Bosch WAB28160NL - Reviews

tile-Geluidsniveau
77 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
6 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAB28160NL op Kieskeurig.nl.

Alex 23-10-2016

Bosch wasmachine: Goed en toch goedkoop

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Uitstekende machine voor een superscherpe prijs! Doet het goed en is eenvoudig te bedienen. Daarom ook voor ouderen (mijn ouders in dit geval) goed bruikbaar. Niet superstil maar ook niet storend. Kortom een prima koop en goedkoper dan een oude machine laten oplappen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Niet superstil

L 12-06-2018

topmachine voor deze prijs

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

De machine nu een half jaar in bezit en nog steeds tevreden. De was is altijd schoon. Wat mij wel opvalt is dat de machine maar 2x naspoeld (vorige 3x) . Tevens krijg ik mijn dekbed van 200x200 er maar net in terwijl die in mijn vorige 6 kilo zanussi makkelijk paste. Er gaat dus ook minder was in als de vorige. Ik zou hem als 5 kilo aanraden.

Rineke de Boer 03-06-2018

fijne stille wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Fijne wasmachine, is heerlijk stil, beter dan verwacht. Bij centrifugeren hoor je wat, beetje hoge toon, maar wat maakten mijn vorige wasmachines hiermee vergeleken een kabaal. Programma duurt wat lang, ruim 2 uur bij standaard programma 40 en 60 graden, maar wanneer het niet enorm vuil is kan je de "speed perfect' knop indrukken, die een uur van de wastijd afhaalt. Ik ben happy!

Pluspunten

• heerlijk stil, beter dan verwacht
  • de "speed perfect' knop

Minpunten

• wasprogramma duurt ruim 2 uur

lois 27-08-2019

tja

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

machine valt tegen, zelfde wasmiddel en wasgangen als met de oude machine, maar de was wordt minder schoon, normale vlekken, van knoeien bij het eten, gaan er niet meer zonder extra behandeling uit. donkere goederen komen er onder de kleine stofvezeltjes uit.

Pluspunten

• prijs

Minpunten

• een dek bed past er niet meer in
  • was wordt niet schoon

edward 24-02-2018

hele goede wasmachine voor zijn prijs

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

zat eerst te kijken voor een ander merk wasmachine, maar zag weinig er over. Deze werd goed beoordeeld en heb zelf ook meer producten van Bosch (gehad die prima bevielen) en dit is gewoon een uitstekende keuze. Mijn vorige wasmachine was stuk duurder maar qua centrifuge stuk minder onbalans correctie werkte niet perfect en deze Bosch gaat veel geleidelijker naar zijn toeren wat een rustiger verloop geeft

Pluspunten

• prima prijs/kwaliteit verhouding
  • mooi geleidelijk naar toeren bij centrifuge

Sebastiana 24-02-2018

Stille motor makkelijke bediening

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

De machine is Eenvoudig te bedienen. Wast goed schoon en heeft voldoende programma’s de motor is stil. Prima machine voor een of 2 persoons huishoudens.

Pluspunten

• Stille motor
  • Eenvoudige bediening
  • Voldoende programma’s

Minpunten

• Centrifugeert iets minder was is natter

Roelof 30-01-2018

Fijne en gebruiksvriendelijke wasmachine

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

De wasmachine is erg fijn, maakt weinig lawaai en is zeer gebruiksvriendelijk. Het bedieningspaneel is erg overzichtelijk en daardoor makkelijk te bedienen.
Daarnaast is het mooi vormgegeven waardoor het prima bij mij in de keuken staat.

Pluspunten

• Bediening
  • Vormgeving
  • Weinig lawaai

Evelien 11-05-2016

Stil, praktisch, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Fantastische prijs kwaliteitverhouding. Scherm is basic, maar geeft duidelijk de tijd aan. Overall erg stil. De eco programma's duren wel lang (4 uur). Qua grootte precies goed voor een een of tweepersoonshuishouden.

DianaP 14-12-2015

Prima wasmachine!

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Bevalt tot nu toe erg goed, eenvoudig in gebruik, zuinig, wast goed schoon. Beter dan de vorige, ook een Bosch overigens :-)

ski59beer 02-12-2015

Prima machine

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Doet wat het doen moet zonder zonder allerlei toeters en bellen er omheen. Is een stuk stiller dan de vorige Bosch van ca.7 jaar oud.

Tineke 22-11-2019

Prima machine

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Tot nu toe ben ik heel tevreden over de machine, hij wast goed schoon, heb alle programma's geprobeerd. Ook is hij gemakkelijk in gebruik. De beschrijving is niet moeilijk te lezen. Kortom een goede machine voor niet te veel geld. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 30-10-2019

Goed en geruisloos

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Geweldig en droogt goed en witte was is ook wit [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sergio 11-06-2019

Outlet en toch nieuw

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Deze WAB28160NL (B) in de outlet gekocht voor €70 goedkoper dan de beste winkelprijs. Heel erg tevreden. Zelfde garantie. Energie label A+++
Garantie voorwaarden hetzelfde als nieuw

Anna 04-03-2019

Was komt niet fris uit de machine

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Machine werkende eerste 2 maanden prima! Maar hierna rook mijn was niet meer fris als het uit de machine kwam. Ook niet op 60 of 90 graden! Terwijl ik wel goede wasproducten gebruik. Ik was veel op 40graden maar ook 1 x per week op 60 of dus 90 graden. Bosch reparatieservice is tot 3 keer langs geweest en de machine geeft geen foutmelding. Alle tips van Bosch geprobeerd, ook het speciale onderhoudsmiddel van Bosch, maar niets helpt! Ze vinden ook dat de was stinkt maar weten niet wat het probleem is.
Machine gekocht bij Mediamarkt en zij komen hem nu ophalen en krijg mijn geld terug.
Koop meteen weer een Miele, ook bij Mediamarkt, hier was geweldige service.

Pluspunten

• Vlekken zijn wel weg

Minpunten

• Was komt niet fris uit de machine

Frank 22-02-2019

Maakt meer geluid dan wij hadden verwacht.

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Nette machine, nette prijs maar door de aanwezigheid van koolborstels maakt de machine meer geluid dat wij hadden verwacht. De eerste week was het net als of het staal op staal was en hebben wij zelfs een Bosch monteur laten komen.

Petert 16-01-2019

Eenvoud en toch klasse

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Goedkoop product, perfecte wasbeurten, duidelijke bediening.
Voor een klein huishouden is dit ideaal! zeker met een klein budget.

Yvonne 14-01-2019

Goede kwaliteit voor een nette prijs

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

De programma's zijn duidelijk en overzichtelijk. Fijn om te zien hoelang de programma's duren. Jammer alleen dat er geen wasprogramma is voor mix op 30 graden .

Phil 08-01-2019

Degelijke machine zonder poespas

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Degelijke prettige machine zonder poespas, eenvoudige bediening, doet wat-ie moet doen, centrifugeert goed. Erg blij mee!

Monica 17-12-2018

Geluid

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

Geluid is minder hard dan mijn vorige wasmachine.
Hopelijk gaat deze langer mee en niet alleen de 2 jaar van de garantie zoals mijn Indesit.

fpwattel 09-12-2018

Geruisloos

Geschreven voor: Bosch WAB28160NL

De 1ste was door transport beschadigd,prima opgelost door de winkel en nieuwe stond er binnen 2 dagen.
Stille machine,lange programma's in te korten met Speed knop.
Wast schoon en de bediening is eenvoudig.
Machine doet wat ie moet doen!