Bosch WAQ283B2NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 91 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch WAQ283B2NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Mieke 04-12-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

een mooi en degelijk apparaat, waar ik inmiddels al een paar wassen mee gewassen heb. Het centrifugeren is heel stil. En het is fijn dat de meeste was niet tegen de trommel aangekleefd zit met uit de machine halen.

Arjan 30-11-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Prima resultaat; en handig dat je de start van het wasprogramma 2, 4 of 8 uur vooraf kunt instellen.

Hans 08-09-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Zeer tevreden over de lage geluidsproductie. Veel mogelijkheden om verschillende wasprogramma's te draaien. Zeer laag stroom- en waterverbruik dankzij A+++.

Marcello 13-08-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

mooie en makkelijk te bedienen machine, stil, goed resultaat, hoop dat ook deze Bosch het ook weer 18 jaar probleemloos volhoudt.

storm 04-08-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Zeer stille gebruiks vriendelijke machine met alle mogelijkheden die wij als gebruiker nodig hebben.Wij zijn er erg blij mee

Olivier 24-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Degelijke vorm, techniek en garantie/service -had daar al ervaring mee-, weinig overbodig lijkende poespas, benieuwd nu naar de levensduur. Zojuist een Whirlpool Denver na 5 jaar (!) liefdevol gebruik af laten voeren, zo dood als een pier... wat een tegenvaller (gold overigens ook voor het wasresultaat).

Maasvlakte 14-07-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

zeer fijne wasmachine, mijn was is weer heerlijk fris en schoon. zeker aan te raden. mijn kleding blijft mooi en zelfs de kleine baby kleertjes kunnen in de wasmachine omdat er een nieuwe techniek is toegepast in de trommel.

Joke en Loek van Hesselingen 19-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Wij hebben opnieuw voor een Bosch wasautomaat gekozen..
Oude Bosch wasautomaat na bijna 20 jaar probleemloos wassen mee retour gegeven na aankoop nieuwe Bosch WA.
Wij zijn dus zeer tevreden over Bosch en hopen met net zoveel plezier weer 20 jaar vooruit te kunnen!!! Het nieuwe apparaat is nog stiller en energiezuiniger dan onze oude apparaat, wij zijn er blij mee!!!

Toni A 19-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

De mogelijkheden zijn meer dan genoeg en heel gemakkelijk in gebruik en het wasresultaat is goed!De vormgeving vind ik erg mooi!!

F. Kools 17-06-2015

Lekker rustige machine.
Goed resultaat.
Wel lange programmatijd als je energiebesparend wilt wassen.

W. Buijs 11-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Al een aantal wasbeurten uitgevoerd. In tegenstelling tot voorgaande wasmachine (bovenlader) is deze machine aanzienlijk geruislozer dankzij o.a. de borstelloze motor. Gebruiksvriendelijke bediening, aantal wasmogelijkheden voldoet aan mijn wensen en het wasresultaat is uitstekend.

G van A. 10-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Mooi vormgegeven en stil wasautomaat. Zelfs het centrifugeren is niet te horen. De eerste indrukken van het wasresultaat zijn goed. Met name de trommelinhoud van 8 kg is ideaal als je van 5kg wasmachine komt. Geen stapels was meer voor de machine. Alles in één keer erin. Erg handig voor een gezin van 5 personen. Ben erg tevreden over bosch/ siemens producten. Daarom nu voor een bosch wasmachine gekozen

Maxgro 09-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Installatie is niet moeilijk. 4 borgschroeven verwijderen en dopjes plaatsen. waterpass stellen mag wel iets duidelijker aangegeven worden. misschien als tip de sleutel maat aangeven. borgschroeven nr 13, stelschroeven poten nr 17.Misschien ook handig om aan te geven hoe eenvoudig je de machine waterpas kan stellen met een waterpas..

Wasmachine is stil en heeft voldoende mogelijkheden om een diversiteit aan wasjes uit te voeren.
het design straalt geen luxe uit, maar degelijkheid.
daarom ook de vormgeving een lagere beoordeling.
De machine is eenvoudig te bedienen en de handleiding is duidelijk mbt diverse instellingen en oplossen van storingen.
toekomst zal degelijkheid en betrouwbaarheid moeten aantonen. maar tot nu toe alle vertrouwen er in!

abor1960 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Pas een week in ons bezit, maar heeft nu al grote indruk gemaakt. De wasmachine is eenvoudig te bedienen en de programma's zijn nauwkeurig in te stellen. Verder is het apparaat veilig en energiezuinig. Een echte aanrader!

Henk van Zijderveld 02-06-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Stille machine die veel programma's aanbiedt en goed overzichtelijk te bedienen is. We hadden een wasmachine van 15 jaar oud, in de nieuwe Bosch is de vooruitgang op dit gebied op een plezierige manier waarneembaar. De aanschaf absoluut waard geweest.

P.Verschuren 31-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Nadat onze oude wasmachine ( 21 jaar oud ) het niet meer deed zijn we heel erg tevreden met onze Bosch.
Sowieso met alle mogelijkheden en het gebruiksgemak en vooral de stilte bij het centrifugeren is een genot; wat we met de oude machine natuurlijk allemaal niet gewend waren.
Dus het is een plezier om de was te doen voortaan.

ronald5000 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

mooie gebruiksvriendelijke machine die goed wast. ook is de grote trommel een aanrader. heel fijn als je bijvoorbeeld een slaapzak wilt wassen

Marlissa 30-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Dit is mijn eerste wasmachine, en ben er erg blij mee.
Mijn vriend werkt s nachts en slaapt dus overdag, ik kan de wasmachine gewoon aan zetten als hij slaapt. De wasmachine is erg stil kan hem dus ook s nachts aan zetten!

Diny59 29-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Eerste wasresultaten zien er veel belovend uit.
Makkelijke bediening. Tot nu toe blij met de aanschaf van een Bosch.

RedCeasar 28-05-2015

Fijne machine.
Wat mij als eerste opviel ws hoe mooi stil deze wasautomaat is, top.
Ook de spaarknoppen zijn er handig in het gebruik.
In een paar sec. is hij ingesteld, prima bedienings gemak dus.

pascal 2015 28-05-2015

prachtige machine.
weinig geluid,makkelijk in gebruik.
mooie ervan het tijdsdisplay hoe lang het progamma nog draait.
kortom klasse machine.

Daan19811 23-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

De machine wast erg goed en is heel stil. Je hoort hem eigenlijk niet en dat is nogal een verschil met onze vorige machine.
Het gebruik is heel simpel, alles is heel logisch.
Een aan te bevelen machine vind ik.

marrie van slooten 19-05-2015

Geweldige wasmachine.
Kan nu een was doen binnen een uur.
Geluidloos
Perfect
Heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

isabel71 09-05-2015

Een superwasmachine !!
Na heel veel wasmachine ellende, nu mijn droomwasmachine gevonden, heerlijk wat fijn. Ook hele kleine wasjes kunnen zo gedaan worden !! Perfect !!! een dikke 10 !!

Sonjas1971 09-05-2015
Geschreven voor: Bosch WAQ283B2NL

Fantastisch apparaat, was is schoon en de machine is erg stil en makkelijk te bedienen.
Kortom een fijn apparaat.