Samsung WF80F5EBP4W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 136 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung WF80F5EBP4W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

s**g@h**l.com 13-12-2023
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Nooit meer witgoed van samsung kopen, na 3 jaar ging het lager kapot, zelf vervangen (geen garantie).
Na 5 jaar kortsluiting, printplaat kost 180 euro… dus samsung de deur uit en een goed merk gekocht.

s**************@h********** 10-02-2023

Niet doen

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Zeer ontevreden over de wasmachine, zou het iedereen afraden. Wasmachine is nog GEEN 5 jaar oud en is afgeschreven ivm losse trommel. Goedkopere wasmachines gaan nog langer mee. Helemaal kansloos. Eerste jaartjes prima gedraaid maar echt een zeer korte levensduur! Klantenservice is ook niet helpend. MISKOOP!

Pluspunten

• Mooie uitstraling

Minpunten

• Korte levensduur
  • Slechte service

Daniël 10-08-2022

Samsung Eco Bubble nooit kopen

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Na 3 jaar ontzettend veel problemen met de eco bubble wasmachine van Samsung. Na 3 jaar lag de trommel los en een halfjaar later pompte de wasmachine het water niet meer af, met als gevolg hoge reparatiekosten. Zeer ontevreden over de wasmachine

Minpunten

• Snel stuk
  • veel foutmeldingen

caroline 24-01-2022

ring bij de vuldeur onhandig

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

De wasmachine is fijn, maakt weinig geluid en heeft een keur aan bruikbare programma's.
wat is minder vind aan de wasmachine is de rubber ring bij de vuldeur.
hierin vind ik bij elke draai sokken, restanten van de wasbuiltjes, etc.
ook het laatje van de waspoeder is niet fijn, als ik er te veel poeder in doe, dan blijft er heel veel achter in het laatje en spoelt niet weg.
mijn vorige wasmachine had geen zeef meer, dat was niet nodig, maar deze machine wel. heel onhandig met dat klein slangetje waar dan alle achtergebleven water eerst op één of andere manier uit de machine moet.

Pluspunten

• veel bruikbare programma's
  • leuk deuntje als de machine klaar is

Minpunten

• in de ring bij de vuldeur blijft veel achter
  • een onhandige manier om de zeef schoon te maken.

t********@g******** 28-07-2021
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Na 4 jaar al kapot, blijft steeds vastlopen in het wasprogramma.
Printplaat is stuk, komt heel vaak voor bij deze types weet ik inmiddels.
Slechtste wasmachine ooit

rutger eilander 16-12-2020

mooie wasmachine korte levensduur 5 jaar

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

eerste 4 jaar prima gewerkt daarna steeds meer mankementen en nu "printplaat stuk"
Gaat elke x uit alsof de stroom uitvalt.
helaas

Pluspunten

• mooie machine

Minpunten

• korte levensduur
  • slechte kwaliteit

Arjen 03-08-2020

Waardeloos, 2 x stuk binnen 5 jaar

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Gekocht omdat er 8 kilo was in zou kunnen. En we dachten dat Samsung nog een solide merk zou zijn. Niet dus. Binnen twee jaar kapot, moest een essentieel onderdeel worden vervangen. Net buiten de garantie, maar jammer dan, we moesten de rekening grotendeels betalen.
Nu opnieuw stuk. En geen enkele coulance meer, ondanks dat-ie nog geen vijf jaar oud is. Kies maar: opdraaien voor de reparatiekosten (en voor een inschatting betaal je ook sowieso) of met korting een nieuwe Samsung kopen. Nou, niet dus, Samsung komt er bij ons nooit meer in.

Minpunten

• Binnen 5 jaar 2 keer kapot
  • Slechte service

Maan 16-07-2020

Nooit meer!

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Eind 2016 de eco bubble 7 kg gekocht.
Nu kapot.
Ineens een grote klap te horen, waarbij het rubber en de trommel los gekomen zijn tijdens het wassen.
Hoge reparatie kosten, dus besloten om voor een Miele te gaan dit keer.

De was komt er niet schoon en droog genoeg uit.
En dan on zo’n korte tijd al kapot. Nee never again.

Shirley Rolans 17-05-2020

Slechtse koop ooit!

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

In het begin heel tevreden van. Maar merkte wel dat de was niet echt 'droog' gezwierd was. Maar ach als dat het is...
Begin dit jaar echter begonnen de klachten... Machine is 4j oud...
Midden in een programma stop hij zonder enige reden of foutcode...
Terug op play duwen... Oké hij gaat verder... Dit komt steeds vaker voor... Na een tijdje is het gewoon niet meer mogelijk om wassen.. Je moet bijna elke 5 min op play duwen..
Ik bekijk de reviews.. Dit ligt echt aan de machine!! Heel erg duidelijk overal dezelfde commentaar!
Ik las ook dat nadien de moter ook het begaf bij iemand.. Ik wacht nog even of ik iemand laat komen...
Wat een geluk dat ik dt gedaan heb! Moter doet nu amper nog iets, je hoort gwn dat er iets mis is!

Wat een miskoop!! 4jaar is echt niet oud hoor! Nooit meer Samsung!

Onze nieuwe wasmachine is besteld en wordt volgende week geleverd, dan kan deze klucht buiten!

Pluspunten

• Grote trommel

Minpunten

• Maar 4 jaar oud en al kapot
  • Zwieren, was is niet 'droog'
  • Automatisch pauzeren
  • De aftellende minuten kloppen niet

Nick 09-04-2020

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Nu 2x een Samsung gehad en moet zeggen het is waardeloze troep. Om zogenaamd aan het A++ of hoger label te komen, word je belazerd op de manier waarop de machine werkt. 1400 toeren centrifuge? yeah right, maar alleen bij 1-2 wasprogramma's. De overige programma's vallen terug naar 1200 of zelfs 800.
Machine is nog trager dan wanneer je het met de hand doet en toen we echt met de stopwatch zijn gaan testen bleek bv bij het programma "dagelijkse was", dat plm 1 uur en 7 minuten duurt, de effectieve wastijd, (de tijd dat de machine echt aan het wassen is) minder dan 6 minuten te zijn. De rest van de tijd wordt verspild met het tergend langzaam vullen van de machine en spoelen. Zo neemt bijvoorbeeld alleen het vullen van de machine al 10 minuten in beslag omdat het water steeds in korte stootjes van 2-3 seconden wordt gevuld, waarna de kraan weer dicht gaat en de machine weer enkele seconden wacht.
Waarom de machine niet gewoon de trommel vult met water, maar dit steeds met kleine hoeveelheden doet (ter grootte van een flinke drinkbeker) is mij een raadsel.
De laatste spoeling plus eindcentrifugeren nemen maar liefst bijna 20 (!) minuten in beslag.

De machine is zelfs zo "zuinig" met water dat, als je er soms niet zelf een paar liter bijvult vanuit een gieter, aan het eind van de wasbeurt het midden van de was nooit nat is geweest.

Kortom, waardeloze zooi waarbij concessies zijn gedaan aan zowel de wastijd als kwaliteit, om maar aan het A++ label te kunnen voldoen. En bij veel van de programma's moet je later alsnog apart centrifugeren om de was enigszins droog te krijgen.

Pluspunten

• Grote trommel

Minpunten

• Centrifugeert vaak trager dan aangegeven
  • Effectieve wastijd is maar enkele minuten
  • Vullen en spoelen duren enorm lang

Annemiek 28-01-2020

Wat een slechte wasmachine

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Het begon heel leuk, maar wat een spijt dat we voor een Samsung zijn gegaan. Na 3 jaar beginnen de klachten, stopt zomaar midden in een programma en Samsung zegt doodleuk dat het dan geen garantie meer is. Toch vreemd wanneer dit gewoon een fout in je product is, gezien het aantal van deze klachten die er zijn. Hiervoor een Bosch gehad, na 15 jaar was de ring op en hebben we door de leeftijd gekozen voor een nieuwe wasmachine. Wat een spijt hebben we hiervan, deze machine heeft NL nooit een enkele keer iets gehad. Voor ons NOOIT meer een Samsung, een fout in je product kan maar hoe er mee omgegaan wordt schandalig

Minpunten

• Zeer slechte kwaliteit
  • Verwacht geen service van samsung
  • Levensduur max 5 jaar, dus erg dure machine

Nico van Woudenberg 12-12-2019

slecht product en zeer slechte service

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Samsung Eco bubble 8KG, na 2 jaar ging er iets kapot, dat kan zou je denken, gelukkig nog in de garantie, echter, toen kwam de service, in totaal duurde het 2 weken voordat het werd gerepareerd, een groot drama als je bedenkt dat je een huishouden hebt met 2 tieners.
Nu, een jaar later is het probleem weer daar, hetzelfde en nu is er geen garantie meer. Dat verwacht je niet als je een wasmachine, je mag toch op z'minst verwachten dat zo'n product minimaal 5 jaar meegaat, voor mij, NOOIT meer een product van Samsung want het is gewoon goedkope rommel, rubbish, goedkoop exotishe troep. daarom geloof ik ook geen snars van deze aanbeveling. Nooit meer Samsung, Miele of een ander duits merk, koop deze trope niet mensen, Goedkoop is duurkoop.

Ronald 20-07-2017

Samsung Eco bubble geeft bekende storing na 2 a 3 jaar

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Positieve reviews van deze machine zijn mijn inzien niet juist en waarschijnlijk ook te vroeg afgegeven. Google even op storing Samsung Eco bubble en je ziet een stortvloed aan klachten met machines die na 2 a 3 jaar dezelfde soort storingen geven. Wasprogramma stopt er midden in het programma zo maar mee en met de gebruikelijke tips c.q. aanbevelingen kom je helaas ook niet verder. Zowel de winkelier als Samsung geven uiteraard niet thuis en de enige twee opties zijn, of een (dure) monteur laten komen of een nieuwe machine kopen. Onbegrijpelijk dat een bedrijf als Samsung deze productfout niet wil erkennen en klanten op deze manier tegemoet kan komen.

Pluspunten

• Eerste jaren doet ie het prima
  • Resultaat van de was

Minpunten

• Vele storingen na 2 jaar a 3 jaar gebruik
  • Service van Samsung

Leonie 02-01-2018

Dit kan ik beamen, ook onze wasmachine begeeft het na 2,5 jaar. Na een korte zoektocht naar de mogelijke oorzaak blijkt al snel dat dit geen uitzondering is. Een dure reperatie (printplaat vervangen) heeft naar mijn idee weinig zin, gezien de kans groot is dat diezelfde printplaat na 2 jaar weer aan vervanging toe is. Kortom, mocht je nog kunnen kiezen zou ik deze machine laten voor wat het is.

Diana 29-01-2017

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

In 2014 heb ik deze wasmachine gekocht. Na 6 weken is de hele displayunit vervangen omdat deze steeds uit viel (2weken niet kunnen wassen). Nu 2 jaar later krijgen we regelmatig een motorstoring. Helaas garantie is voorbij dus kan niemand iets voor ons doen. Voor mij geen samsung meer.

Pluspunten

• grote vulopening
  • uitgesteld starten

Minpunten

• Service laat te wensen over
  • lange programma's

imkerij de blije bij natuurvoeding en bestuiving w 21-03-2016

Wasmachine

Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

We hebben de wasmachine nu ongeveer een Halfjaar in gebruik, prima machine, stil vergeleken met de oude machine, was is erg schone heeft veel mogelijkheden.duidelijke scherm. Ben benieuwd hoelang die mee gaat bij ons gaan ze gemiddeld 4 a 5 jaar mee.

Diana 10-02-2016
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Nadat mijn oude Samsung wasmachine het na 9 jaar wat moeilijk kreeg met wassen besloten wij om opnieuw voor een Samsung wasmachine te gaan en daar hebben wij absoluut geen spijt van. Wat een fijne machine! Erg ruim veel wasprogramma's en daarnaast ook nog een mooi ding voor het oog!

ramon 03-02-2016
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

super machine. Prachtige interface. Was komt echt schoon uit machine. Trilt heftig tijdens centrifuge, maar probleem is opgelost met een trilplaat die trilling en geluid absorbeert. Gebruiksvriendelijk en niet duur.

Beng 25-01-2016
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Hele fijne mooie wasmachine, goede mogelijkheden ook qua wasprogramma's. resultaat goed. Uiterlijk goed. Niks op het model aan te merken!

RRGaming 22-01-2016
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Machine wast goed, zelfs de haartjes haalt hij goed uit je was. Dit gooit de machine in de rubberen ring voor in.

Wat ik zelf wel vind is dat de machine aardig hard zoemt. Ik weet niet of dit normaal is maar vergeleken met mij oude wasmachine is deze aardig stil.

NPBos 14-01-2016
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

prachtige wasmachine letterlijk en figuurlijk. Stil, kortere programma's en duidelijke lay out en display. Kortom tevreden en een goede garantie voor jaren wasplezier.

Mairi 02-01-2016

Mooie, makkelijke wasmachine.
In vergelijking met mijn vorige wasmachine (simpele Whiteline), ben ik erg verheugd. Ik heb het idee dat was schoner is, maar ook dat wasmiddel beter uit kleding is gespoeld.
De mogelijkheid tot zeer korte wasjes vanaf 15 minuten vind ik erg prettig. Daarnaast ook de mogelijkheid om het aantal spoelbeurten in te stellen, eindtijd uit te stellen en noem maar op.
Wat is er nou niet mogelijk met deze wasmachine? :-)
En geheel onbelangrijk maar wel leuk: een zeer chic design!

Nicole 02-01-2016
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Pas een paar dagen in bezit maar al veel progamma's gebruikt en echt een fijne machine.
wast goed schoon, snel,grote deur opening,kan veel in,centufigeert goed en past zelf de tijd aan.
kan aan geven wanneer hij klaar moet zijn en er zit een kinderslot op handig met onze peuter ;)
Dus wat ons betreft een zeer fijne wasmachine

Natacha 02-01-2016
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Wat een drama deze machine. We hebben deze machine nu 2,5 jaar en al binnen een half jaar gedoe. Machine maakt enorm herrie en reparatie nodig. Inmiddels voor 5ex monteur geweest en conclusie nieuwe electronica en nieuwe motor nodig. Helaas garantie is verlopen.
Kortom wat een ellendige machine, 2x per jaar reparatie en dus zo onbetrouwbaar als wat.
Als samsung niet met oplossing komt, en daar lijkt het op, zullen we nieuwe machine moeten kopen binnen 2,5 jaar. Dit opperde ik al na de derde reparatie maar daar wilde toen niemnad naar luisteren.

Ronald 01-01-2016
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Super degelijke wasmachine. Prijs kwaliteit goed!
Dit is onze tweede samsung wasmachine, omdat wij met de vorige samsung ook zeer tevreden waren.

Marcel 29-12-2015
Geschreven voor: Samsung WF80F5EBP4W

Vorige samsung heeft de verhuizing niet overleefd vandaar dat we dit model hebben gekocht.
2 wasjes gedraaid loopt lekker soepel, was ruikt weer fris. Prima ding voor 450euro.

pluspunten,
Brushless motor dus geen geluid van de trommel.
Droog resultaat is goed, beter dan de vorige ( ook een 1400)
Programmas lijken lang te duren maar hij past de tijd zelf aan. ( op basis van gewicht en water?)

Minpunten
Idd dat muziekje echt verschrikkelijk.... Maar hij kan Uit :)