Bosch WAB28160NL - Reviews

Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)
Vulgewicht
6 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Alex 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch wasmachine: Goed en toch goedkoop

Uitstekende machine voor een superscherpe prijs! Doet het goed en is eenvoudig te bedienen. Daarom ook voor ouderen (mijn ouders in dit geval) goed bruikbaar. Niet superstil maar ook niet storend. Kortom een prima koop en goedkoper dan een oude machine laten oplappen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Niet superstil

Evelien 11-05-2016

Stil, praktisch, makkelijk in gebruik

Fantastische prijs kwaliteitverhouding. Scherm is basic, maar geeft duidelijk de tijd aan. Overall erg stil. De eco programma's duren wel lang (4 uur). Qua grootte precies goed voor een een of tweepersoonshuishouden.

dres1 24-07-2017

Wasmachine, je kan niet zonder.

Een prima wasmachine, makkelijk te bedienen. Wast schoon.
Lawaai bij centrifugeren iets minder geworden doordat hij niet waterpas stond en nu hij wel waterpas staat, minder geluid.

pavanobe 05-04-2017

Functionele bediening met uitstekend resutaat

Wasmachine heeft een simpele en functionele bediening. Wasresultaten zijn uitstekend. Goede prijs-prestatie verhouding.

louise 02-11-2016

wast goed, werking wasmachine uitstekend

jammer dat niet bij elk programma ook de snel-knop zit, zodat je ook op hogere temperatuur kort kunt wassen
De kwaliteit van het gewassen goed is prima.

Amigo 04-04-2016

Een hele fijne en gebruiksvriendelijke wasmachine

Als starter vond ik het erg lastig om een goede kwalitatieve wasmachine aan te schaffen. Echter voldoet deze Bosch wasmachine aan al mijn eisen. Zo is de wasmachine stil, energiezuinig en gebruiksvriendelijk. Ik raad dit product zeer zeker aan.

H Rengers 10-03-2016

Naar verwachtijg ++

Eenvoudig instelbaar geen overtollige programma's. Kort en lang wassen voor zowel fijne was, zijde en wol bijvoorbeeld 30 graden 43 minuten. Of katoen lang en kort, hoge en lage temperaturen instelbaar. Pluspunt programma bijvoorbeeld 12 minuten extra centrifugeren bij truien lekker snel droog.

DianaP 14-12-2015

Prima wasmachine!

Bevalt tot nu toe erg goed, eenvoudig in gebruik, zuinig, wast goed schoon. Beter dan de vorige, ook een Bosch overigens :-)

ski59beer 02-12-2015

Prima machine

Doet wat het doen moet zonder zonder allerlei toeters en bellen er omheen. Is een stuk stiller dan de vorige Bosch van ca.7 jaar oud.