Bosch WAQ28463NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 78 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAQ28463NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

kind doet de was 21-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

super stille machine, wast goed, droogt iets minder dan mijn vorige machine.
Erg stabiele machine tijdens het cenrtifugeren.

Bosch_fan 20-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Onze vorige wasmachine was ook een Bosch. We hebben er 9 jaar plezier van gehad. mijn man heeft 2x de koolborstels moeten vervangen. verder geen problemen gehad. Wij zijn erg tevreden over Bosch.

Margreet163 19-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Een groot voordeel voor mij is dat de wasmachine een programma heeft van 15 minuten voor licht vervuilde was en een programma van 1 uur voor gemixte was kleur en wit. Verder natuurlijk programma's voor wit, gekleurd, wol, zijde etc. Jammer vind ik dat je centrifugeren niet altijd op de hoogste stand kunt zetten. Wel is het prettig dat je was kunt toevoegen als je iets vergeten bent, dit kan als het waterniveau niet te hoog is. Verder is het prettig dat de wasmachine weinig geluid maakt, kortom prima wasmachine, die ok nog eens schone was levert, maar dat mag je verwachten.

Wim 325 17-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

lijkt ok maar wat kun je er van zeggen na een paar dagen, qua stilte een verademing vergeleken met onze oude machine.
De gebruiksaanwijzing zou wel wat helderder geschreven mogen worden.

Tini71 16-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

De was is prima schoon geworden en ook het instellen van het was program werkt eenvoudig.Kortom een prima wasmachine voor een goede prijs.

Jdekorte 12-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Heerlijk stil en perfecte prijs/kwaliteit. Ook de A+++ zuinigheids label is een waarheid en voor dat geld perfect.

Marcootje64 11-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Geruisloze wasmachine, gemakkelijk in gebruik (een kind kan de was doen).
Degelijke vormgeving, hier kan ik jaren mee voorruit.

Carola247 11-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Wasmachine is makkelijk in gebruik en erg stil. Veel mogelijkheden, ook voor korte(re) programma's. Als je het eindsignaal vervelend vindt, kun je deze uitzetten. Grote deuropening. Duurzaamheid kan ik na een paar dagen nog niets over zeggen.

AnnemarievM 10-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Blij met de aankoop. Bewust gekeken naar prijs/prestatie. Wennen aan digitaal display. Zou graag manueel de temperatuur in willen stellen, maar werkt met voorgeprogrammeerde programma's. De komende weken maar eens van alles uitproberen ;)

Mythos08 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Mooi om te zien en prettig ingebruik en zuinig.Meer kan ik er nog niet van zeggen om dat ik deze bosch wasmachine net ingebruik heb.

de vrieze 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

een fijne en......stille wasmachine!! heel tevreden. En veel mogelijkheden van witte was tot diverse korte wasjes!!!!!!!!

Marc_ov 08-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Pas een paar dagen in bezit, maar zeer tevreden over deze machine. Ziet er goed uit en is behoorlijk stil (niet te vergelijken met m'n oude Indesit). Wasresultaat is goed, programma's zijn zeer eenvoudig in te stellen middels de grote draaiknop. Toch is het dan nog mogelijk om binnen het gekozen programma, aanpassingen te maken in bv temperatuur of aantal toeren.

Koolborstelloze machine en ook nog eens 10 jar garantie op de motor (na registratie bij Bosch).

Absoluut geen spijt van m'n keuze, en ook nog eens zeer snel geleverd!

Olthof001 07-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Uit de consumentengids bleek dit een goede wasmachine.
ziet er goed uit. is veel stiller dan onze vorige en natuurlijk energiezuiniger.

AlexC01 04-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Prima wasautomaat,Wast goed schoon en makkelijk in gebruik, Wij vinden hem meer geluid maken dan verwacht.

Helaas zit er geen aqua stop op deze machine terwijl er op de bosch site staat vermeld "meervoudige waterbeveiligingen" dus deze had ik er dan toch zeker bij verwacht.

resultaat 04-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Goede machine stil, eenvoudig en duidelijke bediening.
Goed was resultaat. Vormgeving en kleurstelling stralen niet echt de kwaliteit uit welke deze wasmachine wel heeft.

Corrie1967 03-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

De was wordt wel schoon, maar het programma duurt 2,5 uur. Veel te lang. Het snelle mix-programma duurt 1,5 uur, maar volgens de gebruiksaanwijzing mag dan de machine maar half vol. dat schiet niet op. Mijn vorige wasmachine is 25 jaar oud geworden, daar ging 5 kg. tegelijk in en de was was in 5 kwartier schoon. Veel efficiënter! Jammer dat ik dit aspect gemist heb voordat ik de machine aanschafte.

KarinB88 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Deze wasmachine heb ik nu een paar dagen in mijn bezit. Heb er nu enkele wassen mee gedraaid. Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

De was komt fris en lekker ruikend uit de machine. Kleine was blijft niet tussen de rubbers zitten. Het is fijn dat de was niet te nat of te droog uit de machine komt, zodat het prettig op te hangen is op het wasrek. De machine maakt niet teveel geluid. Natuurlijk hoor je hem wel bij het centrifugeren, maar dat is onvermijdelijk.

De machine biedt veel mogelijkheden qua programma's. Het snelle programma is zeer handig. Het is ook prettig dat er een mogelijkheid is voor een allergie programma. Ik gebruik dit als extra beurt voor handdoeken/wasgoed, maar voor mensen met een allergie is dit echt een uitkomst. De katoenwas duurt wel vrij lang, maar het resultaat is wel goed. Verder moet ik andere programma's nog proberen.

De machine is zeer makkelijk te gebruiken, spreekt allemaal voor zich. Ik vind het fijn dat niet alles in een digitaal scherm zit, maar dat er nog een handige draaiknop op zit. Ik denk dat deze machine voor iedereen zonder uitleg te bedienen is, dus gebruikersgemak een 10!

Ik zou nooit kunnen zeggen dat ik een machine 'mooi' vind, maar deze is zeker prettig voor het oog. Meer dan dit kan ik er niet echt over zeggen.

Qua duurzaamheid moet ik afgaan op ervaringen van mensen in mijn omgeving. Ik ga er vanuit dat de machine lang mee gaat. Hier zou ik later meer over kunnen zeggen.

Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding en ik ben zeer tevreden over mijn aankoop. Op naar nog heel veel wasjes!

Henrica1963 01-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Na 20 jaar een Miele wasmachine te hebben gehad, nu gekozen voor een Bosch. Deze is heel stil en makkelijk te bedienen.

PRSingh 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Dit product is nu ruim een maand in gebruik. Gebruiksvriendelijk, korte wasprogramma's, schone kleding en vooral geluidsarm.

Jaap van der Does 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Ik ben nu in het bezit van 2 wasmachines en twee drogers en een Diepvrieskast van het merk Bosch en zie een grote vooruitgang in mogelijkheden en techniek. Enkel ik zou 70 euro retour krijgen en die optie komt niet eens in beeld. Ik zou maar 30 euro nu krijgen dus voel me wat dat betreft op zijn hollands gezegd belazerd. Jammer

esroelofs 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Wasmachine ziet er mooi uit. Is makkelijk te bedienen en de eerste wassen die gedraaid zijn, kommen er mooi schoon uit. Is ook erg stil in vergelijking met de vorige wasmachine. De duurzaamheid kan ik na een week uiteraard nog niet beoordelen. Tot nu toe uiterst tevreden!

Harry121 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Fijne overzichtelijke machine met veel mogelijkheden. 15 minuten programma is erg handig. Hoewel ik het nog niet gebruikt heb lijkt me de timer ook heel handig. Verder is de machine erg stil.

Yvette1965 29-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Zeer stille wasmachine. Makkelijk te bedienen. Keurig bezorgd en aangesloten door de medewerkers van Exchange.

K. v.d. Meulen 29-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Zeer tevreden over de Bosch wasmachine.
Super stil.
Mooi vormgeving en mooie schone was.
Als de was klaar is geeft de machine een seintje erg handig.

M. Brouwer 29-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ28463NL

Wauw, wat een stille machine, wat heerlijk!
Makkelijk in gebruik, was goed schoon, zeer tevreden over deze aankoop.