Siemens WI14S441EU - Reviews

tile-Geluidsniveau
64 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Dirk de Greef 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, gebruikersvriendelijk, veel mogelijkheden, de gedraaide was is witter/meer helder dan voorheen. Aangezien de vorige bijna 17 jaar in gebruik is geweest, hebben we het idee dat dit apparaat ons overleeft.

bijpoot 01-09-2017

Uitstekende prestaties

Onze vorige wasmachine was ook een Siemens die we in 1998 gekocht hebben en tot een half jaar geleden (dus 19 jaar lang!) gebruikt, met een gezin met 2 kinderen, zonder al die jaren ook maar een enkele storing. Behalve dat de koolborstels in 2010 (dus na 12 jaar vernieuwd zijn). Zodoende hebben we een groot vertrouwen in de kwaliteit van Siemens.
Een half jaar geleden is onze keuken vernieuwd, waarbij we gekozen hebben voor een inbouw wasmachine, de Siemens WI14S441. Onze oude Siemens is naar onze dochter gegaan die er nog vele jaren plezier van hoopt te hebben. En onze nieuwe Siemens draait alweer een half jaar tot onze grote tevredenheid; geruisloos en voorzien van nieuwe snufjes.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl

Marcel 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne inbouw wasmachine

De wasmachine heeft veel programma, is energie zuinig en belangrijk voor een inbouwwasmachine hij veroorzaakt weinig trillingen.

Pluspunten

• weinig trillingen
  • veel programma's

M. Mensink 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Een nieuw huis met een wasmachine in de keuken, we moesten wel even slikken. Maar met deze wasmachine is het geen probleem. Hij maakt weinig herrie, doet zijn werk achter een deurtje zodat hij niet opvalt. En de was wordt goed schoon. De bediening is helder en duidelijk, dus er kan weinig mis gaan. We hopen hier ook 15 jaar mee te doen, net als met onze vorige Siemens.

PvD136 21-08-2015

Jammer de wasmachine deur is NIET te draaien

Wij hebben de machine binnen gekregen helaas is de wasmachine deur Niet draaibaar. Wel is de frontdeur te draaien. Dit houdt in dat er een deur links en een deur rechts om draait. waardoor je een smalle vulopening krijgt
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com/nl