Asko W6884-ECO - Reviews

8 kg
A+++
Geluidsniveau
75 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Red1968 08-05-2016 Product paar dagen in bezit

2e Asko alweer, kwaliteit gegarandeerd

Dit is mijn 2e Asko wasautomaat, de eerste is na 11 jaar veelvuldig gebruikt werkend met mijn zoon meegegaan, nu heb ik de w6884 gekocht en is ruim uitgerust met veel opties, en 1800 tprm is bijna droge was.
De Asko is superstil en het wasgoed is altijd schoon en fris, dat was bij de oude trouwens ook.
Voor mij geen ander merk dan een asko.

D1992 30-05-2016 Product half jaar in bezit

Wat een luxe met deze ASKO

Deze ASKO is zo stil dat ik echt moet gaan kijken of het programma klaar is :-)
Verder is dit een zeer zuinige machine; ECO versie met warmwateraansluiting. Maar wanneer je geen warmwaterbron hebt sluit je deze machine gewoon aan op koud water.
Machine staat op 4 schokbrekers; erg duurzaam. Geen rubberen duurmanchet; heerlijk! Kortom; deze ASKO is een echte aanrader!!!

Dusoleil 19-04-2016 Product jaar of meer in bezit

W6884 met tijdprogramma

Veel gebruik ik het tijdprogramma, hierbij kun je zelf de tijd bepalen, maar ook het toerental en natuurlijk de graden, heel handig. Bijvoorbeeld voor kleinere gekleurde wasjes, deze hoeven niet heel lang net als bijvoorbeeld mooie weefsels, en kunnen nu apart gewassen worden. Snel en handig!

peter 05-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

Geen idee waarom de machine zo opgehemeld wordt

Zoals de titel zegt: Geen idee.
Machine is net 4 jaar oud waarbij wasmiddel cover al voor de derde keer is doorgeroest.
Alles onder coulance maar toch.
Intussen is het complete voorfront ook al door roest aangetast.
Bovendien is machine nogal eigenwijs: resttijd indicatie bv 20 minuten, staat er na 25 minuten kijken ineens resttijd 35 minuten. Zeer vervelend.
Bovendien regelmatig bij 5kg wasgoed een complete stop wegens "onbalans", terwijl de machine 8 kg moet aankunnen.
Ook regelmatig een stop vanwege "waterafvoer probleem" terwijl zowel pomp als afvoer gereinigd worden en na een herstart vervolgens dit probleem ineens niet meer kent.
Machine doet het maar nooit weer een ASKO.