Indesit XWDA 751480X WWWG EU

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit XWDA 751480X WWWG EU op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

D.Tarmond 06-10-2019

WAS-DROOGCOMBINATIE

Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

Dit is onze vierde was-droger van indesit maar deze droog erg slecht en je mist de rest tijd indicatie
als je de was droger wilt dan moet je hem echt uren laten drogen dat kan nooit de bedoelling zijn.
was voor ons wij zijn maar samen gewoon goed.

Pluspunten

• was goed

Minpunten

• droog erg matig

Elly 07-02-2019

Prima wasdroger

Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

De prijs/kwaliteit verhouding van deze wascombinatie is uitstekend! Even verdiepen in alle mogelijkheden. Het enige minputje is dat na het drogen er lichte geur uit de machine komt, maar die zit absoluut niet in de kleding. Dit vermindert naar mate het gebruik. Dit is mijn tweede Indesit was/droogcombinatie en zal mijn keuze blijven omdat ik geen betere kwaliteit/prijs kan vinden!

R.C. Smit 07-02-2019

Zeer betrouwbare was-droog combinatie

Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

Gezien de zeer goede ervaring met onze vorige was-droog combinatie van Indesit, deze is probleemloos 14 jaar meegegaan, hebben wij dus opnieuw voor Indesit gekozen.

Pluspunten

• stiller

Wilma 06-02-2019

Hele fijne machine goede programma's, zeer tevreden

Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

Super fine automaat met veel programma's en weinig geluid, heel erg fijn met 2 korte programma's wat erg belangrijk is.

Artyom 06-02-2019

Erg goed!

Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

Het werkt heel goed! Wasmachine is erg goed en makelijk te gebruiken. Droger is super! Ben erg tevreden.

Pluspunten

• Makelijk te gebruiken

Minpunten

• Drogen duurt te lang.

Janny Veening 03-11-2017

Wasdroogcombinatie??

Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

Miskoop van het jaar deze wasdroogcombinatie. De 3 geef ik omdat hij wel was en droogt. Na het drogen van de witte was kun je niet meer de zwarte was doen. Deze zit onder de witte pluizen. En omgekeerd. Heb al diverse kleding weg moeten gooien omdat dit er niet meer af gaat. Een filter voor de pluizen zit er niet in. Drogen moet met de kraan open, omdat en ik citeer de medewerker van Indesit: "Bij het drogen wordt water toegevoegd om de pluizen weg te spoelen". Drogen kan ook alleen op tijd, kastdroog blijft hij na 4 uren te hebben gedroogd nog steeds doorgaan. Bij het droogprogramma koelt hij de was niet af zodat het erg heet en ook erg kreukelig uit de machine komt. Advies van Indesit: "De machine reinigen met het speciale reinigingsprogramma". Dit programma duurt 70 minuten! Dat na iedere droogbeurt ...... Nee echt geen aanbeveling!

Pluspunten

• ja hij wast

Minpunten

• na droogprogramma machine reinigen, 70 minuten!
  • droogprogramma heeft geen afkoeling
  • Was komt erg kreukelig uit machine

M Benschop 06-06-2017

Witte pluizen op wasgoed na gebruik droger vd combi

Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

Ik heb gekozen voor deze wasdroogcombi omdat hij goede resultaten bij het wassen en drogen beloofde. Als je hebt gedroogd en daarna weer gaat wassen komen er allemaal witte pluizen op het wasgoed. Waardeloos

Simon31 28-09-2016

Geweldige was/droogcombinatie

Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

Eenvoudig te bedienen, grote deur, stille machine zelfs bij 1400 toeren bij het centrifugeren. Bij gebruik van het droog programma, komt de was er kurkdroog uit. Veel verschillende programma's. Topper is dat er een apart schotje bij zit voor gebruik van vloeibaar wasmiddel. Zelfreinigend programma werkt perfect.

Pluspunten

• Vloeibaar wasmiddel
  • Veel programma's en grote deur
  • Kind kan letterlijk de was doen
  • Lekker stil
  • Droge was

Ilse 03-10-2016

Beste Simon31,
Wij kochten dezelfde machine in augustus. Alles inderdaad mooi gewassen en kurkdroog. Maar... machine geeft einde van het programma niet aan...
Wij gebruiken geen Push&Wash+Dry programma, maar gaan via de programmatabel: programma 8, max toeren en kastdroog. Hebt u dit reeds voorgehad?
graag uw reactie dhoore.ilse@telenet.be
Alvast hartelijke dank!
Ilse

Simon31 10-06-2016

Prachtige machine voor kleine prijs

Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

Het is een mooie machine met een groot gebruiksgemak. In het begin eventjes zoeken naar het juiste wasprogramma, maar dan gaat ook alles vanzelf. Fijn dat er naast waspoeder, ook vloeibaar wasmiddel gedoseerd kan worden. Verder is het een vrij stille machine, die aan het einde van zijn programma enkele bescheiden piepjes laat horen. Kortom: Een echte aanrader.

Arnold 23-12-2015
Geschreven voor: Indesit XWDA 751480X WWWG EU

Waardeloze wasmachine. Wasprogramma's die volkomen onlogisch zijn en uren duren, elke keer moet je er de handleiding bij pakken om een na te lezen hoe je dit ding gebruiken moet. En heel vreemd, na het wassen zitten er allemaal witte vlekken op mijn zwarte wasgoed. Ik gebruik vloeibaar wasmiddel dus dat kan het niet zijn. Moet dus na elk wasprogramma een spoelprogramma draaien wat de hele was cyclus nog langer maakt. Wat een miskoop.