Samsung WW10H9600EW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 53 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WW10H9600EW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

dhonto@hotmail.com 07-09-2022

veel te duur voor de mindere kwaliteit

Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Absoluut niet tevreden. Automatische despencer werkt niet. Was niet proper.

Pluspunten

• mooi uitzicht

Minpunten

• auto detergent NOOIT gewerkt
  • was is niet proper
  • was stinkt

roema 26-08-2016

Samsung WW10H9600

Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Deze wasmachine is echt een aanwinst hij is stiller zuiniger en heeft een ruime wastrommel. Veel programma mogelijkheden zonder knopjes maar digital en makkelijk te bedienen. Super blij!!!

Pluspunten

• Stil
  • grote trommel

Fleur82 28-03-2016

Onbetrouwbaar

Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Ik heb de machine nu een jaar in bezit.

Nadat ik na 3 maanden een nieuwe zeeppomp nodig had ( kan gebeuren ) begon de machine 2 maanden later te lekken aan de onderzijde. CE-Repair heeft wederom een nieuwe zeeppomp geplaatst, en 2 maanden later weer lekkage.

De Expert winkel in Amersfoort vond dit ook erg zuur voor een machine van destijds €1999,- en kwam met een omruilvoorstel. Het hoefde niet weer deze machine te zijn, maar ondanks zijn defecten vind ik het wel een heel fijne wasmachine. Dus omgeruild voor een nieuwe.

Nu naar 3 maanden, zeeppomp kapot :-(

Tevreden gebruiker 23-02-2016
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Ontzettend mooie wasmachine om naar te kijken. De interface werkt ontzettend soepel en alles is overzichtelijk te vinden. Een kind kan de was doen, echt een aanrader!!!

TT 07-02-2016

duurzaamheid? super duurzaam AAA+
vormgeving: super mooi glas met verlichting er in.
gebruiksgemak, gwn op afstand via de app aan en uit zetten en volgen
mogelijkheden te weinig ruimte om te schrijven
wasresultaat pff wow

Wolters 15-01-2016
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

super apparaat, gebruiks vriendelijk zou voor dit moment niet een ander apparaat adviseren.
hoop dat ik er zo in de toekomst er ook nog over denk.

frits 30-12-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

een mooie wasmachine, makkelijk in gebruik , je betaald er wel voor maar het is zeker de moeite waard

Laurie03 21-06-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Een aantal dagen in bezit. De machine werkt erg stil en is gemakkelijk te bedienen. Ook de wifi mode is handig.

Gi0 20-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Complete miskoop! Ik was sceptisch om van een duits merk over te stappen naar een nog niet bewezen ander merk in het wasmachine segment, maar heb de gok uiteindelijk toch genomen. Hier heb ik spijt van en ik koop NOOIT meer een samsung wasmachine. Ik hou het bij de bekende degelijke duitse merken.

Het apparaat is peperduur! 2000 euro, maar is te verantwoorden vanwege de vele features; Prachtige vormgeving, gebruiksgemak met full touchscreen, automatisch herkennen en wegen van de was, en voor mij de doorslaggevende factor... een smart device! bestuurbaar met je smartphone, en verbonden aan je andere samsung apparaten.

- Smart optie werkt gewoon niet! de app werkt sowieso niet op een iphone, en krijg hem met geen geweld werkend op een android. Er zijn geen updates waardoor de indruk gewekt wordt dat dit geen prioriteit is.
- Menu liep regelmatig vast
- Dit is allemaal te overzien maar het grootste probleem is toch echt het gebrek aan duurzaamheid, wat een verschrikkelijk BAGGER product!
De eerste keer stopte de dispenser ermee en gaf die aan dat er geen wasverzachter in de dispenser zat.... (dispenser zat vol)
Vervolgens gaf die foutmelding E1 aan wat betekent dat de machine lekt.
Uiteindelijk is de machine netjes opgehaald en vervangen voor een nieuwe.
En jawel hoor na 1 maand precies dezelfde kuren en inmiddels is het kl***te apparaat weer kapot. Hij wordt nu gelukkig opgehaald en ik krijg mijn geld terug. Mijn volgende keuze gaat naar een degelijk duits apparaat.

Samsung maakt prachtige televisies en denk dat de focus daar bij moet blijven, ik kan mij niet voorstellen dat deze apparaten het na 5 jaar nog blijven doen.

Herwin&Ingrid 13-05-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Moderne machine met veel mogelijkheden.
Grote trommel en deze draait er rustig.
Fijn keuzemenu met meer dan voldoende voor instellingen.
LED verlichting maakt het geheel af.

Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen

Martin AIM 30-04-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

FANTASTISCH! Eindelijk een wasmachine die er mooi uitziet.
We hebben hiervoor een Miele gehad maar deze nooit meer : lelijk en vaak stuk.
Deze wasmachine wast zeer goed, ziet er geweldig uit en is helemaal van deze tijd.
Leuk display met vele mogelijkheden, zelfs koppeling met je telefoon.
We zijn zeer goed geholpen door de medewerkers van Expert in Leersum.
Vakkundig advies en een goede service. Maar dat weet iedereen al in de
omgeving van Leersum!

Ries van Rossem 26-04-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Wel apart. De machine moest worden aangesloten op water, afvoer en WIFI! De eerste resultaten zijn zeer goed. Al bij 1.200 toeren komt de was er droger uit dan in onze vorige machine (Miele). Onze belangrijkste motivatie: laag verbruik, variabele washoeveelheid en weinig watergebruik. De machine is erg stabiel, maar maakt wel wat lawaai.

The truth 16-04-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Na een paar weken al kapot.
Daarnaast
De cashback actie van 250 euro uiteindelijk niet gekregen. Telkens verandere procedures en andere barcodes kan ik naar fluiten..

annemiekew 11-04-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Super stil. Een fijne mooie grote wasmachine.
Wasresultaat is prima. Zelf het centrifuceren is stil.

anne43-71 23-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

erg fijn in gebruik ,. ik ben er erg blij mee
super fijn display makkelijk in gebruik
de wasmachine geeft weinig geluid

gert19854692 18-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

mooie en goede machine mooi uiterlijk en alles super schoon ook weinig stroom gebruik en zeer weinig geluid

Mw. Schot 17-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Geweldig en degelijk product wederom van Samsung. Werking in bediening als een tablet erg gebruiks vriendelijk. Een kind kan de was doen. Mooi design en let verlichting in de trommel. Op naar jaren lang plezier hopen we.

erikfokkens 15-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Geweldige machine, wasprogammas kiezen via lcd schermpje gaat prima, schermpje reageerd goed en is zeer overzichtelijk. Je kunt de progammas verder aanpassen aan eigen voorkeuren, compleet nieuwe progammas maken kan ook, wifi gedeelte werkt ook goed. Wifi aanmeldingen op eigen wifi netwerk is alleen mogelijk indien de demo modus is gedeactiveerd, dit kun je doen tijdens het welkomst schermpje nadat de stekker eruit is geweest! De zuinigste wasmachine momenteel te koop, ± 23€ per jaar met 220 wasbeurten! AAA+++-50%. Fluisterstil. Wasmiddel en Wasverzachter bijvullen hoeft nog maar een paar keer per jaar.
Miele!?Er is een betere.

J. Thesing 15-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Wat een schitterend apparaat. de looks zijn natuurlijk niet te vergelijken met de traditionele wasmachine. Dit is een apparaat dat zijn tijd vooruit is. bediening via touchpad kan niet eenvoudiger en de laatste technologische snufjes zijn in de apparaat aanwezig. Niet eens meer zelf zeep toevoegen..... Het apparaat doet het allemaal voor jou.

SanderBollee 13-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Het is duidelijk dat Samsung zich nu ook in het prijssegment van Miele aan het begeven is. Erg sceptisch keek ik naar deze nieuwe 'Crystal Blue' modellen. Waarom zou ik zoveel geld uitgeven aan een Samsung terwijl ik er ook een welbekende en veelal uitstekende presterende Miele kan kopen?

Inmiddels is het mij duidelijk: ik heb nog nooit met zo veel plezier mijn was gedraaid. Door middel van het touchscreen is alles zo fijn en overzichtelijk. In combinatie met de autom. Zeepdosering weet je nu ook zeker dat je was er altijd goed uitkomt zonder teveel zeepresten of te weinig frisheid.
De machine is extreem stil, ik woon op een appartement en de wasmachine staat in mijn washok naast de woonkamer en ik hoor hem TOTAAL niet!

Vullen en leeghalen heb ik een sterretje minder gegeven: hiervoor had ik een Asko en die hebben geen rubber manchet in de opening zitten. Daardoor is in en uitladen veel gemakkelijker en de deur is minder diep.

Pluspunten:
Ruime 10kg trommel
Zeer stil
Zeer makkelijk in gebruik
Automatische zeepdosering
Grote vulopening

Neutraal:
Smart Washer App: leuk als extra, weinig toegevoegde waarde

Minpunten:
Automatische zeepdispencer kan maar 1 soort zeep bevatten
De deur is erg groot en erg diep
Weinig flexibiliteit qua instellingen bij standaardprogramma's
De weegfunctievan de machine werkt alleen bij Smart Auto Wash en Katoen programma

PIET OTTOSEN 12-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

MIJN ZOON VAN 10 DIE ALTIJD GEK MET DE WAS DOEN WAS IS HELEMAAL DOOR HET DOLLE HEEN MET DEZE MACHINE
IK MOET HEM IN DE GATEN HOUDEN DAT HIJ DE MACHINE NIET START MET BV 1 STUK WAS ALLEEN OM DE MACHINE WEER TE LATEN DRAAIEN EN ER DAN UUREN NAAR ZIT TE KIJKEN TERWIJL DE DE WAS DRAAIT

kenan54 11-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Ik heb deze Samsung wasmachine sinds 2 dagen en heb het al 2 keer gebruikt. Het is echt een superding met heel veel mogelijkheden.
Het wassen ging heel soepel en je hoort hem amper draaien.
Heel geruisloos.
Al met al een perfect ding

Fleur82 10-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Pluspunten:
Ruime 10kg trommel
Zeer stil
Zeer makkelijk in gebruik
Automatische zeepdosering
Grote vulopening

Neutraal:
Smart Washer App: leuk als extra, weinig toegevoegde waarde

Minpunten:
Automatische zeepdispencer kan maar 1 soort zeep bevatten
De deur is erg groot en erg diep
Weinig flexibiliteit qua instellingen bij standaardprogramma's

RoyWW10H9600EW 05-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Ziet er erg strak uit. Mooi design. Erg handig met een smartphone te bedienen. We waren eerst Miele fan maar met deze grote trommel wordt het wasgoed lekker de ruimte om beter te presteren dan dat ze ineen gepropt worden.

christine48 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung WW10H9600EW

Ik heb er gelijk een aantal wassen mee gedaan. Je hoorde de wasmachine amper en hij was schoon en zuinig.Ondanks ik niet echt handig ben met een computer is het bedienen van de touch screen gemakkelijk en de programma's overzichtelijk en duidelijk.
Doordat ik veel in de tuin werk, net een kleinkind heb is het handig een tuin en een kind programma te hebben.
Omdat er geen knoppen aanzitten is hij mooi van vormgeving en kindvriendelijk.
Het kinderslot vind ik uiterst veilig.
Ik denk dat ik nog lang pezier ga beleven aan de machine