Samsung WF70F5EBP4W/EN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 240 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF70F5EBP4W/EN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Dani 17-05-2020

Zonde vh geld

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Na 3 jaar kapot ( print defect). Is bekend en veel voorkomend probleem. Samsung witgoed staat er inmiddels om bekend niet zo best te zijn. Tv s zijn verder prima..

Mieke 03-08-2018

Fijne wasmachine, maar slechte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

4 jaar geleden deze machine gekocht. Afgelopen februari lekkage en bleek de machete kopot te zij . Het zou komen omdat er kleding tussen de deur had gezeten. Nieuwe machete erin, 120 euro verder. Nog geen half jaar later, precies hetzelfde probleem.
Geen garantie.
Ik weet zeker dat er geen kleding tussen zat.
Erg slecht dat zo’n rubber zo ontzettend snel kapot gaat.

Caroline_66 21-06-2018

Geen lange levensduur

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Wast goed schoon en is makkelijk te bedienen. De tien jaar garantie op de motor is een lokkertje. Helaas komen er na drie jaar gebreken. De machine stop halverwege het programma. Door telkens op de startknop te drukken loopt hij weer verder. Het schijnt dat dit een kwaal is die veel voorkomt bij Samsung wasmachines. Een nieuwe printplaat is de oplossing. Vanwege de kosten dit niet gedaan. Ik heb een Bosch wasmachine besteld. Voor mij nooit geen Samsung meer.

Anoniem 17-06-2018

Mooie wasmachine, levensduur is echter teleurstellend

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Dit product raad ik niet aan. Op het eerste gezicht is het een prima wasmachine. De wasmachine heeft het de eerste twee jaar dan ook probleemloos gedaan. Echter zijn wij nu 2.5 jaar verder en is de printplaat van de wasmachine uit het niets kapot gegaan waardoor de wasmachine midden in een wasprogramma uit het niets "stopt". En het wasprogramma dus ook niet afmaakt.

Wij hebben op internet het probleem opgezocht, de printplaat van deze wasmachine blijkt vaker stuk te gaan. Is een veelvoorkomend probleem bij dit model van Samsung. Contact opgenomen met de leverancier. De leverancier wil ons enkel tegemoet komen met een vergoeding. De reparatiekosten zijn helaas de moeite niet waard. De levensduur van dit product is teleurstellend te noemen.

jan 22-03-2018

Samsung WF70F5EBP4W/EN EcoBubble

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

de wasmachine twee jaar en vijf maanden moederbord stuk slecht gesoldeerd alles op nieuw gedaan en het werkt weer dat na twee half jaar zeer slecht productie fout niet koopen veel van die wasmachines hebben de zelfde fouten

Janssen 16-02-2018

Samsung wasmachine nooit meer

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Na drie jaar module kapot. Wasmachine aan vervanging toe. Nooit meer een Samsung!
Drie goed gedaan en nu al aan zijn einde!

wildelelie 20-12-2017

3 jaar probleemloos gebruikt

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

fijne machine, echter na drie jaar stopt het programma steeds zonder foutcode, dan moet je hem dus steeds opnieuw op de startknop drukken, de machete was in het eerste jaar reeds gescheurd , maar geen samsung meer kopen , we gaan nu voor een siemens.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• dunne machette
  • kan niet goed tegen volle belading

v.scharenburg 17-09-2017

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Ik heb deze nu een paar dagen in huis en al verschillende wassen gedaan.
Duidelijke uitleg. En het centrifugeren is prima.
Maakt weinig geluid daarbij.
En de was is goed schoon.

Pluspunten

• Grote trommel
  • Duidelijke displayp

delBrinko 28-08-2017

Eenvoudige bediening en lekker stil

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Prima prijs/kwaliteitsverhouding voor een wasmachine met een koolborstel loze motor waarop 10 jaar garantie zit . Deze wasmachine doet stil zijn werk en is eenvoudig te bedienen met vele opties.

Pluspunten

• Stil
  • 10 jaar garantie op motor

remco 10-04-2017

Helaas niet foutloos

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Machine nu 1,5 jaar in bezit.

Positief:
Mooi design,
redelijk stil,
goede prijs,
veel programma opties.

Negatief:
- Soms komt was erg nat uit de machine.
- Soms blijft een sok in de rub ring hangen, deze komt dan drijf nat uit de machine.
- 3x is een wasprogramma halverwege blijven hangen.
- Sinds gisteren is de machine defect. Hopelijk wordt deze snel vervangen.

Pluspunten

• prijs
  • design
  • wasresultaat

Minpunten

• betrouwbaarheid
  • levensduur

zahra g 06-03-2017

geweldige wasmachine makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Na twee jaar zonder problemen te hebben gebruikt loopt ie vast bij programma s en bel ik voor info word er gezegd maar een programma kan 7 kilo aan. Ik ben tevreden over wasmachine maar dat dit nu net buiten garantie valt is rot.

Pluspunten

• mooi
  • makkelijk

Minpunten

• loopt vast
  • een programma 7 kilo althans zegt telefonist

Ilonka 04-08-2016

Supermachine

Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Ik heb de wasmachine nu een paar dagen en ben er superblij mee. Het is een heel verschil met mijn oude wasmachine welke 20 jaar oud was maar het nog wel deed maar toch wel minder dan deze. Veel meer mogelijkheden en veel zuiniger. Alles wat ik tot nu toe heb gewassen komt er superschoon uit. Machine vooral gekozen voor de diverse mogelijkheden.

Hamsterhein 26-10-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Op het oog een prima wasmachine, mooi vormgegeven en gemakkelijk in gebruik. Na 2.5 jaar is helaas de manchet kapot gegaan en dit valt volgens de vriendelijke medewerker van samsung buiten de garantie periode. Over de duurzaamheid ben ik niet te spreken, zeker omdat mijn eerdere wasmachines van LG en Whirlpool zonder problemen bijna elk 10 jaar zijn meegegaan. Mijn advies luidt niet kopen

Margriet1507 28-07-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Deze wasmachine wast op zich prima,alleen dat je was minder kreukt door de diamond drum trommel heb ik nog niet gemerkt ondanks dat ik hem niet te vol heb gedaan ,net zo gekreukeld als bij mijn oude wasmachine, ook is hij niet helemaal geruisloos, hij staat op zolder(goed afgesteld) en beneden hoor ik hem centrifugeren, wat ook een minpunt van de vormgeving is dat de deur groter is dan gemiddeld waardoor er net geen standaard wasmand onder past, verder is het een prima apparaat

Dijkrijs 19-07-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Prima wasmachine makkelijk in de bediening en superstil !

Wel jammer dat er bij iedere wasbeurt 1 sneakersok zeiknat in de rubber ring ligt in het afvoergat !

Deze kruipt er bij iedere wasbeurt naar toe het zou mooi zijn bij de volgende ontwikkeling dat er voor gezorgd wordt dat dit niet kan gebeuren.

linnie 11-08-2015

Pas op dat je dit er ook gelijk uithaalt...mijn vriendin had ook iets tussen het rubber wat ze niet doorhad, weer erna aangezet met als gevolg een kapot rubber (binnen het eerste jaar nog en ook nog een rekening! Lang leve de rubbers van de samsung Eco Bubble?! Zijn misschien kwetsbaarder door de grotere trommeluitgang?

tinoz 12-04-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Nadat mijn fijne 16 jaar oude AEG wasmachine het begeven had heb ik wat anders geprobeerd en een Samsung gekocht. Hij ziet er erg goed uit en maakt iets minder lawaai dan mijn AEG deed. Ook minder waspoeder nodig. Ik ben er nog niet heel tevreden over, omdat je te weinig controle hebt over de machine. Het niet-kreuken programma voor beddengoed met 800 toeren is ronduit dramatisch te noemen, de was komt er zeiknat uit en hij was 3 uur bezig! Vervolgens het natte beddengoed met 1400 toeren centrifuge programma gekozen. Zou 13 minuten moeten duren...vervolgens na 9 minuten blijft hij een half uur op 9 minuten staan...heel vervelend. Vervolgens komt de was er alsnog kletsnat uit. Blijkt dat de Samsung computer het (waarschijnlijk??) iets teveel gewicht vond(?), dus dan laat hij je een uur wachten voor niets. Bedenk wel dat het eerste programma normaal gedraaid had zonder waarschuwing. Deze wasmachine heeft een eigen wil. Gewoon ff snel centrifugeren zit er niet in, dat bepaalt hij zelf! Ik had achteraf liever een AEG genomen, ondanks de mooie looks.

Sophie de Lange 24-03-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Prima mid range wasmachine. Mooie vormgeving en heel gemakkelijk in de gebruik. Met name geschikt voor gezinnen met kinderen die veel was hebben met vlekken. De korte dagelijkse wasprogramma maakt helaas niet helemaal goed schoon. De langere programma's wel. Het ontbreken van een kort wasprogramma dat ook goed schoonmaakt vind ik een nadeel.

Mickezzz 26-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Het eerste wat me opviel is hoe stil de trommel draait. Waarschijnlijk komt dit door de borstelloze moter. Hiervoor had ik een nieuwe Candy machine en het geluid is duidelijk een stuk stiller met deze Samsung wasmachine. Waar ik de Candy wasmachine een kamer verderop nog door de muren nog hoorde, vergeet ik nu dat de Samsung wasmachine aan het wassen of centrifugeren is.

Tot nu toe heb ik nog geen extreem vieze kleren gewassen, maar tot nu toe was alles erg schoon. Zowel bij het langdurige katoen programma als de relatief korte dagelijkse was. Ook heeft deze wasmachine veel meer programma's dan mijn voorgaande wasmachine. Het meest handige vind ik nog wel de timer met de resterende tijd van het gestarte programma.

De interface ziet er gelikt uit en werkt prima. Ook is het handig dat de instelling van de voorgaande wasbeurt onthouden blijven (zelfs na het loskoppelen van de elektrische kabel).

Mooie glimmende vormgeving en zwarte deur rand.
- Duurzaamheid: Pas enkele weken in bezit. Dus ik kan hier nog weinig over vertellen.

klaas121 26-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

zeer tevreden over de wasmachine
Stil wast goed schoon
grootte inhoud van de trommel
makkelijk te bedienen

Rich1987 25-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Een mooie designwasmachine. Hij is erg stil. Makkelijk in gebruik te nemen. Overzichtelijk display. Energiezuinig a.g.v. de koudwater-techniek. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Kortom een prima machine

C*R*M 24-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

een paar weken geleden via wehkamp.nl de samsung wasmachine gekocht. en bij deze kan ik vermelden dat ik tot zo ver heel tevreden ben over de mogelijkheden. niet alleen de vormgeving maar ook de opties zijn stijgen boven mijn verwachting. echt een aanrader!

demidajo 18-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

na 7 jaar ging mijn dure miele helaas kapot en dat is natuurlijk veel te snel.
Nu de Samsung aangeschaft en ben er echt super blij mee, vind hem zelfs beter als mijn miele. Stiller, mooier en erg simpel te bedienen met toch veel keuze mogelijkheden. Voor mij geen miele meer.

simbaa 17-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

een fijne wasmachine wast goed schoon
maakt weinig geluid en is makkelijk te bedienen
betrouwbaarheid kan ik nog niks over zeggen pas 3 weken in gebruik
maar ziet er allemaal solide uit

rachel stenekes 16-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

Heerlijke zuinige en stille wasmachine. Elegante uitstraling en de was wordt heerlijk schoon. Een echte aanrader voor een mooie prijs!

Willem A-Buiten 15-02-2015
Geschreven voor: Samsung WF70F5EBP4W/EN

eerste gebruik is zeer positief. Lekker stille machine die makkelijk is in gebruik. Zeer veel mogelijkheden in de verschillende programma's, ook voor jeans, sportkleding etc