Samsung WF70F5ECQ4W/EN - Reviews

A+++
Geluidsniveau centrifugeren
74 dB

Nelly 08-01-2016 Product kwartaal in bezit

Heb deze machine nu 4 maanden in bezit en ben er achteraf toch wel blij mee. Ik gebruik veel hetzelfde programma (dagelijkse was) dit duurt op 30 graden een uur. Makkelijk is ook de zeer korte was van 15 min. voor alleen even uitspoelen.Er kan lekker veel was in(7kg) dus dat scheelt weer extra wassen.Hij wast ook super schoon en kreukt veel minder.Is redelijk stil.

Nelly 19-09-2015 Product paar dagen in bezit

Heb eergister deze machine gekocht maar heb er nu al spijt van.De wastijd is heel erg lang, 3uur voor een wasje die er bij mn vorige machine 45min. 30 graden over deed.Nu ik de handleiding aan het doorlezen ben blijkt dat 117 min. de kortste tijd is. Hoezo ENERGIEZUINIG????????????

ramona1974 13-06-2014 Product paar dagen in bezit

Mooie machine en je was komt er inderdaad minder gekreukeld uit. Alles wijst zich vanzelf en er past lekker veel in. Heb hem zelf voor €449 besteld bij wasmachinestore.nl, zag die er hier niet bijstaan.

Daphne7777 24-05-2014 Product paar dagen in bezit

Super mooie wasmachine qua design je hoort hem helemaal niet met het draaien van de was! altijd een miele wasmachine gehad maar ik moet zeggen na een paar dagen gebruik wil ik niet anders, alle aspecten van dit model zijn super duidelijk en prachtig qua gebruik, vooral de de wasmachine aandoen met het digitale scherm!!! een 10 geef ik mijn nieuwe wasmachine