Zanussi ZWF71463W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi ZWF71463W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Sterre 27-01-2018

Problemen met de pomp

Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Doordat ik na een klein jaartje problemen kreeg met de waterpomp, ben ik niet zo tevreden over dit product die ik in nov. 2015 gekocht heb. Helaas nu op 27-1-18 weer storingen met de pomp. De ene keer werkt hij wel en de andere keer niet, echt iets heel vaags. De eerste keer werd de pomp vervangen en viel dat binnen de garantie. De tweede keer de pomp vervangen, omdat er iets in de pomp terecht gekomen was. Want het grootste nadeel is, dat je de pomp niet zelf kan schoonmaken, want je kunt er niet bij. Vroeger zat er een klepje om de troep weg te halen bij de pomp. Als ik dit probleem niet had gehad, dan was ik best tevreden over de wasmachine.

Nathalie 17-10-2017

Heel veel kwaliteit voor een kleine prijs

Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Super fijne wasmachine. Wast goed schoon, de was komt er droog uit. Heel fijn in gebruik en makkelijk bedieningspaneel

Pluspunten

• Wast goed schoon
  • Droogt goed
  • Fijn en makkelijk in gebruik

Nathalie 29-06-2017

Zeer goede prijs/kwaliteitverhhouding

Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding! De machine wast schoon en de was komt er goed droog uit. Tijdens het wassen is de machine stil, tijdens het centrifugeren hoor je de wasmachine (logisch) draaien maar dat is niet hinderlijk of irritant. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Wast schoon
  • Droogt goed
  • Mooie vormgeving
  • Super prijs/kwaliteitverhouding

Dennis 09-02-2017

Wast snel én goed!

Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Ik had nog nooit van een wasmachine die zo goed wast in zo een korte tijd. Binnen 30 minuten een trommeltje klaar. Bij dit korte programma had de centrifuge iets sneller mogen draaien. Dan zou het helemaal perfect zijn.
Uitstekend bedieningsgemak.

Pluspunten

• Supersnel programma mogelijk (30 minuten)
  • Duidelijke bediening

WSeverijn 27-11-2016

Prima wasmachine voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

We hebben dit product gekozen omdat het qua prijs in ons budget viel. Werkt prima, genoeg wasprogramma keuzes. Geen enorm apparaat voor onze kleine badkamer.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Wast prima
  • Makkelijke bediening

bangels 22-03-2015
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Makkelijk in gebruik. Wijst zichzelf uit. je kan elke bediening zelf instellen temperatuur , droogtoeren, tijd (snel, lang). tot nu toe heel tevreden.

Patries65 16-03-2015
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Tot nu toe dik tevreden, ziet er mooi uit, kan veel in, wast schoon, maakt minder geluid als mijn vorige machine. Moet even wennen aan de andere programma' s. Heb een keer t 30minuten programma gebruikt maar dat vond ik iets minder, de zweetlucht zat nog in sommige kleding. Verder zeer tevreden

Trees11 17-02-2015
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Gebruikersvriendelijk en relatief veel opties. Wasresultaten prima. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Echter kan ik geen indicatie verschaffen omtrent duurzaamheid (slechts 6 maanden in bezit).

ferdinand35 30-11-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

een goede wasmachine en een fijne grote deur opening.hij is erg stil en de was komt er
schoon uit .

ikzelf 62 23-11-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Zelf heb ik al 35 jaar een eigen huishouding en als wasmachine altijd een boven lader. Ik ben nu over gestapt naar een "normale"machine.Op advies van de verkoper ben ik bij deze machine terecht gekomen en van dat advies heb ik geen spijt. Het bedienen van de machine is echt heel overzichtelijk en makkelijk het vullen is zo gedaan.
De machine is voor wat ik gewent ben erg rustig. O ja omdat je een knop(lichtje) hebt met "snel" zijn de programma's ook snel. Scheelt tijd.

Ruby22 06-11-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Zeer zuinig en goedkoop in de aanschaf. Nu afwachten wat het resultaat is. Vooralsnog prima wasresultaat.

maj1961 30-09-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Goed uitziende wasmachine wat betreft model en uitstraling.
Perfect was resultaat en een grote opening waar 7 kg was in kan. De tiptoetsen zijn zeer goed en overzichtelijk, je kunt heel goed het programma wat je wilt instellen.
Een wasmachine echt van deze tijd.

naam 2501 26-09-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

SUPER Stroomzuinige wasmachine, grote 7 kg trommel, maakt weinig geluid.
wast hardnekkige vlekken, vieze voetbalkleding goed schoon.
Met de tiptoetsen die erg makkelijk te bedienen zijn.

Ik ben er super blij mee

luijsterburg 24-09-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

De wasresultaten zijn goed was ziet er schoon uit
er zitten veel diverse wasprogrammas ophij is gebruiks vriendelijk oog leuk grote vuldeur over de deurzaamheid kan ik nog niet mee praten heb hem net maar van colege alleenmaar goeds

HansT. 22-09-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Handige machine, je hoeft de handleiding niet te lezen om te begrijpen hoe je hem in moet stellen. Het apparaat heeft veel mogelijkheden, o.a. korte programma's en een sneltoets. Helaas maakt deze wel redelijk wat lawaai, vooral bij het centrifugeren.

Louis van den Barselaar 22-09-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Mooi vormgegeven apparaat. Grote vulopening. Maar vooral erg stil. Wij zijn erg tevreden over oze Zanussi.

Saar 123 21-09-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Fijne duidelijke zeer gemakkelijke te bedienen machine.
7 kg inhoud dacht is teveel maar voor 3 pers.huishouden super!
Voldoet aan al mijn eisen zoals uitgestelde tijd en regelbare centrifuge .
Voor een zeer vriendelijke prijs een pracht machine.

Euk 17-09-2014
Geschreven voor: Zanussi ZWF71463W

Voor de prijs een goede wasmachine, alleen maakt hij vrij veel lawaai bij het centrifugeren. Was komt schoon uit de machine ook op 30 graden, de 20 graden heb ik nog niet gebruikt.