Beko Wasautomaat 1400/7Kg Wmy71422Lmb3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Beko Wasautomaat 1400/7Kg Wmy71422Lmb3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

karakis 12-10-2014

echt goede wasmachine om te gebruiken, heel makkelijk te bedienen.

ik vind dat beko een goede merkt is

riekdekkers 15-09-2014

Ik heb de machine nu enkele dagen maar hij bevalt erg goed. Vooral de bediening is zeer eenvoudig, de programma keuze kan snel worden gemaakt met de grote draaiknop.

Henk van Alst 13-09-2014

Na jarenlang Miele gebruik overgestapt op Beko. Mooie machine, grote deuropening, wast prima. Kortom dik tevreden.

Alien46 10-09-2014

Prima wasmachine die aan onze wensen voldoet. Mooie grote vulopening en capaciteit, makkelijke bediening, Nederlandstalige gebruiksaanwijzing en instructie op het machine zelf.

Fr.T 03-09-2014

Sinds enkele weken in bezit van deze machine.
Super eenvoudig te bedienen met diverse mogelijkheden die erg handig zijn. Een kort programma voor de was die niet erg vies is, voor je het weet is het de was gewassen.
Een van de voordelen is de grote deuropening de timer die aangeeft wanneer de deur geopend kan worden. diverse opties met het instellen van graden en toerental.
Prijs kwaliteit is daarom super.

ansdenbalvert 03-09-2014

Wasmachine werkt niet zoals het moet. Centrifugeert bijv. af en toe gewoon niet. Was komt er wel schoon uit en wasmachine ziet er mooi, degelijk uit. twee talig is wel wat onrustig voor de bediening.

melaniekoster 31-08-2014

De vormgeving van de wasmachine is mooi, is erg gemakkelijk in het gebruik en de prijs/kwaliteit is goed in verhouding. Ik ben er zeer tevreden mee.

filizyilmaz 30-08-2014

Grootte van klep is ideaal en er past veel in de trommel
De instructies zijn duidelijk en de bediening is makkelijk
Blij met m'n aankoop!

MaraW 30-08-2014

Fijne wasautomaat, grote deur, prima wasresultaat.
Grote capaciteit, komt zeer goed van pas met twee kinderen.
Prima wasresultaat!!

kettingen 29-08-2014

een mooie en goed afgewerkte machine ,die zijn werk bijna geluidloos doet.
wat mij betreft een goede aankoop.
een wasmachine met een goede kwaliteit/prijs verhouding.

Andre Apeldoorn 28-08-2014

Onze vorige wasmachine was versleten lagers kapot via internet kwam ik op een side van wasmachine aanbieders wij gingen voor een andere maar het aanbod was zo goed dat wij geen keuze meer hoefden te maken en hij werd s avond 's nog gebracht klasse.
Na de eerste was waren wij verbijsterd zo schoon en zo geruisloos en zo droog na het wassen dat waren wij niet meer gewend de buren hoorde onze oude wasmachine maar nu is het over de BEKO is geruisloos en mooi van uitstraling met de led verlichting super.

Geartsje-l 25-08-2014

Ik heb de wasmachine nog maar een aantal weken en hij bevalt erg goed. Erg handig met de korte programmas en ook de grote van de trommel!

david.zwart 24-08-2014

Na vele jaren moesten we onze 15 jaar oude Bosch vervangen. Deze Beko bevalt prima, nog niet eerder gehoord van het merk, maar na wat speurwerk op internet, veel positieve dingen over gelezen.
Inderdaad, het is een fijne machine, met een grote vulopening, genoeg keuze in programma's en lekker stil. Duurzaamheid moet nog blijken, maar de eerste 5 jaar kan ons in ieder geval niets gebeuren. (5 jaar garantie)Tot nu toe dus erg blij met deze aankoop.

k.hut 21-08-2014

De wasmachine heeft een makkelijke bediening en de grote vulopening is ook erg handig.
De gebruiksaanwijzingen zijn erg duidelijk.

Gilbert Peters 15-08-2014

Prima wasmachine, die aan onze eisen voldoet. Makkelijke bediening, Nederlandstalige gebruiksaanwijzing en instructie op het machine zelf.

awdev 11-08-2014

een mooie wasmachine met een grote vulopening, ideaal.
hij heeft ook weinig lawaai en ben blij met de korte programma's die erop zitten

hilkosnoek 09-08-2014

Wasmachine met een mooie uitstraling grote opening. Ik vind hem gebruiksvriendelijk, de machine maakt niet veel lawaai en de was komt naar centrifugeren al redelijk droog uit de machine. Al met al een machine waar ik denk ik veel plezier aan ga beleven

fam leerkes 28-07-2014

Een hele fijne machine met grote opening.
centrifugeert super, ben erg tevreden met mijn aankoop.
kende het merk eerst niet maar hoor veel positieve berichten.
Als mijn droger kapot gaat ga ik ook voor een Beko kijken.