AEG L89496FL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 43 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG L89496FL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

famifun 02-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

De AEG wasmachine is ons door de verkoper aanbevolen.
De wasmachine is stil, elegant, eenvoudig en zuinig in gebruik. Wij zijn tot zover zeer tevreden over de wasmachine.
Wij raden de AEG wasmachine absoluut aan.
Nu staat de aanschaf van een wasdroger in de planning. Een AEG wasdroger behoort nu door onze positieve ervaring met de wasmachine tot de serieuze opties.

meri 11-11-2015

Zelfde wasmachine gekocht maar sproeisysteem is waardeloos, lijkt wel alsof er een kraan open wordt gezet.
Hoe is dat bij jullie?

aeg 2015 02-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

Ik vind het een fijne machine wat ik het mooiste vind dat is de stoom functie echt perfect. Het is zo weer fris mijn mooie rokje

gvhoeven 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

Makkelijk te bedienen, ontzettend stille machine! automatische programma's, wastijd wordt vanzelf aangepast aan de lading.

martin88111 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

werkt stil, stabiel, en zuinig. gemakkelijk in te stellen.
duidelijk voor de hoeveelheden wasmiddel, en de hoeveelheid was die in de machine gaat is ruim voldoende.

Annemarie Rommers 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

Een fijne stille machine. Weinig waspoeder nodig en toch een schone was. Grote trommel, ideaal voor dekbedden. Deze komen er bijna droog uit. Ideale tijdsbespaarknop en kleine wasjes kosten ook minder tijd. Makkelijk afleesbaar display, kortom een topmachine voor dat geld.

camff101 02-06-2015

Ik heb dezelfde machine maar de mijne produceert een continue zoemtoon die pas stopt bij het centrifugeren. Graag zou ik willen weten of dat bij die van jou ook zo is.

Dan29 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

Deze wasmachine wast goed schoon met weinig wasmiddel.
Ook vind ik hem in vergelijking met mijn vorige wasmachine een stuk rustiger/stiller zijn werk doen.

Het display is duidelijk.

De inhoud van de wasmachine is echt een groot + punt van deze wasmachine. Je kan hier gemakkelijk je beddengoed in kwijt. Geen geprop zoals met bijv een 7kg wasmachine.

Wat mij betreft een aanrader.

dickbouwman 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

heerlijke machine,lekkere grote trommel, geruisloos, loopt als een zonnetje wij zijn zeer te vrede over onze wasmachine

jannigje26 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

Fijne wasmachine. Grote trommel, kan heel veel in. Veel keuze mogelijkheden: ook wanneer je snel een was wilt draaien. Zeer tevreden.

bunnyke1983 01-06-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

wat een genot om met deze machine te wassen. verbruikt minder wasmiddel voor een grotere hoeveelheid wasgoed, is stiller, kortom heel content van onze aankoop

Maria112453 15-04-2015
Geschreven voor: AEG L89496FL

De wasmachine wast goed en verbruikt minder wasmiddel en water. Geluid centrifugeren is minder maar kan eventueel nog verder verbeterd worden

Cas_ 09-04-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

Wasmachine is heel stil tijdens het wassen en centrifugeren. Verder is de wasmachine erg gemakkelijk in bediening en gebruik

camff101 29-05-2015

Beste Cas, ik heb er zelf nu ook een gekocht, maar tijdens de gehele wasbeurt hoor je een zoemtoon terwijl die zoemtoon verdwijnt zodra de centrifuge gang wordt ingezet.

Kamma6 05-04-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

Mooie en vooral stille wasmachine met een grote capaciteit. Zeer gebruiksvriendelijk.

Zeer tevreden tot nu toe!

224 04-04-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

Makkelijk te bedienen wasautomaat met een perfect wasresultaat waarbij het geluid van het apparaat een lust voor het oor is qua geluidsarmte de energiemeter weinig geactiveerd wordt en de was sprankelijk uitgehaald kan worden

mollie86 01-04-2014

de wasmachine
is er makkelijk in gebruik erg stil verschillende programma's en stop zit erop..
alleen als je de wasmachine op spoelen zet gaat ie niet centrifugeren is weer een los programma voor.
er zit een korte was op van 20 min tot kilo.
de was komt er goed uit en droog en niet kreukelig toeren tal kan je zelf bepalen en je heb niet zoveel was middel nodig erg fijn was in begin wel wennen want je doet automatisch te veel wasmiddel in..

mvg janneke

Mookiekie 25-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

Super mooi moderne wasmachine, wij hebben ook de daarbij horende droger gekocht (tenminste dat werd ons aangeraden en qua vormgeving pas ie er ook prima bij) de AEG electroluc LAVATHERM 76489 IH2. We zijn er super blij mee! het enige minputje is dat in de droger verlichting aanwezig is in de droogtrommel en in de wasmachine niet. Verder een top wasmachine die doet wat het doen moet.

BiankaBianka 18-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

De wasmachine wast zeer schoon en de was komt er bijna droog uit. En door de speciale inverter motor is de machine ook heel erg stil. Ook de stoom-functies zijn zeer handig.
Zeker een aanrader.

camff101 29-05-2015

Beste Bianka, ik heb er zelf nu ook een gekocht, maar tijdens de gehele wasbeurt hoor je een zoemtoon terwijl die zoemtoon verdwijnt zodra de centrifuge gang wordt ingezet.

Twan3821 18-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

erg fijne machine erg stil en makkelijk in het gebruik en zelfs het dekbed was weer mooi schoon voordeel er hoeft maar heel weinig zeep in.

camff101 29-05-2015

Beste Twan, ik heb er zelf nu ook een gekocht, maar tijdens de gehele wasbeurt hoor je een zoemtoon terwijl die zoemtoon verdwijnt zodra de centrifuge gang wordt ingezet.

Kaitlyn Konijn 16-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

't Is nog even zoeken, maar door vele keuze-mogelijkheden en de eenvoudige bediening, lijkt 't wel of ik ALWEER met deze AEG's een schot in de roos heb gekocht.
De vorige wasautomaat en droger zijn 15 jaar lang m'n trouwe maatjes geweest. Ik heb het gevoel dat dit stelletje me ook nooit in de steek zal laten en zeker de levensduur van het vorige koppel zal evenaren.

semiha 11-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

Heel tevreden met mijn nieuwe aankoop. Hij is stil, hij zuinig, hij is makkelijk om te bedienen, mooie uitzicht, super was resultaat.

semiha 09-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

het wasmashine is stil, zuinig, hij wast goed hij is een super wasmashine.

R.E. de Vries 08-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

Net de AEG L89496FL geïnstalleerd. Keurig verpakt en heldere aansluitingsuitleg. Duidelijke info. 1e was gedraaid. Prima. Ik ben nog erg benieuwd naar de stoomfunctie naast de zuinigheid toch ook wel een extra plus voor deze machine. Over de duurzaamheid kunnen we eigenlijk nog niet veel zeggen.

floor4 08-03-2014

Mooi apparaat, gebruiksvriendelijk.
Door de 9 kilo trommel wel wat groter dan ons oude apparaat met een 7 kilo trommel. De extra trommelruimte wordt gevonden aan de achterzijde van de wasmachine. Wel even iets om rekening mee te houden als je de wasmachine hebt ingebouwd. Als werkende moeder (veel was en weinig tijd) ben ik erg bij met de uitgestelde startfunctie. Ook de opfrisfunctie vind ik een pre.

Mars2014 07-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

Vorige wasmachine was ook AEG, daarover waren wij tevreden.
Voor deze machine is gekozen omdat hij energiezuinig is. Qua prijs zit hij aan de bovenkant. Maar dankzij deze recensie maak ik kans op een extra €125

Jvan-D 05-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

Na vorige 12 jaar oude wasmachine deze AEG L89496 FL gekocht. Tot nu toe zeer blij mee met ruime keuze aan programma's en zeker 9kg inhoud. Daarnaast is hij zeer stil wat vergeleken met de vorige een groot pluspunt is.

Kortom een aanrader!

Marloes777 03-03-2014
Geschreven voor: AEG L89496FL

Super mooie grote AEG wasmachine. Alle was past prima in de grote trommel. Een wasmachine met veel mogelijkheden. De stoomfunctie vind ik ook erg handig!

Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar ik hoop vele jaren plezier te hebben van deze wasmachine!