Miele W 695 F WPM - Reviews

tile-Geluidsniveau
71 dB (centrifugeren)
tile-Vulgewicht
6 kg vulgewicht

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Miele W 695 F WPM op Kieskeurig.nl.

M.V 12-01-2019

Miele bovenlader wasmachine W695FWPM

Geschreven voor: Miele W 695 F WPM

Nadat mijn vorige Miele W110 wasmachine na 21 jr kapot ging, uiteraard weer gekozen voor een Miele bovenlader.Geruisloos / Verrijdbaar / Veel programma's / Zuinig / Digitaal display prettig om te zien hoe lang het duurt, en tussendoor kijken hoe lang nog te gaan / Met programma instellen ook goed om te zien op het display wat je gaat kiezen. Als je iets vergeten bent kan je het er altijd nog bijstoppen als de machine al draait.Deze wasmachine kan je voor progammeren wat ook handig is.De prijs van deze wasmachine is erg hoog maar zeker de moeite waard.Ik hoop met deze wasmachine weer zo'n 20 jr te doen. 1 Nadeel vind ik ,dat als je de wasmachine opent de binnendeksel automatisch met n harde klap tegen de buitendeksel springt.Ik probeer hem dan ook tegen te houden.
Deze Miele bovenlader wasmachine W695FWPM gekocht bij Bemmel en Kroon omdat hij op voorraad was.Werd na 1 dag bezorgd, aangesloten en ingesteld. Service is goed.Ik beveel deze zaak ook aan.

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Binnendeksel springt bij openen erg hard mee

Mart 21-06-2016

Stille krachtpatser

Geschreven voor: Miele W 695 F WPM

In vergelijking met onze vorige Miele wasmachine, sterk verbeterd op de punten: stil, zuinig en gebruiksgemak