Miele WKF 120 WCS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WKF 120 WCS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Hans 28-02-2019

Bijna 4 jaar in bezit

Geschreven voor: Miele WKF 120 WCS

Deze wasmachine bijna 4 jaar in bezit en 1 doffe ellende. Elke maand springt hij op storing, controleer watertoevoer. Elke maand wasmachine verplaatsen, slang los, zeefjes schoonmaken waar niks in zit, weer terug zetten en weer 4 weken wachten tot de volgende melding. Nee ik adviseer dit product niet aan. Al 30 jaar alles van Miele, maar Miele is niet meer wat het geweest is. Dus voor ons geen Miele meer.

Minpunten

• storings gevoelig
  • te duur voor geleverde kwaliteit
  • miele is miele niet meer

lennyleendert 15-03-2014
Geschreven voor: Miele WKF 120 WCS

Nadat ik onze oude Nordland wasmachine in tien jaar al drie keer met de soldeerbout weer tot leven had gewekt,hadden we maar bestoten dat het bij de vierde keer tijd voor een nieuwe werd.

Na wat onderzoek bleek dat mensen met grote gezinnen en mensen met veel was (agrarische bedrijven), eigenlijk allemaal eindigen met een Miele.
Het prijs verschil is uiteraad groot maar de kwaliteit is het geld dubbel en dwars waard. De was komt er echt schoon uit en de machine is zeer geruisloos. Verder kun je met powerwash als je wilt ook nog eens binnen het uur een wasje draaien. (kost wel wat extra energie)

Voor gebruiksgemak heb ik toch een maar een 8 ingevuld omdat er mijn inziens 1 gebrek aan de machine zit en dat is de kinderbeveiliging. Bij onze vorige machine sprong deze er automatisch op als je een was starte. Bij deze machine moet je dit bij elke was weer instellen en dan nog blijft de power knop gewoon actief. Onze dochter van twee kan dus gewoon de machine uitzetten. De machine start hierna wel weer gewoon waar hij was opgehouden.

Duurzaamheid heb ik niet ingevuld want daar kun je pas na minimaal tien jaar iets over zeggen.

maxmaxxxx 20-02-2014
Geschreven voor: Miele WKF 120 WCS

een top machine maar dat ben ik ook niet anders gewend van miele, daar ik moesten wachten op mijn bestelling, had ik middels aardig wat was opgespaard, mijn oude miele was ik binnen een dag kwijt op marktplaats dus zat een aantal dagen zonder wasmachine, maar de hoeveelheid was dik 8 kilo paste er moeiteloos erin en kwam er schoon weer uit, geen probleem !
het gebruikers gemak, moet er even aan wennen de oude machine had een grote draaiknop, met een aantal toesten. bij de nieuwe, moet je wat meer doen, en je kan ook wat meer mee, het zal wel los lopen. meer dan top!! duurzaamheid kan ik niks over zeggen, het apparaat op zich zelf ziet er degelijk uit, maar dat is miele eigen..... en voor de rest afwachten