ASKO W6884-ECO

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ASKO W6884-ECO op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Virg 08-02-2018

Ellende

Geschreven voor: ASKO W6884-ECO

Wij hebben de Asko W6884 nu 5,5 jaar, waarvan 2 jaar ellende.
We hebben het hier over een wasmachine van destijds 1500 euro.
Misschien slimmer om een goedkopere aan te schaffen en na 3/4 jaar te vervangen.
Wasmeenemers van trommel gaan steeds los (plastic) en daardoor al enkele kledingsstukkenweg kunnen gooien
Manchet tussen front en trommel raakt los, waardoor kleinere kledingsstukken verdwijnen
in de machine. (De manchet krijg je er natuurlijk niet meer op, zonder de voorkant van de machine te demonteren.....wat op zich ook niet meevalt, omdat daar een torx-schroevendraaier voor nodig is).
Verder maakt de machine veel herrie en duren de wasprogramma's vrij lang
Wasmiddelhouder roest en ziet er daardoor niet fris uit
Nee.......denk niet dat er ooit nog een Asko in huis komt.
5 jaar garantie.........tuurlijk
Al verschillende kleding met gaten veroorzaakt.

Pluspunten

• Wast schoon

Minpunten

• Wasmiddelhouder roest
  • Herrie
  • Manchet laat los
  • Wasmeenemers laten los
  • Prijs/kwaliteit

peter 05-01-2017

Geen idee waarom de machine zo opgehemeld wordt

Geschreven voor: ASKO W6884-ECO

Zoals de titel zegt: Geen idee.
Machine is net 4 jaar oud waarbij wasmiddel cover al voor de derde keer is doorgeroest.
Alles onder coulance maar toch.
Intussen is het complete voorfront ook al door roest aangetast.
Bovendien is machine nogal eigenwijs: resttijd indicatie bv 20 minuten, staat er na 25 minuten kijken ineens resttijd 35 minuten. Zeer vervelend.
Bovendien regelmatig bij 5kg wasgoed een complete stop wegens "onbalans", terwijl de machine 8 kg moet aankunnen.
Ook regelmatig een stop vanwege "waterafvoer probleem" terwijl zowel pomp als afvoer gereinigd worden en na een herstart vervolgens dit probleem ineens niet meer kent.
Machine doet het maar nooit weer een ASKO.

D1992 30-05-2016

Wat een luxe met deze ASKO

Geschreven voor: ASKO W6884-ECO

Deze ASKO is zo stil dat ik echt moet gaan kijken of het programma klaar is :-)
Verder is dit een zeer zuinige machine; ECO versie met warmwateraansluiting. Maar wanneer je geen warmwaterbron hebt sluit je deze machine gewoon aan op koud water.
Machine staat op 4 schokbrekers; erg duurzaam. Geen rubberen duurmanchet; heerlijk! Kortom; deze ASKO is een echte aanrader!!!

Red1968 08-05-2016

2e Asko alweer, kwaliteit gegarandeerd

Geschreven voor: ASKO W6884-ECO

Dit is mijn 2e Asko wasautomaat, de eerste is na 11 jaar veelvuldig gebruikt werkend met mijn zoon meegegaan, nu heb ik de w6884 gekocht en is ruim uitgerust met veel opties, en 1800 tprm is bijna droge was.
De Asko is superstil en het wasgoed is altijd schoon en fris, dat was bij de oude trouwens ook.
Voor mij geen ander merk dan een asko.

Dusoleil 19-04-2016

W6884 met tijdprogramma

Geschreven voor: ASKO W6884-ECO

Veel gebruik ik het tijdprogramma, hierbij kun je zelf de tijd bepalen, maar ook het toerental en natuurlijk de graden, heel handig. Bijvoorbeeld voor kleinere gekleurde wasjes, deze hoeven niet heel lang net als bijvoorbeeld mooie weefsels, en kunnen nu apart gewassen worden. Snel en handig!