Hisense WFGA901619VMQ

• Best Reviewed apr 2023

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense WFGA901619VMQ op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

r**********@h********** 16-02-2024

Goede prijs kwaliteit verhouding, aanrader

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Stil apparaat, droog resultaat erg goed, uitgebreide instelmogelijkheden raad het iedereen aan
7 februari 2024 Mooi design stil apparaat grote trommel inhoud 1600 toeren goede prijs kwaliteit verhouding blij mee

Pluspunten

• Stil
  • 1600 toeren was goed droog
webcare-7 16-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo blij bent met het design en de specificaties van jouw Hisense wasmachine!
We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel (was)plezier toe!

j**a@g**l.com 11-09-2023
Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Goed apparaat was resultaten uitstekend,goede service van expert brielle.
Apparaat is stil en makkelijk te bedienen
webcare-7 16-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling!
Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent over de machine en de levering en service via Expert Brielle.

We wensen je heel veel plezier toe van de machine!

m**e@h**l.nl 10-09-2023

Mooie wasmachine, goede prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Een hele mooie 9 kg wasmachine met 1600 toeren. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Hij is ook redelijk stil.
Hij heeft twee stoomprogramma's. Dit is nieuw voor mij. Omdat de wasmachine nog maar 2 dagen in gebruik is heb ik dit nog niet uitgeprobeerd. Het enige wat ik nog mis is een favoriet programma waar je de stand die je het meest gebruikt in kan stellen. Nu moet je steeds op centrifugestand drukken om de gewenste hoeveelheid toeren te selecteren en 1600 is natuurlijk de laatste in het rijtje. Conclusie: Goede wasmachine met een mooi uiterlijk. Er kan veel was in 1 keer gewassen worden en door de 1600 toeren is de schone was snel droog.

Pluspunten

• Aantal toeren
  • Grote inhoud
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• vaak op centrifugestand klikken voor 1600 toeren

m**************@g******** 20-08-2023

mooie goede wasmachine voldoet zeer goed aan verwachtingen

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

GOEDE PRIJS MACHINE voor 1600 toeren geluid valt eigenlijk wel mee gezien andere reviews als wij machine gewend zijn zal het een fijne wasmachine zijn ook fijn dat garantie te verlengen is de condities veranderen wel
Officiele reactie van Atag 21-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de wasmachine.

a********@c******** 08-07-2023

Bevalt goed

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

mooie grote wasmachine met een duidelijke handleiding en een gemakkelijke bediening.

Pluspunten

• prijs
  • bediening

Officiele reactie van Atag 11-07-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat de wasmachine aan al jouw wensen voldoet.

Wij wensen jou veel wasplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

f*************@g******** 17-06-2023

Bevalt prima

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Goed apparaat,maakt weinig geluid en doet wat het beloofd.Wast goed,kortom zeer tevreden.

Minpunten

• Programma duurt langer dan de klok aangeeft.

Officiele reactie van Atag 20-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Wat leuk dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe wasmachine van Hisense. Het geluidsniveau is laag en de was komt er goed schoon uit.

Je geeft aan dat het programma langer duurt dan de aangegeven tijd op de klok. Tegenwoordig meet de wasmachine echt of de was wel schoon is. De hoeveelheid was (gewicht) en de mate van vervuiling hebben dus invloed op de programmaduur. Hierdoor kan de tijd wat afwijken van de originele programma tijd.

Wijkt dit heel erg af, neem dan even contact op met onze Service. Dit kan door ons te bellen op 088 88 21 804 (optie 2). We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08:00-20:00 uur en op zaterdag van 08:00-16:30 uur.
Je mag ook een e-mail sturen naar webcare@atagbenelux.com, daarin ontvangen we graag je contact- en adresgegevens en een kopie van deze review.

We wensen je veel plezier toe van je aankoop!

Loetje 10-06-2023

Veelzijdig en aantrekkelijke prijs.

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Had hier goede recensies over gelezen en heeft precies wat ik zocht, namelijk 9 kilo capaciteit, stoomfunctie , 1600 toeren en een aantrekkelijke prijs.

Officiele reactie van Atag 12-06-2023

Beste Loetje,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent met de functies en specificaties van de wasmachine.
We wensen je veel was plezier toe.

h*******@l****** 02-06-2023

Heel blij

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Mijn eerste Hisense wasmachine en ik ben er zeer tevreden over. Eenvoudig om een wasprogramma te kiezen ( voldoende keus), stil en op 1200 toeren komt de was er al behoorlijk droog uit ( mits niet te vol beladen). Heb nu een aantal wassen ermee gedraaid en ben zeer tevreden zal Hisense zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Eenvoudig wasprogramma selecteren
  • Stoomfunctie
  • Stil
  • Ziet er mooi uit
  • Goed leesbaar scherm

Minpunten

• Geen verlichting in de trommel
  • Snoer 1,50 meter had iets langer mogen zijn

Officiele reactie van Atag 05-06-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor Hisense hebt gekozen en je tevreden bent met de programma keuzes en design van de wasmachine.

John 24-05-2023

Prima apparaat

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

fijn apparaat stil goede wasresultaten,
overzichtelijke bediening
hopelijk lange levensduur
Officiele reactie van Atag 25-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie topscore! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de wasmachine.

YA 17-05-2023

Top product

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Top product helemaal tevreden. Goede service geweldige kwaliteit. Snelle levering en goede uitleg

Officiele reactie van Atag 19-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Jouw nieuwe wasmachine is een top product 😃 Wow, wat een mooi compliment!
We worden erg enthousiast van jouw beoordeling en vinden het leuk om te lezen dat deze wasmachine je zo goed bevalt.

We wensen je heel veel plezier toe van je aankoop!

d************@q********** 03-05-2023

Doet alles naar verwachtingen en stil

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

goede recensies, welke voor mij al na 3 wasjes helemaal kloppen.
Zeer stil en veel wasprogramma's. Voldoet aan al mijn wensen. Stoomprogramma ook erg fijn, dus echte aanrader

Pluspunten

• Stil
  • Veel programma's
  • Stoom programma

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 04-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking van en mogelijkheden van de wasmachine.

R********@o********** 28-04-2023

Fijn apparaat

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

De machine ziet er mooi uit. Het is fijn dat hij aangeeft hoe milieu vriendelijk hij wast. We zijn ook heel blij dat er een stoomfunctie op zit.
Officiele reactie van Atag 01-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze beoordeling.
Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de mogelijkheden van de wasmachine.

r**************@p******** 26-04-2023

goedkoop is geen miskoop

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Voorheen 12 jaar een Miele gehad. De HIsense machine gekozen op basis van specificaties. Is geleverd door Expert, keurig geïnstalleerd. Eerste was gedraaid stille mooie machine, door de 1600 toeren komt de was er goed gedroogd uit, hetgeen kortere tijd in wasdroger geeft. Tot op heden uitermate tevreden over het eerste resultaat.

Pluspunten

• stil
  • 1600 toeren
  • goed afgewerkt
  • makkelijke bediening

Officiele reactie van Atag 28-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Leuk dat jij gekozen hebt voor Hisense! Van zo'n mooie review worden wij natuurlijk erg blij! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met de goede service van onze dealer, en het goede resultaat van de machine.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel plezier van de wasmachine!

Officiele reactie van Atag 28-04-2023

m*************@l****** 25-04-2023

Aanrader!

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Oh my goodness, de Hisense wasmachine is een absolute game-changer! Ik bedoel, serieus, deze wasmachine kan maar liefst 9 kilo aan wasgoed aan, dus je kunt je hele huis erin stoppen en het nog steeds schoon krijgen! En als dat nog niet genoeg is, dan is deze wasmachine ook nog eens super zuinig en stil, en verbruikt het niet veel stroom. Dat betekent dat je niet alleen geld bespaart op je energierekening, maar ook nog eens een goede nachtrust krijgt terwijl de was draait.

Als je kinderen hebt, dan is deze wasmachine helemaal een zegen. Ik bedoel, wie heeft er nou tijd om elke dag kleine wasjes te draaien als je ook gewoon één keer per week een grote was kunt doen? En als de wasmachine dan ook nog eens snel en efficiënt werkt, dan houd je meer tijd over voor leuke dingen met je gezin. En dat is toch waar het leven om draait, nietwaar?

Maar er is nog meer! Ik vind het ook geweldig dat deze Hisense wasmachine duurzaam is. Het verbruikt niet alleen minder energie, maar het is ook gemaakt van hoogwaardige materialen die lang meegaan. Dat betekent dat je niet elk jaar een nieuwe wasmachine hoeft te kopen, en dat is niet alleen goed voor je portemonnee, maar ook voor het milieu.

Dus als je op zoek bent naar een wasmachine die je leven makkelijker maakt, zuinig is, stil en duurzaam, dan is de Hisense wasmachine echt iets voor jou. Ik kan het niet genoeg aanbevelen!
Officiele reactie van Atag 26-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat jij de moeite hebt genomen om deze leuke review te schrijven!

Dit is precies waar wij het voor doen, jou leven makkelijker maken. Lekker fris gewassen was, heerlijk natuurlijk. Maar het allerbelangrijkst is dat deze wasmachine er voor zorgt dat het voor jou makkelijker is. Zo heb jij tijd over voor wat écht belangrijk is!

Ook de duurzaamheid is voor ons erg belangrijk. Natuurlijk fijn voor jouw portemonnee, maar zeker ook op de langere termijn is deze wasmachine een goede keuze.

Wij wensen jou natuurlijk veel wasplezier, maar vooral heel veel plezier in alle tijd die jij gaat besparen!

t***************@u********* 21-04-2023

Hoogwaardige wasmachine

Robuste machine voor 9 kg wasgoed
Zeer duidelijke keuzes voor de wasprogramma,s
Prima toerental
Bijna geluidloos
Zuinig in energie
Een prima machine met een zeer schoon wasresultaat

Pluspunten

• duidelijke programma,s
  • zuinig in gebruik
  • bijna geluidloos
  • zeer schone was
  • prima prijsstelling

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 24-04-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak van de wasmachine.
We wensen je vele jaren plezier van jouw aankoop.

l********@g******** 11-03-2023

Mooie machine

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Gekocht als medewerker van Technische Unie. Zocht een machine met 9KG trommel en 1600 toeren. Goede recensies over gelezen en deze gekocht.

Installatie ging prima, duidelijk boekje en het menu is eenvoudig.
Eerste wasje gedraaid en doet het prima helaas is de inhoud in het zeepbakje slecht afleesbaar.
Wellicht hadden ze de cijfers en het streepje zwart moeten maken.

Wel een mooi display en goed afleesbaar

We hebben hem pas net en nog niet alle programma's gebruikt dus een totaal ervaring is nog niet te geven.

Pluspunten

• Mooi duidelijk display
  • 9 kg en 1600 toeren

Minpunten

• Cijfers in zeepbakje niet telezen

Gezin uit zevenhuizen 11-03-2023

Top product en verrassend wat betreft functies

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Top product was bang voor diegene die aangaven dat hij meer lawaai maakte maar valt reuze mee.
De stoomfunctie is werkelijk super net als de uitgebreide functies die er op zitten!
Ga nu ook de tv kopen van Hi sense geeft super vertrouwen.

Een gezin uit Zevenhuizen!

Pluspunten

• uitgebreide functies
  • Stoom functie
  • Geruisloos

Minpunten

• heb ik niet kunnen vinden

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze prachtige review! Hier worden wij meteen enthousiast van, tevreden klanten. Het lage geluidsniveau en de vele handige functies bevallen jou gelukkig goed.

Ook van de Hisense tv heeft vast het hele gezin veel plezier, voor nu wensen wij jou in ieder geval veel wasplezier!

p************@h********* 10-03-2023

Prima wasmachine.

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Mooie wasmachine met veel functies.
De was wordt goed schoon.
Eenvoudig te bedienen.

Officiele reactie van Atag 13-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Wij vinden het natuurlijk fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het goede wasresultaat, daar gaat het natuurlijk om. Ook de eenvoudige bediening en de vele mogelijkheden bevallen jou goed.

Barry Den Haag 22-02-2023

Ben erg blij dat ik dit toestel heel kritisch heb gekozen,

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Vandaag de wasmachine voor het eerst gebruikt en de was kwam er super schoon uit. Ik raad dit apparaat zeer zeker aan. Het is ook nog eens een mooi apparaat, het oog wil ook wat. Ben super gelukkig met de vele functies en ook nog eens 9kg per keer. Top!

Pluspunten

• Was wordt super schoon
  • Makkelijke bediening
  • Prijs/kwaliteitsverhouding is super
  • Vele functies beschikbaar

Officiele reactie van Atag 23-02-2023

Beste Barry,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat de wasmachine zo schoon wast en dat het design ook in oog valt. 9 KG! Dan kan je hoop wegwassen.
Veel plezier met deze aankoop.

Kim

e****************@h******** 18-02-2023

Nieuwe zuinige machine, nieuwe mogelijkheden.

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Nieuwe machine nodig, deze werd aanbevolen in een fijne zaak. Prijs/kwaliteit goede verhouding. Even wennen in het begin, fijne machine, zuinig en ook stil. Veel mogelijkheden maar nog niet alles uitgeprobeerd (zoals stoomfunctie).

Pluspunten

• zuinig
  • stil

Officiele reactie van Atag 20-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor Hisense gekozen hebt voor jouw nieuwe wasmachine en je tevreden bent met deze keuze.

j******@c******** 19-01-2023

Blij met water en energieverbruik

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Ik koos dit merk en product vanwege een redelijk geluidsniveau en zuiniger met energie en water dan mijn vorige merk wasmachine.
Het geluidsniveau wat centrifugeren betreft is aanvaardbaar.
Wel een vreemd en hard geluid als de machine gaat starten, rare geluiden tijdens het wassen.
Instromen water is behoorlijk luid, het afpompen ook.
Wassen met vloeibaar wasmiddel in een wasbolletje geeft het idee alsof er een baksteen mee wordt gewassen!
Wat bezwaarlijk is: lakens draaien ineen, pijpen van lange broeken ook, wat extra kreukels geeft.
Centrifugeren is vanaf 800 toeren pas mogelijk, verkoper gaf aan dat dit geen probleem zou zijn voor de was wat gestreken moet worden.
Wel dus!
Was wordt wel goed schoon.

Pluspunten

• Goed wat watergebruik en energie betreft
  • Was wordt goed schoon.
  • Aanvaardbaar niveau geluid tijdens centrifugeren

Minpunten

• Veel lawaai tijdens instromen water en afpompen
  • Vanaf 800 toeren centrifugeren.
  • Grote wasstukken draaien in elkaar

Officiele reactie van Atag 20-01-2023

Geachte heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze uitgebreide review te schrijven. Vervelend dat het geluidsniveau niet helemaal naar wens is en dat de grotere stukken was ineen draaien.

We zijn benieuwd naar de geluiden die de machine maakt aan het begin en tijdens het wassen. Zou je een e-mail willen sturen naar webcare@atagbenelux.com met daarin een kopie van deze review, je contact en adres gegevens en een korte geluidsopname? We kijken dan graag met je mee of we hierin iets voor je kunnen betekenen.

Een man kan de was doen. 01-01-2023

Goede machinw

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Zelfs ik kan de waa doen......stil, duidelijk, zuinig en makkelijk te.gebruiken.

Pluspunten

• Duidelijk
  • Snel
  • Zuinig

Officiele reactie van Atag 02-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore!
Wat fijn dat zelfs jij de was kan doen!
Het geluidsniveau, gebruiksgemak en de duurzaamheid bevallen gelukkig goed.

c********@g******** 30-12-2022

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Dit product voldoet aan de verwachting en kwaliteit. Ik heb deze wasmachine gekocht omdat ik een grote wasmachine wilde met 1600 toerental zodat de was er bijna droog uitkomt. Er zit veel ruimte in de grote trommel van de wasmachine en kan ik in deze 9 kilo wasmachine al mijn wasgoed kwijt. Ook kan ik zelf de temperatuur instellen en zitten er verschillende wasprogramma’s op. Energie zuinig en maakt weinig geluid met centrifugeren. En krijg je meer dan twee jaar garantie wanneer je de wasmachine laat registeren. Ik ben een zeer tevreden klant. Wasmachine gekocht bij expert Burgum.

Pluspunten

• goede centrifusie
  • veel programmas

Minpunten

• ----
  • ----

Officiele reactie van Atag 02-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de wasmachine.
Het gebruiksgemak, de vele mogelijkheden en het lage geluidsniveau bevallen jou gelukkig goed.

G*********@g******** 22-12-2022

Goed product

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Goed werkend product en schone was. Ook makkelijk in gebruik. Ziet er ook nog eens goed uit.

Pluspunten

• Schone was
  • Makkelijk in gebruik

Officiele reactie van Atag 23-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de wasmachine! We willen je bedanken voor het schrijven van de review en de mooie score.

We wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Officiele reactie van Atag 23-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met deze wasmachine! We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en voor de mooie score.

We wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop.

JelCin66 18-12-2022

Top machine voor weinig geld

Geschreven voor: Hisense WFGA901619VMQ

Voor ons onbekend merk. Zag er prachtig uit op internet. 9kg en 1600 toeren was wat we zochten. Het tijdens het wassen bijvullen van de trommel is ideaal. Machine maakt weinig lawaai. Ziet er superuxe uit. Erg zwaar en stabiel. Verder 5 jaar garantie na registratie.
Tip: je kunt tot €150 euro besparen op aanschaf door verschillende leveranciers hiernaar te vragen. Vaak kun je de levering naar 1e etage en aansluiten gratis krijgen.

Pluspunten

• 9kg
  • 1600 toeten
  • Luxe uitstraling
  • Erg zwaar en stabiel
  • Trilt practisch niet

Minpunten

• Donkere trommel door rookglas. Lampje is handig

Officiele reactie van Atag 19-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je voor Hisense hebt gekozen, ook al kende je ons merk nog niet, en je tevreden bent met deze keuze.
We wensen je veel was plezier toe.