Samsung WW10H9600EW - Reviews

72 dB

9,1

roema 26-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Samsung WW10H9600

Deze wasmachine is echt een aanwinst hij is stiller zuiniger en heeft een ruime wastrommel. Veel programma mogelijkheden zonder knopjes maar digital en makkelijk te bedienen. Super blij!!!

Pluspunten

• grote trommel

Fleur82 28-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Onbetrouwbaar

7,4
Ik heb de machine nu een jaar in bezit.

Nadat ik na 3 maanden een nieuwe zeeppomp nodig had ( kan gebeuren ) begon de machine 2 maanden later te lekken aan de onderzijde. CE-Repair heeft wederom een nieuwe zeeppomp geplaatst, en 2 maanden later weer lekkage.

De Expert winkel in Amersfoort vond dit ook erg zuur voor een machine van destijds €1999,- en kwam met een omruilvoorstel. Het hoefde niet weer deze machine te zijn, maar ondanks zijn defecten vind ik het wel een heel fijne wasmachine. Dus omgeruild voor een nieuwe.

Nu naar 3 maanden, zeeppomp kapot :-(

Tevreden gebruiker 23-02-2016 Product maand in bezit

Ontzettend mooie wasmachine om naar te kijken. De interface werkt ontzettend soepel en alles is overzichtelijk te vinden. Een kind kan de was doen, echt een aanrader!!!

TT 07-02-2016 Product paar dagen in bezit

duurzaamheid? super duurzaam AAA+
vormgeving: super mooi glas met verlichting er in.
gebruiksgemak, gwn op afstand via de app aan en uit zetten en volgen
mogelijkheden te weinig ruimte om te schrijven
wasresultaat pff wow

Wolters 15-01-2016 Product paar dagen in bezit

super apparaat, gebruiks vriendelijk zou voor dit moment niet een ander apparaat adviseren.
hoop dat ik er zo in de toekomst er ook nog over denk.

frits 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

een mooie wasmachine, makkelijk in gebruik , je betaald er wel voor maar het is zeker de moeite waard

Laurie03 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

Een aantal dagen in bezit. De machine werkt erg stil en is gemakkelijk te bedienen. Ook de wifi mode is handig.

Gi0 20-05-2015 Product half jaar in bezit

2,6
Complete miskoop! Ik was sceptisch om van een duits merk over te stappen naar een nog niet bewezen ander merk in het wasmachine segment, maar heb de gok uiteindelijk toch genomen. Hier heb ik spijt van en ik koop NOOIT meer een samsung wasmachine. Ik hou het bij de bekende degelijke duitse merken.

Het apparaat is peperduur! 2000 euro, maar is te verantwoorden vanwege de vele features; Prachtige vormgeving, gebruiksgemak met full touchscreen, automatisch herkennen en wegen van de was, en voor mij de doorslaggevende factor... een smart device! bestuurbaar met je smartphone, en verbonden aan je andere samsung apparaten.

- Smart optie werkt gewoon niet! de app werkt sowieso niet op een iphone, en krijg hem met geen geweld werkend op een android. Er zijn geen updates waardoor de indruk gewekt wordt dat dit geen prioriteit is.
- Menu liep regelmatig vast
- Dit is allemaal te overzien maar het grootste probleem is toch echt het gebrek aan duurzaamheid, wat een verschrikkelijk BAGGER product!
De eerste keer stopte de dispenser ermee en gaf die aan dat er geen wasverzachter in de dispenser zat.... (dispenser zat vol)
Vervolgens gaf die foutmelding E1 aan wat betekent dat de machine lekt.
Uiteindelijk is de machine netjes opgehaald en vervangen voor een nieuwe.
En jawel hoor na 1 maand precies dezelfde kuren en inmiddels is het kl***te apparaat weer kapot. Hij wordt nu gelukkig opgehaald en ik krijg mijn geld terug. Mijn volgende keuze gaat naar een degelijk duits apparaat.

Samsung maakt prachtige televisies en denk dat de focus daar bij moet blijven, ik kan mij niet voorstellen dat deze apparaten het na 5 jaar nog blijven doen.

Herwin&Ingrid 13-05-2015 Product paar dagen in bezit

Moderne machine met veel mogelijkheden.
Grote trommel en deze draait er rustig.
Fijn keuzemenu met meer dan voldoende voor instellingen.
LED verlichting maakt het geheel af.

Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen

Martin AIM 30-04-2015 Product paar weken in bezit

FANTASTISCH! Eindelijk een wasmachine die er mooi uitziet.
We hebben hiervoor een Miele gehad maar deze nooit meer : lelijk en vaak stuk.
Deze wasmachine wast zeer goed, ziet er geweldig uit en is helemaal van deze tijd.
Leuk display met vele mogelijkheden, zelfs koppeling met je telefoon.
We zijn zeer goed geholpen door de medewerkers van Expert in Leersum.
Vakkundig advies en een goede service. Maar dat weet iedereen al in de
omgeving van Leersum!

Ries van Rossem 26-04-2015 Product paar weken in bezit

Wel apart. De machine moest worden aangesloten op water, afvoer en WIFI! De eerste resultaten zijn zeer goed. Al bij 1.200 toeren komt de was er droger uit dan in onze vorige machine (Miele). Onze belangrijkste motivatie: laag verbruik, variabele washoeveelheid en weinig watergebruik. De machine is erg stabiel, maar maakt wel wat lawaai.

The truth 16-04-2015 Product kwartaal in bezit

5,8
Na een paar weken al kapot.
Daarnaast
De cashback actie van 250 euro uiteindelijk niet gekregen. Telkens verandere procedures en andere barcodes kan ik naar fluiten..

annemiekew 11-04-2015 Product paar weken in bezit

9,4
Super stil. Een fijne mooie grote wasmachine.
Wasresultaat is prima. Zelf het centrifuceren is stil.

anne43-71 23-02-2015 Product paar dagen in bezit

erg fijn in gebruik ,. ik ben er erg blij mee
super fijn display makkelijk in gebruik
de wasmachine geeft weinig geluid

gert19854692 18-02-2015 Product paar weken in bezit

mooie en goede machine mooi uiterlijk en alles super schoon ook weinig stroom gebruik en zeer weinig geluid

Mw. Schot 17-02-2015 Product paar weken in bezit

Geweldig en degelijk product wederom van Samsung. Werking in bediening als een tablet erg gebruiks vriendelijk. Een kind kan de was doen. Mooi design en let verlichting in de trommel. Op naar jaren lang plezier hopen we.

erikfokkens 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldige machine, wasprogammas kiezen via lcd schermpje gaat prima, schermpje reageerd goed en is zeer overzichtelijk. Je kunt de progammas verder aanpassen aan eigen voorkeuren, compleet nieuwe progammas maken kan ook, wifi gedeelte werkt ook goed. Wifi aanmeldingen op eigen wifi netwerk is alleen mogelijk indien de demo modus is gedeactiveerd, dit kun je doen tijdens het welkomst schermpje nadat de stekker eruit is geweest! De zuinigste wasmachine momenteel te koop, ± 23€ per jaar met 220 wasbeurten! AAA+++-50%. Fluisterstil. Wasmiddel en Wasverzachter bijvullen hoeft nog maar een paar keer per jaar.
Miele!?Er is een betere.

J. Thesing 15-02-2015 Product paar weken in bezit

Wat een schitterend apparaat. de looks zijn natuurlijk niet te vergelijken met de traditionele wasmachine. Dit is een apparaat dat zijn tijd vooruit is. bediening via touchpad kan niet eenvoudiger en de laatste technologische snufjes zijn in de apparaat aanwezig. Niet eens meer zelf zeep toevoegen..... Het apparaat doet het allemaal voor jou.

SanderBollee 13-02-2015 Product paar dagen in bezit

Het is duidelijk dat Samsung zich nu ook in het prijssegment van Miele aan het begeven is. Erg sceptisch keek ik naar deze nieuwe 'Crystal Blue' modellen. Waarom zou ik zoveel geld uitgeven aan een Samsung terwijl ik er ook een welbekende en veelal uitstekende presterende Miele kan kopen?

Inmiddels is het mij duidelijk: ik heb nog nooit met zo veel plezier mijn was gedraaid. Door middel van het touchscreen is alles zo fijn en overzichtelijk. In combinatie met de autom. Zeepdosering weet je nu ook zeker dat je was er altijd goed uitkomt zonder teveel zeepresten of te weinig frisheid.
De machine is extreem stil, ik woon op een appartement en de wasmachine staat in mijn washok naast de woonkamer en ik hoor hem TOTAAL niet!

Vullen en leeghalen heb ik een sterretje minder gegeven: hiervoor had ik een Asko en die hebben geen rubber manchet in de opening zitten. Daardoor is in en uitladen veel gemakkelijker en de deur is minder diep.

Pluspunten:
Ruime 10kg trommel
Zeer stil
Zeer makkelijk in gebruik
Automatische zeepdosering
Grote vulopening

Neutraal:
Smart Washer App: leuk als extra, weinig toegevoegde waarde

Minpunten:
Automatische zeepdispencer kan maar 1 soort zeep bevatten
De deur is erg groot en erg diep
Weinig flexibiliteit qua instellingen bij standaardprogramma's
De weegfunctievan de machine werkt alleen bij Smart Auto Wash en Katoen programma

PIET OTTOSEN 12-02-2015 Product paar weken in bezit

MIJN ZOON VAN 10 DIE ALTIJD GEK MET DE WAS DOEN WAS IS HELEMAAL DOOR HET DOLLE HEEN MET DEZE MACHINE
IK MOET HEM IN DE GATEN HOUDEN DAT HIJ DE MACHINE NIET START MET BV 1 STUK WAS ALLEEN OM DE MACHINE WEER TE LATEN DRAAIEN EN ER DAN UUREN NAAR ZIT TE KIJKEN TERWIJL DE DE WAS DRAAIT