Miele WMG 120 WCS - Reviews

73 dB

Tonnie 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

Top machine

7,4
I heb de machine nu een week en ben al zeer tevreden omdat de was schoner is en frisser ruikt
Het twindos systeem is ideaal want je kunt nu niet meer overdoseren en het wasmiddel bakje blijft mooi schoon
De caps vind ik wel wat prijzig en zou ik zelf niet zo gauw kopen
De programma's duren wat langer dan mijn vorige automaat (AEG)
Maar ik was meestal 's nachts dus voor mij niet zo'n probleem
De automaat is stil we horen hem niet 's nachts

Evert.bruinsma 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

9,6
Een Miele wasmachine gaat lang mee. Eéns een Miele, altijd een Miele. Deze machine is de derde Miele wasmachine welke wij naar tevredenheid gekocht hebben. De vorige Miele wasmachine moest deed ongeveer 10-14 wassen per week draaien en was drie jaar geleden eigenlijk al aan technisch op. Nu hebben we gekozen voor deze machine vanwege het TwinDos systeem. Ook de grotere belading van 8 kg en de 1600 toeren in combinatie met het TwinDos systeem maakt de keuze eenvoudig. We hebben er wel de 8 jaar extra garantie bij gekocht. Geeft toch de komende 10 jaar een gerust gevoel.
Uitgestelde start hadden we op de vorige wasmachine ook al zodat hij ook later in de nacht op de nachtstroom zijn "wastruukje" kan uitvoeren. Omdat de machine lekker rustig en stil is hoor je hem niet, ook al staat hij op zolder. Energieverbruik op A+++ leidt er wel toe dat de wasbeurten enkele uren in beslag nemen maar dat hebben alle Wasmachines tegenwoordig.
De machine werd netjes afgeleverd met twee TwinDos patronen, een tegoedbon voor twee extra patronen en twee lege patronen waar je het persoonlijke vloeibare wasmiddel in kunt doen.
Het is even wennen aan de talloze instelmogelijkheden maar met de handleiding op schoot kom je daar prima uit.

Jos 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

Perfecte wasmachine, stil, duidelijke bediening, ook bij lage temperaturen een schoon resultaat.Minder strijktijd Thermo-SoftCare-trommel met voorstrijken.
TwinDos systeem is een uitkomst.
Duurzaamheid kan nog niet beoordelen.