Indesit XWDA 751480X WWWG EU - Reviews

tile-Geluidsniveau
80 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
7 kg vulgewicht

Beoordeling op basis van 5 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,3

Arnold 23-12-2015
  • Product half jaar in bezit

4,5
Waardeloze wasmachine. Wasprogramma's die volkomen onlogisch zijn en uren duren, elke keer moet je er de handleiding bij pakken om een na te lezen hoe je dit ding gebruiken moet. En heel vreemd, na het wassen zitten er allemaal witte vlekken op mijn zwarte wasgoed. Ik gebruik vloeibaar wasmiddel dus dat kan het niet zijn. Moet dus na elk wasprogramma een spoelprogramma draaien wat de hele was cyclus nog langer maakt. Wat een miskoop.

Simon31 10-06-2016

Prachtige machine voor kleine prijs

Het is een mooie machine met een groot gebruiksgemak. In het begin eventjes zoeken naar het juiste wasprogramma, maar dan gaat ook alles vanzelf. Fijn dat er naast waspoeder, ook vloeibaar wasmiddel gedoseerd kan worden. Verder is het een vrij stille machine, die aan het einde van zijn programma enkele bescheiden piepjes laat horen. Kortom: Een echte aanrader.

Simon31 28-09-2016

Geweldige was/droogcombinatie

Eenvoudig te bedienen, grote deur, stille machine zelfs bij 1400 toeren bij het centrifugeren. Bij gebruik van het droog programma, komt de was er kurkdroog uit. Veel verschillende programma's. Topper is dat er een apart schotje bij zit voor gebruik van vloeibaar wasmiddel. Zelfreinigend programma werkt perfect.

Pluspunten

• Vloeibaar wasmiddel
  • Veel programma's en grote deur
  • Kind kan letterlijk de was doen
  • Lekker stil
  • Droge was

Ilse 03-10-2016

Beste Simon31,
Wij kochten dezelfde machine in augustus. Alles inderdaad mooi gewassen en kurkdroog. Maar... machine geeft einde van het programma niet aan...
Wij gebruiken geen Push&Wash+Dry programma, maar gaan via de programmatabel: programma 8, max toeren en kastdroog. Hebt u dit reeds voorgehad?
graag uw reactie dhoore.ilse@telenet.be
Alvast hartelijke dank!
Ilse

Janny Veening 03-11-2017

Wasdroogcombinatie??

Miskoop van het jaar deze wasdroogcombinatie. De 3 geef ik omdat hij wel was en droogt. Na het drogen van de witte was kun je niet meer de zwarte was doen. Deze zit onder de witte pluizen. En omgekeerd. Heb al diverse kleding weg moeten gooien omdat dit er niet meer af gaat. Een filter voor de pluizen zit er niet in. Drogen moet met de kraan open, omdat en ik citeer de medewerker van Indesit: "Bij het drogen wordt water toegevoegd om de pluizen weg te spoelen". Drogen kan ook alleen op tijd, kastdroog blijft hij na 4 uren te hebben gedroogd nog steeds doorgaan. Bij het droogprogramma koelt hij de was niet af zodat het erg heet en ook erg kreukelig uit de machine komt. Advies van Indesit: "De machine reinigen met het speciale reinigingsprogramma". Dit programma duurt 70 minuten! Dat na iedere droogbeurt ...... Nee echt geen aanbeveling!

Pluspunten

• ja hij wast

Minpunten

• na droogprogramma machine reinigen, 70 minuten!
  • droogprogramma heeft geen afkoeling
  • Was komt erg kreukelig uit machine

M Benschop 06-06-2017

Witte pluizen op wasgoed na gebruik droger vd combi

Ik heb gekozen voor deze wasdroogcombi omdat hij goede resultaten bij het wassen en drogen beloofde. Als je hebt gedroogd en daarna weer gaat wassen komen er allemaal witte pluizen op het wasgoed. Waardeloos