Samsung WF90F5E5P4W - Reviews

Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

8,9

SDB 19-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en zeer gebruiksvriendelijke wasmachine. Zeker voor deze prijs met de cashbackactie. Zelfs mijn man kan nu de was doen ;-)

Bernadette 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Wat een geweldige wasmachine, we hebben hem nu ongeveer 3 weken. Toen we de wasmachine kochten, lag er een berg was en die was binnen een mum van tijd schoon. Er kan gewoon heel erg veel in 9KILO maar liefst. Tijdens het wassen hoorden we de machine nauwelijks en ook tijdens het centrifugeren was hij erg stil. Het gebruikersgemak is prima en de machine laat zich makkelijk bedienen. Als hij klaar is hoor je een leuk muziekje, dat maakt het helemaal af.

Bouma 03-02-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie design wasmachine met een 9 kg grote wastrommel,en maakt weinig geluid! tot nu toe helemaal tevreden mee.

Lawrence 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Het is een prachtig apparaat, de vulopening is zeer groot en er past veel was in de trommel. De motor is bijna geluidloos tijdens het wassen, centrifugeren maakt natuurlijk wel wat meer geluid. De Machine is zeer makkelijk te bedienen en geeft prima wasresultaat.

Brenda 01-02-2016 Product paar dagen in bezit

Echt superwasmachine,echt stil!!! had voorheen een LG en die maakte me toch een herrie,wasresultaat is echt zo schoon,echt een aanrader!!!

S van Leeuwen 30-01-2016 Product paar dagen in bezit

Net nieuw, dus even wennen aan de bediening. 1 knop met daarna keuze voor temperatuur, spoelen en centrifugeren. Superhandig: hij onthoudt je laatste instelling. En hij is stil!!!

barbie 29-01-2016 Product paar dagen in bezit

een wasmachine met uitstraling werkt perfect is gemakkelijk in bediening een aanwinst een klasse machine

Renee 27-01-2016 Product paar dagen in bezit

Echt een geweldig apparaat
Wast super schoon.
Centrifugeren bijna geruisloos
Bediening zeer gemakkelijk

Jeroen 26-01-2016 Product paar dagen in bezit

Prima mooie rustige machine, mooi grote trommel en verbazingwekkend stil. Ook zitten er mooi veel programma's op, waarbij extra spoelen per programma extra fijn is ivm de allergieën in ons huis.

Renate 25-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze wasmachine net gekregen maar mijn was ruikt nu al beter. Handige gebruiksaanwijzing erbij en op de display is alles heel overzichtelijk. Ik hoop veel plezier te hebben van deze wasmachine.

FrancisMunnik 14-01-2016 Product paar dagen in bezit

Een fantastische wachmachine
Die doet wat die belooft deze wasmachine is heerlijk stil en wast snel schoon wij zijn er heel tevreden mee
ideaal voor een tweepersoonsdekbed of matrashoes.

pat 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

mooi design en super stil met wassen,bedienig is uitermate gemakkleijk,display helder en mooi en duidelijk weer gegeve.Ben super blij met deze keuze tevens ook gelijk de war mtepompdroger van zelfde type besteld.EN wat makelijk is de app voor Samsung om de wasmachine uit te lezen op foutcode.

mertensdi 20-10-2015 Product paar dagen in bezit

Na lang vergelijken, koos ik voor deze machine. De functie dekbed was een must voor mij ! Een leuk muziekje erbij af en toe. Zeer goede prijs en 10 jaar garantie op motor ! Was komt er goed droog uit en het geheugen van de laatste keer is ook gemakkelijk, niet altijd opnieuw instellen !

Mariëtte 21-08-2015 Product paar dagen in bezit

Echt een hele fijne wasmachine! En zo stil, en goeie programma's. echt een aanrader voor iedereen! en het muziekje is zo vrolijk als de machine klaar is! de was doen word gewoon leuk door deze machine. en het droog resultaat is ook erg goed.

René 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie grote stille machine prijs kwaliteit verhouding prima!!
Groot duidelijk display en zeer gebruik vriendelijk

chris s 15-08-2015 Product paar dagen in bezit

Heb hem nu een week in bezit en had daarvoor 1,5 week geen werkende wasmachine gehad dus had een flinke hoeveelheid was verzamelt in de tussentijd. Alles binnen een paar uurtjes weggewerkt dankzij die heerlijk grote trommel en die vrij korte draaitijden! Zo blij mee! En dan ook nog zo lekker stil zelfs op 1400 toeren centrifugeren!

M.Kenter 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Prima machine en super schone was.
Weinig wasmiddel, geen geluid.
veel mogelijkheden voor verschillende wassen.

kluizelaar123 24-06-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Zeer fijne machine
makkelijk in gebruik, veel opties om programma`s aan te passen en ook erg fijn dat je extra korte programma`s hebt
zeer stille machine je hoort eigenlijk alleen de pomp en de kraan

Aardbei Breda 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Net een paar dagen in huis maar de was is reuze schoon en het ruikt ook veel frisser heb ik het idee.

irma beuk 09-02-2015 Product paar dagen in bezit

hiervoor altijd een miele gehad
voor een betere prijs een luxere machine..
nog maar een paar dagen in bezit maar ben heel tevreden,
groot bedienings gemak.