasmachine. Gebruiksvriendelijk. Goed om op een relatief eenvoudige manier een bijdrage te leveren aan een goed milieu. Inleveren op kwaliteit en duurzaamheid is hierbij NIET aan de orde. Een mooi apparaat en perfect wasresultaat.

gerwin1983 23-11-2014

een erg mooie machine.
ziet er uiterlijk goed uit.
duidelijke was keuze programma's
Top voor deze prijs

AnnaMagdalena 20-11-2014
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Een geweldige wasmachine! Super stil en het wasresultaat geweldig. Makkelijk te gebruiken en mooi ook :-) Ben heel erg blij mee.

fontein59 18-11-2014
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Een paar wasjes gedraaid, maar wat is de machine stil!! De bediening is eenvoudig, je hoeft niet gelijk de hele handleiding te lezen. De trommel is groot (9kg, we waren 6kg gewend) evenals de deuropening. Voor zover: Prima aankoop.

Wouters1972 17-11-2014
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

Echt eeb verbetering tov van mijn vorige machine (was 8 jaar oud). Schonere was, meer mogelijkheden en duidelijke weergave van energie/water gebruik.

Wouters1972 17-11-2014
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

ik probeerde eigeblijk apparaat WM14W592NL te beoordelen, maar die kon ik niet selecteren.

Mijn was is duidelijk meer zuiver daan voorheen, vind ook bv groene gras vlekken stand heel praktisch.

Wasmachine is zeer stil en energie/waterverbruik indicatie helpt in milieubewust wassen.

Trudyd 04-11-2014
Geschreven voor: Siemens WM14W542NL

We hebben deze fantastische machine slechts 1 week maar de resultaten en ervaring zijn prima!

De zware witte judopakken van de kinderen kunnen er makkelijk in en worden super schoon. Ook de modderige voetbalkleren van mijn zoons komen er schoon en fris weer uit.

Ook het snelwas programma van 15 minuten is erg handig als je even iets wat niet erg vies is toch even een lekker geurtje wilt geven. Verder is de machine erg handig en kan je alles goed zien op de lichtgevende display!

Hij staat bij ons op zolder, is erg stil en ziet er prachtig modern uit.

Trudy