Indesit XWDA 751480X WWWG EU - Reviews

Energieverbruik per jaar
210 kWh

Simon31 28-09-2016 Product half jaar of langer in bezit

Geweldige was/droogcombinatie

Eenvoudig te bedienen, grote deur, stille machine zelfs bij 1400 toeren bij het centrifugeren. Bij gebruik van het droog programma, komt de was er kurkdroog uit. Veel verschillende programma's. Topper is dat er een apart schotje bij zit voor gebruik van vloeibaar wasmiddel. Zelfreinigend programma werkt perfect.

Pluspunten

• Vloeibaar wasmiddel
  • Veel programma's en grote deur
  • Kind kan letterlijk de was doen
  • Lekker stil
  • Droge was

Simon31 10-06-2016 Product paar weken in bezit

Prachtige machine voor kleine prijs

Het is een mooie machine met een groot gebruiksgemak. In het begin eventjes zoeken naar het juiste wasprogramma, maar dan gaat ook alles vanzelf. Fijn dat er naast waspoeder, ook vloeibaar wasmiddel gedoseerd kan worden. Verder is het een vrij stille machine, die aan het einde van zijn programma enkele bescheiden piepjes laat horen. Kortom: Een echte aanrader.

Arnold 23-12-2015 Product half jaar in bezit

4,5
Waardeloze wasmachine. Wasprogramma's die volkomen onlogisch zijn en uren duren, elke keer moet je er de handleiding bij pakken om een na te lezen hoe je dit ding gebruiken moet. En heel vreemd, na het wassen zitten er allemaal witte vlekken op mijn zwarte wasgoed. Ik gebruik vloeibaar wasmiddel dus dat kan het niet zijn. Moet dus na elk wasprogramma een spoelprogramma draaien wat de hele was cyclus nog langer maakt. Wat een miskoop.