AEG L63479NFL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L63479NFL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Terpstranita 11-06-2016

Zeer ontevreden!!

Geschreven voor: AEG L63479NFL

Zeer ontevreden over deze wasautomaat, de was komt er niet schoon uit en ruikt muf. Programma's doen er heel lang over. Maakt veel herrie tijdens het centrifugeren en tot overmaat van ramp blijft er ook nog water liggen na de laatste afpomp. We gaan binnenkort terug naar de winkel want dit is echt een waardeloze wasmachine. Geen AEG meer voor ons.

Irry 04-01-2016
Geschreven voor: AEG L63479NFL

Ben erg tevreden over het wasresultaat en het gebruiksgemak. De was komt er schoon uit en de bediening is overzichtelijk. Maar.......na 4 maanden na de aanschaf geeft de machine een foutcode aan. Volgens de handleiding betekent deze code dat het beveiligingssysteem tegen waterlekkage in werking is gezet. En inderdaad er ligt water op de bodem.
Een beetje jammer voor een wasmachine van nog geen half jaar oud. Ik ben ook benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.

hilde18juni 16-07-2015
Geschreven voor: AEG L63479NFL

Inmiddels is dit mijn 3e AEG wasmachine. De vele mogelijkheden van deze machine ten opzichte van mijn 2 vorige AEG machines is een enorm verschil. Vooral de 7 kg wasgoed die er nu in kan is een groot voordeel. Waar voorheen 2 wassen gedraaid werden voor beddengoed kan dat nu in 1 keer.In de vorige was dat 5 kg. De vele mogelijkheden van deze machine, zoals o.a. tijdbesparing, startuitstel, en instellen op strijkvrij vind ik dan ook een echte vooruitgang. De machine neemt niet veel ruimte in beslag en is stil. Kortom een goede aankoop.

KikaSnel 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L63479NFL

Ik ben heel tevreden met mijn keuze.
Hij wast prima, heeft vele mogelijkheden om uit te kiezen en het centrifugeren is ook tot een prima droogte.
Kort om, ik denk dat ik weer jaren vooruit kan met mijn EAG.

helmagotink 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L63479NFL

Deze wasmachine bevalt mij prima. Duidelijke programma's en is compacter dan de vorige wasmachine, Marijnen 9 jaar oud. Er staan programma's op die je ook gebruikt. De was komt er fris en schoon uit. Daardoor meer ruimte in de badkamer. Een aanrader!

brigit28 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L63479NFL

ik vind dat het wasresultaat oa afhankelijk is van het wasmideel dat je gebruikt, vandaar een 9
Voor de rest een 10, want in vergelijking met mijn vorige machine is deze gewoon perfect voor mij. Wat ik als bijzonder prettig ervaar is de tijd besparing en het van te voren kunnen instellen van de machine

Noever 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L63479NFL

Ik ben heel blij met deze machine.
Precies afgestemd naar mijn behoefte. Een speciale trommel erin die je was beschermd, stil in gebruik en was super schoon.
Makkelijk in gebruik.

Kelbyenpiwi 24-06-2015
Geschreven voor: AEG L63479NFL

Wij hebben deze wasmachine nu een maand en zijn hier erg blij mee. Deze gebruiksvriendelijke wasmachine is stil tijdens het wassen, makkelijk te bedienen en geeft een duidelijk piep als die klaar is.