Indesit IWC 51451 EU - Reviews

wit

M.v.d. 29-07-2016
  • Product maand in bezit

Indsit IWC 51451

Wast echt vuile werkdoeken goed schoon. Maakt geen lawaai.
Installatie door BCC (11 euro duurder dan de goedkoopste) verliep geheel volgens afspraak. Installateurs kundig, vriendelijk en behulpzaam.
Ruime keuze in wasprogramma's, ook geschikt voor kleine huishouding. Gemakkelijk te bedienen.
Gebruiksaanwijzing vermeldt niet goed de eigenschappen van de wasprogramma's. Dat moet je dus zelf achterhalen door met een stoeltje, pen en papier bij de machine plaats te nemen.

Pam 27-06-2018

Al met al prima wasmachine!

Het product heb ik online via bcc gekocht (kennissen hebben dit merk nu ruim 8 jaar wasmachine/droger) en hebben nooit problemen). Op de dag van de levering kreeg ik bericht dat het product niet in het magazijn zou staan en of het dus later die week alsnog bezorgd kon worden.

Nadat we het product binnen hadden meteen gebruikt en dit viel tegen.. de was kwam er ontzettend nat uit en nadat deze droog was zaten er witte vlekken op het wasgoed. We hebben dit enkele sagen/wasbeurten aangekeken en omdat er geen verandering in kwam heb ik gebeld met de klantenservice en kreeg ik na een paar dagen een nieuwe wasmachine. Deze doet het nu prima.

Het is geen geweldig ding en je moet er daarom niet al te veel van verwachten.. al met al ben ik tevreden! Ik heb inmiddels de droger besteld.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Heeft alles wat nodig is
  • Bescheiden deuntje wanneer de was klaar is

Minpunten

• Geen display om tijd ed. weer te geven.

Marcel 28-10-2018

goede Eco functie Indesit

uitstekende prijs kwaliteit verhouding waardoor zeker per wasbeurt het voordeligste resultaat
Ook lage geluidniveau en goede wasresultaten maken het tot een goede keus