Zanussi ZWF81463WH - Reviews

tile-Geluidsniveau
78 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
8 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Wal 06-04-2017

Teleurstelle d

Tot 1,5 maand geleden topmachine. Daarna 4 x monteur over de vloer gehad: herrie, afvoer vervangen, sensor en printplaat vervangen en nu lekkage. Alles binnen de fabrieksgarantie. Waarschijnlijk gewoon gevalletje pech, maar prima service, ik mag m omruilen voor een andere zonder extra kosten (tenzij de nieuwe duurder is uiteraard).

Pluspunten

• Grote opening
  • Genoeg wasprogramma's
  • Past tijd automatisch aan
  • Stil in gebruik

Minpunten

• Te veel reparaties in korte tijd

Bob201500 26-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

De wasmachine levert een heerlijk schone en vrij droge was op, naar mijn idee is dat een van de belangrijkste punten. Over de duurzaamheid kan ik op dit moment nog niet zoveel zeggen, doordat ik hem nog maar een paar maanden in mijn bezit heb. Aan de mogelijkheden die de wasmachine bezit zou het niet liggen, want hier is genoeg keuze in.

Anton12345 23-01-2015

de wasmachine hoeft bij mij weinig te kunnen maar wel 90 graden wassen (desinfectie) en dat kan ie. bovendien is ie mooi. hoe lang de machine meegaat weet ik nog niet maar mijn ervaring met Zanussi is niet slecht.

bos1969 01-01-2015
  • Product kwartaal in bezit

Het is een prima wasmachine. Wat ik fijn vind is de grote deur en dat er acht kilo in kan!! En dat hij zelf het gewicht bepaald en daar de tijd mee bijsteld.

Dick 1625 14-12-2014

De machine werkt prettig en is gemakkelijk te bedienen. Alles lekker overzichtelijk en begrijpelijk.

Robert de Jong 2 09-12-2014
  • Product maand in bezit

De handleiding doet overkomen dat het allemaal ingewikkel dis die knoppen, maar als je het door hebt blijkt het tegenovergestelde. Jammer dat ik de eerste keer die beugels erin had zitten. De stekker inclusief het stopcontact ging ervan uit de muur. Ik had het gelezen in de handleiding maar niet begrepen.

Gretha Dekkers 19-11-2014

prima "stille" en "zuinige" wasmachine, de eerste centen al terug verdiend doordat het twee persoons dekbed er makkelijk in past en goed gewassen wordt ( geen stomerij kosten meer),zeer makkelijke bediening en ben er nu al blij mee.

FM. 10-10-2015

Lukt dat echt een 2 persoons dekbed? Ik had er net een gewatteerde sprei in vond dat de trommel maar een tikkend geluid gaf maar ja ms is dat normaal.Was er wel wat huiverig voor.

Willy Schuurman 10-11-2014

Zeer tevreden over de was, schoner dan ik gewend was.
Draait zonder veel lawaai. Ook het centrifugeren gaat bijna geruisloos en zonder schokken.
Willy Schuurman

Henriëtte65 07-11-2014

Apparaat voldoet goed.
De machine loop lekker stil.
Centrifugeert goed.
Service van de leverancier is zeer goed.

crinaschoonens 04-11-2014
  • Product maand in bezit

Heb deze machine nu vanaf 7oktober en ben zeer tevreden over deze machine.
wast goed en schoon
heerlijk om de tijd te kunnen verkorten.
zuinig en vrij stil.
dus een heerlijk apparaat, hoop dat ik er de komende jaren mee vooruit kan.
kortom toppie en dan voor die prijs!!!

Hannie Jansen 01-11-2014

Fijne wasmachine ziet er ook mooi uit. Kan lekker veel was in en makkelijk qua gebruik. Jammer dat er maar 1 kort programma op zit, die gebonden zit aan een temperatuur van 30 graden.

sjeekie 31-10-2014
  • Product kwartaal in bezit

Erg prettige machine eenvoudige bediening en duidelijke knoppen.
Mooi desing en lekkere grote trommel, ik ben erg tevreden.
Ondanks dat het een machine is met koolborstels vind ik hem ook behoorlijk stil en stabiel.
Zeker ook omdat het een 8 kilo machine is had ik meer onbalans verwacht maar staat echt als een huis.

Mw. Smits-Coppejans 29-10-2014

Ben sinds een week in bezit van deze wasmachine. Mooi uiterlijk en grote vulopening voor 8 kg. Kan nu ook dekbedden zelf wassen. Fijn dat bij kleine wasjes het programma automatisch wordt aangepast. Makkelijk instelbaar met veel instelmogelijkheden. Weinig geluidsoverlast en goed wasresultaat. Handig dat wordt aangegeven hoelang het nog duurt. Kortom tot nu zeer tevreden.

wasvrouwtje1967 28-10-2014
  • Product maand in bezit

Sinds bijna een maand ben ik in het bezit van een Zanussi wasmachine, type ZWF81463WH.
Ik ervaar deze machine als veel beter dan mijn oude wasmachine, er zitten veel voordelen aan en tot nu toe nog geen nadelen.
De grootte van de trommel is erg fijn, hierdoor kan in één wasbeurt meer gewassen worden, dit bespaard natuurlijk in kosten.
Er zijn veel verschillende wasstanden mogelijk wat makkelijk te bedienen is.
Ook is het design van de wasmachine erg mooi.
Kortom ben ik zeer tevreden met dit fijne apparaat!

Familie Reitsma 28-10-2014
  • Product maand in bezit

Erg fijne machine in gebruik. Mooi ook dat je je dekbed er in kunt wassen. Zeer duidelijke handleiding. Erg rustig qua geluid. Zeer handig dat de machine ook aangeeft hoelang een programma nog bezig is.

Maartje2014 27-10-2014
  • Product maand in bezit

Vanwege goede ervaringen met onze vorige Zanussi wasmachine, die wij 12 jaar zonder problemen gebruikten, kozen wij weer voor een Zanussi. Deze keer een machine met een grote wastrommel. De machine bevalt prima. Prettig is dat bij een kleinere hoeveelheid wasgoed het programma automatisch wordt aangepast qua waterverbruik. Het programma is makkelijk in te stellen, het wasresultaat is prima en er zijn veel programma-instellingen mogelijk. Als de machine goed stabiel staat is er weinig geluidsoverlast.

Mitch911 23-10-2014

Standaard progamma's duren vrij lang maar, gelukkig snelwasknop met daarentegen wel schone was !Mooie uiterlijk met een grote vulopening , top !

HYCare 22-10-2014

5,8
ik heb slechte ervaringen met deze wasmachine. Na 2 keer wassen, sloot de deur niet goed meer. Een monteur is hier 3 keer voor geweest. Uiteindelijk is het slot vervangen. Toen pompte de machine het water niet meer af. Het verwarmingselement is vervangen. En toen er daarna weer storing aan het slot ontstond, kreeg ik een nieuwe machine. Morgen komt de monteur al weer omdat de deur niet goed sluit en de machine niet meer centrifugeert. Tja....

Frank Fopma 22-10-2014

Een fijne machine om mee twerken en het design spreekt mij aan. Over de duurzaamheid valt op dit moment nog niets te zeggen.

Dekkers-Nieuwenhuis 17-10-2014

Mijn oude wasmachine was ook een Zanussi en die was 12 jaar. Dus ging ik automatisch voor weer een Zanussi. Deze is heel geruisloos en wast perfect schoon. Echt een aanwinst.