Beko WMY 71423 LMB3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko WMY 71423 LMB3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

MMartens 27-09-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71423 LMB3

Ik heb deze wasmachine ondanks ontvangen ter vervangen van een model wat niet leverbaar was. Er werd mij verteld door witgoedhuis dat ook dit model een resttijdindicatie zou hebben. Dit is echter niet het geval en hier baal ik wel een beetje van. Verder is het een prima apparaat met veel mogelijkheden en een grote wastrommel. Hij maakt wel veel lawaai (piepen/knarsen). Ik heb gelezen dat dit normaal is bij nieuwe machines. Ik hoop dat dit snel verdwijnt.

Ineke80 07-09-2014
Geschreven voor: Beko WMY 71423 LMB3

Kan een grote hoeveelheid was aan, handig voor een 5 persoonshuishouden, wast goed schoon, eenvoudige bediening. Centrifugeert goed droog. Fijn apparaat. Uitgestelde start ook erg handig.

MMartens 27-09-2014

Piept uw wasmachine ook? En kan u de trommel heen en weer bewegen in de machine?