Miele WMH 260 WPS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WMH 260 WPS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Mevr. Berg 05-10-2017

Degelijke machine, goed was resultaat, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: Miele WMH 260 WPS

Machine nu 2 jaar in gebruik, we zijn tevreden met de wasresultaten. De machine is makkelijk te bedienen. Maakt een degelijke indruk. Voldoet helemaal aan onze verwachtingen.
Enig minpunt blijft natuurlijk de prijs. Maar als deze net zo lang mee gaat als onze vorige Miele wasautomaat is de hoge aanschafprijs toch terecht.

Pluspunten

• Goed was resultaat
  • Makkelijk te bedienen
  • Relatief stil

Minpunten

• aanschafprijs
  • verder geen min punten

TheButcher 11-02-2015
Geschreven voor: Miele WMH 260 WPS

Helaas zijn wij overgehaald om deze wasmachine te kopen. We hadden een Bosch die helaas versleten koolborstels had dus was het tijd voor een nieuwe. Het wasresultaat was beduidend minder dan bij de Bosch, wij gebruiken altijd het Miele wasmiddel icm het Twindos systeem. Ook maakt de wasmachine onnodig veel herrie tijdens het centrifugeren en rammelt het bakje vaak mee alsof er een mitrailleur afgaat. Al 4x is iemand van Miele langs geweest, elke monteur heeft weer een ander verhaal en de conclusie is dat het gewoon pech is, soms komt dit voor. De wasmachine staat in een afgesloten ruimte op zolder maar we horen het centrifugeren op de begane grond. Voor het tegenvallende was resultaat geven ze als reden dat we een waterontharder hebben en dat de machines van Miele niet overweg kunnen met zeer zacht water. Helaas voor ons dus een grote miskoop en de laatste keer dat we een Miele gekocht hebben.

Sleeuwijk 14-09-2014
Geschreven voor: Miele WMH 260 WPS

Wasmachine nu ± 10 mnd geleden bij de Harense Smid gekocht.
In het begin nogal al wat tegenslagen daar de machine veel herrie maakte tijdens het cenrtifugeren. HS is wezen kijken, maar kon het probleem niet verhelpen. Daarna is de Miele servicedienst 3 maal geweest voor dat de machine oke was.
De srevicediensten komen snel, maar je moet er wel voor thuis zijn.
Het wassen doet hij schoon. nadeel is dat je de machine niet handmatig kan instellen zoals je zelf wil. bv handdoeken die gebruikt zijn niet echt vies en een 20 min durende wasprogramma is meer dan oke. Echter het max, toerental bij dat programma is maar 1.200 n/min of minder. Waarom geen 1.600 n/min?
Ook is het wasmiddelverbuik bij de twindos hoger als verwacht.
Let op het is geen slechte machine, maar ik had er voor deze prijs meer van verwacht.