Siemens WI14S441EU - Reviews

7 kg
A+
Geluidsniveau
64 dB (centrifugeren)

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

Dirk de Greef 04-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prachtig apparaat, gebruikersvriendelijk, veel mogelijkheden, de gedraaide was is witter/meer helder dan voorheen. Aangezien de vorige bijna 17 jaar in gebruik is geweest, hebben we het idee dat dit apparaat ons overleeft.

Marcel 24-09-2016 Product paar weken in bezit

Fijne inbouw wasmachine

De wasmachine heeft veel programma, is energie zuinig en belangrijk voor een inbouwwasmachine hij veroorzaakt weinig trillingen.

Pluspunten

• weinig trillingen
  • veel programma's

M. Mensink 17-07-2016 Product paar dagen in bezit

Prima wasmachine

Een nieuw huis met een wasmachine in de keuken, we moesten wel even slikken. Maar met deze wasmachine is het geen probleem. Hij maakt weinig herrie, doet zijn werk achter een deurtje zodat hij niet opvalt. En de was wordt goed schoon. De bediening is helder en duidelijk, dus er kan weinig mis gaan. We hopen hier ook 15 jaar mee te doen, net als met onze vorige Siemens.

PvD136 21-08-2015

Jammer de wasmachine deur is NIET te draaien

Wij hebben de machine binnen gekregen helaas is de wasmachine deur Niet draaibaar. Wel is de frontdeur te draaien. Dit houdt in dat er een deur links en een deur rechts om draait. waardoor je een smalle vulopening krijgt
Oorspronkelijk gepost op Siemens