Samsung WF70F5EBP4W/EN - Reviews

7 kg
A+++
Geluidsniveau
74 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 230 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Hamsterhein 26-10-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Op het oog een prima wasmachine, mooi vormgegeven en gemakkelijk in gebruik. Na 2.5 jaar is helaas de manchet kapot gegaan en dit valt volgens de vriendelijke medewerker van samsung buiten de garantie periode. Over de duurzaamheid ben ik niet te spreken, zeker omdat mijn eerdere wasmachines van LG en Whirlpool zonder problemen bijna elk 10 jaar zijn meegegaan. Mijn advies luidt niet kopen

zahra g 06-03-2017 Product paar weken in bezit

geweldige wasmachine makkelijk in gebruik

Na twee jaar zonder problemen te hebben gebruikt loopt ie vast bij programma s en bel ik voor info word er gezegd maar een programma kan 7 kilo aan. Ik ben tevreden over wasmachine maar dat dit nu net buiten garantie valt is rot.

Pluspunten

• mooi
  • makkelijk

Minpunten

• loopt vast
  • een programma 7 kilo althans zegt telefonist

Ilonka 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Supermachine

Ik heb de wasmachine nu een paar dagen en ben er superblij mee. Het is een heel verschil met mijn oude wasmachine welke 20 jaar oud was maar het nog wel deed maar toch wel minder dan deze. Veel meer mogelijkheden en veel zuiniger. Alles wat ik tot nu toe heb gewassen komt er superschoon uit. Machine vooral gekozen voor de diverse mogelijkheden.

Margriet1507 28-07-2015 Product maand in bezit

6,5
Deze wasmachine wast op zich prima,alleen dat je was minder kreukt door de diamond drum trommel heb ik nog niet gemerkt ondanks dat ik hem niet te vol heb gedaan ,net zo gekreukeld als bij mijn oude wasmachine, ook is hij niet helemaal geruisloos, hij staat op zolder(goed afgesteld) en beneden hoor ik hem centrifugeren, wat ook een minpunt van de vormgeving is dat de deur groter is dan gemiddeld waardoor er net geen standaard wasmand onder past, verder is het een prima apparaat

Dijkrijs 19-07-2015 Product kwartaal in bezit

Prima wasmachine makkelijk in de bediening en superstil !

Wel jammer dat er bij iedere wasbeurt 1 sneakersok zeiknat in de rubber ring ligt in het afvoergat !

Deze kruipt er bij iedere wasbeurt naar toe het zou mooi zijn bij de volgende ontwikkeling dat er voor gezorgd wordt dat dit niet kan gebeuren.

linnie 11-08-2015

Pas op dat je dit er ook gelijk uithaalt...mijn vriendin had ook iets tussen het rubber wat ze niet doorhad, weer erna aangezet met als gevolg een kapot rubber (binnen het eerste jaar nog en ook nog een rekening! Lang leve de rubbers van de samsung Eco Bubble?! Zijn misschien kwetsbaarder door de grotere trommeluitgang?

tinoz 12-04-2015 Product paar weken in bezit

Nadat mijn fijne 16 jaar oude AEG wasmachine het begeven had heb ik wat anders geprobeerd en een Samsung gekocht. Hij ziet er erg goed uit en maakt iets minder lawaai dan mijn AEG deed. Ook minder waspoeder nodig. Ik ben er nog niet heel tevreden over, omdat je te weinig controle hebt over de machine. Het niet-kreuken programma voor beddengoed met 800 toeren is ronduit dramatisch te noemen, de was komt er zeiknat uit en hij was 3 uur bezig! Vervolgens het natte beddengoed met 1400 toeren centrifuge programma gekozen. Zou 13 minuten moeten duren...vervolgens na 9 minuten blijft hij een half uur op 9 minuten staan...heel vervelend. Vervolgens komt de was er alsnog kletsnat uit. Blijkt dat de Samsung computer het (waarschijnlijk??) iets teveel gewicht vond(?), dus dan laat hij je een uur wachten voor niets. Bedenk wel dat het eerste programma normaal gedraaid had zonder waarschuwing. Deze wasmachine heeft een eigen wil. Gewoon ff snel centrifugeren zit er niet in, dat bepaalt hij zelf! Ik had achteraf liever een AEG genomen, ondanks de mooie looks.

Sophie de Lange 24-03-2015 Product paar weken in bezit

Prima mid range wasmachine. Mooie vormgeving en heel gemakkelijk in de gebruik. Met name geschikt voor gezinnen met kinderen die veel was hebben met vlekken. De korte dagelijkse wasprogramma maakt helaas niet helemaal goed schoon. De langere programma's wel. Het ontbreken van een kort wasprogramma dat ook goed schoonmaakt vind ik een nadeel.

Mickezzz 26-02-2015 Product paar weken in bezit

Het eerste wat me opviel is hoe stil de trommel draait. Waarschijnlijk komt dit door de borstelloze moter. Hiervoor had ik een nieuwe Candy machine en het geluid is duidelijk een stuk stiller met deze Samsung wasmachine. Waar ik de Candy wasmachine een kamer verderop nog door de muren nog hoorde, vergeet ik nu dat de Samsung wasmachine aan het wassen of centrifugeren is.

Tot nu toe heb ik nog geen extreem vieze kleren gewassen, maar tot nu toe was alles erg schoon. Zowel bij het langdurige katoen programma als de relatief korte dagelijkse was. Ook heeft deze wasmachine veel meer programma's dan mijn voorgaande wasmachine. Het meest handige vind ik nog wel de timer met de resterende tijd van het gestarte programma.

De interface ziet er gelikt uit en werkt prima. Ook is het handig dat de instelling van de voorgaande wasbeurt onthouden blijven (zelfs na het loskoppelen van de elektrische kabel).

Mooie glimmende vormgeving en zwarte deur rand.
- Duurzaamheid: Pas enkele weken in bezit. Dus ik kan hier nog weinig over vertellen.

klaas121 26-02-2015 Product paar weken in bezit

zeer tevreden over de wasmachine
Stil wast goed schoon
grootte inhoud van de trommel
makkelijk te bedienen

Rich1987 25-02-2015 Product paar dagen in bezit

9,4
Een mooie designwasmachine. Hij is erg stil. Makkelijk in gebruik te nemen. Overzichtelijk display. Energiezuinig a.g.v. de koudwater-techniek. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Kortom een prima machine

C*R*M 24-02-2015 Product paar dagen in bezit

een paar weken geleden via wehkamp.nl de samsung wasmachine gekocht. en bij deze kan ik vermelden dat ik tot zo ver heel tevreden ben over de mogelijkheden. niet alleen de vormgeving maar ook de opties zijn stijgen boven mijn verwachting. echt een aanrader!

demidajo 18-02-2015 Product paar dagen in bezit

na 7 jaar ging mijn dure miele helaas kapot en dat is natuurlijk veel te snel.
Nu de Samsung aangeschaft en ben er echt super blij mee, vind hem zelfs beter als mijn miele. Stiller, mooier en erg simpel te bedienen met toch veel keuze mogelijkheden. Voor mij geen miele meer.

simbaa 17-02-2015 Product paar weken in bezit

een fijne wasmachine wast goed schoon
maakt weinig geluid en is makkelijk te bedienen
betrouwbaarheid kan ik nog niks over zeggen pas 3 weken in gebruik
maar ziet er allemaal solide uit

rachel stenekes 16-02-2015 Product paar weken in bezit

Heerlijke zuinige en stille wasmachine. Elegante uitstraling en de was wordt heerlijk schoon. Een echte aanrader voor een mooie prijs!

Willem A-Buiten 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

eerste gebruik is zeer positief. Lekker stille machine die makkelijk is in gebruik. Zeer veel mogelijkheden in de verschillende programma's, ook voor jeans, sportkleding etc

33Laura33 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

De wasmachine wast goed schoon en is gebruiksvriendelijk. Ook maakt de machine tijdens gebruik niet teveel lawaai. Prijs-kwaliteit verhouding vind ik dan ook zeer goed.

wgvdweg 15-02-2015 Product paar dagen in bezit

Net pas ontvangen. Maar eerste indruk is goed!
Was kwam er droger uit dan bij vorige machine.
Duurzaamheid is nog even afwachten, maar met een koolborstel loze machine verwacht ik er wel wat van.
Bezorg service ook prima!

pmj 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

Nu een paar dagen in bezit en zeer tevreden over de wasmachine en de mogelijkheden op gebied van wasprogramma's. Ook de ECOstand met ECObubble dus wassen bij 20 graden maakt de kleding goed schoon.
Wasmachine is zeer stil ook tijdens centrifugeren.

Da Mic 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

De eerste ervaringen leiden tot goede resultaten na het wassen. Stil, prettig in gebruik en de vele mogelijkheden in wasbeurten zijn perfect.

Tester234 14-02-2015 Product paar dagen in bezit

De wasmachine pas in bezit. Mooie vormgeving en prima wasresultaat.

Gebruiksgemak is eenvoudig. Verder nog weinig over te zeggen aangezien de wasmachine pas een paar dagen in ons bezit. We hebben meer Samsung apparaten en altijd tot onze volle tevredenheid. Dus we verwachten er veel van.