Beko Wasautomaat 1400/7Kg Wmy71432Lmb3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko Wasautomaat 1400/7Kg Wmy71432Lmb3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Gerard van der Harst 07-07-2015

De koop was een gok, die zeer goed is uitgevallen. De machine staat erg stil de was te draaien. Geen lawaai, getril en gerammel. De was komt schoon en droog de trommel uit. Een verademing t.o.v. onze vorige [zeer dure]wasautomaat.

An1986 16-10-2014

Wat een rot machine zeg. Ik raad af deze machine aan te schaffen. Sowieso die herrie als de machine wast!! de hele tijd hoor je een motortje lopen als de trommel ronddraait. De deur van de keuken moest altijd dicht anders werd je gek van het geluid. Ik begrijp daarom ook niet dat iemand kan zeggen dat deze machine stil is..
In week 1 kon er al een monteur langs komen omdat de programma's zomaar stil vielen en niet verder gingen. Toen hele mechanische vervangen en was dat probleem opgelost. Nog geen maand later begint de ongein weer.. De machine centrifugeert niet meer! Telkens moet ik opnieuw de machine laten spoelen en centrifugeren om de was droog te krijgen. Nadat de monteur voor de twee keer langs was geweest zou het probleem opgelost moeten zijn, nou niet dus!! Gelukkig mogen we het nu inruilen voor een andere machine bij de dealer. Voor mij nooit meer een Beko!

JBrunsting 11-09-2014

Prachtige machine! stil en snel

mooie prijs voor top kwaliteit

Goede garantie!

5 jaar garantie en 10 jaar op motor

D.de.keijzer 28-08-2014

Adequate machine met 1400 toeren en 7KG die voor de meeste huishoudens wel zal voldoen.

De machine is makkelijk in gebruikt en doet wat hij moet doen schoon wassen.

melisa2002 27-08-2014

Perfecte wasmachine, goede wasresultaat, wast schoont. Gebruiksvriendelijk, is erg stil hoor nauwelijks iets.

Erikremhs 22-08-2014

het is een fijne en gebruiksvriendelijke wasmachine,
de resultaten zijn goed en de kleding is weer net zo schoon en fris als voorheen.

fremelpat 21-08-2014

mijn nieuwe wasmachine wast super schoon en mijn was ruikt weer heerlijk fris tevens is mijn was een stuk zachter
ik ben blij met mijn aankoop