Miele WDA110 - Reviews

77 dB

9,1

Sliepi 03-01-2016 Product half jaar in bezit

5,5
Teleurstellend. Door de vraagstelling is het lastig om hier het gemiddelde omlaag te trekken maar wat mij betreft is deze machine geen aanrader.
Bij het afpompen ronkt het door het hele huis en bij het centrifugeren lijkt er een vliegtuig op te stijgen hoewel de machine goed waterpas op de betonnen vloer lijkt te staan. Na een aantal keer het energiezuinige programma te hebben gebruikt rook de was zuur. Het duurde even voordat ik door had hoe dat kwam. Hierin schiet dat programma dus totaal zijn doel voorbij. Ik zie me genoodzaakt om met de normale programma's te wassen en soms ook met extra water dan maar.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat deze machine bij anderen zó goed uit de bus komt. Ik zou graag willen dat ik nog voor een andere machine kon kiezen want Miele blijkt in dit geval geen gunstige keuze te zijn geweest.

SterM 08-04-2015 Product paar dagen in bezit

Dit is onze 2e Miele. De vorige hebben we na 17 jaar ingeruild,maar had ik er 2 nieuwe schokbrekers (oude gaf bonken bij centrifugeren)in gezet dan was hij waarschijnlijk nog 10 jaar meegegaan, want werkte verder nog perfect. Nu dus de Miele WDA110.
Lijkt veel op onze vorige Miele qua bediening. Alleen het oude tussenschot (wasdroger/wasmachine) van de vorige Miele paste niet meer op deze, jammer, maar voor 45 euro heb je een universeel Miele tussenstuk (zonder draagplank!!)

josuha 31-08-2014 Product paar dagen in bezit

tot nu toe alleen maar lof oordegelijke machine alleen hij maakt best hard geluid vergeleken met mijn andere miele
dat was een bovenlader van die machine had je vaak geen eens in de gaten dat die aan stond das het grote verschil met deze voorlader
ma voor de rest goed te vreden.

Anoniem 21-08-2014 Product paar dagen in bezit

9,6
Dit is onze derde Miele wasmachine, omdat we onze tweede machine na 10 jaar trouwe dienst aan onze zoon hebben gegeven.
We vertrouwen er op dat hij nog jaren vooruit kan.
De wasmachine oogt niet alleen degelijk, maar is het gewoon ook!

Mek 01-08-2014 Product paar dagen in bezit

Fijne ,simpele en oerdegelijke machine.
Geen overbodige toeters en bellen , maar wat erop moet zitten zit er ook daadwerkelijk op.
Met de 100 euro retour actie van Miele haal je voor 800 euro een prima machine in huis.
Voor onze gemoedsrust hebben we de 8 jaar extra garantie erbij gekocht.
Degelijkheid moet nog blijken.

adenerna 29-07-2014 Product paar dagen in bezit

een saaie beoordeling, minder kan ik er niet van maken.
De mogelijkheden zijn voor mij meer dan voldoende.
De instelligmogelijkheden zijn zeer eenvoudig te gebruiken en de vormgeving straalt degelijkheid uit.
De roestvrijstalentrommel is onversluitbaar, terwijl ook het geemailleerde front tot een lange levensduur bijdraagt.
Mijn vorige Miele was 30 jaar oud.

Bouke1974 27-05-2014 Product maand in bezit

Na 13 jaar een Siemens eindelijk een echte Miele! De keuze met dit budget was voor mij weer een Siemens met uitgebreide wasprogramma's of een meer basic wasmachine van Miele.
In de praktijk gebruik ik alleen een paar wasprogramma's (30, 40, 60 graden kleur / witte was en een kort programma). Speciale wasprogramma's voor gras- bloed, en ketchup-vlekken gebruik je in de praktijk toch nooit.
De wasautomaat ziet er prachtig uit. Als je de deur opent voelt dit als een deur van een Mercedes. Een verschil met alle andere merken. Dit geldt met name ook voor het wasmiddelbakje. Vooral bij de goedkope merken voelt dit bakje zo fragiel.
Genoeg programma's: kort 20 minuten, 60 en 40 graden eco (1 uur langer wastijd, maar water en energie zuinig). Zelfs een speciaal programma voor jeans ==> nog nooit zijn mijn jeans zo schoon geworden op 40 graden, echt top.
Geen koolborstels, maar ook een Miele met koolborstels gaat langer mee dan de overige merken.
Echt een aanrader deze wasmachine! Ondanks dat dit een instap Miele is, koop je kwaliteit voor een goede prijs. Ik mis eigenlijk niets, alleen een uitgestelde start. Maar hier valt ook mee te leven.
Na 1 maand heel tevreden. Duurzaamheid nog onbekend, maar hier heb ik alle vertrouwen in.
Kortom: zoek je de beste wasmachine zonder veel toeters en bellen waar je jaren mee kan wassen? koop deze Miele!