Siemens WI14S441EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens WI14S441EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marcel 24-09-2016

Fijne inbouw wasmachine

Geschreven voor: Siemens WI14S441EU

De wasmachine heeft veel programma, is energie zuinig en belangrijk voor een inbouwwasmachine hij veroorzaakt weinig trillingen.

Pluspunten

• weinig trillingen
  • veel programma's

M. Mensink 17-07-2016

Prima wasmachine

Geschreven voor: Siemens WI14S441EU

Een nieuw huis met een wasmachine in de keuken, we moesten wel even slikken. Maar met deze wasmachine is het geen probleem. Hij maakt weinig herrie, doet zijn werk achter een deurtje zodat hij niet opvalt. En de was wordt goed schoon. De bediening is helder en duidelijk, dus er kan weinig mis gaan. We hopen hier ook 15 jaar mee te doen, net als met onze vorige Siemens.

Dirk de Greef 04-08-2015
Geschreven voor: Siemens WI14S441EU

Prachtig apparaat, gebruikersvriendelijk, veel mogelijkheden, de gedraaide was is witter/meer helder dan voorheen. Aangezien de vorige bijna 17 jaar in gebruik is geweest, hebben we het idee dat dit apparaat ons overleeft.