Samsung WW90H7600EW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW90H7600EW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Billie 09-02-2016
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Super machine, wast super(wel even wennen aan de bediening)is stil, mooi(zonde dat hij in bijkeuken staat)en een super grote deur. Afgelopen weekend alle dekbedden gewassen. Geen gefrommel om ze in de machine te krijgen en voor het eerst ze super schoon uit de machine. Voor wat betreft de duurzaamheid verwacht ik geen problemen(5 jaar garantie op de machine en 10 jaar op de motor. Verwacht ook dat de machine zuinig is(A+++ -20%)maar dat moet ik afwachten.

GCW Konings 07-10-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Op het eerste gezicht (en gebruik) een goede en mooie machine. Zeer stiel t.o.v. onze vorige wasmachine (beko 14 jaar oud).

888lolita 25-08-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

dit model is echt van alle gemakken voorzien (vele programma's) maar ook persoonlijk in te stellen. De gebruiksaanwijzing is alleen maar ter bevestiging; zo duidelijk en gemakkelijk is het!
Voorzien van de laatste high tech snufjes. Grote trommel dus ideaal voor een gezin.
Design is oogstrelend.

qua geluid heb ik ook weinig tot geen last. Met name het centrifugeren is deze erg stil (ook in zijn hoogste toerental).

Heb geen spijt van deze aankoop.

SteffanS 08-07-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Na meer dan 15 jaar met de oude wasmachine te hebben gedaan nu de keuze gedaan voor de Samsung wasmachine. Dit is een makkelijk te bedienen machine die het wassen voor iedereen makkelijk maakt. Op de energierekening zal het ook een hoop schelen. Verder is de machine opvallend stil en ook behoorlijk snel. Sneller dan we gewend waren. De mogelijkheid tot kouder wassen is ook een pluspunt. Tot nu toe een goede keuze.

Naam SR 08-06-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

We moesten erg wennen aan het feit dat de zuinige wasmachines van tegenwoordig er zooo lang over doen om een volle trommel te draaien.Wij draaien veel wassen in de week ( 10+) en moeten nu echt inplannen wanneer we de machine aanzetten.Even snel een wasje draaien is er niet meer bij.
Het was resultaat is echter prima, het is wel lastig om te manoeuvreren tussen de programma's ( hoe draai je b.v. een korte was met halve trommel en ZONDER voorwas?)
Omdat de was bijna droog uit de trommel komt scheelt het wel weer in droogtijd.

Naam6866 02-06-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

In vergelijk met onze vorige wasmachine geeft deze machine een perfect was resultaat, de was keuze mogelijkheden zijn groot.
Het gebruiksgemak is goed maar ik moet nog wennen aan alle instel mogelijkheden de vormgeving en uitstraling is grandioos het is een hele mooie machine en in combinatie met de warmtepompdroger een perfect uitziend duo.
Voorwat betreft de duurzaamheid kan ik nog geen mening geven dat zal de tijd uitmoeten wijzen maar zoals de machine er uitziet ook aan de binnenkant kun je zien dat er over veel punten goed is nagedacht.

A.Sanli69 23-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Mooie machine als tegenhanger. Een samsung, kwam goed uit de testen dus deze gekocht. Wat een berg was kan daar in zeg, prima resultaat, lekkere frisse was. Wat mij vooral opviel is dat deze zo stil is dat je eigenlijk niet weet of deze draait. Lampje aan in de machine was nodig om te zien dat hij aan het werk was.
Wast ook schoon met koud of bijna koud water. Prima machine die heel stil z'n werk doet!

Nabben1966 19-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

We hebben recent de Samsung Eco Bubble besteld. Allereerst een prachtig vormgegeven wasmachine. Zeer energie zuinig en voorzien van heel veel nuttige programma's. De duurzaamheid is nog moeilijk te beoordelen aangezien we de wasmachine pas een paar dagen in bezit hebben. Maar met 10 jaar garantie van Samsung hebben we hierin alle vertrouwen! De recensies op kieskeurig hebben overigens ook een belangrijke rol gespeeld in onze overweging voor deze keus.

Samsung Tevreden 13-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Heb de wasmachine paar dagen in gebruik de eerste was niet helemaal goed de kleren kwamen er nat uit na de was(bij het uitwringen druppelde er water). Mediamarkt heeft hem opgehaald en gelijk een nieuwe bezorgd erg fijn!..wast erg stil en de kleren komen er schoon en fris uit..ik vind het programma voor donkere was ideaal, je kan zo gewoon waspoeder gebruiken door het extra spoelen heb je geen witte vlekken op je donkere kleding. door de kleinere bakjes ga je ook minder waspoeder gebruiken wat weer de levensduur van je wasmachine vergroot kortom een tevreden klant..

Ahmed1969 10-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Het glas aan de achterkant op de deur is niet veilig voor de kinderen en kan snel kapot. En sommige dingen zijn niet goed uitgelegd.

gorkinkremco 07-05-2015

Prima machine,
duurzaamheid heb ik alvast een 10 gegeven.
Samsung geeft al 5 jaar garantie op de machine en 10 jaar op de motor. Mijn vorige wasmachine, een Miele van meer dan € 1100,- was al na 6 jaar stuk. Motor stuk.... Geen garantie en kosten monteur €100,- die niets kon doen.
Nooit geen Miele meer voor mij.
Samsung ziet er ook nog eens prachtig uit

RobT6 05-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Het is een mooi apparaat welke we hebben aangeschaft nadat de wasmachine welke we hadden binnen 7 jaar overleden was.

Vorig jaar hebben we een ongeveer vergelijkbare droger van Samsung gekocht, en nu hebben we gekozen om de wasmachine ook bij Samsung te kopen.
Ons budget was maximaal € 1000,- inclusief bezorging en installatie.
Uiteindelijk zijn we gekomen tot de keuze voor de Samsung WW90H7600EW, mede door de scherpe prijs bij CoolSound en de promotie actie van Samsung zelf (gratis dekbedovertrek)

Na aflevering en installatie (nou installatie..... ) staat de wasmachine netjes naast de droger. Ze lijken redelijk op elkaar, maar de wasmachine heeft een mooiere deur, en het schermpje is wat verfijnder afgewerkt.

Bij de eerste keer gebruik kwamen we er achter dat de monteurs echt alleen de verpakking eraf hebben gehaald en de machine op zijn plek hebben gezet, ik heb zelf de pootjes nog uit moeten draaien en de machine waterpas moeten zetten, en de doppen op de transportgaten er in drukken. Wel een minpuntje dus. Bij 'Full Service' verwachting ik ook dat dit allemaal wel gedaan wordt.

Bij de eerste keer gebruik moet je wel echt de handleiding even doorlopen. De machine barst van de mogelijkheden en opties. Het bedieningsgemak is prima verder, alleen veel om te onthouden. De Eco programma's duren in verhouding vrij lang, maar het zal beter zijn voor het energie/water verbruik. Het voordeel is wel dat de droger er op een of andere manier korter door nodig heeft.

De eerste wasresultaten zijn prima, het speciale wasprogramma voor beddengoed zorgt er in ieder geval voor dat het een stuk minder gekreukt uit de machine komt.

Qua duurzaamheid is er nog niet veel van te zeggen, gezien we hem nog maar een paar dagen hebben.
Wel is er 10 jaar garantie op de motor, helaas bij de vorige was de thermostaat stuk ;)

Al met al prima tevreden.

nathalieismijnnaam 03-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Wassen is nog nooit zo leuk geweest met deze super mooie eco bubble!!
Wast zeer snel en zeer schoon. Zeer makkelijk in gebruik.

janlooy 08-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Mooie machine als tegenhanger van de Miele en met 60 maanden garantie. Top van Samsung om deze machine tegen een scherpe prijs in de markt te zetten.

sjoerd303 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Na tien jaar een nieuwe machine. Een samsung, kwam goed uit de testen dus deze gekocht. Wat een berg was kan daar in zeg, prima resultaat, lekkere frisse was. Wat mij vooral opviel is dat deze zo stil is dat je eigenlijk niet weet of deze draait. Lampje aan in de machine was nodig om te zien dat hij aan het werk was.

DZEH 03-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Fantastische wasmachine, vooral was kijken met het ingebouwde lampje is geweldig! En de was wordt ook nog eens door en door schoon.

Sandra232 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Super wasmachine! Erg handig in gebruik en hij ziet er ook mooi uit.

Bij het wassen is hij erg stil. We zaten te twijfelen tussen deze machine en weer een Miele, maar zijn erg blij met deze keuze.

Naam7600 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Machine ziet er super uit. Wel even wennen omdat er zoveel opties zijn wat natuurlijk wel top is. Maar is zo onder de knie. Ben er blij mee!

criticer 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Een paar dagen in bezit, gekocht om de goede ervaringen met andere samsung apparatuur en de wascapaciteit van 9kg, de A++ klasse, het mooie design en het bedienen met een app (waarschijnlijk alleen hoog gadgetgehalte :)). Duurzaamheid nog moeilijk te zeggen, maar met de 5 jaar garantie en de 10 garantie op de motor, heb ik hier wel vertrouwen in. Ook de wasdroger uit dezelfde serie gekocht om het plaatje compleet te maken.

mausman 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Wasmachine een paar dagen in bezit. Ziet er zeer mooi en luxe uit en heeft een lekkere grote trommelinhoud (9 kg) zodat je de was er makkelijk in kan stoppen. Machine is erg stil dus dat is ook een groot pluspunt. De was komt er al vrij zacht uit en is erg schoon :-). Er zijn veel wasprogramma's mogelijk, maar de machine is erg makkelijk te bedienen. Kortom een aanrader!
We hebben ook de droger uit dezelfde serie gekocht en staat bovenop de wasmachine en past dus heel goed bij elkaar.
Het wassen is dus nu een plezierig werkje om te doen met deze wasmachine :-)

Thijn van de Sande 26-01-2015

Was resultaat uitstekend
Mogelijkheden instellingen was temperatuur bij sommige programma's te laag
Uitstekend gebruiksgemak
Leuke vormgeving

JGB68 25-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Mooie machine en erg stil. Hopelijk gaat hij ruim 10 jaar mee.Je kunt dus niet zeggen hoe lang hij meegaat maar ziet er zo goed uit!

eucalipta1 22-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

prachtig uitziende wasmachine die ook nog eens super makkelijk te bedienen is en alle functies heeft die ik zoek in een machine geen overbodige toestanden!

Jay_ 19-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

buiten het mooie design, krachtige wasmachine, makkelijk in gebruik en zeer goed in het schoonmaken en behoud van de kleding en andere wasbare spullen.

Lennard Lennard 19-01-2015
Geschreven voor: Samsung WW90H7600EW

Deze wasmachine is zo vreselijk mooi! Ik wil heb eigenlijk gewoon in mijn woonkamer zetten.
Design vind ik echt super!
Wassen doet ie als de beste, ook geen rare geurtjes die je bij goedkope wasmachines wel eens hebt. En wat ik heel belangrijk vind, deze machine is superrrrr stil! Ik zet hem 's nachts aan en word er niet wakker van!
Ook heel relaxed is dat je een voorkeur programma kan instellen, hup 1 knop en hij gaat! Ook ghandig is het programma 'dagelijkse was' 1 uurtje ff snel wassen! Minpunt, tsja hij is misschien duurder dan gemiddeld maar ook weer veel goedkoper dan bijvoorbeeld Miele. Ja en die Ecobubble duurt 4:30 uur. Naja wat ik al zei, gewoon 's nachts aanzetten!