Indesit IWC 51451 EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit IWC 51451 EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Leeuwarder 29-07-2020

Goede machine

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Een wasmachine zonder toeters en bellen doet wat hij moet doen eenvoudige bediening en genoeg keuze in was programma’s. Keurige bezorging door BCC en geïnstalleerd en uitleg gehad. Al met al wil je een simpele was machine die de was prima doet. En dat zeker niet voor een hoofd prijs.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Best wel stil

Edwin 27-07-2020

Prima voordelige wasmachine

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Deze wasmachine is eenvoudig in gebruik en biedt veel keuze in programma's en instelmogelijkheden. Wast goed schoon en centrifugeert goed droog. Kan bij centrifugeren van grote dingen als dekbedovertrek iets gaan trillen en schuiven bij hoog toerental. Dan beter een lager toerental kiezen. Trommelinhoud is voldoende voor 1 of 2 personen.

Pluspunten

• Wast en centrifugeert goed
  • Eenvoudig in gebruik
  • Keuze in programma's

Minpunten

• Geen display

Dien 03-01-2020

Prima wasmachine ,ben nog steeds tevreden.

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Prijs / kwaliteit is heel goed , wast schoon en centrifugeert geweldig .Weinig lawaai en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Prijs
  • Niet zo ingewikkeld

Dien de Haas 15-09-2019

Wasmachine

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Fijne machine voor die prijs ,en makkelijke bediening . Weinig lawaai en ziet er prima uit .Ik heb er al heel veel mee gewassen en ben zeer tevreden .

D de Roever 08-07-2019

Compact en duidelijk

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Het was even wennen, maar deze wasmachine was schoner dan mijn vorige machine (Whirpool). De witte was duurt wel wat langer, maar wast schoner. ik ben er blij mee.

Pluspunten

• compact
  • wast schoner
  • duidelijk, overzichtelijk

Minpunten

• De witte was duurt wat langer 2 uur ,35 min.

Marijke 26-06-2019

Goede prijs, geen toeters en belen,doet wat het moet doen.

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Dit is mijn derde Indesit wasmachine in 34 jaar. Dus ik blijf bij dit merk. Heb de nieuwe pas 1 dag maar kan wel zeggen dat ie stil en veel keuze aan programma's heeft en je
kunt veel zelf instellen. Perfect.

Pluspunten

• goede prijs
  • vrij stil
  • vooralsnog schone was

Minpunten

• erg kort snoer

Dien de Haas 28-05-2019

Prima wasmachine voor die prijs ,wast goed .en geen lawaai.

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Prima wasmachine ,niet duur en hij doet wat ik er van verwacht .Maakt geen lawaai en een ruime trommel .

Pluspunten

• wast goed
  • prima prijs
  • bediening is ook niet zo moeilijk

Ellebelle 04-02-2019

Voordelige prijs voor goed product

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Na 9 jaar oude indesit wasmachine kogellagers versleten, wast nog goed, aangezien wasmachine in de keuken staat toch maar een nieuwe gekocht en wederom gekozen voor de goedkoopste indesit. Groot voordeel dat je zelf programma kunt kiezen en bepaalt hoeveel graden en toeren je wilt gebruiken.

Tin. 03-01-2019

Fijne was machine Indesit IWC 51451 EU.

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Precies de zelfde weer terug gekocht na 14 jaar, voor deze prijs en lange levensduur wil ik beslist geen dure machine.

Mijn dochter heeft een hele dure en daar zijn in afgelopen drie jaar veel problemen mee geweest , dus kijk goed uit, duurkoop is niet altijd beter.

Marcel 28-10-2018

goede Eco functie Indesit

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

uitstekende prijs kwaliteit verhouding waardoor zeker per wasbeurt het voordeligste resultaat
Ook lage geluidniveau en goede wasresultaten maken het tot een goede keus

Pam 27-06-2018

Al met al prima wasmachine!

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Het product heb ik online via bcc gekocht (kennissen hebben dit merk nu ruim 8 jaar wasmachine/droger) en hebben nooit problemen). Op de dag van de levering kreeg ik bericht dat het product niet in het magazijn zou staan en of het dus later die week alsnog bezorgd kon worden.

Nadat we het product binnen hadden meteen gebruikt en dit viel tegen.. de was kwam er ontzettend nat uit en nadat deze droog was zaten er witte vlekken op het wasgoed. We hebben dit enkele sagen/wasbeurten aangekeken en omdat er geen verandering in kwam heb ik gebeld met de klantenservice en kreeg ik na een paar dagen een nieuwe wasmachine. Deze doet het nu prima.

Het is geen geweldig ding en je moet er daarom niet al te veel van verwachten.. al met al ben ik tevreden! Ik heb inmiddels de droger besteld.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Heeft alles wat nodig is
  • Bescheiden deuntje wanneer de was klaar is

Minpunten

• Geen display om tijd ed. weer te geven.

M.v.d. 29-07-2016

Indsit IWC 51451

Geschreven voor: Indesit IWC 51451 EU

Wast echt vuile werkdoeken goed schoon. Maakt geen lawaai.
Installatie door BCC (11 euro duurder dan de goedkoopste) verliep geheel volgens afspraak. Installateurs kundig, vriendelijk en behulpzaam.
Ruime keuze in wasprogramma's, ook geschikt voor kleine huishouding. Gemakkelijk te bedienen.
Gebruiksaanwijzing vermeldt niet goed de eigenschappen van de wasprogramma's. Dat moet je dus zelf achterhalen door met een stoeltje, pen en papier bij de machine plaats te nemen.