Bosch WAQ28463NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 105 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Chris Jordan 29-04-2015

Zeer gebruiksvriendelijk en een zeer laag geluidsniveau!
Prima prijs/kwaliteitsniveau met een mooie afwerking. Is door leverancier zeer vlot en goed geplaatst!

Mark Werkman 25-04-2015

De eerste was is gedraaid met onze nieuwe wasmachine en wat een geweldig apparaat. Om te beginnen een mooi design en vormgeving. Daarnaast staat op de machine duidelijk aangegeven wat waarvoor dient en er is een ruime keuze aan programma's en opties. Het apparaat is eenvoudig in gebruik en alles spreekt voor zich.
De eerste was kwam perfect schoon uit de machine, echt een verbetering ten opzichte van ons oude apparaat.
Tot slot valt echt op hoe stil de machine is. Bij ons staat de wasmachine op zolder en luisterden we bij de oude machine altijd onder aan de trap of het apparaat nog draaide. Deze Bosch machine geeft gelukkig een piep-signaal wanneer deze klaar is, want als hij draait, hoor ik onder aan de trap helemaal niets! Echt een super apparaat en zeker een aanrader!

ellinikos 25-04-2015

Schoon en lekker fris ruikend, geen ingewikkelde toetsen. De wastijd past zich aan de hoeveelheid was. En het geluid, of beter nog het geen geluid..............sound of silence! Duurzaamheid nog niet bekend ivm met het een paar dagen in huis hebben.

Jos van Jaarsveld 22-04-2015

Onze oude Bosch na 16 jaar vervangen. Na vergelijking van diverse wasmachines op internet weer voor de Bosch WAQ28463NL gekozen. Vanwege goede ervaringen met de vorige machine, het gunstige energie- en waterverbruik en de rijke keuze aan programma's. De machine is eenvoudig te bedienen en het wasresultaat is zeer goed. Een stille machine, de levering was snel en installatie snel en eenvoudig.

E.V.23 17-04-2015

Nadat mijn Zanussi het begeven had was ik vastbesloten om voor een Bosch te gaan. Eerste indruk: een zeer stille machine. Was komt er zachter uit. Niet te ingewikkeld. Al met al een prima machine voor een goede prijs.