Bosch WAQ28463NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 105 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

jkuiper 18-03-2016

goed

de deur gaat zeer makkelijk open.
Bij korte was van ongeveer een uur, is het centrifugeren wel erg kort.
Verder zal de tijd het uit maken of die echt zuinig is.

Anita 14-03-2016

Heerlijk stil!

Prettig ruime deuropening voor het vullen van de machine.
Duidelijke programmakeuzes en prima centrifugeresultaat zonder lawaai.

Ingrid27 11-03-2016

Prima product

Fijne wasmachine, eenvoudig te bedienen. Maakt geen herrie is zelfs stil te noemen. Enige minpunt is dat de piepjes na het einde van programma niet stoppen.

Robin 10-03-2016

Snel schoon

Prima wasmachine, snel schoon en kleding komt er redelijk droog uit. Klein minpuntje, maar zeker niet erg; De anti-kreukfuncties werken niet echt..

linde 07-02-2016

Prima apparaat

Gemakkelijk bedienbaar apparaat met voldoende keus aan wasprogramma's die ook nog aanpasbaar zijn. De startuitstel is erg prettig. Het apparaat is redelijk stil. Een aantal wasprogramma's duren langer dan dat ik gewend ben van de vorige Bosch wasmachine.

Mollie 02-12-2015

Geweldige machine

Wij hebben deze Bosch wasmachine nu twee weken en geloof me dat we niet eens merken dat er een wasmachine in de keuken staat. Alleen het toontje als de wasmachine klaar is met zijn programma horen wij. Met andere woorden hij is tijdens zijn programma heel erg stil in geluid.

de wassieman 24-11-2015

Fijne wasmachine, makkelijk in gebruik en je hoort hem bijna niet. Deze wasmachine doet vooral wat ie moet doen: wassen!

Adriaan Delft 23-11-2015
  • Product maand in bezit

De Bosch wasmachine doet uitstekend werk. De was is schoon en het geluid dat de wasmachine produceert is minimaal. Wij zijn blij met onze keuze!

Liah 16-11-2015

Praktische wasmachine die heel 'stilletjes' zijn werk doet. 6 kilo wasgoed kan erin, de bediening door middel van een knop is erg gemakkelijk. Wat een goede aanschaf!

Paulien 15-11-2015
  • Product maand in bezit

Lekker schone was. We zouden graag nog meer keuze met korte programma's hebben. Eén tiptoets moet je even aan wennen, reageert niet heel vlot. Veel minder lawaai dan onze vorige. Prima apparaat tot nu toe, bevalt heel goed, bijna een maand oud.

Tevreden klant 10-11-2015

Heel zachtjes

Deze wasmachine heb ik gekozen met behulp van de testen van de Consumentenbond. Deze kwam als beste uit de test bij de voorwaarden die ik geselecteerd had.

Ik gebruik het apparaat nu een een enkele weken en draai zo'n 2 wassen per dag. Wat me meteen opvalt aan dit apparaat dat het zo weinig geluid maakt. Erg prettig omdat de machine in de open ruimte bij de zoldertrap staat.

Het paneel is zeer duidelijk, vanaf de eerste was heb ik geen enkele moeite met de bediening. Het wijst zich allemaal vanzelf. Zeer gebruiksvriendelijk dus.

Ik heb bewust gekozen voor een 'zuinige' machine, dan weet je ook dat de duur van een was wat langer is. Maar omdat ik dat van tevoren wist, houd ik hier rekening mee.

T.o.v mijn vorige machine is de deuropening zeer ruim. Dit is erg prettig, want zo kan je de was beter in de machine verdelen. Klein nadeel is dat ik de wasmand aan de kant moet zetten om de deur te openen, omdat de deur 'lager' is. Voor mij is dit geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dit hinderlijk is als de machine in een zeer kleine ruimte staat.

Ik ben zeer positief!

JS 09-11-2015

Mooie vormgeving, makkelijk te bedienen en bovenal stil in wassen en vrij stil met centrifugeren.Vooral dat laatste was voor ons een belangrijke eis.

pwv603 28-10-2015

Goed design en geweldige eenvoud

Na al jaren veel plezier van een Bosch Droger nu ook een Bosch Wasmachine gekocht. Eindelijk een set in de bijkeuken! Goed te zien dat het ontwerp slechts minimale is aangepast en er dus niet twee compleet verschillende machines staan.

I Ratering 24-10-2015

prima wasmachine,,niet te duur, korte programma's je hoort hem bijna niet draaien, milieubewust omdat alle programma's op een lage temperatuur gedraaid kunnen worden, fijne vormgeving trommel, grote opening voor het in en uithalen van het wasgoed

anoniem 22-10-2015

Gekozen voor deze machine vanwege het lage geluidsniveau. In de praktijk toch maar niet op hoogste toerental ivm geluidsoverlast voor buren. Maar ook bij laag toerental is de was toch goed droog. Wast prima.

duiw01 24-09-2015

Prima machine

Korte programma's, energiezuinig, er kan nog wasgoed bij als de machine al gestart is en niet onbelangrijk hij maakt weinig lawaai.

Henk392 24-09-2015

Zeer goede, stille en zuinige wasmachine

De Bosch wasmachine is verbazend stil in het gebruik, zelfs het centrifugeren. Er is een ruime programmakeuze aanwezig en als de was klaar is wordt er gepiept zodat je weet dat de was klaar is. De was ruikt lekker fris als je het uit de machine haalt.

Svenja1977 24-09-2015

Super Wasmachine!!

Deze wasmachine draait erg rustig en voor mij stil. Hij biedt vele mogelijkheden, veel verschillende wasprogramma's. Door de tijdindicatie kan men zien hoelang een programma duurt en er zit een uitstel op. En voor mij het aller belangrijkst: Hij wast schoon!!

Wiebe 24-09-2015

Prima machine, stilletjes doet hij zijn werk!

De machine levert prima resultaat en het geluidsniveau is heel laag. Dat hij ook nog energiezuinig schijnt te zijn is mooi meegenomen!

Koekkoek 10-09-2015

Gewoon een hele goede machine

Ik heb deze wasmachine nu 3 maanden. Hij is heerlijk stil, maakt gewoon goed schoon, is compact van formaat en heeft een degelijke deur/knoppen.

Deze wasmachines schijnen ook rond de 15 jaar mee te gaan. Dan hoef ik ook geen Miele meer als ik naar het prijsverschil kijk. Prijs kwaliteitverhouding is goed.

Kortom, gewoon een goede wasmachine.