Miele WKH 130 WPS - Reviews

Arber 15-06-2015 Product half jaar in bezit

3,4
Reactie: Arber

15-06-2015

Helaas heb ik een totaal andere ervaring met deze Miele wasautomaat, hij maakt een lawaai als een tractor, wast totaal niet schoon, doet héél erg lang over een was... je bent er gewoon een hele dag mee kwijt als je een paar wasjes moet draaien, ook centrifugeert hij niet zoals mijn oude machine deed, het komt er vrij nat uit... én alles komt er zéér gekreukt uit... maar het aller ergste vind ik dat hij niet schoon wast... de kleding komt er met vlekken uit en mijn witte ''kookwas'' is goor, als je goed kijkt zie je overal donkere vlekken in de handdoeken en washandjes... géén fris idee, ik was altijd op de hoogste stand (bij deze machine 90o C, bij mijn oude machine 95o C). Hij kan niet in de schaduw staan van mijn oude Miele wasmachine, héél jammer dat die kapot is gegaan..hier zal ik zéker niet zo lang mee kunnen doen vrees ik want de kwaliteit is maar ''licht en dicht'' doet erg plastic-achtig aan.... de vorige was van véél degelijkere kwaliteit. Ik kan deze machine aan niemand aanraden en heb héél veel spijt dat ik een Miele heb gekocht. Want de kwaliteit van Miele is zeer ver achteruit gegaan... en de prijs is vele malen duurder dan welke andere machine dan ook... ik ging helaas uit van de kwaliteit van mijn vorige machine toen ik deze kocht... foutje... is niet meer te vergelijken.. héél jammer... maar zonde van het geld.. spijt spijt spijt. Net als van mijn nieuwe Miele droger... ook een fiasco.. beide machines zijn helaas een slechte aankoop geweest.

Aak2014 24-01-2015 Product paar dagen in bezit

+ makkelijk in het gebruik,
+ echt stil,ook bij centrifuge
+ glazen deur,
+ oerdegelijke details
+ dubbel filtersysteem met handige lekklep
+ soft open soft close sluiting bij de filter en twin dos; reduceert bij geluid
+ rubber ring met stalen spanner
+ detailovergang trommel naar rubberring
+ eenvoudige bediening
+ met twin dos wasmiddel dosering geen geklieder meer met wasmiddel en precies afgepast op de hoeveelheid wasgoed
+ met eco feedback precies aangeven hoeveel water en elektriciteitsverbruik
- met 100 kg wel een zware jongen. bij Van Bemmel en Kroon bezorgen en installeren ze hem kosteloos.
- bij katoenwas begint hij standaard met 60 graden. met 1 druk zet je dat terug naar 40 graden. het zou handig zijn als dit standaard 40 graden is.

ik ben erg blij met Van Bemmel en Kroon die het mogelijk maakte een miskoop na 4 maanden te ruilen voor deze wasmachine.